** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Eiköhän ole jo aika perustaa syysunelmasta haaveilevat 2008 -pinon jälkeen: Talviunelmasta haaveilijat 2008-2009 -pino.

Tervetuloa Wanhat ja uudet tuttavat tähän pinoon! Olette lämpimästi tervetulleita! :flower: :hug:

Uusille tiedoksi: Kertokaa kiertopäivät, yrityskerta, synnytyssairaala ja monennestako haaveilette, että osaan laittaa tietonne oikein. Ei tietenkään ole pakko kertoa, jos ei halua :D

Vielä kerran: Tervetuloa! :flower:
 
Kiitoksia RD! :wave:

Täällä yritän tehdä kouluun lähtöä..

kaveri ilmoitti ettei tule, sillä nyt on heidän nuorimmainen oksennustaudissa :(

Ei kyllä huvittaisi hirveästi lähteä, mutta ehkäpä tästä täytyy..

Hauskaa päivää kaikille!
 
rd noniin täällä sitä ollaan!!!!! muistatko millon pistit pystyyn ton kevätvauvoista haaveilijoiden pinon?? sinne mä kirjottelin jo viime heinäkuussa ekoja kertoja ja alkaa pahalta näyttämään, että tämä venyy jo uusiin kevätvauvoihin :ashamed:

(.) nega testattu :kieh: tässä on joko todella pitkä kierto tai site täti tulossa..nää nippailut voi tietty olla km:sta johtuvaa hormonaalista kipua, tiedä häntä :headwall: on vaan niin rasittavaa kun asiat ei mene mihkään suuntaan :/ oon lähdössä perjantaina maailmalle :D niin olis ihan kiva että se täti ei sitten siellä yllätä, mun säkällä lentokoneessa, ilman siteitä :headwall: kaippa sitä pitää nyt vaan hokee ittelleen että unohtais tän asian hetkeksi :saint:
 
Huomenta kaikille.
Ihanaa saada jatkaa tässä samas pinossa mutta uudel nimel varustettuna.
Tänään tartis lähteä keskustassa käymään. Toivottavasti ei ole liukasta. Jos uskaltaisi lähteä vaikka pyöräl.
Jos tämäkin kierto pitkittyy niin siirryn täysin taustalle odottelee kierron lyhentymistä.
 
Khimaira
JJ-t Mä joskus kyselinkin sitä, että milloin RD perusti pinon, kun mä tulin mukaan elokuussa haaveilemaan kesävauvasta :snotty:
Ja näyttää itselläkin siltä että kierto pyörähtää kohta ympäri :snotty:
Minne sä olet lähdössä? Olen missannut ihan täysin tuon asian :ashamed:
:hug: Negasta....Jospa se vielä antaisi toisen tuloksen- kerran kierrosta ei ole mitn. tietoa :/ I hope so :heart:

RD jos viittit korjata, niin mulla on nyt kp 4 ei kp 7....Mä jo katsoinkin et kylläpä päivät menee vauhdilla :whistle:

on: Edelleenkin vain jatkuu tämä kropan temppuilu :headwall: Vuosi sen kaksi päivää, sitten loppui ja nyt alkoi tuhruttelu :/ :$ "Kiva" jos nyt taas tuhrii sen kaksi viikkoa :( Ei täs ole mitn. järkeä enään- en todellakaan odota tästä kierrosta tärppiä ja ovistikut jäävät verkkokauppaan :snotty: Tuskinpa ovista edes tapahtuu kun kierto on mitä on. Mut toisaalta: tammivauva olisi ihana, meillä on jo kaksi sellaista :heart: Kevätkin kävisi :snotty:

Pidetään lippu korkealla :wave: Mä en ainakaan pysty olemaan täältä poissa- toisaalta hyvä, saapahan purkaa sydäntään kaikessa rauhassa :saint: :D Kun tuo mies tuskin jaksaisi kuunnella jokaista nippausta :whistle:

Kiitokset siis kanssasisarille :heart: Samaa määränpäätä kohtihan tässä kaikki taaperretaan :heart:
 
Jees, tähän pinoon voin minäki taas kirjotella. Kun ei enää ole mahiksia siihen syysvauvaankaan.

Noh, pitää koittaa kattoo positiivisesti tulevaan.
Vaikka olenkin lapseton, työtön ja ties mitä tön tai ton. :D Harmittaa ku raksallakaan ei oo tällä hetkellä mulle juurikaan töitä, vähän siivoushommaa ja muutaman ruuvin ruuvaus, ei ne kovin pitkälle riitä. Ainahan sitä tietty tulee sit uutta, mutta eipä mies vielä osannu sanoo että mitä ja millon. Oikeen tiiä mihin aikansa kuluttais...ilta menee töllön ääressä ja täälä, mut näin päivisin ei oo oikeen muuta ku lenkille lähtä. :attn: Voishan sitä tietenki käsitöitä tehdä, tai vaikka maalata kun vaan sais alotetuksi. :snotty:
 
Täälläkin täti lähtenyt.. Ja nyt ajattelin, että koitetaan oikein varmistella tässä kierrossa.. Että koittaisi säännöllisesti touhuta.. Ja varmaan pitäisi ruveta laihduttamaan, jos helpottaisi tuota raskautumista, kun näyttää siltä, ettei meille millään tule omaa pienokaista.. Vaikka ollaankin siinä tunnelmassa, että tulee kun on tullakseen..

