taisi tulla keskenmeno

  • Viestiketjun aloittaja kotäityli
  • Ensimmäinen viesti
ilveskissanminttu
Lohdutuksena voin sanoa, ettei jokainen alkuraskauden verenvuoto aina ole keskenmenoa. Itselläni on 2 kokemusta asiasta. Mutta kummallakaan kerralla kyse ei sitten ollut keskenmenosta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 17:58 ilveskissanminttu kirjoitti:
Lohdutuksena voin sanoa, ettei jokainen alkuraskauden verenvuoto aina ole keskenmenoa. Itselläni on 2 kokemusta asiasta. Mutta kummallakaan kerralla kyse ei sitten ollut keskenmenosta.
Niin ei verenvuoto välttämättä pahinta tiedä mutta hyytymät kyllä tietää huonoa.
 
kotäityli
yö meni valvoessa, sain pätkittäin unta. vuoto on nyt niukempaa.
saanpahan muuta ajateltavaa, kun täytyy kaverin polttarareita järjestää. lauantaina ois tarkoitus ne pitää ja vielä on vähän tekemistä.
 
:hug: Toivottavasti ei mene kesken.

Mä kun kuopusta odotin, vuodin viisi viikkoa kirkasta verta, hyytymiä, ruskeeta verta, kirkasta verta... Ja alkuun tosi rajusti :eek: Mutta tossa tuo katselee Tomi Traktoria nyt, vaikka lääkärikin oli sitä mieltä että menossa on alkava keskenmeno, kun ultrasi.
 
kotäityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 08:38 MendedHearts kirjoitti:
:hug: Toivottavasti ei mene kesken.

Mä kun kuopusta odotin, vuodin viisi viikkoa kirkasta verta, hyytymiä, ruskeeta verta, kirkasta verta... Ja alkuun tosi rajusti :eek: Mutta tossa tuo katselee Tomi Traktoria nyt, vaikka lääkärikin oli sitä mieltä että menossa on alkava keskenmeno, kun ultrasi.
kun pääsisikin ultraan :ashamed:
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 08:42 kotäityli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 08:38 MendedHearts kirjoitti:
:hug: Toivottavasti ei mene kesken.

Mä kun kuopusta odotin, vuodin viisi viikkoa kirkasta verta, hyytymiä, ruskeeta verta, kirkasta verta... Ja alkuun tosi rajusti :eek: Mutta tossa tuo katselee Tomi Traktoria nyt, vaikka lääkärikin oli sitä mieltä että menossa on alkava keskenmeno, kun ultrasi.
kun pääsisikin ultraan :ashamed:
Tuo ultraan pääsy on hyvinkin paikkakohtaiskeskeistä. Mä olen kahdessa raskaudessa vuotanut verta, mutta ultraan en ole päässyt välittömästi koska vuoto on ollut runsaudestaan huolimatta ohi menevää :/
Molemmilla kerroilla odotin peräti 3 viikkoa ennen kun pääsin sinne ultraan. Jossa kaikki olikin sitten kunnossa.
Jos sulla raskausoireet kuitenkin jatkuu, niin kannattaa tehdä raskaustesti.
Tietenkin jos on taloudellisesti mahdollista tilaa aika yksityiseen ultraan.
 
kotäityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:20 hei kirjoitti:
Mikä tilanne ap:llä? Vieläkö vuotaa?
aamulla kävin päivystyksessä sain huomiseksi lähetteen kyssiin, mut en tiiä onko heillä sitte aikoja antaa mulle.
aamulla tuli niukkaa ruskeaa vuotoa ja nyt on taas muuttunut kirkkaaksi limaiseksi vuodoksi, tosin sekin niukkaa.
jospa huomenna pääsisin ultraan ja saisin tietää mitä tuolla masussa oikein tapahtuu.
viime yö meni valvoessa ja taitaa mennä ensi yökin, en jaksa tätä epätietoisuutta, anteex mulla ei nyt vaan löydy yhtään kärsivällisyyttä :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:32 kotäityli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:20 hei kirjoitti:
Mikä tilanne ap:llä? Vieläkö vuotaa?
aamulla kävin päivystyksessä sain huomiseksi lähetteen kyssiin, mut en tiiä onko heillä sitte aikoja antaa mulle.
aamulla tuli niukkaa ruskeaa vuotoa ja nyt on taas muuttunut kirkkaaksi limaiseksi vuodoksi, tosin sekin niukkaa.
jospa huomenna pääsisin ultraan ja saisin tietää mitä tuolla masussa oikein tapahtuu.
viime yö meni valvoessa ja taitaa mennä ensi yökin, en jaksa tätä epätietoisuutta, anteex mulla ei nyt vaan löydy yhtään kärsivällisyyttä :ashamed:
:hug:
 
kotäityli
kävin kysissä ja verestä mitattu hcg arvo vastaa vkoja 5+5, mut menkkojen mukaan oisi 6+5. Ultrassa ei näkynyt vielä mitään koska vkoja vähän, ens tiistaina uusiin verikokeisiin ja ultraan.
Tämä saatta olla harmitonta vuotoa, mut voi olla myös kohdunulkopuolinen.
et nyt jännitetään tiistaille asti :snotty:
 
kotäityli
menkkamaisia kipuaaltoja tulee, miksi tää ei vaan voi mennä kesken jos on mennäkkseen :headwall: :ashamed:
en jaksa enää tätä epätietoisuutta. sori tää mun valitus... :(
 
:hug: toivottavasti olet kuitenkin pystynyt lepäämään?vuosi sitten sain km ja vuoto oli aivan kamalaa..hb oli kaavinnan jälkeen 89..jos olet työelämässä,pidähän saikkua oman voinnin mukaan!itse olin 2 vkoa,fyysisen ja henkisen voinnin takia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 16:29 kotäityli kirjoitti:
kävin kysissä ja verestä mitattu hcg arvo vastaa vkoja 5+5, mut menkkojen mukaan oisi 6+5. Ultrassa ei näkynyt vielä mitään koska vkoja vähän, ens tiistaina uusiin verikokeisiin ja ultraan.
Tämä saatta olla harmitonta vuotoa, mut voi olla myös kohdunulkopuolinen.
et nyt jännitetään tiistaille asti :snotty:
Ei sinällään kovin hyvältä kuulosta, jos on ollut kokenut ultraaja töissä. Kyllä noilla veriarvojenkin viikoilla pitäisi jo jotain nähdä, itselläni ultran mukaan saatiin 5+2, itse luulin olevan kasassa jo lähemmäs 7. Lääkäri totesi vain, että ei voi muuta kuin odottaa ja katsoa miten käy. Sitten viikkoa myöhemmin näkyi syke. Se oli pitkä viikko odottaa...
 

Yhteistyössä