takkuun menevä hiustenpidennys

Te viisaat palstamammat, joilla on ollut hiustenpidennykset..

Laitoin jouluna tuollaset roikkuun tukkaan ja oli ihan Remy hiusta jne.. mut tuli sitten viikon jälkeen ongelmaksi se, että ne menee ihan järkyttävään takkuun, jos pidän niitä auki :(
En pysty enää ollenkaan pitään niitä auki, kun muuten ne on vaan yksi iso takkupallo :mad:

Onko teillä oi viisaat palstamammat jotain konstia tähän asiaan? En viittis alle kuukauden olleita hiuksia ottaa jo pois.. :'(
 
IhaNainen
Pidennysexpertti ilmottautuu! Mistä olet hankkinut hiukset? Onko ne varmasti remyä vai onko sulle vaan väitetty niin? Minkälaista shampoota ja hoitoainetta käytät? Pidennysten kanssa ei saa käyttää korjaavia tuotteita, vaan aina pitää käyttää kosteuttavia, tai vartavasten pidennyshiuksille tarkoitettuja.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pidennysexpertti ilmottautuu! Mistä olet hankkinut hiukset? Onko ne varmasti remyä vai onko sulle vaan väitetty niin? Minkälaista shampoota ja hoitoainetta käytät? Pidennysten kanssa ei saa käyttää korjaavia tuotteita, vaan aina pitää käyttää kosteuttavia, tai vartavasten pidennyshiuksille tarkoitettuja.
Kiinasta tilattu :ashamed: miehen serkun vaimo on Kiinasta niin hän hommasi minulle.. Remy ainaki luki paketin päällä, kun tuli.. shampoo on fructis garnierin nutri-repair eli korjaavaa shampoota :( hoitoaine on ollu nyt gliss asia straight hoitoainetta... eli tossa sit varmaan tökkii, kun on väärää pesuainetta :( saankohan noista enää kunnollisia hiuksia vai onko koko toivo menetetty? :(
 
"iitta"
..Muista hei ehdottomasti pitää hiukset kiinni myös öisin niin et saa jo aamuksi kunnon takkuja. Repiihän niiden aukominen tukkaa :C

Ja kyllä vaan, kosteuttavat aineet heti kehiin, myös suoristusrautaa suosittelen! Raudan alle oikeat aineet ja tarpeeksi kuuma rauta, pysyy tukka sileänä ja upeana koko päivän :)
 
[QUOTE="iitta";22926785]..Muista hei ehdottomasti pitää hiukset kiinni myös öisin niin et saa jo aamuksi kunnon takkuja. Repiihän niiden aukominen tukkaa :C

Ja kyllä vaan, kosteuttavat aineet heti kehiin, myös suoristusrautaa suosittelen! Raudan alle oikeat aineet ja tarpeeksi kuuma rauta, pysyy tukka sileänä ja upeana koko päivän :)[/QUOTE]

joo on ollu aina letillä yöt.. eli pitää lähteä heti huomenna shampookauppaan :D jos vaikka saisin nämä vielä kuntoon...
Onks teillä jotain hyväks havaittua shampoo ja hoitoaine merkkiä kaupassa mitä kannattais ostaa?
 
IhaNainen
Kiinasta tilattu :ashamed: miehen serkun vaimo on Kiinasta niin hän hommasi minulle.. Remy ainaki luki paketin päällä, kun tuli.. shampoo on fructis garnierin nutri-repair eli korjaavaa shampoota :( hoitoaine on ollu nyt gliss asia straight hoitoainetta... eli tossa sit varmaan tökkii, kun on väärää pesuainetta :( saankohan noista enää kunnollisia hiuksia vai onko koko toivo menetetty? :(
Noi kiinasta tulevat hiukset on valitettavasti tosi usein ihan muuta kuin mitä paketissa lukee. Saanko kysyä minkä hintaiset ne suunnilleen olivat, jo se kertoo paljon laadusta. En myöskään suosittele varsinkaan pidennysten kanssa käytettäväksi markettiaineita, varsinkaan garnierin jotka on täynnä silikonia.

