Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Minä yritän nyt pitää vähän etäisyyttä tähän kuumeilupuoleen eli jos onnistun tässä aikeessani niin tuun harvemmin viestittelemään mutta hengessä mukana olen ja kerron jos jotain kerrottavaa jossain vaiheessa ilmenee. Jotenkin olen onnistunut stressaantumaan tästä vauvatouhusta ja yritän saada ajatuksia muualle . Eli käytännössä jos nyt käyn täällä palstalla monta kertaa päivässä niin sitten kävisin vain vaikka joka toinen päivä . Tuskin enempää harventamaan pystyn . mut jos se vaik auttais
Eli täti kyläilee edelleen eikä vähään aikaan minulla tapahdu mitään! :attn:
Plussatuulia toivottelen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
Hieno laji Metsätähtönen! Minäkin sitä aikanani harrastin ja vieläkin menisin,
jos olis vähän lähempänä kuin Treella treenipaikat.
Ootko käynyt ikinä matseja katsomassa tai matsaatko jopa itse?
En sentääs, olen siis ihan vasta-alkaja. Potkutaustaa on mulla sitten pari vuotta. Samoin muita kamppailulajeja. En varmaankaan ala matsaamaan, en muista itseasissa pidetäänkö noissa kypäriä jne. Pidän ite nimettäin ihan hullujen touhuna noita monia matsauksia, mitä on..siis monet ihan amatööriharrastajat lähtee kehään ilman mitään muuta kuin hammassuojat..huh, hullua hommaa. Just viime vkl kun käytiin katsomassa tommosia kisoja, niin siellä tuli joka toinen tyrmätyksi :eek: Eli ei ihan tervettä puuhaa. Mulle on omat aivot tärkeät :saint: Mutta kyllä ymmärrän, jos jotkut haluaa ilman mitään varusteita ns. tapella oikeesti, mutta sitten toivottavasti myös ajattelee vähän etukäteen seurauksia. Aika hurjan näköstä hommaahan se on. Ei tosin thaiboxing kisoja kateltu, vaan ihan vapaaottelu. Mutta mikäs siinä jos joskus innostuu niin voisi käydä, mutta sitten pitäis ihan tosissaan treenata ja ite en kyllä suostuis lähtemään ilman suojakypärää ym mihinkään kehään =)

Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
Mulle ei onneksi tee tiukkaakaan olla juomatta ja polttamatta raskauden aikana. Poltellut olen lähinnä humalassa ja kun ei juo niin ei tule poltettuakaan. :D
Mulla kanskaan ei tee kyllä ongelmia. En polta koskaan ja alkoholi taas ei oo semmonen, että sitä ois koskana pitänyt saada. Ehkä joskus voisin kokeilla huvikseni sitä alkoholitonta punaviiniä ruuan kanssa, kun meillä oikeestaan nuo juomapuolet on tuota luokkaa. Harvemmin juodaan ja tosi harvoin lähdetään bilettämään...

KUltasiipi, toivottavasti on vaan jotain harmitonta juttua :flower:

Erka, yritähän jaksella. Voi tosiaan tehdä hyvää ajatella välillä muutakin kuin vauvoja =)

Nojoo, tulinpa nopesti kommentoimaan ja eiköhä nse pidä lähteä taas asiakkaan luokse. Viimeinen tälle päivää ja voin sanoa ihan suoraan, että oon ihan kypsä :kieh:
 
Nallu on tässä nyt pari kertaa tän kierron aika testailtu eikä oo edes haamua näkynyt. Tänään on ollu tosi huono olo! Oksettanut ja vähän pyörryttänyt koko päivän :( Tosi inhottavaa olla töissä.
Metsätähtönen, ite oon monta kertaa miettinyt kys. lajin aloittelua mutta ikinä en jotenkin ole kehdannut lähteä mukaan :D
 
