TAHTOO kihloihin...

  • Viestiketjun aloittaja Ida
  • Ensimmäinen viesti
Ida
Enpä olisi uskonut että oikein TAHDON kihloihin. Aikaisemmin olen sanonut että ei se sormus rakkautta todista, mutta nyt mieli on muuttunut ja kyllä se sitäkin tekee.

Olen seurustellut 9 vuotta ja jotenkin toivoisin että pokakaverini haluaisi näinkin pitkän seurustelun pohjalta jo edetä siihen pisteeseen että sormuksia vaihdettaisiin...

Epäilen vain että saan odottaa kauan jollen itse ala vihjailee, mutta sitä en halua...

Kertokaa omasta kihloihin menosta ? Olisi mukava kuulla...
 
Inhorealisti
Jos olet aiemmin toitottanut, ettei sormus rakkautta todista, niin tuskinpa miesystavasi sinua omatoimisesti ymmartaa kosia. Mista han voisi tietaa, etta mielesi on muuttunut? Sita paitsi jos miesystavasi ei ole koskaan asiasta puhunut, han tuskin itsekaan haluaa kihloihin. Miksi han yhtakkia muuttaisi mielensa? Siksiko kun sina muutit?

Kosi itse, sillahan saat varmuuden asiasta. Sietaa myos miettia, mita kihlaus sinulle ja miesystavallesi merkitsee. Ettei tule vaarinkasityksia esimerkiksi naimisiinmenon suhteen.
 
Asiaan..
Suoraan asiaan kannattaa kuin kihloihin! Menkää suoraan naimisiin kun jo niin pitkään olette olleet! Eiköhän siinä jo harjoiteltu tarpeeksi! Tee sinä se kosinta niin ei tartte odottaa!tee siitä kaunis kokemus teille!!Onnea yritykseen!
 
Nainen
En nyt ehdi enempää analysoida, mutta kerron, että kannatti :)

Vuosia seurusteltiin ilman mitään ulkonaisia merkkejä tmv, mutta nyt tuntuu jotenkin paremmalta, varmemmalta ja sormus sormessa on kiva kummankin mielestä. Vaikka ei aiottu ollenkaan... Jotenkin päätös, että halutaan olla loppu elämä yhdessä ja sen julkistaminen (vaikka vähin äänin) vain paransi ennestäänkin hyvää suhdetta. Lapsihaaveet siivittivät kihlautumista, mennään varmaan naimisiin parin vuoden sisällä, jos saadaan lapsikin lähiaikoina. Muuten ei ole kiirettä mihinkään. Ikää yli 30 kummallakin, jos se vaikuttaa asiaan.

Rohkeutta ja onnea, mihin sitten päädyttekin!



 
edward
Ensimmäisen kanssa mentiin kihloihin. Se oli ehto, että pääsi hmhh huhhuh... Viiden vuoden jälkeen erottiin.

Toisen kanssa alettiin heti hmhh huhhuh... Ei menty kihloihin. Mentiin naimisiin. Siitä on nyt 30 vuotta. Edelleen saa joka päivä hmhh huhhuh...

Miksi ihmeessä mennä kihloihin, jos saa ilmankin hmhh huhhuh...
 

Yhteistyössä