Talopaketeista kertokaa, mikä on teillä, onko hyvä?

Itse haaveilen kannustalosta, mutta mies sanoo kalliiksi. Tuleeko se loppupeleissä kuitenkaan paljoakaan kalliimaksi? Design taloon oltaisiin molemmat kallistumassa, mutta vielä on kaikki avointa, tonttia myöten... Mielipiteidenvaihtoa, kiitos! :)
 
-F-
Kannustalo tulee kalliimmaksi ja paljonkin. Toki riippuu siitä mitä paketin hintaan laskee, mutta Design on todella varteenotettava vaihtoehto. Ainoa heikkous on siinä, ettei kuviin saa tehtyä muutoksia omien toiveiden mukaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 20:52 -F- kirjoitti:
Kannustalo tulee kalliimmaksi ja paljonkin. Toki riippuu siitä mitä paketin hintaan laskee, mutta Design on todella varteenotettava vaihtoehto. Ainoa heikkous on siinä, ettei kuviin saa tehtyä muutoksia omien toiveiden mukaan.
Tuo juuri mietityttää, design on muuten mukava mut PARI juttua mietityttää siinä talossa jonka kumopikin meistä valkkas.. Takka on vähän hassusti aseteltu ja sit kaipais tuplalasiovia sisätilaan ylös... Nii, ja kuisti ois kiva umpinaisena. Mut oot sitä mieltä et ei kande ees yrittää, vai...? :/

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 20:00 merelle kirjoitti:
meillä on kannustalon onnela 171, aivan upea musta.
Onnelaa mäkin olen haaveillut, mutta sitä pienintä mahdollista ja muutamalla muutoksella.. No, saa nähä miten mies innostuu, ku menee kaveria auttaan Rauhalan rakentamisessa. :)
 
-F-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 22:32 ÄITÄI kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 20:52 -F- kirjoitti:
Kannustalo tulee kalliimmaksi ja paljonkin. Toki riippuu siitä mitä paketin hintaan laskee, mutta Design on todella varteenotettava vaihtoehto. Ainoa heikkous on siinä, ettei kuviin saa tehtyä muutoksia omien toiveiden mukaan.
Tuo juuri mietityttää, design on muuten mukava mut PARI juttua mietityttää siinä talossa jonka kumopikin meistä valkkas.. Takka on vähän hassusti aseteltu ja sit kaipais tuplalasiovia sisätilaan ylös... Nii, ja kuisti ois kiva umpinaisena. Mut oot sitä mieltä et ei kande ees yrittää, vai...? :/
Tuplalasiovet onnistuu varmaankin Designeilla, takan sijaintia ei voi siirtää, koska silloin tulisi hormikin siirrettäväksi ja silloin rak.kuvat menisivät uusiksi. Kuistin saa varmaan umpinaisenakin.
Niin olen siis itse sitä mieltä, että kääntyisin Design-talon puolelle ehdottomasti. Kannustalot ovat kauniita, mutta rak.kustannukset ovat kaikkiaan kalliimmat. (jos huomioidaan ihan kaikki alaohjauspuusta smyygilautoihin.)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 11:41 -F- kirjoitti:
Tuplalasiovet onnistuu varmaankin Designeilla, takan sijaintia ei voi siirtää, koska silloin tulisi hormikin siirrettäväksi ja silloin rak.kuvat menisivät uusiksi. Kuistin saa varmaan umpinaisenakin.
Niin olen siis itse sitä mieltä, että kääntyisin Design-talon puolelle ehdottomasti. Kannustalot ovat kauniita, mutta rak.kustannukset ovat kaikkiaan kalliimmat. (jos huomioidaan ihan kaikki alaohjauspuusta smyygilautoihin.)
:D Vai että s...lautoihin... -siis että mihin? Että tämmöne rakentaja täällä :wave: :ashamed: Mutta eikös se mene niin, että tekemällä oppii, ja tarpeeseen kysyy!?! :whistle:

No se Design-talo on ykkösenä nyt, mutta vielä menee aikaa, ennenku selviää saadaanko me haluamamme tontti... Ja siinä ajassa voi muuttua vaikka mikä. :)

 

Yhteistyössä