tajuatko, miten paljon facebook tykkäämisesi kertovat sinusta?!

  • Viestiketjun aloittaja "Repa"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä se kertoo mulle ihan riittävästi, kun katselen muiden tykkäyksiä. Itse en enää käytä Facebookia kylläkään.

"Pimeät syysillat ja kynttilät <3 <3 <3", "Elämään eksyneet", "Jos et tunne älä tuomitse" jne. Jaahas, tällainen tapaus. :) Sitten nää Marilyn Monroe-sitaatit, arhg!

Sitten erikseen varmaan on nää fanaattiset äidit; sydänpyllyt, äitylit, se 100-sanainen litania äitinä olemisesta tyyliin "olen poliisi, kokki, autonkuljettaja...olen äiti!".

Sit miehistä voi kattoa kuinka monella on Megan Fox ja muita läähätyksen kohteita. :D

Kyllähän nuo kertoo ihmisestä, vaikka ihan huvikseen noita tykkäyksiä klikataankin. Tykkäysten perusteella on helppo arvioida, tulisinko itse toimeen ko. henkilön kanssa.
 
niin..? ei miun tykkäämisissä ainakaan ole mitään hävettävää tai salattavaa, vaikken kaikkia nyt muistakaan ulkoa.. Rölli, korkokengät, everyday is halloween , glögi & pin-up nyt ainakin nyt ainakin + lukuisat elokuvat & yhtyeet
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on mm. Wong Kar-Wain leffoja, meijeriyrityksen reseptipslvelu, kahvibrändi, useampi klassinen säveltäjä, kannattamiani filosofisia koulukuntia, tiedeyhteisöjä yms. En nyt vieläkään tiedä mitä tuo minusta kertoo.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"niin"
Tykkäämiset kertoo paljon. Sellaisiakin asioita, joita ei "tosielämässä" tule esiin. Mutta paljon jää "tykkäämättäkin", sellaisista aiheista, mitkä ovat omaan elämään liittyviä.

Mutta voiko tykkäämisistä vetää täysin yhteenvedettävää totuutta? En mä kasvokkain kerro kaikkea, en myöskään fb:ssä.
 
Minulla on viime aikaiset tykkäämiset paikallisia yrityksiä ja Lana del Rey. Sitten on Laila Hirvisaari ja muita sellaisia, kiinnostuksen kohteina historia... jne. Kahvista tykkään, ja Aura-juustosta. Ja vanhojen koulukavereiden bändeistä :D
 
"kukin tyylillään"
Tajuan. Eikä mun tarvitse hävetä tykkäämisiäni. Mä seison rohkeasti tykkäämisteni takana :D


*pakko käydä tarkistamassa omat tykkäämisiä*

5 viimeisintä näkyy olevan ARPKD/CHF Alliance, Enkelten matkassa, Suomen nuoret lesket ry, Angry Birds ja S-Market

Mitä tän pitäis kertoo musta?

Perheessämme on arpkd, uskon enkeleihin, tuen suomen nuoria leskiä, pelaan vihaisia lintuja ja asioin S-Marketissa. Niin noloo, vai mitä? ;)
 
"hohhoijaa"
No sou?

Tajuatko miten paljon ulkonäkösi/ammatinvalintasi/harrastuksesi/kotisi/ ammattisi/lastesi käytös/tilaamasi aikakauslehdet/kauppakuittisi/yms. yms. kertovat sinusta?

SOU?

Totta mooses se mitä olen kertoo minusta! Mistäs se sitten kertoisi? Elämäni kertoo minusta. Koska olen minä. Siinä yhdet feisbuuktykkäämiset menee kuule mennen ja tullen. Minkä takana seison, sen takana seison...
 
[QUOTE="Repa";28308399]sitä vain tykätään, painellaan sieltä sun täältä eikä tajuta mitä se kertoo muille ihmisille[/QUOTE]

Veikkaan, että aika moni kyllä jättää painamatta sellaiset tykkäykset, joita ei halua julkistaa. Esim. itse en kehtaa tykätä just jostain S-marketin tyyppisistä, mutta ei minua vaivaa se, että kaikki näkevät, jos tykkään jostain hyvästä elokuvasta tai vaikka Amnestystä.
 
"juu"
Tajuan joo. Sehän sen Fb:n idea on, että kertoo itsestään!!!!

Kannattaa olla yhteyksissä mailitse tai skypetse tai puhelimitse yhteyksissä kavereihin, jos ei halua luoda identiteettiään Fb:ssa.
 
Ootteks te tehny sen testin, et mitä tykkäämiset kertovat sinusta? Mä tein sen ja n. 40-50% vastauksista eivät todellakaan kuvastaneet minua... Osa kuvasti jotenkin, osa oli aivan tarkkoja, mutta suurin osa oli ny ihan päin mäntyä suoraan sanotusti. :D
 
Tykkäämisten määrä määrittämiseen on pieni, otos saisi olla isompi. Esimerkiksi mistä kavereiden kommenteista ja kuvista tykkää avaisi enemmän. En tiedä toimisiko tuo paremmin usassa tai englannissa.
Siis kuulemma on isompi, toi vaa tollane mini versio siitä. Iltalehdessähän siitä oli juttuu, et niil on joku kunnon juttu, mut se ei sit nähtävästi oo ilmane, kerta puhuttii vaa tosta suppeammasta vaihtoehdosta.
 

Yhteistyössä