tahtoo hellyyttä...


Mä kaipaan kovasti lisää hellyyttä suhteeseen, suukkoja,haleja, hyväilyjä yms. ilman, et se automaattisesti johtais seksiin. Ja sitä, et mies vielä joskus kertois vaik rakastavansa tai jotain muuta kaunista.
Me ollaan oltu 14 v. yhessä ja onhan se selvä,et arki astuu kuvioon kun lapsiakin on ja lisää tulossa,mut silti vaan toivon lisää hellyyttä.Seksielämä on lähes loistavaa,siitä ei voi valittaa, mut haluaisin joskus myös sellasta, mikä ei johtais seksiin. En edes muista, koska viimeksi oisin saanu suukon. Pikasen halauksen saattaa joskus saada, mut sekin on harvinaista. Joskus se tulee, kietoo kädet mun ympärille, mut sekin sitten yleensä johtuu siitä, et sitä haluttaa. ei se paha,mut haluaisin muulloinkin.
En muistakaan, koska mies olis kertonut mulle rakastavansa.Ehkä se sitten ajattelee, et mun pitäis se muutenkin tietää kun vielä yhessä ollaan. Tai että mä vielä oisin sen silmissä hyvännäkönen ja se kertos sen mulle. Vielä jokunen vuosi sitten suukko tuli aina ku toinen lähti,ei enää. Myös seksin aikana kaipaisin myös enemmän suukkoja ja hyväilyjä.
Tuli nyt aika pitkä sepostus, mä vaan haluisin tuntea olevani haluttu ja rakastettu.Onko muita, joilla samoja samoja tuntemuksia?
 
Mulla on ihan sama juttu.
Mä itse tykkään paijailla miestäni ja olla mutenkin tosi lähellä kun katsotaan esim tv:tä,mies ei mitenkään laita hanttiin kun samalla silittelen yms häntä,mutta ei kuitenkaan itse paijaile mua,vaikka en mä sitä nyt vaadikkaan mitenkään "vastapalveluksi" mutta ois vaan niin ihanaa kun itsekkin sais edes joskus pieniä hellyyden ja rakkauden osotuksia,siis muulloinkin kuin vain seksin yhteydessä. :heart:
 
mama-83 vaasasta
Lohduttavaa huomata ettei sitä ole ainut täällä..Meillä kyllä suhdetta takana vasta 3½vuotta..Meillä kans just niin kun katotaan vaik telkkua..Mä silittelen,ja hivelen,miehen niskaa,päätä,hartioita selkää jne..Ihan mitä vaan..Ja kun mennään nukkuun,mä hyväilen miestäni..Tai sit vaik vaan piirtelen sen selkään ja silittelen peppua.Se nauttii siitä..Mutten saa samanlaista takasin..Joskus oon pyytänyt ja sit se on kans esim.piirtänyt mun selkään..Ja se tietää että mäkin tykkäisin niin miksi ei..??No tuo ei niin kamalasti paina mun mieltä kuin se että mä en ole maailan aikoihin kuullut mieheni suusta just noita tärkeitä sanoja:-mä rakastan sua.Joskus olen siitä maininnutkin mutta ei..Ja kun itse sanon sen niin hän tuumaa et kiva tai muuta vastaavaa..Kyllä sillonkun riidellään ja asia tulee esiin..hän sanoo ja kyllä mä sua rakastan..Mutta miksei koskaan muullon?Esim sängyssä..tai muuten vaan..Tulis vaikka joskus halaamaan ja sanois mä rakastan sua..Se merkitsis niin paljon..Miksi ihmeessä jotku miehet ei tee sitä?Onko se niin vaikea sanoa?Ei vaan ymmärrä.. :hug: teille kaikille muille!
 
Meillä nuo rakkauden kertomiset on loppuneet ensimmäisen lapsen syntymisen myötä. Syy ei ole itse lapsen tulossa. Vaan siinä että ollaan riidelty ja riidellään niin usein, että se vie voimat tuollaisen tärkeän asian kertomiselta. Kyse ei ole siitä että rakkaus olisi loppunut, mutta se on vaan hankala ilmaista, kun vähän aiemmin on ollut riita jostakin. Jotenkin vie uskottavuuden siltä "Minä rakastan sinua" kun hetkeä aiemmin on haukkunut toista tai kuullut toisen haukkuvan itseä. Minulle tuo on vielä vaikeampaa kuin vaimolle. Onneksi kuitenkin halailua ja sellaista hyväilyä on vielä jäljellä. Eikä siihen kuulu seksiaikeet ainakaan minun puolelta, kun olen se jolle riittäisi vähempikin seksi.
 
synkkä
meillä mies kyllä hellisi ja olisi kovinkin romanttinen mutta minusta se on tylsää ja ahdistavaa. Seksi ei suju..tai ei mua nappaa sekään.
Meillä kriiseilen minä, ei kukaan muu \|O
 
jeps
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 18:16 synkkä kirjoitti:
meillä mies kyllä hellisi ja olisi kovinkin romanttinen mutta minusta se on tylsää ja ahdistavaa. Seksi ei suju..tai ei mua nappaa sekään.
Meillä kriiseilen minä, ei kukaan muu \|O
jeps
 
Samaa kaipaan minäkin!!!!!!!! Jos mies tulee lähelle halii ja hyväilee, se haluu seksiä. Parit halit ja sit kysyy, et mentäskö sänkyyn? Joskus saatan sanoa, et sori en kyl ehtinyt syttyä. Ois kiva jos halittas ja pusuteltas vaikka päivittäin ja oltais muutenkin lähekkäin. Mulle tuleekin nykyään tunne, et IIK!, jos mies halaa, et nyt se sit haluaa seksiä ja heti pitäs olla valmis sänkyyn. Meen aivan kylmäksi, eikä mies saa seksiä. Olen kertonut jo 10 vuoden ajan, että minusta olisi tosi ihanaa, jos joskus kehuisit minun ulkonäköä tms. tai sanoisit, et rakastat minua. En ole vielä moista kuullut?? Ei ole nääs mikään keskustelija tyyppi, eikä romantikko. Ja olen kertonut, että olisi kiva, jos halisit useamminkin ja tulisit lähelle, eikä se automaattisesti tarkoittas seksiä. Etkä sanois heti ekan halin jälkeen , et mennäänkö sänkyyn. Useammin, jos oltas lähekkäin niin se seksi tulis siihen luonnostaan mukaan aina silloin tällöin. Mieheni joko täys tomppeli tai puolikuuro, ei se ota mun toivetta huomioon. ja sit möksöttää ku ei saa seksiä. Haluun hellyyttä ja mies seksiä!!! Eikös ne kuulu samaan pakettiin? Ei näköjään meillä!
 
anni ja äiti: kirjoitatte ihan kuin minun elämästäni, suhdetta takana kohta 13 v ja lapsia 2 ja kolmas tulossa. Hellyyttä ei saa, varsinkaan nyt odotusaikana ja sitä seksiäkään...Olisi ihana kuulla joskus olevan kaunis, rakas yms. yms. ja pusukin olisi kiva saada edes kerran viikossa :(
 

Yhteistyössä