**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 3)**

Tämä pahoinvointi ja väsymys vie voimat. Nukuttiin tänään lasten kanssa pommiin. Kumpa tämä oksentelu aika ei kestä kauaa. Nyt en jaksa tehdä yhtään mitään ylimääräistä. Pakolliset askereet vain jotenkuten.

6+3
 
tirkuliini jaksuja pahan olon kanssa! kurjaa. eka ultra on viikolla 12 viimeistään.
SS kyllä on niin poikamasu :heart: sulla se h-hetki vaan lähenee :)
JJ-t taitaa olla vauvaa hakemassa kun ei näy ei kuulu mitään.. :heart:
( . ) maaginen 30 poksahti maanantaina, nyt ei enää sitten niin suuri hätä jos jotain tapahtuu, tätä 30 viikkoa aina ootellaan lääkäreiden kanssa joten helpotuksen huokaus :whistle: ja kohtahan tässä iskee paniikki miten kaiken kerkii laittaan valmiiks, no on tässä sentään aikaa vielä :)
NN juu mä tajusin itekin just että kaikki aika on hävinnyt jonnekin :eek:

umayya + siiri 30+1
 
meidän täsmällinen poikamme tuli maailmaan torstai-perjantai yönä klo 00.34 juuri laskettunapäivänä :heart: synnytys oli jotain ihan kamalaa, mutta siitä myöhemmin. ollaan kotiuduttu tänään ja pojat katselee jääkiekkoa niin äiti pääsi koneelle :D

vauva voi hyvin, mutta korkeista bilirubiiniarvoista johtuen vietetiin sairaalassa pari ylimääräistä päivää. nyt kotona vaan seurataan vauvan syömisiä ja ainakin tähän asti poika syö hyvin. oli jo eilen ylittänyt syntymäpainonsa :heart:

painoa kaverilla oli 3300g ja pituutta 50cm. pipo 35cm :saint: siro ja virkeä poika! tähän asti meillä on ollut ihan helppoa, mutta eihän sitä tiedä minne sitä joudutaan. muutos oli tietty rankka kun viimein iski että tässä sitä ollaan äiti sellaiselle olennolle joka tarvitsee huomiota joka hetki. tunteet menee vuoristorataa :'( nytkin itken ja silkasta onnesta tietysti!!

isi on onnensa kukkuloilla myös eikä malttaisi antaa pikkuisen nukkua sängyssään vaan ottaa tämän aina viereen/syliin :heart: poika on pissanut isin päälle jo useaan kertaan :LOL: äidin ei vielä kertaakaan.

synnytyskertomusta tulen laittamaan, jahka ehdin. nyt taidan yrittää hieman nukkua, mitä ei tässä viikkoon ole tultu tehtyä |O


JJ-t ja Joona 6 vuorokautta :heart:
 
onnea jj-t!!!!!!!!

joo taitaa ss olla myös vauvan haku matkalla.

meidän "vauva" täyttää kohta jo 8kk ja kylläpä aika on menny nopeaan. viikonloppuna pitäis lähteä tallinnaan yöks mutta en tiiä tuleeko siitä reissusta mitään kun nyt jo itken että miten poika pärjää kun on hoidossa ekaa kertaa 2 päivää.. vaikka kieltämättä hyvää tekee päästä rentoutumaan ja miehen kaa kahestaan jonnekkin..
 
JJ-t: Oikein paljon Onnea!!! :flower: :hug: :heart:

umayya: Hyvin kasvaa sf-mitta :D Joko muute oot saanut arviota paljon painaa syntyessä?

ss on tainnu lähtee nyytin hakuun :heart: Nythän tää pino o alkanut poksahtelee.

nea: Yritähän nauttia reissusta! Hyvin poika pärjää. Mukavaa reissua! :hug:
 
RD ei ole muuta arviota saatu kuin että samoilla käyrillä kasvaa kuin aiemmatkin, nyt tosin pomppas hieman tonne yläkäyrän puolelle, mut luulisin että aika saman kokonen on kuin poijatkin :)
tikruliini :hug: mikäs siellä nyt on tilanne??

