tahto

  • Viestiketjun aloittaja neiti56
  • Ensimmäinen viesti
neiti56
Tahtoisin saada tahdon takaisin, jotta jaksaisin vielä yrittää parisuhteessani. Olemme umpikujassa olleet jo aikamme - kuukausia. Mikään ei enää varmaan auta muuten kuin tahto. Ongelma on etten enää tiedä onko tämä se oikea, koska silmät auenneet ympäröivälle maailmalle ja sen mahdollisuuksille. Houkutukset on suuret. Mielessäni on vahvasti ikäviä ajatuksia ettei tämä on enää sitä mitä haluan, mutta silti haluan vielä yrittää etten sitten ainakaan ole luovuttanut liian helpolla.

Hyvät ihmiset, jos teillä olisi neuvoja tilanteeseen (muita kuin EROA) niin olisin erittäin kiitollinen. Vinkkejä?
 
vaatii kaksi
Molemmilta tarvitaan tahtoa, ei riitä jos vain toinen yrittää korjata tilannetta.

Itse väsyin kun olin sadannennen kerran sanomassa jostain asiasta, tuli vain sellainen olo että kun mies ei kuuntele, mitään ei tapahdu, ei vaikuta olevan kiinnostusta niin miksi minä jaksaisin yrittää? Tulin kai tieni päähän tässä suhteessa, tuli vain tyhjä olo. En jaksa enää välittää.

Nyt pääpaino onkin siinä miten tästä eteenpäin. Alanko etsiä omaa asuntoa? Miten hoidan kaikki käytännön asiat? Jotenkin tuntuu että olisi helpointa jos olisi oma asunto odottamassa että voisi heti muuttaa pois.
 

Yhteistyössä