tahtoo hellyyttä...

M69
Josko valotan aihetta hieman sieltä toiselta puolelta... Kukin pohtikoon keskuudessaan kuinka aiheellista/osuvaa tämä sitten sen oman parisuhteen kohdalla on.

Minä en enää halaile, en suutele, en tarjoa muutakaan hellyyttä, enkä tee aloitteita seksiin.

Syynä on se, että olen ollut koko 15-vuotisen suhteemme ajan se, joka on nuo asiat hoitanut. Ja palkkioksi saanut sen tuhannen torjuntaa. Loppujen lopuksi, kun en uskonut tuntemuksiani siitä, että minä olisin se, joka sitä hellyyttä yms. ylläpitää tein testin, käyttäydyin muutoin samoin kuin aiemmin, mutta lopetin halailun ja suukottelun muutamaksi päiväksi. Seurauksella, että hellyys hävisi kokonaan. Eipä tuntunut kovin mukavalta.

Siihen parisuhteeseen, hellyyteen ja seksiin tarvitaan aina kaksi. Ei sitä kukaan yksin pysty ylläpitämään, ei nainen, ei mies.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 10:14 M69 kirjoitti:
Josko valotan aihetta hieman sieltä toiselta puolelta... Kukin pohtikoon keskuudessaan kuinka aiheellista/osuvaa tämä sitten sen oman parisuhteen kohdalla on.

Minä en enää halaile, en suutele, en tarjoa muutakaan hellyyttä, enkä tee aloitteita seksiin.

Syynä on se, että olen ollut koko 15-vuotisen suhteemme ajan se, joka on nuo asiat hoitanut. Ja palkkioksi saanut sen tuhannen torjuntaa. Loppujen lopuksi, kun en uskonut tuntemuksiani siitä, että minä olisin se, joka sitä hellyyttä yms. ylläpitää tein testin, käyttäydyin muutoin samoin kuin aiemmin, mutta lopetin halailun ja suukottelun muutamaksi päiväksi. Seurauksella, että hellyys hävisi kokonaan. Eipä tuntunut kovin mukavalta.

Siihen parisuhteeseen, hellyyteen ja seksiin tarvitaan aina kaksi. Ei sitä kukaan yksin pysty ylläpitämään, ei nainen, ei mies.
aivan! on todella inhottavaa, kun perheessä on toinen vain aloitteentekijä. sitten kun lähtee sille taktiselle linjalle, ettei ahdista puolisoa enää alituisella lääpinnällä, kehuilla ja ihailevilla katseilla, toinen vain nauttiikin rauhasta -> ei siis suinkaan ajattele jääneensä paitsi mistään erityisestä ja ala itse aloitteelliseksi. jos ei meillä pian tuuleensuunta käänny, en tiedä mistä hellyyttä ja seksiä saisi, kun en oikein osaa pettääkään. tekö vain sitten olette oppineet elämään asian kanssa, että toisen aloitteesta aina vaan??? varmaan itse katkeroidun avioelämän tyhjyydestä, vuosikymmeniä aikaa surra asiaa!.
 
Mies
Juuri näin, asioissa on ne kaksi osapuolta.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 10:14 M69 kirjoitti:
Josko valotan aihetta hieman sieltä toiselta puolelta... Kukin pohtikoon keskuudessaan kuinka aiheellista/osuvaa tämä sitten sen oman parisuhteen kohdalla on.

Minä en enää halaile, en suutele, en tarjoa muutakaan hellyyttä, enkä tee aloitteita seksiin.

Syynä on se, että olen ollut koko 15-vuotisen suhteemme ajan se, joka on nuo asiat hoitanut. Ja palkkioksi saanut sen tuhannen torjuntaa. Loppujen lopuksi, kun en uskonut tuntemuksiani siitä, että minä olisin se, joka sitä hellyyttä yms. ylläpitää tein testin, käyttäydyin muutoin samoin kuin aiemmin, mutta lopetin halailun ja suukottelun muutamaksi päiväksi. Seurauksella, että hellyys hävisi kokonaan. Eipä tuntunut kovin mukavalta.

Siihen parisuhteeseen, hellyyteen ja seksiin tarvitaan aina kaksi. Ei sitä kukaan yksin pysty ylläpitämään, ei nainen, ei mies.
 

Yhteistyössä