Tahkoojat 152

  • Viestiketjun aloittaja Sanelma*
  • Ensimmäinen viesti
**Keijukainen
Huomenta!
Hinoa Gissa mikä saalis! Peukut on pystyssä hedelmöittymisen suhteen. Odotan myös innolla raporttia.

Molly, mä oon sua päivän jäljessä eli mulla nyt kp2. Mutta, kierto oli tosiaan 34pv joten ovis olis vasta kp20 tienoilla. Mietinkin että pitäiskös tässä kierrossa huvikseen tikuttaa niin näkis miten myöhään se ovis on mutta en taida jaksaa...mullahan on viime aikoina luteaalivaihe ollut 16 pv eli ovis on mulla voinut hyvinkin olla kp18.
Ja tää on seesteistä..kunhan nää menkat saa lusittua. Ja onneksi reissuun tulee just tää seesteisin vaihe :)
Ei turvotuksia eikä pms:äää...JEE! Mä en voi uskoa että oon ensi viikolla jo Japanissa!

Vippe, ikävä kyllä New York on vielä mukana. Ai sä et nähnyt viime jaksoa? Harmi koska me naurettiin miehen kanssa ihan kippurassa niille naisille, nimittäin Pumpkin sylkäisi New Yorkia naamalle :DD
Ja Pumpkin siis putosi koska sen äiti kertoi että on ollut 6 kertaa reality-tv:ssä...

Älkää kertoko kuka Huippumalleissa putosi, mä nään eilisen jakson vasta huomenna !! :)

Aikamoisen eläintarhan saat tosiaan Sanelma hoidettavaksi!

Noista fiiliksistä...mun täytyy sanoa että oon välillä ihan maassa kun tää on niin pirun vaikeeta. Sitten kaikki endot, hormonit, lääkärillä ramppaamiset ym. Ihan tuskaa välillä. Kun homeopaatti kysyi multa että haluanko mä todella lapsen, mä mietin että eihän noilta varttiraskautujiltakaan kysytä että haluaako ne TODELLA sitä, ne vaan pamahtaa paksuksi. Ei se kaikki VOI olla vaan pääkopasta kiinni...vai voiko??
 
*Kastehelmi
Wow gissa, hino saalis. Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että tulos on jatkossakin hyvä :)

Sanelman, tai siis naapurin, eläintarha kuulostaa jännältä. Tsemppiä hoitamiseen.
Koira ei ollut tuhonnut kaikkea eilen, tai ei ollut tuhonnut oikeastaan mitään ja sit oli ihan enkeli - kunnes sai pari tunnin kestoista raivopuuskaa, jolloin kaikki hampaisiin päätyvä piti repiä. Yrittää purra sohvaa, kulmaa, ihan apinan raivolla, ja sekös mua suorastaan v*tuttaa, kun sohva on tullut joulukuussa eikä tosiaan ollut ilmainen. No, enää ehkä reilu vuorokausi - tai kaks. Pidän itseäni ihan kaistapäänä, kun valitan yhdestä koirasta, mutta toi ei tosiaan oo sitä, mitä kuvittelin lemmikin olevan (vrt. kavereiden koulutetut koirat ja oma kissa) :( Musta on outoa, ettei koiralla ole hajua edes peruskäskyistä (irti, ei).. Puuh.
Menkat ovat kohta tulossa ja normaalista poiketen nenään on tullut 2 "ihanaa" näppyä. Jippii :(
Keiju, oon ihan varma ettei voi olla päästä kiinni tämä homma. Kyllä tää on niin monimutkainen juttu että oksat pois.
Jännä huomata, että ketjussa oli pitkään yrittäneitä, jotka olivat ajatelleet ettei tule olemaan helppoa.. Tulee sellainen fiilis, että onko jotain kohtaloa/eteäisiä vai mitä. Mutta toisaalta, samaa vois kysyä helposti raskautuneilta ja siellä saattaa hyvin olla ihmisiä, jotka ovat myös ajatelleet ettei tule olemaan helppoa ja olikin.
 

Yhteistyössä