Tahdomme laihduttaa!!!

Tässä siis ryhmä/ketju meille kaikille meille, jotka tahdomme laihduttaa. Kuka tahansa voi tänne liittyä ja ihan koska tahansa. Tsempataan ja tuetaan toisiamme, samassa veneessähän me kaikki ollaan. Olkaa hyvä, sana on vapaa. =)

Mitä mieltä olette, kirjoittelemmeko ihan vapaasti, vai kaivataanko esim. tiettyä punnituspäivää ja painonpudotuksen seurantaa?
 
Kerronpas vähän itsestäni. Ikää on 34 vuotta, kaksi lasta ja aviomies. Oon ollut melkein koko ikäni ylipainonen (lapsesta saakka), mutta ennen lasten syntymää olin muutaman vuoden ihan normaalipainossa. Mutta nyt on sitten kiloja taas kertynyt liikaa. En omista vaakaa, mutta ylipainoa on varmaan n. 15-20 kg. Jos sais edes 10 kiloa nipistettyä, niin hyvä juttu! Palaan takaisin (melkein 5 vuoden kotiäitiyden jälkeen) töihin syksyllä ja siihen mennessä kun saisi kroppaa hoikemmaksi, niin työkaveritkin tunnistaisivat. Eli siihen tähdätään.
 
Heissan!!

Vielä täältä saksanmaalta lomareissusta kirjoittelen mutta aloitan maanantaina paikkareiden pisteet kotosalla ja mielelläni liittyisin johonkin ryhmään:)

Olen 30v,lapset 11 ja 9,5,mieskin löytyy:)

Vaaakaan menen ma aamuna ,palataan reissusta sunnuntaina....hirvittää vähän mitä se vaaka näyttää...varmaan lähemmäs 80 kiloa jo :$ olen 169 pitkä.

Ennenkin olen pisteillä tiputtanut itseni 68 kiloiseksi ja siinä painossa oli niin hyvä olla,eli tiputettavaa on!!
 
Mä olen 22 vuotias pienen pojan äiti. mullakaan ei vaakaa ole käytössä kun poika sen rikkoi mutta viimeksi kun on punnittu,painoa oli about 10 liikaa. ja sen jälkeen on varmasti 5 tullut lisää.eli kun ne saisin pois niin olisin hyvin tyytyväinen. itselläni on tuo paino kertynyt entisen miehen kanssa ollessa. silloin sitä kertyi kaikkiaan 30 kiloa liikaa.
 
Mä en ole saanut vielä itsestäni kiinni, mutta pitäisi! Sillä pudotettavaa on 40kg, jotta olisin normaalipainossa :ashamed: Kerran aikuisiällä olen jo onnistunut pääsemään miltei normaalipainoiseksi, silloin laihdutin 28kg. Nyt tuohon samaan, jonka olin 5v sitten, on pudotettavana siis 34kg :ashamed:

Tavoite on 5kg kerrallaan, mutta 10kg vasta huomioidaan :D
 
Heippa! Olen uusi palstalla ja satuin tän äsken bongaamaan. Ihana juttu!!! B)
Mä olen 22-vuotias ja vielä lapseton. Juuri päätettiin miehen kanssa alkaa yrittämään ja tärppää kun tärppää, ei niin kiire vielä ole, mutta ei haittakaan jos päättää tulla pian...
Tosin, painan 91,6kg (aamulla punnittu) ja olen vain 162cm pitkä eli sen puolesta olis toivottavaa, että saisin painoa pois ennenku tuun raskaaksi... :ashamed:

Myöskin korkeeta verenpainetta löytyy, alaselkä ihan rikki ja maksan nyt paljon käydessäni fysioterapeutilla, että saisin sen kuntoon, mutta tuloksia ei vaa näy :|

Olis ihanaa saada semmonen 15-20kg pois...Sit oisin enemmän ku tyytyväinen.

Karppauksella sain alotettua ja lähtikin aika helposti 4kg pois, mutta sit tuli loma ja herkut ja alkomahooli ja kaikki tuli takas :kieh: Eli karppaus ois se mun juttu!!Vaikken ehkä ihan niin tiukka ookkaan ku mitä pitäis..

