Tammikuiset 2021

Voi Miisamau, pahoittelut! Tosi ikävä kuulla.

Kiitos vinkistä @Babyfever1 ! En vaan näköjään osaa, koska noin mäkin teen. Onkohan se ihan hyvä idea, että minä hoidan tuota facebook-ryhmän luomista...!

@joojoo1 Mulla on kans ollut vähän maha sekaisin viime päivinä. Oon vielä vähentänyt kahvia, eli luulisi vaikuttavan päin vastoin, mutta aina ruoan jälkeen maha "kuplii" ja pitää kauheaa möyrintää. Mieskin yksi päivä käski mun olla hiljempaa!

Ja @Uudarimama mulla alkoi tuo vetistely jo joskus viime viikolla, ja siitä aluksi vähän arvelin, josko olisi kyytiläinen tarttunut mukaan. En pysty katsomaan uutisia tai Greyn anatomiaa itkemättä, ihan pöhköä.
Siis greyn anatomia oli eilen ihan mahdoton. Uutisia pystyn vielä katteleen. Mut sit jotkut vauvan kuvat saa ihan herkäks. Ja eilen kun kattelin esikoista nukkumassa alko kyynelet valuun.. On tää aikamoista!

Meille tulee tänään illalla vanhemmat syömään, voipi olla että epäilykset herää jos viiniä ei tarjoilla! Oon jo kahdesti joutunut kieltäytyun viinistä/skumpasta yhden vkl aikana, kun vanhemmat ja sisko ollut tarjoomassa. Pelkään että oon jäänyt jo kiinni :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Vesinokkaeläin
MiisaMau
Soitin neuvolaan ja peruin ajan. Vuotokin loppui, aamun jälkeen ei ole vuotanut. Oli sellaista oikein limaisen veristä, ei hyytymästä. Neuvola kyllä meinasi, että jos km niin olisi kivuliaampaa ja runsaampaa. Mulla ei kuitenkaan ole kun samanlaista jomottelua alavatsassa mitä tässä alusta asti ollut.
Käski seurata ja uusia testin viikon päästä ja jos silloin vielä pos. niin ultraan.
Katsotaan mitä tää nyt oikeen on.
 
Soitin neuvolaan ja peruin ajan. Vuotokin loppui, aamun jälkeen ei ole vuotanut. Oli sellaista oikein limaisen veristä, ei hyytymästä. Neuvola kyllä meinasi, että jos km niin olisi kivuliaampaa ja runsaampaa. Mulla ei kuitenkaan ole kun samanlaista jomottelua alavatsassa mitä tässä alusta asti ollut.
Käski seurata ja uusia testin viikon päästä ja jos silloin vielä pos. niin ultraan.
Katsotaan mitä tää nyt oikeen on.
Tsemppiä! :(:X3:
 
Soitin neuvolaan ja peruin ajan. Vuotokin loppui, aamun jälkeen ei ole vuotanut. Oli sellaista oikein limaisen veristä, ei hyytymästä. Neuvola kyllä meinasi, että jos km niin olisi kivuliaampaa ja runsaampaa. Mulla ei kuitenkaan ole kun samanlaista jomottelua alavatsassa mitä tässä alusta asti ollut.
Käski seurata ja uusia testin viikon päästä ja jos silloin vielä pos. niin ultraan.
Katsotaan mitä tää nyt oikeen on.
Tsemppiä! <3
 
Tsemppiä Miisamau! Kuulostaa kyllä kummalta, jos noin vähän aikaa kesti. Ehkä vielä on toivoa?

@Loree Mulle aamulla sanottiin kun soitin että yksin pitää tulla. Mutta en asu Suomessa, ja täällä on aika tiukat säännöt.

Mulla on tosiaan eka lääkäriaika (ja siellä ultra!) tasan kolmen viikon päästä eli 20.5. rv 7+5! En kestä, jos joudun siellä taas pettymään, mutta yritän nyt jaksaa uskoa tähän raskauteen. Mulla on paljon parempi fiilis tällä kertaa, toivottavasti se vain jatkuu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vesinokkaeläin
Hei te, jotka ootte varannu neuvolan, niin tiedättekö saako isät/kumppanit tulla mukaan?
Oliskohan tää neuvola kohtaista... ainakin meidän neuvolassa puoliso saa olla mukana :)

Tänää taas ihan sippi työpäivän ja työmatkapyöräilyn (12km) jälkeen...en jaksa tehdä mitään enää sen jälkeen kun olen syönyt. Ja palelee aivan hitokseen; töissä pidän lisäpatteria ja vilutakkia ja kotona palelen kahden viltin alla :rolleyes: toivottavasti tää ei nyt kovin montaa viikkoa kestäis... :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Moikka, täällä ilmoittelen itsestäni, että luen teidän juttuja parhaillaan läpi. Tein just iltapissasta ensimmäisen plussan ja nyt olis 4+0, jos tämä ihan oikeaksi raskaudeksi joskus todetaan. :)
Samalta seisomalta toivotan teille kaikille paljon onnea ja tarrasukkia matkaan. <3 Seurailen fiiliksiä ja siirryn listalle jos näyttää siltä että tämä raskaus jatkuisi.
 