En usko että se kunto enää paranee vaikka vaihdat aineita, mutta voithan ainakin kokeilla. Mutta isompi ongelma on todennäkösesti tuo hiusten laatu.
 
IhaNainen
[QUOTE="iitta";22926785]..Muista hei ehdottomasti pitää hiukset kiinni myös öisin niin et saa jo aamuksi kunnon takkuja. Repiihän niiden aukominen tukkaa :C

Ja kyllä vaan, kosteuttavat aineet heti kehiin, myös suoristusrautaa suosittelen! Raudan alle oikeat aineet ja tarpeeksi kuuma rauta, pysyy tukka sileänä ja upeana koko päivän :)[/QUOTE]

Tästä tuli mieleen, ootko käyttänyt suoristusrautaa tai muuta kuumaa muotoiluvälinettä noihin pidennyksiin? Sillä ainakin selviäis onko se hius aitoa vai muovisekoitetta, muovihan luonnollisesti sulaa kuumuudessa.
 
"vieras"
-Käytä pidennysten kanssa mieluiten hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Itse suihkin omiini sekä kosteuttavaa hoitoainetta (en muista merkkiä) ja lisäksi laitan vielä latvahoitoa (Bonacure).

-Älä harjaa ihan märkiä hiuksia, anna hiukan kuivahtaa ennen harjausta.

-Pidä hiukset öisin letillä.

-Föönaa vain viileällä puhalluksella

-Kunnon lämpösuoja-aineet alle ennen raudoilla muotoilua!

Näin pysyi meikäläisen (halvat!) pidennykset loistokunnossa 6,5kk, sitten oli pakko ottaa pois kun juurikasvua oli niin paljon että sinetit olivat liian alhaalla.
 
teisu harmaana
Noi kiinasta tulevat hiukset on valitettavasti tosi usein ihan muuta kuin mitä paketissa lukee. Saanko kysyä minkä hintaiset ne suunnilleen olivat, jo se kertoo paljon laadusta. En myöskään suosittele varsinkaan pidennysten kanssa käytettäväksi markettiaineita, varsinkaan garnierin jotka on täynnä silikonia.

En usko että se kunto enää paranee vaikka vaihdat aineita, mutta voithan ainakin kokeilla. Mutta isompi ongelma on todennäkösesti tuo hiusten laatu.
öö.. ne tais maksaa n. 40 €plus postikulut.. et ei mitään ihan älyttömän halpaa (?)
 
teisu harmaana
[QUOTE="vieras";22927110]-Käytä pidennysten kanssa mieluiten hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Itse suihkin omiini sekä kosteuttavaa hoitoainetta (en muista merkkiä) ja lisäksi laitan vielä latvahoitoa (Bonacure).

-Älä harjaa ihan märkiä hiuksia, anna hiukan kuivahtaa ennen harjausta.

-Pidä hiukset öisin letillä.

-Föönaa vain viileällä puhalluksella

-Kunnon lämpösuoja-aineet alle ennen raudoilla muotoilua!

Näin pysyi meikäläisen (halvat!) pidennykset loistokunnossa 6,5kk, sitten oli pakko ottaa pois kun juurikasvua oli niin paljon että sinetit olivat liian alhaalla.[/QUOTE]

kiitos vinkeistä. en oo ees kuivainta käyttäny ku siinä ei oo muutaku on ja off tila :D puhaltaa normaaliinki tukkaan ihan liian kuumaa :D
 
"vieras"
Huonolaatuiset pidennyshiukset takkuuntuvat hyvästä hoidostakin huolimatta. :( Niille sun hiuksille taitaa pidennyksen poistaminen ikävä kyllä olla ainoa toimiva ratkaisu.
 
