Tahdomme laihduttaa VKO 2

Kohta 3 viikkoa on sujunut syömisten suhteen ihan ok, mutta tällä viikolla viimeiset päivät ovat olleet jotenkin vaikeita.. Kauheasti tekee mieli hyvää.. Pidin herkkupäivän ja söin jäätelön. Tänään ilma viileni ja piti pukea taas farkut (tähän asti olen mennyt mekoissa ja muissa väljissä vaatteissa) ja voi kamala miten ne puristi :ashamed: Iski kyllä vähän masennus.. Ja vetäsin 2 murokeksiä kahvin kanssa, vaikka ehdottomasti yksi olisi riittänyt ja parempi ilman sitä yhtäkään :headwall:

Mutta tämä on vain pieni vastoinkäyminen, en tosiaankaan luovuta, päinvastoin! Taidankin lähteä kohta lenkille, kunhan saa tuon pienokaisen kylvetettyä ja syötettyä puuron.
 
mullakin vähän töktök ny... töissä jäätelöä, kotona jäätelöä.... :ashamed: jos vaikka huomenna ottais itteänsä niskasta taas kiinni. mä yritän selittää ittelleni että ei ne herkut katoa mihinkään vaan olen vaan ilman jonkun aikaa mut silti on sellanen olo kun paras ystävä olis kuollu :LOL: :/
huomenna suuntaan siis kiloklubin sivuille jälleen!!
 
Huomenta! Töissä taas..

Eilen päivällä meni tosi hyvin! Mutta, illalla menin kaverin kanssa kaupungille shoppailemaan ja ex temporee päätettiin mennä Amarilloon syömään. Nooh, mä sitten jankutin itselleni, että salaatti, salaatti, salaatti..Mitäs sit tilasinkaan; chicken bollilon eli perunoita ja kanaa sämpylän välissä...Noh, älyttömän hyvää oli :p
Tämän jälkeen mentiin terassille ja join karpalolonkeron ja voi apua kuinka turvonnut nyt oon. Farkkuhame kiristää ja silmät oikeen sattuu...Muutenkin yö meni piloille korvakivu takia |O
Toinen uneton yö jo...Käy kohta raskaaks.. :kieh:

Noh, tänään ollaa tiukalla linjalla ja muutenkin..
 
Neljäs nutrauspäivä alkoi,toi suklaapirtelö on hyvää aamupalaksi.

Mä haluan nyt tsempauttaa teitä oikein kunnolla :flower: Luin juuri lehdestä että jos syö 4 viikon kesäloman aikana yhden jätskin päivässä niin se nostaa pai noa kilon.siis KILON,ajatelkaa kuinka vähän?

Mutta kun siinä meni itselläni ainakin kaikkea muutakin kun tuo jäätelö päivässä....oman neljän viikon lomani aikana mulle tuli 4-5 kiloa :ashamed: varmaan turvotusta,nestettä enimmäkseen mutta kuitenkin,huh.


Mitenköhän maanantaista jatkaisin tätä laihista....?? noi nutrilet jutut tuntuu hyviltä kun ei tarvitse muuta kun syödä,ei miettiä pisteitä,eikä valmistaa ruokaa.MUTTA toisaalta ,itse en oikein usko pysyvään painonpudotukseen noilla tiputettuina,mitä mieltä olette?


Ja nyt ihan tosissaan,nauttikaamme kesästä mutta jollain muulla kuin herkuilla,jookos? :D
 
Minä en usko laihdutuksessa oikein mihinkään vippaskonsteihin, jos siis pysyviä tuloksia haluaa. Itse pyrin laihduttamaan sellaisin keinoin, joita pystyn laihdutuksen jälkeenkin jossain määrin toteuttamaan. Eli muutoksia ruokavalioon ja lisää liikuntaa, enkä halua palata enää entisiin tapoihini..
 
Heissan. :wave:

taidan ilmoittautua tänne mukaan, kun tuolla toisessa ketjussa jossa olin niin oli todella hiljaista.