Hellou pitkästä aikaa :wave:
tänään soittelin kysiin ja viikkoa ennen joulua on leikkaus edessä, eli varmaan tammikuussa saisi yrittää raskautua, tosin pitää lekurilta kysellä miten nopeasti leikkauksen jälkeen on lupa yrittää.
Ihanaa vihdoinkin pääsen leikkaukseen ja toivottavasti nämä kivut loppuu sillä viime yönä pahentu entisestään :'( tänään ottanutkin vahvempia särkylääkkeitä.
No onneksi sisko lupautui hieman auttamaan jouluna, pitää vaan tehdä mahdollisimman paljon valmiiksi kaikki ettei sitte tarvii paljon enää jouluviikolla tehdä.
onnea raskautuneille ja tsemppiä yritykseen myös :wave:
 
Erka tsemppiä ja :hug:

Perämaan emäntä hyvä kuulla et pääset leikkaukseen =) Eiköhän ne kivut sitten siihen lopu :heart:

Kultasiipi :hug: ja toivotaan ettei olis mitään ihmeellistä :flower:

Metsätähtönen hauskoja ja ikimuistoisia polttareita :heart:

Meillä tauti vaan etenee. Nuorimmaisella pojalla edelleen kuumetta, ei oikeestaan pää oo enää kipee ollu. Keskimmäinen kerkesi olee tunnin koulussa kun sieltä soitettiin että valittaa pääkipua ja mahaa, mut ei kuumetta. No, mies on huomenna heidän kanssa kotona :heart:
 
Heippa leidit!
Olen vähän pitänyt taukoa, kun alakoi nämä vauva-jutut hallitsemaan ajatusmaailmaa vähän liikaa. Olen tässä ovis-tuntemisten kanssa paininut jo tiistaista saakka, joku ihme juttu, kun kesti kolme päivää :whistle:
Nyt on aika normaali oli tuolla vatsan seudulla.
Illalla vähän heiluteltiin peittoja ja jotenkin mulla oli sellainen 'äidillinen olo' siinä sen jälkeen kun pötköttelin ja aattelin jospa siellä joku löytäisi perille saakka. Siitä johtuen vissiin näin yöllä unta siitä, että synnytin :LOL: Ja kaikki meni ihan hetkessä ja ei sattunut ollenkaan ja ihmettelin sitä sitten siinä suureen ääneen kun esikoisen synnytystä nyt ei voi kivuttomaksi sanoa :LOL:

Että juu. Kovasti on nämä vauva jutut mielessä, vaikka koittaa muuta ajatella.

Onnea kaikille plussanneille! :flower:
 
Kiitos polttarionnitteluista, tai miks iniitä pitäisi kutsua =)

Tosiaan huomenna en ehdi päivittelemään nyt, illalal voi olla ett äkäyn tsekkaamassa jos päiviteltävää on. Eli varmaan sunnuntaina sitten päivittelen jos on päviittelemistä.

Onneksi pääset perämään emäntä nopeasti leikkaukseen =)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Voi kiitos teille kaikille ihanille onnitteluista!! :heart:

Mulla on pää yhä edelleen vähän pyörällä tästä kaikesta.. huolettaa kun nyt menee ton koulun kanssa vähän tiukille. Että ehdinkö tehdä keväällä työharjoittelun ja valmistua vaiko en. Periaatteessa kyllä, kesäkuun alussa loppuu harjoittelu ja la siis 25.7 mutta jos tulee mutkia matkaan ja jotain komplikaatioita niin voi olla että jää taas roikkumaan.
:/

No, pieniä asioitahan nämä ovat, tai pakkohan ne on nyt laittaa tärkeysjärjestykseen. Silti aika stressi päällä. Mieskin oli kyllä kun puulla päähän lyöty. :snotty:

