täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

[QUOTE="Vieras";26966751]Joo, voin perustella. Olen lukenut useammin kuin kerran tai kahdesti, kuinka kerrot yhä uudestaan, että sulla on musta tukka ja näytät pelottavalta. Valkoinen naama ja punaista huulipunaa. Tukka pystyssä ja niitit vaatteissa. Sinähän olet ex syysyö, joten kyllä näin on. Minkä takia ihminen on säälittävä puskusta huutelija, jos ei laita kuvaansa? Olen minä kuvani usein laittanutkin.

Miksi minun kommenttini loukkasi, vaikka aloitin sen kuten sinä? "loukkaamatta sitä ja sitä"...(mutta täältä pesee)[/QUOTE]

pointtini oli, että minusta ei tule blondia, hoikkaa eikä kaunistakaan vaikka
sellaiset saavat tällä suurimman huomion. mutta kiitos, että tulit pilaamaan ketjuni & päiväni, olenkin jo
miettinyt mihin ikioma perskärpäseni joutui..
 
Viimeksi muokattu:
"eipäs"
Alkuperäinen kirjoittaja äöäöä;26968137:
ja kuvallasi vain yksi tykkäys koska nyt näkee että palstamimmit meni kateudesta vihreiksi. kerrankin kaunis tyttö tällä palstalla, toki meikillä saa ihmeitä aikaan. sinulle sopisi myös luonnollisempi look, näen että kasvonpiirteesi ovat kauniit! ja mitkä silmät!
*Ei kyllä tämä Weebo on monta kertaa nyt näyttänyt kuviaan täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äöäöä;26968137:
ja kuvallasi vain yksi tykkäys koska nyt näkee että palstamimmit meni kateudesta vihreiksi. kerrankin kaunis tyttö tällä palstalla, toki meikillä saa ihmeitä aikaan. sinulle sopisi myös luonnollisempi look, näen että kasvonpiirteesi ovat kauniit! ja mitkä silmät!
Ahaa, senkö takia mäkään en koskaan saa kommentteja kuvistani? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
Sangria ei ole kauhea namu.

Äitiyslomalainen on. Ei kai palstaile täällä enää? Eikä cityssäkään?
Oli uudemmallakin nikillä, mutta paljastui taas ja lopetti. Syyksi sanoi, että miehensä teki palstasta yliopistolla tutkimusta ja hän auttoi sitten palstailemalla, ja kun tutkimusmateriaalia oli tarpeeksi, niin siksi lopetti.. :D Sporttismama (?) taisi olla nikki. On varmaan taas uudella nikillä täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äöäöä;26968137:
ja kuvallasi vain yksi tykkäys koska nyt näkee että palstamimmit meni kateudesta vihreiksi. kerrankin kaunis tyttö tällä palstalla, toki meikillä saa ihmeitä aikaan. sinulle sopisi myös luonnollisempi look, näen että kasvonpiirteesi ovat kauniit! ja mitkä silmät!
No kyllä täällä on niin kauniita ihmisiä, että se oon minä joka tässä on kateudesta vihreä :D

Ja kyllä, meikillä saa todellakin ihmeitä aikaan :whistle:
 

Yhteistyössä