tais jäädä rahat saamatta..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 19:33 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 19:31 idiootti kirjoitti:
eikö sulla oikeesti oo elämää, mee vaikka virkkaamaan äläkä aina itke noista huutonetti jutuista :headwall:
kyse on kuule mun rahoista eikä mistään pienestä summastakaan... saan kai täällä valittaa jos haluun, ei sun oo pakko lukee \|O
no kuule pistä uusiks myyntiin niin ei tarvii itkee
 
Doomed
Noh... itse en olisi tuollaisen huutajan kanssa kaupoille alkanut alun perinkään. Liikaa negoja. Tai ainakaan lähettänyt mitään ennen maksua.
Kai myyjällä on oikeus kieltäytyä tekemästä kauppoja tuollaisen kanssa, jolla on toistuvasti negaa, vai olenko ymmärtänyt väärin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 19:37 Doomed kirjoitti:
Noh... itse en olisi tuollaisen huutajan kanssa kaupoille alkanut alun perinkään. Liikaa negoja. Tai ainakaan lähettänyt mitään ennen maksua.
Kai myyjällä on oikeus kieltäytyä tekemästä kauppoja tuollaisen kanssa, jolla on toistuvasti negaa, vai olenko ymmärtänyt väärin?
sillon ei ollu noita viimesiä negoja vielä... vaikea oli muutenki saada myytyä nuo...

enkä ole mitään lähettäny vielä, mut raha olis kyllä tarpeeseen tullu
 
No onneksi kaikki ei oo yhtä ahkeria ruikuttajia...Muuten vois olla pelkkää huutoo tää koko palsta..Luuletko, että kellään muilla ei oo ollu noita hupihuutajia.Onnex suurin osa ei sekoita koko huutistouhua tänne puolelle.Yäk..mua kyllästyttää noi vatvomiset ja kaikki huutispinotki...Hyppään ne kaikki vauhdilla yli.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 19:50 maija kirjoitti:
No onneksi kaikki ei oo yhtä ahkeria ruikuttajia...Muuten vois olla pelkkää huutoo tää koko palsta..Luuletko, että kellään muilla ei oo ollu noita hupihuutajia.Onnex suurin osa ei sekoita koko huutistouhua tänne puolelle.Yäk..mua kyllästyttää noi vatvomiset ja kaikki huutispinotki...Hyppään ne kaikki vauhdilla yli.
mitäs tuolla meinaat? koskas oon viimex ruikuttanu? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 19:39 bbbbbb kirjoitti:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=51532322 uusiks myyntiin
Tuosta puhelimesta voin sanoa, että niillä ei tee mitään! Meillä on kolme noita ollut ja juuri viimeinen sippasi - eivät kestä miehellä sen enempää kuin lapsillakaan eli varmasti on vaikeasti myytävä :)
 
Kyllä mullekki on sattunu kolme kertaa kohdalle tollaisia hupihuutelijoita, jolla ei oo oikeesti rahaa...Ei oo tullu mieleenkään, että nostelisin kohteita tänne kaikkien ihmeteltäväks..
Itse olen pistänyt kohteet uudelleen myyntiin ja sillä hyvä.Jotenkin omituista, että kaikkien pitäis tietää, kuka teki ja mitä teki.Meinasitko, että joku huutelis kohteitas säälistä??Hohhoijaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:12 jemina kirjoitti:
Kyllä mullekki on sattunu kolme kertaa kohdalle tollaisia hupihuutelijoita, jolla ei oo oikeesti rahaa...Ei oo tullu mieleenkään, että nostelisin kohteita tänne kaikkien ihmeteltäväks..
Itse olen pistänyt kohteet uudelleen myyntiin ja sillä hyvä.Jotenkin omituista, että kaikkien pitäis tietää, kuka teki ja mitä teki.Meinasitko, että joku huutelis kohteitas säälistä??Hohhoijaa...
en... eihän tuo oo ees myynnissä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:29 Vieras kirjoitti:
Hu, hu missä kunnossa tuo puhelin on, ja vielä 77 ? lähtöhinta :eek: Laitappa kuule 30 ? lähtöhinnaksi, eikä 5 ? korotusta niin varmasti menee kaupaksi
2 puhelinta, lähtöhinta 75e (ei 77 kuten väität), korotus 2e (ei 5e kuten väität).. opettele lukemaan :whistle:

niin jamukaan tulee vilä täysin uusi akku (paketissa) joka maksaa 26e, autoteline, datakaapeli (jota ei tule kummankaan puhelimen mukana vaan on erikseen ostettava)<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:31 Joku kirjoitti:
Sulla taitaa olla kova rahan tarve kun kaikki kohteet max 6 pv. Kenties ootko köyhä, eppä :LOL:
etkö osaa laskea? 14 päivää on kaikki kohteet auki :whistle: ja mun köyhyys tai rikkaus ei kuulu sulle ;)

niin ja vielä et jos jollain on kohde vain esim 4 päivää auki, niin sekö on heti köyhän merkki :LOL: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:36 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:12 jemina kirjoitti:
Kyllä mullekki on sattunu kolme kertaa kohdalle tollaisia hupihuutelijoita, jolla ei oo oikeesti rahaa...Ei oo tullu mieleenkään, että nostelisin kohteita tänne kaikkien ihmeteltäväks..
Itse olen pistänyt kohteet uudelleen myyntiin ja sillä hyvä.Jotenkin omituista, että kaikkien pitäis tietää, kuka teki ja mitä teki.Meinasitko, että joku huutelis kohteitas säälistä??Hohhoijaa...
en... eihän tuo oo ees myynnissä :whistle:
Mitä sää horiset???Ei oo myynnissä ja samalla mariset, kun huutaja ei lunastanut huutoaan.Siis nyt en ymmärrä??
Mitä tää muuten edes meille kuuluu..siis miks oikeesti tämmöistä täällä ihmettelet??
 

Yhteistyössä