No, kai se on mun siirryttävä tonne toiseen ketjuun... Tsemppiä teille kaikille ihanaisille ihan hurjasti ja tulkaahan pian perässä!!!!!! :heart:
 
hormonikierukalle tuli sitten lähtö =)
oli tosi mukava lääkäri ja toivotteli sit lopuks onnea yritykselle ja toivoi mulle hyväunisia öitä (kun tuli juteltua muutama sana myös esikoisesta) ihanaa että ihmisystävällisiä lääkäreitäkin vielä löytyy, usein on joutunut niiiin kylmäkiskoisen, välinpitämättömän ja elämäänsä kyllästyneen (mitä ilmeisemminkin) lääkärin käsittelyyn (ja nuo tosi usein olleet työterveyslääkäreitä ,go figure... )

vähän jännittää että näinkö siinä sit aletaan taas hommiin "sillä mielellä" ;) :xmas:
 
mennis: mullekaan ei tee tiukkaa olla polttamatta/juomatta. En polta ikinä, joskus tuli juodessa poltettua muttei enää. Ja juomisenkin lopetin kokonaan jo kun yritys alkoi.

kultasiipi Voih, toivottavasti ei mitään vakavaa. Voi hyvin :flower:

Metsätähtönen Toivottavasti on mukavat polttarit!

ryöminkäinen Ehkä olet raskaana, mutta raskaushormonia ei vain ole vielä tarpeeksi? Oireet ainakin kuullostavat siltä.

Meillä kone hajos eilen käsiin, kuitenkin ihmeen kaupalla sain sen nyt auki. ( eilen se ei auennut millään ) On vaan ajan kysymys koska tää tekee sen taas. Joten jos mua ei hetkeen näy syy on luultavasti siinä! Joululahjaksi ollaan uutta konetta KAI saamassa, mut en tiedä koska se tulee käyttöön. Mulle ei mitään ihmeellistä vieläkään, ei tässä vaiheessa oikein tapahdu mitään. Tylsää vaan odotella että saisi testailla.

Kp 9/32
 
Täällä tauti paljastui jonkin sortin vatsataudiksi. Molemmat pojat valittaneet vatsaa ja maha ollut löysällä. Ite jouduin perjantaina lähtee kesken pois töistä kun mahassa kiersi niin kamalasti :x nukuin sit eilen melkein koko päivän ja tänää istutaan poikien kanssa vuoron perää vessassa :LOL:

Noonie nyt vaan tresaamatta yrityksen aloitukseen :heart:

Mulla on nyt 30.11 klinikalla käynti ja siinä sit taas suunnitellaan tulevaisuutta. Nyt on menossa kp3/28? toivotaan ettei enää venyisi niin pitkäks kuin edellinen.

Mukavaa lauantain päivän jatkoa kaikille vaikka tääl on kyl todella harmaata ja taitaa viel vettäkin sataa
 
Moikka

Taas pakko tulla vähän omaa napaa purkamaan...Täällä alkaa varmaan ovisajat olla kohta käsillä, ainakin samanlaisia tuntemuksia on kun viime kierrossakin just ennen ovista.Nyt on kp7 eli kierto taitaa taas olla melkoisen lyhyt. Ei se mua haittaa, ei tarvii ootella niin kauaa aina välillä :D Vaikka kuinka tjottailu-meiningillä tässä yritetään (tai siis mies onkin) niin mä en vaan voi olla laskematta päiviä ja ajankohtia ja ja ja...kyl te varmaan tiiätte... =)

Missäs aiotte joulua viettää? Me lähdetään miehen kanssa kahden (tai nuo karvakaverit kyllä matkaan toki lähtee myös...) mökille pohjoseen. Vitsit mä odotan sitä reissua, oon kyllä menettänyt sydämeni kaikelle mitä on Rovaniemen yläpuolella :)

Stressitöntä yritystä ja joulun ajan odotusta (vaikka molemmat niin kovin hankalaa onkin...) ja toivotaan että tänne eteläänkin saadaan lunta ainaisen vesisateen tilalle!
 