Tsempit Miisamau, toivottavasti on harmitonta <3

Mä oon jo heittämässä kirvestä kaivoon, on ollut eilisestä asti vähän liian normaali olo :/ Testikin on samannäköinen kuin toissapäivänä.. Liekö tästä taas mitään tulee.
 
Tsemppiä @sabs ! Ei se normaalimpi olo välttämättä tarkoita mitään, mulla ainakin aaltoilee menemään. Toisina päivinä olen ihan uupunut ja nälkäinen ja palelen horkassa, toisina taas on melko normaali olo.

Kahvi on maistunut parina aamuna vähän kummalta, ihan pohjaanpalaneelta. Juon kyllä vielä ainakin pari viikkoa vaikka väkisin pienen määrän, koska kofeiinin vieroitusoireet on mulla niin inhottavia. Enkä edes juo paljoa kahvia (ison kupin aamulla, normaalioloissa vielä pienen iltapäivällä)...

Ja yöt on ihan kamalia. Illalla on kylmä ja yöllä kuuma, jano, pissattaa... Heräilen koko ajan johonkin.
 
Moikka, täällä ilmoittelen itsestäni, että luen teidän juttuja parhaillaan läpi. Tein just iltapissasta ensimmäisen plussan ja nyt olis 4+0, jos tämä ihan oikeaksi raskaudeksi joskus todetaan.
Samalta seisomalta toivotan teille kaikille paljon onnea ja tarrasukkia matkaan. <3 Seurailen fiiliksiä ja siirryn listalle jos näyttää siltä että tämä raskaus jatkuisi.
Ihanaa onnea ja tarrasukkia :love:
Mikäs sun tilanne olikaan ennen plussaa? Ootteko kauan yrittäny ja monesko lapsi? Oliko selkeitä oireita ennen plussaa ja mikä dpo testasit?:)
 
  • Rakkaus
Reactions: Santso
Toivottavasti kaikilla pysyisi oireista/oireettomuudesta huolimatta pikkuiset mukana!

Mulla testit toissapäivään verrattuna selvästi taas tummemmat. Oireita on myös paljon. Kummallisesti pahin pahoinvointi on aamulla töihin ja iltapäivällä töistä autolle kävellessä.
 
Ihanaa onnea ja tarrasukkia
Mikäs sun tilanne olikaan ennen plussaa? Ootteko kauan yrittäny ja monesko lapsi? Oliko selkeitä oireita ennen plussaa ja mikä dpo testasit?
Kiva nähdä kuumeilijaryhmän tyyppejä täällä! :) Toivotaan että kaikilla menee raskaus hyvin ja pienet tammikuiset tulossa!

Me vasta 1 kk sitten lopetettiin pillerit. Käsittämätöntä että tärppäsi nyt. Esikoista yritettiin 2 vuotta kaikkine keskenmenoineen ja tärppäämättömine kiertoineen.

Oli niin vahvat olot että oli pakko testata eilen illalla. Metallinmaku/kuran maku suussa, krapulaolo ja ihme fiilis alavatsalla. Ihan oli raskaanaoleva olo :D oviksestakaan ei nyt mitään tietoa, kun tää eka kierto on sisältänyt niin paljon muutenkin oireita. Min 1- max 2 viikkoa sitten se on ollut. Myöhemmin joka tapauksessa kuin normaalikierroissa.
 
MiisaMau
Tässä yritän malttaa mieleni ensi viikkoon, uuden testin tekoon. Haluaisin tehdä heti!
Vuotoa ei ole ollut eilisen aamun jälkeen, pieni rusehtava tuhru vain tänä aamuna.
Paleltaa ja ajoittain etoo. Elättelen toiveita et kaveri on matkassa mukana kaikista huolimatta, mutta takaraivossa on se suuri epäilys että siinä se eilen meni :/
 
Tässä yritän malttaa mieleni ensi viikkoon, uuden testin tekoon. Haluaisin tehdä heti!
Vuotoa ei ole ollut eilisen aamun jälkeen, pieni rusehtava tuhru vain tänä aamuna.
Paleltaa ja ajoittain etoo. Elättelen toiveita et kaveri on matkassa mukana kaikista huolimatta, mutta takaraivossa on se suuri epäilys että siinä se eilen meni :/
Mä kyllä sanoisin, että hyvinkin on toivoa jos on vain vuotoa ilman kipuja. Mulla on ollut keskenmeno ja se alkoi kyllä sellaisella kivulla ettei ollut erehtymisen mahdollisuutta...
 
Tsempit Miisamau, toivottavasti on harmitonta <3

Mä oon jo heittämässä kirvestä kaivoon, on ollut eilisestä asti vähän liian normaali olo :/ Testikin on samannäköinen kuin toissapäivänä.. Liekö tästä taas mitään tulee.
Pidän niiiiin sulle peukkuja ja lähetän tarrasukkia, että kaikki olis hyvin. Myös virtsan vahvuus vaikuttaa testitulokseen! Jos kovin hailakkaa, niin voi hyvin tulla haaleampi tulos kun aiemmin! Tsemppiä ❤❤
 

Yhteistyössä