tahtoo lisää ansioita!

Mene töihin! Niihän muutkin äidit. Itse olen ollut töissä kohta vuoden ja poika on ollut hoidossa isovanhemilla. Isovanhemille tietysti maksetaan hoidosta.
Rahaa saa työllä eikä muulla tavalla. Tietysti voi sossusta hakea ja ruokaa leipäjonosta.
Mutta itse käyn töissä ja on rahaa lapsen vaatteisiin, syksyllä hoitomaksuihin, omiin vaatteisiin ja tietysti ulkomaanmatkoihin. Eli töihin siitä vaan........

:saint: :saint: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavelaiva:
Mene töihin! Niihän muutkin äidit. Itse olen ollut töissä kohta vuoden ja poika on ollut hoidossa isovanhemilla. Isovanhemille tietysti maksetaan hoidosta.
Rahaa saa työllä eikä muulla tavalla. Tietysti voi sossusta hakea ja ruokaa leipäjonosta.
Mutta itse käyn töissä ja on rahaa lapsen vaatteisiin, syksyllä hoitomaksuihin, omiin vaatteisiin ja tietysti ulkomaanmatkoihin. Eli töihin siitä vaan........

:saint: :saint: :saint:
Töissä kyllä olen ja rahaa vaatteisiin ja muuhun riittää jos asia edes sinulle kuuluu :) Asiallisia vastauksia odotan!
 
No, tuossahan on tuo miun aloittama lisätienestiketju, mutta laitanpa vielä tähän erikseen... ;) Eli esim. jälleenmyynti voi olla yksi hyvä vaihtoehto lisätienestien hankkimiseksi. Saat itse päättää milloin, kuinka paljon ja miten työskentelet. Ja ansiot tietysti riippuu ihan siitä omasta aktiivisuudesta asian suhteen. Sohvalla makoilemalla näistä hommista ei tienaa sentin hyrrää, mutta jos viitsii vähän nähdä vaivaa, niin konseptista riippuen, lisätienestejä saattaa saada aika helpostikin. Esim. oma edustamani Kotigastronomi on hyvä konsepti. Tuotteet ovat päivittäisiä kulutustuotteita, joita käytetään joka talossa, joten potentiaalisia asiakkaita ainakin löytyy. Ja niitä voi tilata yhä uudestaan ja uudestaan, eikä markkinat kyllästy niin helposti, kuten esim. tupperissa tms. jossa tuotteina on "ikuisuustuotteita", joita ei tarvitse ostaa kuin kerran. Kotigastronomissa siis "vakioasiakkaiden" ( tai useammin tilaavien ) todennäköisyys on suurempi.
Lisäksi myyntikate on hyvä, eikä jaksottaisia tai kuukausittaisia osto- / myyntivelvoitteita ole. Alkupääomakin on aika mitätön, verrattuna moneen muuhun vastaavaan kotimyyntikonseptiin. Myös mahdollisuus rahallisiin lisäprovisioihin on hyvä.

Viskaa vaikka yksäriä, jos haluat tietää enemmän.
 
kotigastronomi mauste myynti tai kosmetiikka myynti. itse myyn myös avon kosmetiikkaa. ei aloitusmaksuja ja kosmetiikkaa käytetään myös päivittäin.

yksärillä tai sähköpostilla pikku-kati@suomi24.fi voin kertoa lisää.
 
Kotigastronomi-mausteita mä olen myynyt nyt n. 1,5 vuotta ja alkaa jäädä käteen jo to-del-la hyvin. :whistle: Suosittelen lämpimästi. Työ on vapaampaa kuin mikään muu verkostomarkkinointina toimiva homma - ei mitään tilausjaksoja, alhaiset aloituskustannukset, hyvä kate sekä provisiot, järkyttävän helposti myytävät tuotteet... Mitähän muuta kehuisin vielä. Yyveellä lisätietoja! B)
 
Avon, voit myydä kosmetiikkaa, koruja, kelloja, tuoksuja, laukkuja kuvaston kautta tai pitämällä kutsuja. Yli 80e tilauksista 25% alennusta, postiin 0e ja kotiinkuljetus 3,50, Avonilla on noin 4-5 päivää toimitusaika ja laskulla 2 viikon maksuaika. Ja liittyessäsi 17.7.08 mennessä saat minulta 10?:n arvoisen näytepaketin ilmaiseksi.

Laita yksäriä tai jaanuska@gmail.com niin kerron lisää.
 

Yhteistyössä