Hello! :wave:

Tulin ihan pikaisesti kuikuilemaan täältä kiireen keskeltä. Omaa napaa tulisin valittamaan, nimittäin mun mieli taitaa ihan tehdä tepposia täällä. Tai enemmänkin kroppa kuin mieli, mutta siis, eilen oli dpo 7 ja tuli pari tippaa haaleaa verta pikkareihin ja myöhemmin seksin jälkeen limaista haaleaa verta. Mulla ei ikinä ala menkat tiputtelulla. Tänään tuli aavistuksen myös veristä limaa. Nännit on tosi kipeät, mut ne on aina oviksen jälkeen. Ihan pieniä nipistelyjä ja alaselän särkyä, muuten ei mitään mitä vois edes kutsua oireeksi. Mut toi verilima.. ja tietty jos se on vaan siitä että limakalvot on kuivat niin se tietty tulee just sinä päivänä kun sen voi yhdistää kiinnittymisvuotoon. Voi perkele. Oon ihan varma että EN ole raskaana, mut nää jutut kyl pikkuisen sekoittaa mun päätä. Missään muussa kierrossa ei oo tapahtunut mitään tällaista :eek: Ja tänään oon menossa ystävän luo ja viiniähän siellä juodaan. Ajattelin juoda pari lasia, en voi olla raskaana. Outoa... Ensi viikolla kyl testaan tiistaina kun on dpo 11 ja päästän itseni näistä ajatuksista :LOL: No niin, sori että tuli vaan selitettyä omia juttuja, palaan huomenna asiaan! Pakko jatkaa lukuja ennen kuin lähden illan viettoon...

Hämmentynyt Lily kuittaa!
 
Noh, raskaana olin huimat 3 pvää, sitten tänään tuli kova vatsakipu tuonne alas ja mitä suuremmin kesken meni.. :'(
En päivitellyt kuulumisisani, en sen takia että iloitsin vaan siksi, että laitoin miehen ulkoruokintaan.. Asiat kun ei ota selvitäkseen. On puhuttu ja väännelty asioita eikä tunnu onnistuvan. tuntuu että mies ei käsitä perhe-käsitettä sekä vastuu osuutta... :ashamed:
kp 1 ja yk tuhannes ja yksi jo, masentaa. Katsotaan saadaanko asiat selviksi ja saanko minä jatkaa lapsen yritystä ja kannattaako se... Jos ei, niin edes haluan lapsen itselleni. Tai äh, miten sen nyt sanoisi ja kertoisi. joka tavalla ja tapauksessa haluan lapsen.
surullinen vaaleevadelma.
 
B-7
Pitkästä aikaa täällä ja huomasin itseni tälläisessä pinossa :wave:
Meillä ei ole yritystä ,tai hetken leikimme ja nyt päätimme että näin kuitenkin hyvä.Nämä 7 :heart: riittää nyt.Ehkä sitten joskus voi miettiä uudelleen....

Mutta päivittäjä,kiitos,minut saa poistaa listoilta!! :flower: Onnea yritykseen kaikille :hug:
 
Unikeiju-79 Toivottavasti paranette pian! Ikävää tuollainen tauti :hug:

nelli-86 Oi Lapissa on kyllä ihanaa! Olen tasan kerran käynyt, mutta mieli tekisi mennä uudestaan. Niin ihanat maisemat ja muutenkin niin erilaista kuin täällä etelämmässä Suomea..