( . ) mä tajusin just että jos tää syntyy samoihin viikkoihin kuin pojat niin mulla on enää 7 viikkoa aikaa laittaa paikat kuntoon, siis mä en ole tehnyt mitään ja nyt mulla on paniikki :eek: muutenkin on nyt tullut se pesänrakennusvietti kun kaikkea pitää taa sisustaa koko ajan ja järjestää, mies sano että meille tulee kalliiksi kun mä oon raskaana kun aina pitää silloin tehdä vaikka mitä, viimeksi piti kämppä maalata ja nyt mun pitää saada uusi lattia tänne.. :ashamed:
mut joo nyt pääsiäisruoan tekoon, sitten anopille kaffelle. :wave:
 
Onnea JJ-t!!:flower::heart::hug:

tikruliini vaikea sanoa.. sitä kun ei voi tietää :( Mutta toivot. ei olis! Mullakin tuli 9. vkolla seksin jälkeen verta, mutta kaikki ol hyvin senki jälkeen. Eli elä ainakaa turhia vielä murehi, etenki jos vuoto lakkas jo!:hug: Mikäs on tilanne?

Meille syntyi täydellinen pikkuruinen poikavauva 8.4 klo 18.00. Painoa 2620g ja pituutta 49cm eli erittäin siro vaavi täälläkin. Tosin erittäin virkeä myös ja syö ku mikäkin! Paino putos 2580grammaan mutta jo tänään lukema oli 2650g! Eli hyvin nopeasti ylitti lähtöpainonkin! :heart: Synnnytys oli suht rankka koska kesti 19h mutta palkinto kultaakin kalliimpi! Ikinä en olis voinu kuvitella miten paljon sitä omaa lastaan voikaan rakastaa :heart:
 
SS: Oikein paljon Onnea Pienestä Prinssistä! :flower: Kyllähän tuo siun mahan muotokin jo kertoi, että poika o tulossa :D. On se jännä, että se joillakin pitää paikkaasa. Ei vaan mulla :D

Täällä kai sitä neljättä ruvetaan jossain vaiheessa kuumeilemaan.. Kova tahto olisi jo nytten.. Mutta ehkä vasta parin kuukauden päästä.
 
onnnea lapsen saaneilla


Ekassa neuvolassa käyty. Kumpa tuo sijainen olisi aina meidän tätinä. Mutta oli vain nyt tekemässä vakituisen lomaa. En tykkää meidän omasta neuvolantädistä yhtään.
Huomenna ja torstaina käytävä labrassa.
30.4 seuraavakäynti. Silloin otetaan verikokeet myös.

7+4
 
SUUKKIKSELLE SUURET ONNITTELUT PIENEN PRINSSIN JOHDOSTA!!! mä olin niin varma että teille tulee tyttö, mutta mun veikkaukset onki mennyt hienosti pieleen :)

täällä on sitten kohtutulehdus :eek: ultraan meni lähete ja pahimmassa tapauksessa kaavintaan..että sellasta :kieh: olo on ihan ok, toivottavasti menis antibioteilla ohi. henkisesti tää on aika rankkaa, kun menin ja sorruin taas tupakkaan niin nyt omatunto koluttaa joka syötöllä :'( silti se tupakka on ainut joka mut on tän väsymyksen keskellä pitänyt hengissä. pojat lähti mummolaan jotta äiti saiai nukkua, mutta uni ei tule. onhan tämä oma aikakin arvokasta, vaikka sitten palstaillen :D

onko muita jotka polttavat/aikovat polttaa/ alkaneet taas polttaa lapsen tultua?? mietin että siirtyisin kokonaan korvikkeeseen, mutta neuvolassakin sanovat että parempi oma maito vaikka polttaa, välin yritän pitää siinä kolmessa tunnissa mutta aina ei ole onnistunut :ashamed: vielä yhtään korviketta ei poika ole saanut :saint:
 
jj-t: mä aloin polttamaan vakituisesti sillon kun lopetin imetyksen mut joskus saatoin polttaa imetys aikanakin mut olin sit 4 tuntii imettämättä sen tupakalla käynnin jälkeen. pumppasin aina maitoa pulloon just ennen tupakalle menoa ja sit annoin siitä pullosta maitoa seuraavat 4 tuntia.
 
JJ-t:lle ja SS:lle suuret onnittelut prinsseistä!! :flower: :heart: Tässähän tulee ihan vauvakuumetta, kun muut saa vauvoja :p
Vai ootte te RD ajatellut jo neljättä, voi kun mäkin saisin ukon ylipuhuttua toiseen ;)

Ihanaa Vauvantuoksuista arkea toivotellen, Emiliina :wave:
 

Yhteistyössä