Koira pitää huolen lenkkeilystä, ainakin tunti päivässä ja sitten tarkotus olis hankkia sali -ja jumppakortti, mm.zumbaa ja pilatesta...
Niin ja haastoin itseni kuukaudeksi: 100 vatsalihasta joka päivä

Semmoset suunnitelmat :LOL: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Mä en ole saanut vielä itsestäni kiinni, mutta pitäisi! Sillä pudotettavaa on 40kg, jotta olisin normaalipainossa :ashamed: Kerran aikuisiällä olen jo onnistunut pääsemään miltei normaalipainoiseksi, silloin laihdutin 28kg. Nyt tuohon samaan, jonka olin 5v sitten, on pudotettavana siis 34kg :ashamed:

Tavoite on 5kg kerrallaan, mutta 10kg vasta huomioidaan :D
Samaa yritän minäkin, eli (noin) 5 kg:n etapeissa mennään. Pitää varmaan ottaa itse niskasta kiinni, ja hankkia edes se vaaka (ennen olin vaakafriikki, puntaroin itseni vähintään 2 kertaa/pvä ja nyt sen oo käynyt yli 4 kuukauteen vaa'alla, ja sen kyllä huomaa :ashamed: ) . Sehän olis jo yksi askel eteenpäin. Eli huomenna puntariostoksille ja siitä sitten homma käyntiin.

Mitäs mieltä olette, oliskos meillä vaakapäivä esim. joka toinen viikko ja ilmoitetaan täällä lukemat (kun sen vaakalukeman kirjoittaa koko kansan nähtäville, niin pakkohan sen pienentämiseksi on tehdä töitä ), vai kirjoitellaanko ihan muuten vain?
 
Mulle on ainakin ihan sama ilmoitetaanko lukuja pinossa vai sitten omissa viesteissä,mä ainakin tulen maanantaina sitten ilmottaan mitä se vaaka näyttää....voitasko avata joka viikon ma vaikka uusi pino ja senhäön vois avata ihan kuka vaan ketjulainen ,ketä nyt kerkiääkin niin ei tulis yhelle stressiä vaan :D?
 
Heippa hei, mitäs nyt-palstalta tieni vie tänne! :)

Suoraan asiaan, mitat 163cm ja 68kg. Minulla on yksi lapsi ja raskausaikana oli raskausdiabetes. Vuosikontrollissa 2h arvo koholla, joten nyt alkaa olla viimeiset hetket tehdä jotain, en kyllä diabetestä haluaisi.. Minulle on sanottu diabetesneuvojan toimesta, että ihannepaino on 58kg, joten se lienee tavoitteeni näin alkuun.

Minulla on kaksi selkeää muutoskohtaa. Ruokavalio ja liikkuminen. Ruokavaliossa on paljon rukattavaa, tiedän mitä tehdä ja miten, mutta tähän asti motivaatiota ei ole löytynyt tarpeeksi. Myös liikuntaa ei tule harrastettua tarpeeksi ja säännöllisesti. Satunnaiset kävelylenkit tms. ei riitä. Vauvan kanssa tulee liikuttua päivisin, mutta se on aika kevyttä liikuntaa..

Kiva, että tällainen ryhmä on täällä, haetaan täältä tukea, kun tiukka paikka iskee :)

Niin ja kaikille kovat tsempit, kesäaika on kohtalaisen paha paikka laihdutukselle.. :flower:
 
Huomenta!

Yksi ikuinen laihduttaja ilmottautuu mukaan...

Olen siis kolmekymppinen kahden lapsen äiti ja ylipainoinen ollut koko aikuisikäni, 07-08 tiputin vajaassa vuodessa 25kg, mutta niistä osa on nyt tullut takaisin ja pohjaa oli vielä ennestäänkin joten sellanen 20kg saisi vielä lähteä.

Koko kevään on paino jojoillut 86-81 välillä ja viime maanantaina kun loman jälkeen pisteilyä aloitin pomppasi vaaka taas 86 kiloon, viikon pisteilyn jälkeen 83,5kg ja siitä nyt koitetaan sitten mennä alaspäin. Vaan vaikeaa se on ja siksi ryhmän tuki olisi ihan ensiarvoisen tärkeää.
 
