taidan olla aika läski

  • Viestiketjun aloittaja viola
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
olen 168 cm pitkä ja painan 76 kg. tarttis varmaan jotain tehdä.
no etsä varmaan ihan läski läski oo... hieman ylipainoinen vain...
ei se mitään, minä myös ( 167cm & 78kg ja huom! vähän aikaa sitten vielä +10kg ) :D

 
hohhoijaa
mä oon kans vissiin vielä läskimpi 167cm ja 83kg. 10kg kun sais pois tuntis ittensä jo hoikemmaksi, olinkin jo niissä mitoissa n. vuosi sitten mutta tuli tuo baby..kun ei vaan yhtään innosta lopettaa herkuttelua..no mutta ei nyt oikein voikaan laihduttaa kun imetän..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
mä oon kans vissiin vielä läskimpi 167cm ja 83kg. 10kg kun sais pois tuntis ittensä jo hoikemmaksi, olinkin jo niissä mitoissa n. vuosi sitten mutta tuli tuo baby..kun ei vaan yhtään innosta lopettaa herkuttelua..no mutta ei nyt oikein voikaan laihduttaa kun imetän..

eikä sulla imetys itsessään laihduta? Minä olin molempien lasten imetysten (n.10-11kk) jälkeen laihempi kuin koskaan. (44kg). Vaikka söin ihan normisti, jopa paljon. En kuitenkaan makeaa, vaan pelkkää ruokaa. Nyt painan n 50 ja muutaman kilon haluaisin pois. :) 46 kg olis sopiva :) (ennen lapsia olin)
 
hohhoijaa
on mulla painoa lähtenyt n.14kg mutta tähän se on jymähtänyt. Kaksosia imettäessäni paino jopa lisääntyi vaikka 2vkoa synnytyksen jälkeen olin 2kg kevyempi kuin ennen raskautta. Eli ei päde ainakaan mun kohdalla että imetys laihduttaisi, en mielestäni syö kauheasti mutta liikuntaa on ihan liian vähän, vauvan vuoksi ei muka pääse kuntoilemaan..tekosyitä vaan :)
 

Yhteistyössä