Tahdomme laihduttaa VKO 1

Heips kaikki:)

Olipas eilen kiiru päivä kun en edes koneelle kerinnyt :eek: :D

Me lähdetään miehen kanssa tänään ahvenanmaalle viikonlopuksi :heart: kaksistaan :heart: joten voipi olla etten pääse koneelle,ollaan hotellissa.Aion noudattaa pisteitä myös reissussa,lauantai-iltana otan kyllä muutaman viinilasin tms.

Yksi herkkupäivä pitäis viikossa olla että jaksaa ainakin itsellä,sen olen aiemmista laihareista huomannut:)

Hyvää ja kevyttä vkl kaikille :flower:
 
Huomenta!

Mä olen täällä ihan ihmeissäni, kun paino vaan ei laske... Olen syönyt ihan pisteiden mukaan ja paino heittelee +/- 100g :| Tosin tästä helteestä johtuen mä olen aivan tosi turvoksissa, joten ehkä se on osasyy. Ja luovuttaa en aio, pakko sen on joskus laskea.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Huomenta kaikille! Oon ollu nyt jopa ihan tyytyväinen syömisiini =) Saas nähä tuleeko tulosta, paree olis!!! |O
Meinaan yritetään esikoista alulle, mutta koska paino huitelee tuolla 90kg maissa, niin en haluais tähän kilomäärään raskauskiloja :ashamed: Toivottavasti ei siis ihan heti tärppäis :LOL:
Mutta on se kumma, vaikka noinkin iso motivaattori, niin siltikin tekee tiukkaa olla herkuttelematta..Ihme :x |O |O
Mies lupas myös ostaa korun ku saan 10kg pois ja äiti maksaa 100e velkansa kun olen loppuvaiheessa eli noin -20kg :D :D Eli tässähän ois nyt ihan pakko tsempata..ja kaikki ne vaatteet vaatekaapissa joiden käyttöä odotan....Äääh...
 
voihan perse.. anoppi teki pullia ja pyysi käymään kahvilla. sanoin etten ehdi kun siivoan, mä olisin sortunu kuitenkin... hetkenkuluttua esikoiseni tuli ison pullapussin kanssa kotiin ( anoppi asuu 150m meistä ) :kieh: sorruin ja söin 2 pulla... :D . nyt ei muuta kun lenkille kun ottaa päähän. mulla meni niin kivasti eikä houkutuksia ollut edes kotona. :'(
 

Yhteistyössä