Kivaa että täällä on muitakin pisteilijöitä:)Voitas aloittaa jouluksi kuntoon projekti täällä yhdessä? :D Itse aion koittaa pudottaa nyt maltillisemmin mitä aikaisemmin,pidän sen yhden herkkupäivän viikossa,jospa pidemmällä aikavälillä tiputetut kilot pysyisi poissa :heart:

Maanantaina siis liityn pudottajien joukkoon.mitäs me nyt tehään ,ilmoitellaanko painoa joka viikko tai jokatoinen viikko vai miten,ehdotuksia? =)
 
Minua kannustaa eniten kerran viikossa punnitus, joka toinen viikko tuntuu harvalta :) Ja se tosiaan, kun se pitää ilmoittaa tänne, sekin tsemppaa. Ja nähdä toisten tulokset! Minä ehdotan punnituspäiväksi maanantaita ja kerran viikossa! Ehdotelkaa toki toisetkin :)

Tänään nyt vielä punnitsin itseni, niin tarkka paino oli 68,4kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja afrikanpaprika:
Minua kannustaa eniten kerran viikossa punnitus, joka toinen viikko tuntuu harvalta :) Ja se tosiaan, kun se pitää ilmoittaa tänne, sekin tsemppaa. Ja nähdä toisten tulokset! Minä ehdotan punnituspäiväksi maanantaita ja kerran viikossa! Ehdotelkaa toki toisetkin :)

Tänään nyt vielä punnitsin itseni, niin tarkka paino oli 68,4kg.
Mulle sopii kanssa tuo maanantai!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja afrikanpaprika:
Minua kannustaa eniten kerran viikossa punnitus, joka toinen viikko tuntuu harvalta :) Ja se tosiaan, kun se pitää ilmoittaa tänne, sekin tsemppaa. Ja nähdä toisten tulokset! Minä ehdotan punnituspäiväksi maanantaita ja kerran viikossa! Ehdotelkaa toki toisetkin :)

Tänään nyt vielä punnitsin itseni, niin tarkka paino oli 68,4kg.
Sä painat nyt juur sen verran kun itse haluaisin painaa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja afrikanpaprika:
Minua kannustaa eniten kerran viikossa punnitus, joka toinen viikko tuntuu harvalta :) Ja se tosiaan, kun se pitää ilmoittaa tänne, sekin tsemppaa. Ja nähdä toisten tulokset! Minä ehdotan punnituspäiväksi maanantaita ja kerran viikossa! Ehdotelkaa toki toisetkin :)

Tänään nyt vielä punnitsin itseni, niin tarkka paino oli 68,4kg.
Sä painat nyt juur sen verran kun itse haluaisin painaa :heart:
Niin, en tiedä saisinko aikaiseksi laihduttaa, jos ei olisi tuota diabeteksen uhkaa noin voimakkaana kolkuttelemassa :(
 
Minä myös liityn tänne :)
Ainakin mulle käy se kerran viikossa punnitus ja perjantai mulle sopis parhaiten punnitus päiväksi.. sitten sais vähän herkutella lauantaina ja taas ois viikko aikaa seuraavaan punnitukseen :saint: Vaikkas yhtä hyvin sopinee maanantaikin, ihan miten vaan.
Ja mulla paino on nyt noin 67,9kg :eek: :$ :whistle:
 
heippa vaan. tänään aloitan kuntoremontin enkä oikein vielä tiedä kumpi parempi.. sanokaa te laihdutanko pisteillä vai kiloklubin avulla??
paino oli huimat 91,6 kg tänä aamuna :kieh: :/ :'( eli matkaa on ja paljon. jospas otan itelleni noita viiden kilon etappeja ni ei tunnu niin paljolta .
mä taidan olla tän ketjun jumbokokoisin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja afrikanpaprika:
Hohoi, miten menee ihmiset? :)

Nämä ensimmäiset päivät on pahoja.. elimistö suorastaan huutaa sokeria ja karkkia :ashamed: Ei auta kun pysyä lujana..
Mulla lakaa vasta maanantaina,voin sillon laittaa uuden pinon tänne ja katsotaan kuinka moni on vielä mukana:)
 

Yhteistyössä