Tästä laukusta kun ei voi edes kuvan ota vaan videon :-P

Tämä on enemmän mun makuun. Toki multa löytyy monenlaisia laukkuja eri tyyleihin ja tarkoituksiin sopivina.
https://www.pinterest.es/pin/533184043359977680/
Eikö tämä on Desiqual? Tiedän jotkut tykkää, itse en, en siis pidä koko merkistä, mutta niin kuin totesin aikaisemmin, meillä on jokaisella oma maku :love:. Pariisista muuten saa aika edullisesti ko laukkuja ja vaateita, jos sinne joskus olet menossa suosittelen!
 
Mun mielestä taas käsilaukku on aivan paras keksintö. En pärjäisi ilman sellaista. Joku vyölaukku olisi todella ärsyttävä ja typerän näköinen. Ulkomailla olen toki käyttänyt sellaista todella ohutta vaatteiden alle piiloon tulevaa.
Se on ja myös paras sijoitus riippuu toki laukusta, mun laukusta katsoin pyydetään jo parhaimillaan 8000,- usd :oops: rahaa kun ei mee turhaan.
 
vierailijasg
Eikö tämä on Desiqual? Tiedän jotkut tykkää, itse en, en siis pidä koko merkistä, mutta niin kuin totesin aikaisemmin, meillä on jokaisella oma maku :love:. Pariisista muuten saa aika edullisesti ko laukkuja ja vaateita, jos sinne joskus olet menossa suosittelen!
Kyllä tuo on Desigualia. Niin siksi onkin hyvä, että on monia eri valmistajia ja suunnittelijoita koska ihmisillä on niin erilaisia makuja. Desigualissa tykkään laukuista, mutta vaatteet ei sitten taas ole mun makuun. Ei ole jotenkin mun tyyliä pukeutua noin värikkäisiin kukkakuoseihin kuin nuo laukut saattaa olla. Enkä silti kuitenkaan pukeudu pelkkään mustaan.

Olen ostanut kaksi Desigualin laukkua ulkomaan reissulla ja olivat paljon halvempia kuin Zalandolla josta niitä samaisia laukkuja ensin katsoin. Onneksi maltoin olla tilaamatta ja odotin tuota reissua.
 
vierailijasg
Missä pidät käteistä kaikki kortit, meikit ym? Itse taskulla en pärjä :notworthy:
En pärjäisi mäkään taskuilla.

Tässä pientä luetteloa mitä pitää ainakin olla mukana: lompakko, kännykkä, avaimet, huulirasva, astmalääke, särkylääkettä, pieni muistikirja, kynä, peili, nessupaketti, liina silmälasien pyyhkimistä varten, aurinkolasit. Mulla on silmälasit käytössä ja ympäri vuoden laukussa kulkee mukana aurinkolasit vahvuuksilla. Jo pelkästään se kotelo olisi hankala tukkia taskuihin ja kun ei niitä taskuja aina ole. Avaava astmalääkekiekko vie tilaa. Kännykkä ja lompakko vie tilaa.

Ei tulisi mitään ilman käsilaukkua. Paljon helpompaa laittaa kaikki tarvittavaa laukkuun kun yrittää tukkia tavaroita taskuihin ja pidellä käsissä. Kun tavarat ovat laukussa niin kädet on vapaat.
 
En pärjäisi mäkään taskuilla.

Tässä pientä luetteloa mitä pitää ainakin olla mukana: lompakko, kännykkä, avaimet, huulirasva, astmalääke, särkylääkettä, pieni muistikirja, kynä, peili, nessupaketti, liina silmälasien pyyhkimistä varten, aurinkolasit. Mulla on silmälasit käytössä ja ympäri vuoden laukussa kulkee mukana aurinkolasit vahvuuksilla. Jo pelkästään se kotelo olisi hankala tukkia taskuihin ja kun ei niitä taskuja aina ole. Avaava astmalääkekiekko vie tilaa. Kännykkä ja lompakko vie tilaa.

Ei tulisi mitään ilman käsilaukkua. Paljon helpompaa laittaa kaikki tarvittavaa laukkuun kun yrittää tukkia tavaroita taskuihin ja pidellä käsissä. Kun tavarat ovat laukussa niin kädet on vapaat.
Sama juttu ne lääkkeet vie tilaa, mulla kans astmalääke keväisin silloin tällöin käytössä kun siitepölyn takia kauhea olo, eilen Shellissa mies työntekijä putsasi sisältä auton kun aamulla tulin sinne kauhea kohtaus päällä ja vielä migreeni :ROFLMAO: se pesi sisällä auton kun näköjään siitepölyä ihan prklesti nyt ja itse unohdin päänsärkkylääke niin myyjä auttanut Buranaa ja panadolin kanssa niin oli sitten taas bueno olo koko pv... mua ärsyttää tämä siitepöly joka vuos ihan karmea olo eikä minään Heinix edes aina auta vaan Ventoline pakko käyttää samalla. Myyjä näytti kuinka puhdistuspyyhe oli keltainen kuin mikä kun putsasi auton... Mä voin vaikka missä superpölyssä olla mutta siitepöly ei että kuin on pahaa
 
Kyllä tuo on Desigualia. Niin siksi onkin hyvä, että on monia eri valmistajia ja suunnittelijoita koska ihmisillä on niin erilaisia makuja. Desigualissa tykkään laukuista, mutta vaatteet ei sitten taas ole mun makuun. Ei ole jotenkin mun tyyliä pukeutua noin värikkäisiin kukkakuoseihin kuin nuo laukut saattaa olla. Enkä silti kuitenkaan pukeudu pelkkään mustaan.