Lily-Jane Kui sit niin varmoja ollaan ettei masussa ole pikkuista ;) Oireitahan nuokin on! Periaatteessa kaikki ( ainakin melkein ) raskauden oireet voidaan yhdistää johonkin muuhun, joten älä niitä pois sulje! Ehkä sua on onnistanut ja tuo on juuri sitä kiinnittymisvuotoa. Vielä pari päivää saat jännittää! Toivottavasti tulee plussa :heart:

Meillä kone taas "toimii", mut uusi saadaan joululahjaksi kuitenkin. Kyllä tää aika viimesiään vetelee. Nettilaskurin mukaan mun hedelmälliset päivät on ens viikonloppuna ja ovulaatio viimeinen päivä. En tietenkään tuohon luota, mut ainakin vois koittaa tehostaa touhuilua sillon :D Ei se ainakaan multa pois ole, kun tulee muutenkin touhuiltua. Ovista en aio tikutella vieläkään. En halua stressata, että koska se on jne. Sitten jos ei lainkaan luonnistu tää homma niin ehkä voi yrittää niiden avulla. Mulla kuitenkin vasta yk 2 joten toivoa on vielä vaikka kuinka!

Kp 10/32
 
vaaleevadelma :hug:
Voin vain kuvitella miltä tuntuu :/
Mutta jos jotain positiivista tuosta yrittää etsiä niin ainakin ovuloit ja pystyt tulemaan raskaaksi. Toivon että teidän asiat selviää, ja uskon että kyllä vielä sen vauvan saat, kun hetki on oikea!

Lily-Janelle toivotan nopeaa ajan kulumista ja jäitä hattuun! Nyt koitat vaan vielä muutamia päiviä kestää ennen testailua, ja sit jännätään sun kanssa =)

Unikeijulle onnea uuteen kiertoon!

Itse aloitin sitten eilen ne Terolutit, toistaiseksi ei haittoja, toivottavasti vuoto sit tulee ajallaan eikä tarvitse viikkotolkulla odottaa. Tahtoo jo uuteen kiertoon, vähän ajattelin jo että jos osuisi mahd. ovulaatioajat joulun seutuun :xmas: - jouluvauva sekin...
 
vaaleevadelma iso :hug: sinne ja paljon lämpöisiä ajatuksia. Toivotaan että kaikki vielä kääntyy parhaaksi!

Tänään on viimein ollut hyvä olo, eli eiköhän täälläkin ollut vain joku vatsataudin /flunssan poikanen. nallu sitä minulle on muutama sanonut, mutta katsotaan nyt olen päättänyt että kun kp on siellä 70 tienoilla niin meen yksityiselle ultrattavaksi ja muutenkin tutkittavaksi :)

Joulu on meidän kohdalla ihan auki vielä, yleensä ollaan molempien porukoilla oltu, mutta tänä vuonna työt sotkee järjestelyjä, eli pahimmassa tapauksessa vietämme joulu kumpikin omien vanhempien luona :/

Oikein paljon onnea kaikille uusiin kiertoihin :) Ja ihanaa viikonloppua! Täällä aiotaan nyt nostaa jalat sohvalle ja nauttia vapaa illasta !
 
Munkin piti tuosta joulusta sanoa, että miehen kanssa aatto ollaan kotona kaksin ( kissojen kanssa ). Ennen pyhiä ja pyhien aikaan sitten vieraillaan tuttujen ja meidän perheiden luona. Mitään tarkemmin ei olla vielä suunniteltu.
 
Joulusta sen verran että oman perheen kesken sitä vietetään omassa kodissa. Saadaan olla ja tehdä niin kuin itse halutaan. Tapaninpäivänä mun isä tulee perheineen meille syömään riisipuuroa ja luumukiisseliä, nam nam. Se on ollut jo monta vuotta meidän niin sanottu perinne.

Vaaleevadelma :hug: ja tsemppiä asioiden selvittelyyn :heart:

Kiitoksia ja nyt pidetään jäitä hatussa tässä kierrossa ettei vaan ala asiat tressaamaan :LOL:
 
Moikka pitkästä aikaa kaikille :wave: En ole pitkään aikaan kirjoitellut, mutta lukemassa kuulumisianne olen käynyt lähes päivittäin. Vaaleevadelma :hug: sinulle. Vaikeita asioita joudut käymään nyt läpi. Toivottavasti asiat selviää.