teisu harmaana
[QUOTE="vieras";22927602]Huonolaatuiset pidennyshiukset takkuuntuvat hyvästä hoidostakin huolimatta. :( Niille sun hiuksille taitaa pidennyksen poistaminen ikävä kyllä olla ainoa toimiva ratkaisu.[/QUOTE]

niin.. tätä mä vähän tässä oon jo epäillytkin.. harmi ku maksaa niin paljon, jos menee kampaajalle laittaan kunnolliset.. pitää varmaan vaan kärsiä ja oottaa et omat kasvaa... :(
 
"vieras"
Mitä minä olen lukenut niin pidennyksissä on usein tuurista kiinni mitä saa, samaa kiinalaista hiusta ne on yleensä mitä hintavammistakin nettipaikoista saa. Itse älyttömän googlettamisen tuloksena tilasin omat remyni noin kahdella kympillä ja edes parturi tuttuni & kampaajani moittineet laatua.
Juuri viikonloppuna puhuin tuon parturituttuni kanssa ja hän sanoi että näitä korjaavia tuotteita ei saisi käyttää siksi että ne saavat pidennysten kiinnitykset huonoiksi, liimat sulamaan ja ringit valumaan jne. Sanoi että latvoihin saa laittaa jos siltä tuntuu ja hyväksi havaitsee. Ja tietenkin hiuksiin jätettävät hoitosuihkeet ja silkkitipat ovat tärkeitä apukeinoja! :--)
 
Sascara
Itse en suosittele käyttämään dream & hair sivustoa. Sanovat että pidennykset ovat 100% remy hiusta mutta siinä on vain noin 10% todellisuudessa aitoa hiusta. Nyt tilasin Rapunzelofsweden.com sivustolta hiukset. Tuntuu käsissäkin jo selvästi aidolta "ei liukasta muovimaista tuntua". Lisäksi paketti hinnat ovat tällä hetkellä tarjouksessa omani sain hintaan 166€ 50cm pitkät hiukset. Sisältää holkin, 100kpl pidennyksiä, sormisuojat, Pinnit, kamman, pihdit, suojalevyt yms kaiken tarpeellisen kotona laittoon ja toimituskaan ei kestänyt kuin 3 postipäivää. Paljon värivaihto ehtoja ja varmasti löytyy mitä tahtoo. :) Ite olin tosi tyytyväinen sivuun. :)
 
janita89
[QUOTE="vieras";23043629]Mitä minä olen lukenut niin pidennyksissä on usein tuurista kiinni mitä saa, samaa kiinalaista hiusta ne on yleensä mitä hintavammistakin nettipaikoista saa. Itse älyttömän googlettamisen tuloksena tilasin omat remyni noin kahdella kympillä ja edes parturi tuttuni & kampaajani moittineet laatua.
Juuri viikonloppuna puhuin tuon parturituttuni kanssa ja hän sanoi että näitä korjaavia tuotteita ei saisi käyttää siksi että ne saavat pidennysten kiinnitykset huonoiksi, liimat sulamaan ja ringit valumaan jne. Sanoi että latvoihin saa laittaa jos siltä tuntuu ja hyväksi havaitsee. Ja tietenkin hiuksiin jätettävät hoitosuihkeet ja silkkitipat ovat tärkeitä apukeinoja! :--)[/QUOTE]

Olen samaa mieltä, että laadukkaiden pidennysten tilaaminen on aika hakuammuntaa. Yleensä edulliset hinnat kertovat aika paljon pidennysten laadusta. Itselläni myös käynyt vastaavanlainen. Tarkoitus siis oli laitattaa teipit parturi-kampaajalla. Tilasin teippipidennykset halvalla netistä, ja sitä se laatukin oli! Pidennykset eivät kestäneet ollenkaan harjausta tai muutakaan käsittelyä. Parturi-kampaaja sanoi ettei pidennykset selvästikkään olleet aidot. Onneksi saivat tilattua uudet pidennykset hiustenpidennystukusta sopimus hinnoilla Hiustenpidennykset - Hiustenpidennystukku HairON
Vaikka hinta vähän hampaita kiristikin, niin laatuun en pettynyt! Olen ollut tyytyväinen pidennyksiin jo puolen vuoden ajan. Suosittelen :)
 
