Taitoluistelusta ken tietää voiko kertoo?

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Neiti minulle ilmoitti, jotta tahtoo alkaa harrastaa taitoluistelua. Hää on 5 vuotias ja tahtoisin tietää onko kovinkin kallista ja miten tuon ikäisille järjestetään?
Pääkaupunkiseudulla on valinnanvaraakin järjestäjissä, meillä maksaa 90? kevätkausi, kerran viikossa 45min.

Muistaakseni Helsingin taitoluistelijat on tuo meidän paikkamme, pitäisi tarkistaa laskusta.

Luulen, että jo 3-vuotiaana pääsee mukaan.
 
kysymys minullakin
Mullakin olisi kysymys,eli miten paljon vanhempien pitää tehdä talkootöitä ym. tämän harrastuksen myötä? Tyttöä kiinnostaisi taitoluistelu ja äitiä ei kiinostaisi mitkään talkootyöt,joten ...
 
Borkku
Tämä kausi on mulle kustantanu syyslukukausi 190? ja kevätlukukausi 200? tämä sisältää 2xjää toinen 45min ja toinen tunnin, sekä yhdet oheiset.

Sen lisäks uudet luistimet (luistinkenkä oli käytetty terä uus) 400? +sit kuskaamiset hallille.

Ens vuonna jos siirtyy kilpailuryhmään tulee summat tuplaantumaan ja sen liksäks lisenssimaksut.

Raumalla siis.
 
lilli
100 e on joensuun katajalla kausi ja tyttö 4 v luistelee kerran viikossa. jos luistelis 2 kertaa viikko niin hinta olis kalliinpi. ensin on puolen tunnin alkujumppa ja sit ollaan tunti jäällä.

kyllä siellä näkee sellasia 2 vuotiaita jotka pysyy pystyssä vain kun täti pitää mut siitähän se alkaa!
 

Yhteistyössä