Taidan poistua..

uop
Mulla tää toimii niiiiin *#'!**## hitaasti!! en pidä lainkaan.. saatika uudesta nimimerkki säännöstä (väh 3 merkkiä) perus ap:ta kaan ei voi enää käyttää.. mur
 
Kirjoitanpa sitten tähän ketjuun ihan testimielessäkin. En ole uudistuksia vastaan, mutta miellään sellaisten odottaisi olevan parannuksia. Vanhassa erinomaista oli suurempi keskittyminen olennaiseen, eli teksteihin, viesteihin, ketjuihin. Tässä keskitytään minun makuuni kaikenlaisiin epäolennaisuuksiin. Valitettavaa myös, että kaksplussan serveri ei vaikuta olevan lainkaan teknisesti näiden epäolennaisuuksien tasalla. Suoraan sanottuna: Tökkii.
 
:eek: On kyllä joo todella hidas. Ja en meinannut millään saada itseäni kirjauduttua tänne sisälle!!! Mutta silloin joskus, kun tämä ulkoasu vaihtui, niin kaikki täällä huusivat, että on ihan paska. Kunnes silmä tottui. Tämä on musta nyt ihan paska, mutta uskon et silmä tottuu ja tämä on ihan mahtava juttu :cool:
 
"hmm"
Ja kun noita viestejä ei pysty hakemaan kirjautumatta, se mun mielestä tökkii kaikista pahiten! Pitää selata sivukaupalla hidasta palstaa että löytää omansa, tai jos haluaisi tarkistaa onko aiheesta jo ketjuja, ei onnistu. ihan pe*****ä!
 
"pienenhetken"
Viikon, tai no, kuukauden päästä emme muuta osaisi käyttääkään kun tätä, vaikka nyt kyllä meinaa mennä ihan yli meikäläisen älynlahjojen myös. Harvoin tuntee itsensä netissä näin tyhmäksi kuin nyt.
peesi! :D
(testaan samalla osaanko lainata tekstiä. äsken kyllä olin rekisteröityneenä täällä, nyt näköjään en enää...ehkä tätä oppii joskus käyttämään :D )
 

Yhteistyössä