Olen ostanut kaksi Desigualin laukkua ulkomaan reissulla ja olivat paljon halvempia kuin Zalandolla josta niitä samaisia laukkuja ensin katsoin. Onneksi maltoin olla tilaamatta ja odotin tuota reissua.
Kyllä sieltä sen saa edullisesti :)! Mä tykkään kans kun matkustan niin hakea jotkut tietyt merkit Outletista, harmi kuin Chanel ja LV lle ei ole outletteja, varma jos olisin uskon siellä olisi aikamoinen kissatappelu :ROFLMAO: voin kuvitella jos he pistä päiväks alennusmyyntiä no mä itsekin menen sitten teltan kanssa vkon aikaisemmin kun se olisi mulle joku uus ja hieno kokemus :LOL:
 
Sama juttu ne lääkkeet vie tilaa, mulla kans astmalääke keväisin silloin tällöin käytössä kun siitepölyn takia kauhea olo, eilen Shellissa mies työntekijä putsasi sisältä auton kun aamulla tulin sinne kauhea kohtaus päällä ja vielä migreeni :ROFLMAO: se pesi sisällä auton kun näköjään siitepölyä ihan prklesti nyt ja itse unohdin päänsärkkylääke niin myyjä auttanut Buranaa ja panadolin kanssa niin oli sitten taas bueno olo koko pv... mua ärsyttää tämä siitepöly joka vuos ihan karmea olo eikä minään Heinix edes aina auta vaan Ventoline pakko käyttää samalla. Myyjä näytti kuinka puhdistuspyyhe oli keltainen kuin mikä kun putsasi auton... Mä voin vaikka missä superpölyssä olla mutta siitepöly ei että kuin on pahaa
Mulla juuri nyt vain huulipuna sekä meikkivoide kun lähdössä töihin ja en voi kuvitella että pidän ne taskuissa, tai ei ole taskuja oikein...

 
vierailija Balla
Nyt kun olet oppinut filmaa videoita, niin seuraavaksi lähetä ensin filmi kaupasta, josta ostat laukun. Sellaista et varmasti uskalla kuvata. Sellaista filmiä ei takuulla tule näkymään ikinä, ainakaan että merkkiliikkessä kuvataan koko tapahtuma aasta ööhän.
 
vierailijasg
Sama juttu ne lääkkeet vie tilaa, mulla kans astmalääke keväisin silloin tällöin käytössä kun siitepölyn takia kauhea olo, eilen Shellissa mies työntekijä putsasi sisältä auton kun aamulla tulin sinne kauhea kohtaus päällä ja vielä migreeni :ROFLMAO: se pesi sisällä auton kun näköjään siitepölyä ihan prklesti nyt ja itse unohdin päänsärkkylääke niin myyjä auttanut Buranaa ja panadolin kanssa niin oli sitten taas bueno olo koko pv... mua ärsyttää tämä siitepöly joka vuos ihan karmea olo eikä minään Heinix edes aina auta vaan Ventoline pakko käyttää samalla. Myyjä näytti kuinka puhdistuspyyhe oli keltainen kuin mikä kun putsasi auton... Mä voin vaikka missä superpölyssä olla mutta siitepöly ei että kuin on pahaa
Mulla on astma ja siitepölyallergia, mutta ihme kyllä ei ole oireet ollut kovin pahat. Kunnon lääkitys allergiaoireisiin. Astmalääkettä otan kortisonia aamuin illoin ja avaavaa silloin kun siltä tuntuu eikä se katso vuoden aikaa. Ei sitä onneksi kauhean usein tarvitse. Silti varalta pidän sen laukussa mukana.
 
Ja anteeksi, että aina pilkkaan käsilaukkujasi. Syy on siinä että käsilaukut ylipäätään ovat mun mielestä turha keksintö.

Mä haluaisin pienen, pehmeän, litteän lantiolle, tulevan veskan, mikä on samantyylinen kuin trenssitakin tasku. Siihen mahtuisi kukkaro, kännykkä ja auton avaimet, kukin omaan lokeroonsa niin ettei mikään voi pudota kun ottaa jonkun niistä esille. Siinä voisi olla ohut olkahihna ja vaikka toinen mikä tulee lanteen ympäri. Siinä se pysyisi tukevasti eikä kukaan voisi sitä edes pölliä.

