Taidanpa minäkin tulla tänne...

Nyt olen päättäny alottaa pyristelyn kohti energisempää elämää :wave: Ja pudottaa painostani ainakin aluksi sen 5 kiloa.
Ja toivon siinä onnistuvani tällä kertaa :ashamed:
ylipainoa ei ole mutta olen TODELLA kyllästynyt näihin makkaroihin ja jatkuvaan väsymykseen \|O Loppuu syöpöttely ja alkaa...joku muu sen tilalle :x Psyykkausta ja tsemppiä tulen kyllä tarvitsemaan, ja paljon. En ajatellut varsinaista painonvartioiden pisteytystä noudattaa, vaan ihan tehdä vaan kunnon rempan ruokailutottumuksissani!
Onko täällä muuten kaikki pisteitä syöviä, vai onko meitä muitakin tällaisia?
Niin ja LISÄÄ LIIKUNTAA!!! Toivottavasti se pirteä minä vielä löytyy jostakin :/
 
Mikä toi rasvanpoltto kuuri on? Mä tarvisin jonku tehostartin että löytyisi lisää motivaatiota. Toi 5 kiloa voi tuntua vähältä, mut musta tuntuu että jos tarvis enemmän pudottaa, ni olis helpompi alottaa?
Ja voishan sitä pudota multakin enemmän, mutta max 8kg!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 19:29 VARAPÄRE kirjoitti:
Mikä toi rasvanpoltto kuuri on? Mä tarvisin jonku tehostartin että löytyisi lisää motivaatiota. Toi 5 kiloa voi tuntua vähältä, mut musta tuntuu että jos tarvis enemmän pudottaa, ni olis helpompi alottaa?
Ja voishan sitä pudota multakin enemmän, mutta max 8kg!!!
Se rasvanpolttokuuri eli kaalisoppa kuuri löytyy tuon Sairaaladietti tietoa avauksen alta! Ei muuta kuin soppailemaan!
 
Wiia
Tervetuloa joukkoon... Mä olen pv pisteillä! Marraskuun 1.11 aloitin ja 9 kg on lähtenyt! tavote ois viel 10 kiloa niin sit oisin ihanne mitoissa! Motivaatio on kova ja laihdutus pysynyt terveellisenä ja järkevänä. Myöskään liikuntaa unohtamatta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 19:31 Wiia kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon... Mä olen pv pisteillä! Marraskuun 1.11 aloitin ja 9 kg on lähtenyt! tavote ois viel 10 kiloa niin sit oisin ihanne mitoissa! Motivaatio on kova ja laihdutus pysynyt terveellisenä ja järkevänä. Myöskään liikuntaa unohtamatta!

Oho, hyvin on sulla lähteny käyntiin :) :flower:
Miten te muut ehitte ja jaksatte aina valmistaa niin terveellistä ja vähäkalorista ruokaa? Teettekö aina töihin hirmuterveelliset eväät, ja sit vielä illalla kokkaatte? Musta tuntuu että just töissä tulee syötyä ihan miten sattuu, ja sit illalla haluais päästä helpolla. Tulee syötyä vähän sitä sun tätä.
 
Wiia
Mä olen lasten kans kotosalla vielä toistaseksi että ei tarvi eväistä stressata. Ihan normaalia kotiruokaa teen, tosin aika lailla ilman rasvaa ja kermaa. Salaattia teen joka päivä ja otan sitten itse salaattia enemmän. Tänäänkin tein kanasalaatin fetalla ja pastalla ja söin sitä ruuaksi ja HYVÄÄ OLI :p . Paljon hedelmiä ja illal napsin porkkanoita kevyt dipin kanssa ja taas NAM :p
 

Yhteistyössä