Tajusin puoli vuotta myöhässä että avomiehen veljen täytyy vihata meitä

  • Viestiketjun aloittaja tartsika
  • Ensimmäinen viesti
tartsika
Se osti joululahjaks meidän pojalle tän..



..ja nyt vasta tajusin että sen on pakko vihata meitä. Ei kai se muuten olis tollasta lahjaa ostanut? Äsken pojan (1v)synttärijuhlien jälkiä siivotessa, heitin lelulaatikkoon jonkun palikan ja sieltä kuuluu NENÄ-TUO KUTITTAA-MINUN VARPAANI-LAULETAAN JA LEIKITÄÄN- PRRRRRRRRRRRRR.

Ei vaan, kiva oli että se muisti veljenpoikaansa mutta toi lelu on kyllä niiiiiiin ärsyttävä! Kiitos ja anteeksi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
I know
Liityn kerhoon. Mies osti tuon koiran meidän pojalle ja ai että miten ärsyttävä lelu se on. Liian herkillä ne ääninapit: vähän kun hipaiseekin niin jo raikuu. Ihana kakofonia kun poika saa itse koiraa halailla...
 
"nih"
Mä ostin tuon kuopukselle aikanaan (syntyi vuonna 2007) heti sen ilmestyttyä ja voi vitsi, että mä kaduin sitä useaan otteeseen! Ne laulut ja rallatukset pyörivät päässä pitkin päivää ja lelu tosiaan käynnistyi yksinäänkin keskellä yötä. :LOL: Mutta lapsi tykkäsi ja se se kai tärkeintä oli. :D
 
tartsika
No tää miehen veli oli ostanu sen alunperin kummilapsellensa, mutta sillä (raukalla :D) oli jo tollanen niin se pääty sitten meille. Taidan pistää vahingon kiertämään jos toi poika ei siitä innostu, kun ei tähän mennessäkään oo kovin kiinnostunu.
 
Meillä on sellanen puinen "tappipalapeli" missä on maatilan eläimiä. Kun laitat oikean eläimen oikeaan kohtaan, siitä kuuluu se ääni minkä se eläin pitää....
Ei siinä mitään, mutta se palapeli määkii ja ammuu itsekseen öin ja päivin :D
 
tartsika
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;26341889:
Meillä on sellanen puinen "tappipalapeli" missä on maatilan eläimiä. Kun laitat oikean eläimen oikeaan kohtaan, siitä kuuluu se ääni minkä se eläin pitää....
Ei siinä mitään, mutta se palapeli määkii ja ammuu itsekseen öin ja päivin :D
Mun yhden tutun lapsilla on semmonen (tai samantyylinen) ja voi jestas! Aina kun kävin kylässä niin mietin että jos joskus saan lapsia niin ikinä ei meille noita äänekkäitä kammotuksia osteta :D Ja toivottavasti kukaan muukaan ei osta meille.
 

Yhteistyössä