Talvi tulee! Osaatko neuloa villasukat?

  • Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti
vieras
en osaa.
koulussa koittivat opettaa,mut ei menny oppi perille. yhden varren sain tehtyä siinä ajassa kun muut tekivät kaksikin paria. hävetti niin paljon et koko motivaatio hävis,enkä ole sen jälkeen kutimiin koskenutkaan.
 
Just ajattelin että pitää tehdä villasukka-aloitus =) Eli kyllä osaan, ja tämän vuoden ekat sukat ovat kohta valmiit. Sitten vielä pitää tehdä kolmet lisää, ja jos aikaa ja innostusta on, niin vielä yhdet tai kahdet lisää :xmas:
 
Minäki opettelin pari kk sitte^^Nyt onki tullu tehtyä 10t vauvan sukat,ku on niin söpöjä ja helppoja(noppeita) tehä...Se Pehmo vauva-lanka on ihan jumalaisen tuntuista!!!Tällä hetkellä 2t vauvan sukat kesken ja 1 aikuisten sukat(muitakin,mutta pysyn sukka-aiheessa...).Ja tottakai kaikkia pittäisi olla tekemässä yhtä aikaa^^

//Muoks Lissään vielä,etten varsinaisesti villasukkia tee(paitsi nyt on ekat VILLAsukat tulossa miehelle,ku se villasta tykkää),koska oon atoopikko ja jos lapsella on villavaatteita,niin on hankala käsitellä,ku iho mulla reagoi villaan niin voimakkaasti^^Mut siis puuvilla,akryyli,bambu yms langoista teen:p
 
viras
Osaan. Tuo 18 ? hintakin on sinällään kohtuullinen kun ajattelee kuin kauan esim. miesten sukkien teko kestää... En ymmärrä miksi ihmiset ajattelee et jos joku osaa käsitöitä sen pitäisi tehdä kaikille ilmaiseksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja viras:
Osaan. Tuo 18 ? hintakin on sinällään kohtuullinen kun ajattelee kuin kauan esim. miesten sukkien teko kestää... En ymmärrä miksi ihmiset ajattelee et jos joku osaa käsitöitä sen pitäisi tehdä kaikille ilmaiseksi...
Eikä langatkan ilmaisia ole.
 
Piika-äiti
En, mutta minulla on onneksi kylliksi rahaa, että sain ostettua koko väelle tänään tosi pitkävartiset villasukat.

Koska ostin niin paljon (6 paria) sain ne tukkuhintaan 80 eurolla. Ja sukkien koot olivat 43, 43, 42, 41, 38 ja 23.
 
Osaan. Ja suunnitelin juuri lankoejn ostoa uusia villasukkia varten.

Itselle sellaiset piiiiiitkä vartiset ja lapselle ihan tavallisella varrella :D

Oli muuten tullut aivan ihania uusia lankoja ...Tai paremminkin ihania värejä niihin lankoihin B)
 

Yhteistyössä