Kyllä välillä ajattelen, että olisi se niin kätevää kun olisi lapsi.. Moni asia olisi helpompaa ei tarttisi käydä töissä koko ajan.. Vaikka nykyisestä työstä tykkäänkin.. Mutta silti se oman lapsen kaipuu..

Toivottavasti saataisiin tässä kierrossa paljon plussia tähän meidänkin pinoon. Kaikille tädin yllättämille ja negan saaneille :hug: ja muutenkin kaikille plussa tuulia oikein paljon..

Kirjoitelkaa oikein paljon päivän ja illan ja yön aikana, että mulla on jotain lukemista yövuorossa..

Gallup: oletteko ajatelleet jotenkin viettää ystävänpäivää? Ajattelin jotenkin miehen yllättää jos vaan saan siivottua sitä ennen..

KP
 
HepsKatti
Tullaan kurkkaamaan alustavasti tätäkin pinoa. Vielä toiveet syysunelmasta pystyssä, varaudun kuitenkin edelleen vaan pahimpaan, vaikka takaraivossa tuntuukin jo vähän siltä, josko raskaana oltaisiin, mutta mutta... Menossa siis kp 35/32-35.
 
KP Vastaan galluppiin, että en ole ajatellu viettää mitenkään. Kai sitä muutamille kuitenki hyvät ystävänpäivät toivottaa (koska niin "kuuluu" tehdä ), mut siinä se. En oikeen osaa arvostaa tommosta päivää, turhaa kaupallista löpinää. :D
 
Hirmuisesti plussatuulia kaikille!!

Aina olen lueskellut teidän juttuja ja jännäilly. jos nyt tulis vähäks aikaa taas tälle näkyvälle puolelle. :D
Täällä mennään samoilla linjoilla..PAITSI tää kierto tule olemaan sellainen että nyt oikeesti hommaillaan ja usein, on siis jo aloitettu. Tän kierron jälkeen voi sanoo että nyt on yritetty!! Viime kierrot on menny vähän sinne tänne pari kertaa kuussa. siis tosi vähän! Mutta tiedänpä niitäkin joilla se on tärpänny jopa siitä.. että sillai.
Tää oli nyt tosi omanapainen juttu, sorry..ja vielä jana perään, kun mä RAKASTAN noita janoja!
Kaikille tosi paljon lämpöisiä plussatuulia!!
 
Iso :hug: kaikille sitä tarvitseville; negan testanneille ja tädin yllättämille!

Vai talvivauvoista me jo haaveillaan, äkkiäpä on menny aika.. :| Toivotaan, että talvivauvat vuosimallia 2008-2009me kaikki saataisiin:heart:!!

Mutta suurkiitokset sulle RED ku jaksat aina päivitellä! =)

).:) Täällä täti poistunu viime viikon loppupuolella ja petitreenit aloitettu tahdilla joka toinen päivä, tänään taas pitäisi mies kellistää - mutta tuskimpa on ongelmaa! :D
 
Heippa! :wave:
Ilmottautuisin mukaan! Taustalla olen jo ollut kuukausia, syysunelmaisia seuraillen... Nyt kun ei meillekään sitä toivottua vauvaa ole kuulunut, niin mukava olisi päästä näistä asioista juttelemaan. Mieskään kun ei aina jaksa kuunnella ja toisaalta en ihan kaikista asioista viitsi puhuakkaan hänelle.
Meillä menossa nyt yk5, kp 8/29-35 ja toisesta haaveillaan. =)
Kiharapää; mä alotin laihduttamisen, nyt neljäs viikko menossa, jos siitä olis apua raskautumiseen. Ylipainoa kun on parikymmentä kiloa.... :(
Plussatuulia kaikille!!! :heart:
 
Taidan minäkin kiltisti tulla tänne talviunelmien puolelle jo. Tänään testasin tyylipuhtaan negan. Vahva usko on, että kyllä tänään jo jotain olisi pitäny näkyä jos raskaana oltaisiin (kp 32/37?). Kierto kun on jatkuvasti mennyt lyhyempään päin. Pienen pieni toivo on kuitenkin vielä jäljellä, kunnes vuoto alkaa (tai suurempi toivo päässä jyskyttää, mitä haluan myöntää ) ...

