Tallinnan kävijät!

Olen sit lähdössä Tallinnaan tutustumaan.. Viimeksi olen käynny 10v. sitten Mustanmäentorilla piraattilevykaupoilla joten ei kehuttavasti ole kokemuksia itsellä.. :whistle: :eek:
Elikkäs, mitä paikkoja/kauppoja kantsis tsekata? Mikä siellä enään on halpaa? Apteekista haen ainakin kipugeeliä.. :)
 
Hinnat on nousseet viime reissustasi huimasti. Halpaa suomenhintoihin verrattuna on silmälasit, viina, tupakka, ravintolassa syöminen. Stokkalla saattaa olla kalliimpaa kuin suomessa. Torilla ei ole enään sama meininki kuin silloin. Mutta onhan siellä hauska silti kierrellä.

Hirveästi seillä korjaavat paikkoja / remppaavat.
 
Apteekeissakin on paljon muuttunut systeemit, eli moneen juttuun tarvii reseptin. Eikä hinnat ole enää alhaiset. Prismoissa tein löytöjä kosmetiikka puolella. Lumenen juttuja oli halpoja ja siellähän saa s-etukortilla bonusta. Paljon ihania shampoo tuotteita ja hiusvärit tosi halpoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Hinnat on nousseet viime reissustasi huimasti. Halpaa suomenhintoihin verrattuna on silmälasit, viina, tupakka, ravintolassa syöminen. Stokkalla saattaa olla kalliimpaa kuin suomessa. Torilla ei ole enään sama meininki kuin silloin. Mutta onhan siellä hauska silti kierrellä.

Hirveästi seillä korjaavat paikkoja / remppaavat.
Hitsi,en tarvi silmälaseja, en polta ja oon absolutisti.. ;) Ruoka kyl maistuu..! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
Apteekeissakin on paljon muuttunut systeemit, eli moneen juttuun tarvii reseptin. Eikä hinnat ole enää alhaiset. Prismoissa tein löytöjä kosmetiikka puolella. Lumenen juttuja oli halpoja ja siellähän saa s-etukortilla bonusta. Paljon ihania shampoo tuotteita ja hiusvärit tosi halpoja.
Prismaan oliskin tarkoitus mennä, saan nääs hk-alet ostoksista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mun ei tee mieli yhtään mennä sinne enää. Mitään ostettavaa siellä ei ole. Kaupoissa samat tavarat kuin täällä ja lähes samat hinnat. Ja mua pelottaa kävellä siellä.
Voipi olla että mulle tulee sama tunne.. :whistle: Vähän on ennakkoluuloja.. Siksi en ole siellä 10v. käynytkään.. Lähden nyt kuiteskin sen katsastamaan, seuraneidin roolissa kun ilmaisen matkankin sain.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mun ei tee mieli yhtään mennä sinne enää. Mitään ostettavaa siellä ei ole. Kaupoissa samat tavarat kuin täällä ja lähes samat hinnat. Ja mua pelottaa kävellä siellä.
Voipi olla että mulle tulee sama tunne.. :whistle: Vähän on ennakkoluuloja.. Siksi en ole siellä 10v. käynytkään.. Lähden nyt kuiteskin sen katsastamaan, seuraneidin roolissa kun ilmaisen matkankin sain.. :)
Kannattaa varoa pieniä sivukujia. Me kun ajateltiin että toi pieni kuja oikastaan niin heti törmättiin sekoihin ja arvaa hakkasko sydän. Kyllä siellä keskustassa muuten uskaltaa kävellä. Liikenne on vaan mahdoton ja me kipitettiin muiden seassa yli jos ei ollut liikennevaloja.

 

Yhteistyössä