Tahdon vauvan ja heti.

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootte te outoja, miksi haluta taas valvoa öitään? En oo koskaan ymmärtänyt. Siksi vain 1 lapsi.
Niitä valvotaan edelleen että... :D

Mä en voisi edes ajatella olevani vain yhden lapsen äiti..ja kaksihan jo onkin.

Jokainen tyylillään :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootte te outoja, miksi haluta taas valvoa öitään? En oo koskaan ymmärtänyt. Siksi vain 1 lapsi.
Niitä valvotaan edelleen että... :D

Mä en voisi edes ajatella olevani vain yhden lapsen äiti..ja kaksihan jo onkin.

Jokainen tyylillään :)
No sitten! toivotan onnea yritykseen :)! Mietin vaan, että ootko nyt harkinnut loppuun asti asiaa :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
höh. ei ne oo vauvoja kauaa. joudut tekee vauvoja loppuelämäs, että näät niitä koko ajan :)
Kyllä mä noista isommistakin tykkään :D

Mun on pakko saada ainakin kerran vielä nuuhkia omaa pientä vastasyntynyttä ja kaikki se alun ihanuus :heart:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootte te outoja, miksi haluta taas valvoa öitään? En oo koskaan ymmärtänyt. Siksi vain 1 lapsi.
Niitä valvotaan edelleen että... :D

Mä en voisi edes ajatella olevani vain yhden lapsen äiti..ja kaksihan jo onkin.

Jokainen tyylillään :)
No sitten! toivotan onnea yritykseen :)! Mietin vaan, että ootko nyt harkinnut loppuun asti asiaa :D
No eeeen :D
 
Mä en ihan heti
kun tuo 9kuinen vieläkin nousee sen 10-20 kertaa yössä ja viis herätystä taitaa olla enkat! Mutta sitten kun tuo esikko on kouluikäinen niin tehdää uus hyperallergikko ;)
 
Mäkin haluaisin tiineeksi taas :D Jos tässä kuussa raskautuisin, toisen ja kolmannen lapsen ikäeroksi tulisi 2v3kk. Se ei vaan täällä taida onnistua ennen imetyksen täydellistä lopettamista... Noo, joskus sitten :)
 

Yhteistyössä