Tammikuiset 2021

Mä soittelin tänään neuvolalääkäriaikaa tuolla 1,5-vuotiaalle, niin varasinpa itselle neuvola- ja ultra-ajat samalla! :) Varailen vielä 7-viikolle varhaisultran yksityiseltä...

Oon täällä epäuskoisena testannut joka toinen päivä taas (hölmö joo tiedän). Viivat vahvistuu ja keskenmenneissä ei näin vahvoja oo aiemmin tullut, sain mielenrauhan toistaiseksi :) Esikoisen kanssa lopetin hysterisoinnin vasta kun viikolla 16 alkoi tuntua liikkeet...
 
  • Rakkaus
Reactions: Babyfever1
Mä soittelin tänään neuvolalääkäriaikaa tuolla 1,5-vuotiaalle, niin varasinpa itselle neuvola- ja ultra-ajat samalla! :) Varailen vielä 7-viikolle varhaisultran yksityiseltä...

Oon täällä epäuskoisena testannut joka toinen päivä taas (hölmö joo tiedän). Viivat vahvistuu ja keskenmenneissä ei näin vahvoja oo aiemmin tullut, sain mielenrauhan toistaiseksi :) Esikoisen kanssa lopetin hysterisoinnin vasta kun viikolla 16 alkoi tuntua liikkeet...
Mulla ei ole ainuttakaan keskenmenoa. Mutta silti, oon uskotellut itselleni niinkuin joka paikassa lukee, että iän takia on korkeampi km-riski. Siksi pelkään koko ajan. Mutta oon saanut mielenrauhaa siitä, että kyllä, testasin tasan niin kauan kunnes sain "leffaviivat" testiin, tosi punaiset ja myöskin ajatuksesta että raskaana olen kunnes toisin todistetaan.

Mikä ikäisiä äitejä täällä on? Oonko mä ainoa "vanhus" 36 v?
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Mulla ei ole ainuttakaan keskenmenoa. Mutta silti, oon uskotellut itselleni niinkuin joka paikassa lukee, että iän takia on korkeampi km-riski. Siksi pelkään koko ajan. Mutta oon saanut mielenrauhaa siitä, että kyllä, testasin tasan niin kauan kunnes sain "leffaviivat" testiin, tosi punaiset ja myöskin ajatuksesta että raskaana olen kunnes toisin todistetaan.

Mikä ikäisiä äitejä täällä on? Oonko mä ainoa "vanhus" 36 v?
27 täytin maaliskuussa(y):giggle:
 
Sain varhaisultraan ajan jo tälle viikolle torstaille josko ne viikot tarkentuis siellä sitten
Neuvolaankin päästään jo 20.5
Varattiin aika myös verikokeisiin ja lääkärin ultraan, mutta luulen että tuo lääkärin ultra vielä siirtyy kun ne viikot tarkentuu
Ja isä ei pääse mihinkään mukaan
Jeeeee! Hyvä, että soitit ja kysyit!!:giggle: Täällä on huomenna aamusta varhaisultra. Vähän jännittää!
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Hei kehtaako kysyä, ne jotka on joskus yksityisellä varhaisultrassa käyneet tai jos muutkin tietää, niin mitä yksityisellä se mahtaa suunilleen maksaa? Tässä itse punnitsen varaisko ajan yksityiseltä niin sais vähän mielenrauhaa.. :giggle:
 
Mulla ei ole ainuttakaan keskenmenoa. Mutta silti, oon uskotellut itselleni niinkuin joka paikassa lukee, että iän takia on korkeampi km-riski. Siksi pelkään koko ajan. Mutta oon saanut mielenrauhaa siitä, että kyllä, testasin tasan niin kauan kunnes sain "leffaviivat" testiin, tosi punaiset ja myöskin ajatuksesta että raskaana olen kunnes toisin todistetaan.