Viikko sitten perjantaina huomasin päivällä vähän punertavaa vuotoa paperissa. Sellaista että valkovuoto oli vähän värjäytynyt. Sama toistui sen päivän aikana joka vessareissulla ja vielä lauantainakin muutaman kerran. Housuille asti ei mitään valunut. Silloin to ja pe välisenä yönä näin unta että aloin vuotamaan paljon verta ja mahaan sattui menkkamaisesti. Aamulla kun heräsin oli maha oudon tuntuinen. No itkin koko perjantai illan kotona, että menkat alkaa. Vasta yk 3 mutta kun on ollut välillä noita välivuotoja lähes joka kuukausi (esim. tätä edellisessä kierrossa kp 19 samanlaista vuotoa) ni arvelin, että jotakin voi olla vialla. Hormoonit sekaisin tai tulehdus tms. Viikko sitten lauantain testasin tyylipuhtaan negan erittäin herkällä testillä kun ajattelin ja ihmettelin miksi ei menkat ala kunnolla. Minulla joskus tiputtelee ennen kunnon vuotoa yhden päivän mutta nyt ei sitten sunnuntainakaan vielä alkanut ja vähäinen paerivuoto oli loppunut. No reippaana tyttönä tilailin sunnuntaina mammaksin nettisivuilta parisenkymmentä ovulaatiotestiä ja ostin prismasta vielä fertest merkkisiä 14 kpl. Ajattelin, että nyt metsästän ovista kp 10 alkaen kaksi kertaa päivässä jotta varmasti voin selvittää tuleeko sitä ollenkaan :LOL: Ajattelin varata ajan gynekologille seuraavan kierron jälkeen jo noiden vuotohäiriöidenkin takia.

No eipä alkanut menkat maanantainakaan ja ostin prismasta pregent stick merkkisiä raskaustestejä kahden kpl paketin. Tiistai aamuna kp 30 sitten testasin ja olin varautunut negaan kun ei ollut raskausoireitakaan. Mutta mutta haamuhan siihen testiin ilmestyi. Haalea, mutta selvästi siinä oli hentoa punaista väriä. No nuo kyseiset testit on monelle antaneet turhaa toivoa joten marssin apteekkiin ja ostin clear bluen testin jonka tein iltapissasta. Siihen piirtyikin selvä plussa :heart: Sen jälkeenkin olen tehnyt muutaman (lue: useamman) testin ja kaikkiin plussa tullut. Noita ovistikkujakin olen huvikseen koittanut kun niitä nyt sattuu olemaan :whistle: ja raskautta nekin näyttää :D

Kuitenkin on pelko takaraivossa kun ei ole juuri muita oireita kuin repäisykivut alamahassa välillä äkkinäisissä liikkeissä. Rinnat ehkä ihan minimaalisen aristavat. Tyttöä ja poikaa kun odotin ni oli kyllä jo voimakkaampia oireita tässä vaiheessa. Sen takiakin pelottaa kun nämä lähes oireettomat raskaudet ovat aina päätyneet keskenmenoon kohdallani :( Oireet eri raskauksissa voi toki vaihdella ja ehtiihän niitä tulla myöhemminkin (nyt viikkoja edellisistä kuukautisista laskien 4+5), mutta aiemmissa onnistuneissa raskauksissa on oireet alkaneet jo ennen plussatestiä mm. rintojen arkuus ja pahoinvointi parin päivän päästä. Ei auta kuin katsella päivä kerrallaan eteenpäin ja todella onnellisia olemme tästä raskaudesta =)

Lily-Jane sinullahan oli tuollaista samantapaista vuotoa kuin minullakin ja oletan sen kohdallani ehkä olleen kiinnittymisvuotoa ennemmin kuin valemenkat. Toivottavasti näin sinunkin kohdallasi, pidetään peukkuja d =) b Valemenkkoihin en usko sen takia kun testi oli nega vielä silloin lauantain kp 27 ja vuoto alkoi jo edellisenä päivänä. Tai mistä minä tiedän jos olikin taas jotain välivuotoa...