Oireita on nyt (omaksi muistiinpanoksi, ja muille kiinnostuneille); alaselkäsärky / "jotenkin menkkamainen tunne", jota nyt jo pari viikkoa jatkunut. Valkov. vetistä, ja nyt viime päivinä tullut hieman runsaammaksi (kuten yleensäkin ennen menkkoja), oik. rinta kipeytynyt jo monta viikkoa sitten, nyt vasenkin. Oik. rinnassa tuntunut kova muhkura on nyt muuttunut täysin pehmeäksi, ikään kuin menkat olisivat jo takana päin. Nännit eivät ole tällä kertaa arat (yleensä on ollut ennen menkkoja). Kiukkuisuus joka kesti tässä edeltäneet 2-3 viikkoa, nyt hieman laantunut. Oik. nivusessa oli vajaa viikko sitten useampana päivänä omituista "pulputtavaa tunnetta" :LOL: Väsymys on kova, eilen nukahdin sohvalle (vapaa päivä, takana 10 h unet jo valmiiksi).. ja tietty nämä oireet eivät nyt hirveästi eroa edellisistä kuukausista, ja kuitenkin pää on jo ihan sekaisin ajatuksesta "mitä jos ??! :headwall: :headwall:

Laihduttamisesta puheen ollen, (huimat) 3,2 kg on lähtenyt nyt 3 viikon aikana... Kyllä tuo keventäjät taitaa olla mulle se juttu :D Nyt viimeiset kaksi viikkoa on päässyt vähän unohtumaan tuo laihduttaminen, mutta eipähän vielä ole lähtenyt väärään suuntaan paino :D

Tulipas taas omanapakeskeistä juttua, niin kuin nyt viime aikoina muutenkin. Kyllä ihan oikeasti olen kiinnostunut teidän muidenkin kuulumisista, mutta jotenkaan en koskaan osaa mitään kovin hyvin kommentoida (etenkin kun pelkään jatkuvasti sekoittavani asiat ja nimimerkit). No jospa tässä nyt välillä koittaisi taas hieman "aktivoitua" palstan suhteen :D

:heart:
 
Bumba: Mulla oli ihan samanlainen tilanne pari kuukautta sitten, ja sitten tipuin korkealta.. Suosittelen ajattelemaan, että ne menkat sieltä tulee.. On pienempi pudotus kun valmistautuu siihen.. Ihan vain varmuuden vuoksi suosittelen ajattelemaan enemmän, että menkat tulee ja vähemmän sitä, että saattaa olla raskaana.. Ja itsekin sain vain tyylipuhtaita negoja silloin ja nyt en ole kahteen kuukauteen tehnyt yhtään raskaustestiä..
Ja en ole edes muistanut, että niitä on kylppärin laatikossa..

Mutta saa nähdä oisko niille jotain käyttöä jossain vaiheessa.. Ainakin niitä on useampi kappale tuolla kylppärissä.. Ei tarvitse ihan vähään aikaan ostella niitä ainakaan..

KP
 
moi kaverit. :wave:

ei taida olla pixiestä vieläkään mitään tietoa..? käyn täällä aina välillä kyselemässä onko hänestä kukaan mitään kuullu... elättelen vielä toiveita että pixie olis ollu vaan vaikka jossain lomalla.. mut taitaa olla jo kohta 2 kuukautta siitä kun pixie on viimeks kirjoitellu :'(

käyn lukemassa teidän kuulumiset täällä joka päivä ja toivon teille kaikille parasta. :flower:

täällä ei edelleenkään oikeestaan mitään oireita.. paitsi väsymys. helpolla ollaan päästy.

onnea kaikille!! :heart:

-nea ja vauva rv 13+6-
 
Kaa
Korkataan uusikin ketju tällä viestillä. Kuinka monella muuten toimii uusi foorumi? Meikäläisellä ei vieläkään. Mutta ehkäpä ajan kanssa.

Oma napa. Kävin taas katsomassa missä vaiheessa mennään ja huomasin, että on jo kp 19. Eli ovulaatio on jo mennyttä kalua, eikä sitä oikein päästy hyödyntämään kunnolla (työreissu 3 pvää ). Mutta toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

=)
 
Kiharapää kyllä tässä täytyy valmistautua todellakin tädin tuloon. Kuitenkin ( minkäs sitä mahtaa) ajatuksissa on aina pieni " jos kuitenkin" :kieh: Tuntuu että joka kuukausi sitä tiputaan korkeammalta ja kovempaa. Ja joka kerta kestää aina vaan kauemmin kerätä tsemppi tulevaa kiertoa kohtaan takaisin. Ja siltikin joka kuukausi nämä "jospa nyt on tärpännyt" ajatukset tulevat aiemmin ja aiemmin (ja voimakkaammin) :kieh: :kieh: :kieh: Mahdotonta tämä pienokaisen kaipuu on.

Kaa kiva kuulla sinustakin! Todellakin toivossa on hyvä elää :D

Jotenkin hieno tämä palsta uusi "look", vähän taitaa kestää tämä sopeutuminen vielä...

Niin ja ipanapa-08 tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Plussaonnea tasaisesti itsekullekin :heart:
 

Yhteistyössä