Mikä ikäisiä äitejä täällä on? Oonko mä ainoa "vanhus" 36 v?
Täällä 31-v vanhus :)
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Hei kehtaako kysyä, ne jotka on joskus yksityisellä varhaisultrassa käyneet tai jos muutkin tietää, niin mitä yksityisellä se mahtaa suunilleen maksaa? Tässä itse punnitsen varaisko ajan yksityiseltä niin sais vähän mielenrauhaa..
Mä oon ajellut toistasataa kilometriä joskus Helsinkiin Perhe-Arteen, siellä pääsee alle satasella :) Yksityisillä lääkäriasemilla kun lääkäri ultraa, maksaa toista tai kolmatta sataa... täälläkin hintoja syynäilen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kukkameri
Täällä 34v ja mies 33v. Toista lasta siis nyt odotetaan. Muistelisin, että esikoisen kohdalla varhaisultra maksoi Aavassa noin parisataa euroa. Toki siis tosi taitava ja ihana gyne, josta onkin tullut sellanen luottolääkäri. Onhan se suolainen hinta mutta ajattelin tässäkin raskaudessa käydä ainakin pari kertaa. Jo se, että yksityiselle pääsee mies mukaan, on hinnan arvoinen, kun siihen kerta varaa on.
 
Täällä 34v ja mies 33v. Toista lasta siis nyt odotetaan. Muistelisin, että esikoisen kohdalla varhaisultra maksoi Aavassa noin parisataa euroa. Toki siis tosi taitava ja ihana gyne, josta onkin tullut sellanen luottolääkäri. Onhan se suolainen hinta mutta ajattelin tässäkin raskaudessa käydä ainakin pari kertaa. Jo se, että yksityiselle pääsee mies mukaan, on hinnan arvoinen, kun siihen kerta varaa on.
Hei minä aattelin mennä myös mukaan kun meillä ollaan niin pitkällä
 
Hei kaikille!

Täällä tuli selvä plussa tänä aamuna pari tuntia sitten :love: . Varhaista on vielä, la ois nettilaskurin mukaan 16.1., tänään siis vasta 3+3. Halusin kuitenkin testata ajoissa, koska oon työasioissa jonkinlaisessa risteyskohdassa, ja teki mieli tietää vauva-asioidenkin vaikutus ASAP.

Esikoisen kohdalla olin täysin paranoidi keskenmenotilastoista, mutta nyt on ehkä vähän luottavaisempi olo, kun sillon 2017 eka raskaus (ainoa ennen tätä) meni mallikkaasti. KHKS:n alueella ollaan, ja taidan kuulua tähän nuorisojoukkoon, ikää 26 vuotta.
 
Tammikuisia 2021?

En vielä löytänyt ryhmää tammikuisille joten ajattelin aloittaa tämän keskustelun. Josko pian muitakin tammikuisia alkaisi tupsahdella mukaan.

Katsoin vähän mallia aiemmista keskusteluista eli tähän voisin päivitellä listaa. Eli Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja synnytyssairaala. Laitelkaa vaikka punaisella niin erottuu paremmin. Jos ei halua kertoa jotakin niin voi vaikka skipata sen kohdan yli.

Eli
TAMMIKUISET 2021

1.1. Everly, 3. Lapsi, K-hks
1.1. Uudarimama, 2. lapsi (miehen ensimmäinen), TAYS
1.1. _hosuli_, 2. lapsi, synnytän ulkomailla

29.12/4.1. Babyfever1, 3. lapsi, KOKS
7.1. .sabs, 1. lapsi
La? EEEEEK, toinen lapsi
13.1 Malaika089
Tammikuisia 2021?

En vielä löytänyt ryhmää tammikuisille joten ajattelin aloittaa tämän keskustelun. Josko pian muitakin tammikuisia alkaisi tupsahdella mukaan.

Katsoin vähän mallia aiemmista keskusteluista eli tähän voisin päivitellä listaa. Eli Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja synnytyssairaala. Laitelkaa vaikka punaisella niin erottuu paremmin. Jos ei halua kertoa jotakin niin voi vaikka skipata sen kohdan yli.

Eli
TAMMIKUISET 2021

1.1. Everly, 3. Lapsi, K-hks
1.1. Uudarimama, 2. lapsi (miehen ensimmäinen), TAYS
1.1. _hosuli_, 2. lapsi, synnytän ulkomailla

29.12/4.1. Babyfever1, 3. lapsi, KOKS
7.1. .sabs, 1. lapsi
La? EEEEEK, toinen lapsi
13.1. Malaika089, 3 lapsi, Tyks
 
Hei kaikille! Olin jo seurailemassa vähän tuolla kuluvan vuoden ryhmässä mutta ei joulukuuksi vielä tärpännytkään. Tein kuitenkin positiivisen testin jo viime lauantaina, jolloin viikkoja oli vasta 3+2! Tuolloin tein herkän testin (10 mlU) ja nyt olen pari normaalia testiä tehnyt (25 mlU), joissa oikein kaunis viiva harmi kun en osaa laittaa kuvaa liitteeksi?

