Tahtoo uuden nimimerkin, pää lyö tyhjää..

Eipä tuo unikaan tee vielä tuloaan ja aikani kuluks aloin miettiin uutta nikkiä, mutta eipä nuo aivot tunnu tähän aikaan oikein toimivan :whistle: joten nyt saapi sitten heittää ehdotuksia, tänks =) nykyinen nikki on vaan jostain nappastu silloin kun joskus tuli rekisteröityä ja nyt haluan sen vaihtoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Keksi sinä nyt sit minulle uus nikki!!! :whistle:
Eli ootkos sinäkin vaihtamassa nikkiä? =) toki voin keksiä, mut voi mennä jonkin aikaa :snotty:
No jos tarpeeks hyvä tulee vastaan niin kyllä, tää Sone tympii...
Onko väliä minkälainen nikki, ihan neutraali vai jotain räväkämpää? Mää oon kyllä oikeesti huono keksiin mut kokeilen jotain :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Jos sinusta nyt tulee PääLyöTyhjää niin joutuu sit alottaa siun kyttäämisen (palstakyttääjä)
Hui! Miks mua tarvii kytätä? :whistle:
Koska miul on tylsää ja oon mielenvikanen plus että nyt jäit mieleen kun keksin ton nikin :LOL:

;)
Äh, tää kone sekoilee omiaan :ashamed: mutta kiva kiva, jos jäin mieleen, aika näkymätön kyllä muuten oon :whistle: sä voit olla sit se jolla PääEiLyöTyhjää :D
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Keksi sinä nyt sit minulle uus nikki!!! :whistle:
Eli ootkos sinäkin vaihtamassa nikkiä? =) toki voin keksiä, mut voi mennä jonkin aikaa :snotty:
No jos tarpeeks hyvä tulee vastaan niin kyllä, tää Sone tympii...
Onko väliä minkälainen nikki, ihan neutraali vai jotain räväkämpää? Mää oon kyllä oikeesti huono keksiin mut kokeilen jotain :whistle:
No jos oon vähän yksinkertanen ja vähän (vaan vähän) mielenvikanen niin keksinpä jo itekki et yksinkertasesti mielenvikanensone :LOL: :whistle: Oisko hyvä? :D
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Jos sinusta nyt tulee PääLyöTyhjää niin joutuu sit alottaa siun kyttäämisen (palstakyttääjä)
Hui! Miks mua tarvii kytätä? :whistle:
Koska miul on tylsää ja oon mielenvikanen plus että nyt jäit mieleen kun keksin ton nikin :LOL:

;)
Äh, tää kone sekoilee omiaan :ashamed: mutta kiva kiva, jos jäin mieleen, aika näkymätön kyllä muuten oon :whistle: sä voit olla sit se jolla PääEiLyöTyhjää :D

Luultavasti miun pää lyö tyhjä enemmän kun siun :LOL:
 

Yhteistyössä