"Kata"
Itse olen kokenut hiustenpidennysten käyttäjä, olen käyttänyt sinettejä ja teippipidennyksiä n. 10 vuoden ajan. Tekniikat ovat tosin kehittyneet tässä matkan varrella.. välillä olen vaihtanut eri hiusmerkkeihin. Hiusten laaduissa voi olla suuriakin eroja, itse olen käyttänyt nyt viimeisimpänä simply natural-teippipidennystä ja sitä ennen blong-pidennystä. Saman merkinkin sisällä voi laatu vaihdella, sen olen huomannut.
Itse olen nyt viimeiset puoli vuotta todella tuskissani taistellut takkuuntuvan pidennyksen taltuttamiseksi ja olen ostanut kasan erilaisia tuotteita, vaihtanut hiusmerkkiä ja ostin vielä uuden suoristinraudankin eli rahaa on palanut huolella. Hiuksia on joutunut harjaamaan koko ajan eikä hiuksia ole voinut juurikaan pitää auki.
Nyt olen löytänyt huipputuotteet!!! Suosittelen shampooksi ja hoitoaineeksi Id hairin maahantuomaa (saa joistakin kampaamoista) SILKY SEXY HAIR -sarjaa,joka on tarkoitettu pidennyksille. Hoitoaine ja shampoo yht. 39 €. hoitoaineesta valitsin vielä sellaisen joka on tarkoitettu paksuille karheille hiuksille, vaikka itselläni on vaaleat ja suht ohuet hiukset. Lisäksi olen laittanut hoitoaineen aina latvoihin ensin shampoopesun ajaksi, jotta shampoo ei kuivata liikaa latvoja, laitan hoitoaineen vielä uudelleen shampoopesun jälkeen ja huuhtelen pois. Kosteisiin hiuksiin laitan KMS californian TAME FRIZZ SMOOTHING LOTION, jota erityisesti hieron teippien alapuolelle, johon takku yleensä ilmaantuu. Sitten vain kuivaan hiukset föönillä. Tulee todella pehmeät ja helposti harjattavat hiukset. Tuote sisältää silikonia ja tekee hiuksen pinnasta liukkaamaan ja näin ollen hiukset eivät enää takkuunnu.AIVAN EHDOTON TUOTE!!!! Kiitos ihanalle kampaajalleni, joka tätä suositteli, vaikka ei ollut nähnyt vastaavanlaista takkuuntumista aiemmin.Tuote maksaa n. 27€ 150ml, ja on saatavilla aika monesta kampaamotuotteita myyvistä liikkeistä ja kampaamoista. Lisäksi laitan kuiviin hiuksiin KMS californian TAME FRIZZ de-frizz oilia, joka on tuotteena samantapainen kuin esim. Silkkitipat tai olen myös käyttänyt SP luxe oilia. Nyt olen todella tyytyväinen pidennyksiini, takkuuntuminen on menneen talven lumia, aivan mahtavaa!! Silloin tällöin laitan hiuksiin myös todella kosteuttavan hoidon, esim. Bonacuren moisture kick. Varmaa on se, että pidennyksiä tulee hoitaa todella paljon ja mahdollisimman kosteuttavilla sekä silottavilla tuotteilla.

Itse etsin eri sivustoilta ja keskustelupalstoilta keinoja takkuuntuvaan pidennykseen tuloksetta, joten sen vuoksi päätin kirjoittaa tänne nämä varmat niksit!!! Toivottavasti tästä on hyötyä mahdollisimman monelle :)
 
"satska"
Hei kiitos kauheasti sulle kun jaoit takuttoman pidennyksen salat. Mun ei tarttenu ostaa kun toi LOTION niin pysy koko päivän takuttomana.(on kyllä pidennyksille kuuluvat shampoo ja hoitoaine ennestään) mut en voinut silti olla tilaamatta silky sexy hairia, kun se jo kuulostaakin niin hyvältä :)
KIITOS!
 

Yhteistyössä