Minun tietoihin voipi merkkailla

Pituus: 161cm
Tavoite: 65kg
Paino: 17.7 = 80kg

Olen koittanut jättää makeiset pois (jäätelössäkin olen "paastonnut" vaikka onkin suurta herkkuani :whistle: ) sitten on jääneet kaikki perunat, makarooni, spagetit,tms.
Olen asentannut tavoitteeksi tuon painon ensikesäksi. :snotty:

mikä tuo nutrilettin kuuri juttu on? B)
 
Heips ja terkkuja ikeasta,Tampereelta:)

Ja tervetuloa tyttö-nen :flower:

Tuossa nutriletissa syödään niiden omia tuotteita,itse otin starttipaketin 5 päiväksi,siinä on joka päivälle pirtelö,kaksi lientä(kasvis ja tomaatti),joku pasta ja jälkiruoka,vanukas plus patukka.

nutriletin sivuilla on tietoa.itse en usko noihin pidemmän päälle,otin tämän starttijutun että pääsen taas laihdutuksessa eteenpäin ,jatkan painonvartijoiden pisteillä maanantaina kun tämä loppuu,päätin tänään että näin etenen:)

Ja ajattelin kanssa jatkossa välttää turhia hiilareita =)
 
Huomenta! Töissä taas ja ekoja aamukahvikuppeja tässä juon.. =)

Eilen meni ihan jees, töissä söin nyt ne tonnikala-raejuusto-eväät. Tosin vettä oisin voinu juoda enemmän!
Kotona söin mansikoita aika paljon ja sit sorruin jädeen (TAAS!!!!) ja pariin riviin tummaa suklaata!
Mutta määrissä en paljoa eilen syöny!
Hain eilen postista mun hyvinvoinnin tavaratalosta tulleet tavarat! Pussillinen goji-marjoja, kaks terveyssuklaalevyä tummasta kaakomassasta ja voista yms. mutta ne oli ihan älyttömän pahoja!! Sellanen goji-marja mehu ja mitäs muuta siinä oli, oli tosi hyvää ja raikasta. Sitä tilaan lisää! Ja noita marjoja maistan tänään! :D

Aamupalaks aion syödä maustamatonta juggea ja mansikoita! Lounaaks fetasalaattia ja makkaraa. Kotona sitten mitä kaapista löytyy. Varmaan kanapihviä ja wokkivihanneksia!

Huominen punnitus todellakin jännittää!
 
Ostatteko kotiin herkkuja, esim. noita jäätelöitä? Älkää ostako! Meillä ei ole kotona mitään herkuksi laskettavaa, tai no keksejä on, mutta nekin vain kaurakeksejä ja murokeksejä ja niihin en kyllä sorru. Paitsi sen kerran söin 2 murokeksiä, yksi olis riittäny. Mutta en nyt tiedä, onko se kovinkaan paha sortuminen. Mutta tiedän, että jos pakastimessa olisi jäätelöä ja kaapissa sipsejä, kiusaus olisi suuri ja tämän tästä miettisi, että jos minä nyt pikkuisen otan jne. Eli älkää ostako kotiin!!

Jos lapset tai mies haluaa, niin voihan he kauppareissulla ostaa itselleen minkä ostavat?

Mulla ei ole herkkujen kanssa pahoja ongelmia, aika hyvin menee, tietty välillä vähän meinaa tehdä mieli.. näiden kolmen viikon aikana olen syönyt yhden jäätelön, puolitoista pullaa ja noita keksejä, n. keksi/pvä, ja siis kaurakeksejä pääosin ja ne on tosi tosi pieniä. Mutta saisi vain kiristettyä tuota muuta syömistä, tulee turhia kaloreita sieltä sun täältä (esim. liikaa leipää ) vaikka suht ok syöminen onkin..

Mulla on siis tarkoituksena, että näin mennään loppuelämä. Toki nyt tiukennettuna, kun on tarkoitus laihtua, mutta kunhan joskus olen ihannepainossani, en suinkaan aio palata entiseen elämääni. Herkkujen syönnin on pysyttävä kurissa jatkossakin. Siksi yritän tehdä sellaisia asioita, ettei niiden toteuttaminen laihdutuksen loputtuakaan ole mahdotonta.

Ei muuta kuin tsemiä, huomis aamuun :) :flower:
 

Yhteistyössä