Vähän niiku vyölaukku mut ei sit kuitenkaan.

*vaativa asiakas*
Mä näkisin sulla sellasen asevyö tyyppisen systeemin. Sellainen, joka tulee kainaloiden alta... mutta asekotelon sijaan siinä olisikin pieni lattea pussukka.
 
Ei, en silti ole kateellinen. On aina yhtä huvittavaa, että eri mieltä olevat on joidenkin mielestä aina kateellisia. Kertoo tuollaisten tyyppien suurista luuloista itsestään ja siitä, että heille ovat kaikki kateellisia.

Jos Milanna laittaisi tänne videon tai kuvan jostakin mistä mä pidän, niin kyllä mä sen voisin kertoa. Vielä ei vain ole sellaista tullut vastaan koska meidän maut eroavat toisistaan niin paljon.
Muiden syyttäminen kateellisiksi on usein vastuun vierittämistä pois omilta harteilta.
Vähän sama kuin se jengi, joka ei oiken koskaan tule toimeen missään kenenkään kanssa ja kyse on tietysti aina siitä, että muut ovat niin kateellisia. Itsessä ei tietenkään voi olla mitään vikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
Mä en ymmärrä edes sitä, mitä joidenkin täällä on kiva katella näitä hikisiä kuvia? Jos haluaa katsoo LV:tä , ja vielä aitoa, ja vielä hmmm... pitkiä naisia ja miehiä, elääkseen niin videoita löytyy LV:n kotisiviuilta ja heidän ja muidenkin muotinäytöksiin voi osallistua webissä ihan suorassa lähetyksessä. Pitää olla aika masokisti, jos näistä Milannan "muotikuvista" saa jotain... sellasta kivaa "ideaa" itselleen :ROFLMAO: tai sitten ehkä suomalainen on tyytyväinen siihen. mitä saa tai mitä lyödään suoraan nokan eteen.
 
vierailija
Mä en ymmärrä edes sitä, mitä joidenkin täällä on kiva katella näitä hikisiä kuvia? Jos haluaa katsoo LV:tä , ja vielä aitoa, ja vielä hmmm... pitkiä naisia ja miehiä, elääkseen niin videoita löytyy LV:n kotisiviuilta ja heidän ja muidenkin muotinäytöksiin voi osallistua webissä ihan suorassa lähetyksessä. Pitää olla aika masokisti, jos näistä Milannan "muotikuvista" saa jotain... sellasta kivaa "ideaa" itselleen :ROFLMAO: tai sitten ehkä suomalainen on tyytyväinen siihen. mitä saa tai mitä lyödään suoraan nokan eteen.

Yes. Plus tosi huippu sellasta xxx on hänelle niin suuret asiat: "Töihin menossa"... Mulle ja muille töissäkäyville se on aika normi-päivä. Enemmänkin eka lomapäivä vois olla jotain sellaista mitä vois whatsapata tutuille kivana uutisena.
 
vierailijasg
Mä en ymmärrä edes sitä, mitä joidenkin täällä on kiva katella näitä hikisiä kuvia? Jos haluaa katsoo LV:tä , ja vielä aitoa, ja vielä hmmm... pitkiä naisia ja miehiä, elääkseen niin videoita löytyy LV:n kotisiviuilta ja heidän ja muidenkin muotinäytöksiin voi osallistua webissä ihan suorassa lähetyksessä. Pitää olla aika masokisti, jos näistä Milannan "muotikuvista" saa jotain... sellasta kivaa "ideaa" itselleen :ROFLMAO: tai sitten ehkä suomalainen on tyytyväinen siihen. mitä saa tai mitä lyödään suoraan nokan eteen.
Niin siis kuka näistä Milannan kuvista saa jotakin irti? Taisit nyt ihan omassa päässäsi kehitellä tuon, että täällä jotkut hakisivat Milannasta jotakin esikuvaa tms. Netti on pullollaan kuvia ja videoita joten miksi seurata jotakin Milannaa?
 
vierailija
Kun ei käy! Vyölaukun pitää olla suht jämäkällä kiinnityssysteemillä jotta se pysyy vyötäisillä.

Mä tarvitsisin sellaisen mikä ei tunnu miltään. Että se vaan on olemassa, huomaamattomana. Ei paina, ei hankaa, ei raavi kättä...
Mulla on nahkalaukku ja sellaisella pitkällä hihnalla että sen saa tuosta ristiin rinnanyli sillai seläntaa että kädet on vapaat ja laukku kulkee mukana ilman että kokoajan tuntuu, hankaa, valuu olkapäältä..
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
Miten muovilaukut pitää arvonsa? Eikö muovi ole vähän riskimateriaali mm. hapertumisen suhteen. Vaikka pitäisi hyvänä, poissa auringosta ei takuu, että säilyy. Entä miten naarmujen kanssa, ottaako helposti vahinkoa?

Ja koska me saadaan alkaa ihailla sun H aarteita?
 

Yhteistyössä