Plussatuulia paljon paljon teille kaikille ja käyn edelleen lukemassa teidän juttuja :wave:
Odotuspuolelle siirryn tässä joku päivä jos uskallan. Luultavasti kuitenkin vasta elokuisiin kun todella epäilen ovulaation olleen vasta tuossa kp 20 joten ihan heinäkuun loppuun tai elokuun alkuun siirtyy ehkäpä laskettu aika jos nyt sinne asti tällä kertaa päästään. Pelottaa kauheasti jo tämän ylipainonkin takia ja riskiraskaushan se on alusta loppuun kun minulla vielä reilusti on tätä ylimääräistä :ashamed: ja vielä silleen ällöttävästi suurin osa vatsan seudulla. Omenalihavuushan se on pahinta ja ruminta :x

Ainiin sen halusin vielä mainita että tässä tärppikierrossa join greippimehua kp 1-18. En kyllä osaa sanoa, että olikohan kuitenkin ihan sattumaa että nyt plussasin kun mitään ovulaatiolimoja tai muuta extra kosteutta en kyllä huomannut missään vaiheessa. Ovulaatiotakaan en nyt tikuilla metsästänyt tässä kierrossa. Joitakin siihen viittaavia tuntemuksia oli kp 14 ja kp 19 tai 20. Tuolloin kp 14 tuskin sitä oli koska testikin vielä nega silloin kp 27 ja oli EHKÄ sitä kiinnittymisvuotoa kp26 ja 27.

Kylläpä tuli sekavaa tekstiä :ashamed: Toivottavasti saatte selvää...
Nyt iltapalan laittoon :wave:

adama ja toivo 4+jotain

 
Heips!!

Kiitos lohdutuksesta tän mun sairaalaepisodin vuoksi, eiköhän tämä tästä!

Perämaanemäntä:
Hyvä että leikkaukseen pääset, tsemppiä!!

Unikeiju-79
:lle paranemisia, toivottavasti voit jo tänään paljon paremmin!!
Lily-Jane: Kuulostaa kyllä kiinnittymisen oireilta! Pidetään peukut pystyssä ja onnea testaukseen!!
Pahoittelut vaaleevadelma, asioilla on kuitenkin taipumus järjestyä parhain päin!! Jaksamista ja voimia :hug:

Ihanaa kun aurinko vähän näyttäisi paistavan ainakin täällä päin, on ollut niin harmaata, niin pitkään..
Mulle kävi hauska juttu, sain torstaina postista ovistesti-tikut (se hedelmällisyys testi ei vielä tullut...tyypillistä kotitestiltä) niin ajattelin sit tehdä testin, vaikka suunnitelmissa aloittaa tikutus vasta muutaman päivän päästä (edellisessä kierrossa ovis kp 24) niin se testi olikin selkeä PLUSSA =) siis kp oli 15 (edellinen kierto 36 päivää..) ja kyllä sit tuli noita oivisoireitakin... Aika hyvä tuuri, koska ihan vain sattumalta tein testin!! (mä en osaa ovista vielä löytää ilman testiä koska niin kauan e-pillereitä syönyt..) No sit tuli kiire kylvämään siemeniä koska vieraita tulossa jotka lähtivät eilen, eli ei sit oikeen kunnolla voitu puuhailla.. Olin jotenkin ihan valmistautunut että myöhemmin ovis tulee! Hyvin epätodennäköistä että raskaudun mutta lähinnä nyt olen innoissani siitä että kierto näyttäisi lyhentyvän... =) Nyt kp 18/30-36

Mukavaa sunnuntai päivää =)

Metsätähtönen, miten sun polttarit meni, kerro kerro kaikki =) !!!
 

Yhteistyössä