Meillä siis takana yksi keskenmeno tammi-helmikuun vaihteessa viikoilla 8+3. Meillä esikoinen nyt 1,5 vuotta ja ilman ehkäisyä oltiin viime kesäkuusta asti. Tosin kyllä imetin loppusyksyyn asti, joten se ehkäisi varmasti. Ovulaatiotestillä seurasin ja 22.4. oli hymynaama. Nyt siis sen mukaan ajatellen olisi ehkä se 3+5 vasta viikot. Oireita ei vielä kummemin ole, nännit ehkä vähän arat. Keskenmenneessä raskaudessa ei ollut käytännössä mitään oireita, oli koko ajan sellainen tunne, etten oikeasti ole raskaana. Kerettiin siis ultrassa useaan kertaan nähdä kyllä sykkeet ja kaikki. Nyt tuntuu kuitenkin luottavaisemmalta olo, toivottavasti kaikki menisinyt hyvin♥
 
Hei kaikille! Olin jo seurailemassa vähän tuolla kuluvan vuoden ryhmässä mutta ei joulukuuksi vielä tärpännytkään. Tein kuitenkin positiivisen testin jo viime lauantaina, jolloin viikkoja oli vasta 3+2! Tuolloin tein herkän testin (10 mlU) ja nyt olen pari normaalia testiä tehnyt (25 mlU), joissa oikein kaunis viiva harmi kun en osaa laittaa kuvaa liitteeksi?

Meillä siis takana yksi keskenmeno tammi-helmikuun vaihteessa viikoilla 8+3. Meillä esikoinen nyt 1,5 vuotta ja ilman ehkäisyä oltiin viime kesäkuusta asti. Tosin kyllä imetin loppusyksyyn asti, joten se ehkäisi varmasti. Ovulaatiotestillä seurasin ja 22.4. oli hymynaama. Nyt siis sen mukaan ajatellen olisi ehkä se 3+5 vasta viikot. Oireita ei vielä kummemin ole, nännit ehkä vähän arat. Keskenmenneessä raskaudessa ei ollut käytännössä mitään oireita, oli koko ajan sellainen tunne, etten oikeasti ole raskaana. Kerettiin siis ultrassa useaan kertaan nähdä kyllä sykkeet ja kaikki. Nyt tuntuu kuitenkin luottavaisemmalta olo, toivottavasti kaikki menisinyt hyvin
Kuvan voit lisätä aijaa.com kuvapalvelun kautta. Lataat kuvan sinne ja kopioit kuvan alapuolelta kuvakoodeista linkin kuvaan ja liität linkin tänne keskusteluun(y):)
 
Hei kaikille! Olin jo seurailemassa vähän tuolla kuluvan vuoden ryhmässä mutta ei joulukuuksi vielä tärpännytkään. Tein kuitenkin positiivisen testin jo viime lauantaina, jolloin viikkoja oli vasta 3+2! Tuolloin tein herkän testin (10 mlU) ja nyt olen pari normaalia testiä tehnyt (25 mlU), joissa oikein kaunis viiva harmi kun en osaa laittaa kuvaa liitteeksi?

Meillä siis takana yksi keskenmeno tammi-helmikuun vaihteessa viikoilla 8+3. Meillä esikoinen nyt 1,5 vuotta ja ilman ehkäisyä oltiin viime kesäkuusta asti. Tosin kyllä imetin loppusyksyyn asti, joten se ehkäisi varmasti. Ovulaatiotestillä seurasin ja 22.4. oli hymynaama. Nyt siis sen mukaan ajatellen olisi ehkä se 3+5 vasta viikot. Oireita ei vielä kummemin ole, nännit ehkä vähän arat. Keskenmenneessä raskaudessa ei ollut käytännössä mitään oireita, oli koko ajan sellainen tunne, etten oikeasti ole raskaana. Kerettiin siis ultrassa useaan kertaan nähdä kyllä sykkeet ja kaikki. Nyt tuntuu kuitenkin luottavaisemmalta olo, toivottavasti kaikki menisinyt hyvin
Onnea ja paljon tsemppiä et nyt pysyis matkassa mukana ❤
 
  • Tykkää
Reactions: MalluLeena

Yhteistyössä