Tahtoo lisää kirjeystäviä!!

Kaikki vanhat kirjekaverit tuntuu hyytyvän tai siirtyvän sähköpostipuolelle joten pakko huhuilla täältä lisää PERINTEISEN kirjeenvaihdon ystäviä! Olen 31-vuotias ja elämäntilanteeni on sen verran monimutkainen etten sitä tässä ala selostamaan - kirjeessä sitten... ;) Kaikkien kirjeet on tervetulleita, eli iällä tai lasten lukumäärällä ei ole mitään väliä - ja mielelläni kirjoittelen muistakin kuin lapsiin/perheeseen liittyvistä aiheista. Toivottavasti vanha kunnon harrastus saa tästä uutta puhtia, ja y-viestejä tulee runsain mitoin laatikkooni!
 
moikka! täs ois yks kohta 19 wee täyttävä neiti joka kans kohta saamassa pienen vauvan.. :hug: :) olis kiva kyllä saada kirjekavereita mistä päin suomea tahansa.. koska itse harrastan sitä touhua.. ja useinmiten sähköpostia lähetän jatkuvasti kirjekavereille... ja ulkomaalaisille joillekin enään.. :/ mut olis kyl kiva jos sais kirjekaverin kuitenkin jostain päin.. ite olen kemistä kotoisin nyt tällä hetkellä.. mut laitahan viestiä jos kiinnostaa..!! :) mut moiks..täs on sähköpostiosoite jos halut laittaa.. nananas@suomi24.fi

 
Mulle kelpaisi perinteiseen tapaan kirjoitetut kirjeet.
Olen 27 vuotias, 1v6kk ikäisen pojan äiti.
Asun etelä-savossa ja tykkään kirjoitella etana postia.

Ota yhteyttä yv:llä niin päästään sitten alkuun.
 
siha80
Moi!Mulla myös pula kirjekavereista.Asun yläneellä ja meillä on 2 vuotias reipas poika.Minusta saa pitkä aikaisen kirjekaverin. Sirpa Mikkola, Jyvätie8 as6, 21900 Yläne. Jään odottelemaan...
 
kissapöllö
Täällä 49 v äiti; 5 lasta, 2 lapsenlasta. Harrastan kirjeenvaihtoa "päätoimisesti" ! :p

Jos kiinnostaa, tässä osoite:

SIRJA ROSSI
MÄNTYKUJA 3
72210 TERVO

:xmas: ;)
 

Yhteistyössä