Tammikuiset 2021

Miten kävi? Kovasti olen pitänyt peukkuja koko aamun että siellä kaikki hyvin.
Hyvin meni! Siellä pieni sydän jo sykki.:love: Nyt mennään jo viikoilla 8+1 eli laskettu aika 14.12. Siirrynkin siis reippaasti joulukuisten puolelle!:eek: En arvannut, että noin pitkällä jo olisin.. Valemenkat oli tosiaan ne huhtikuun alussa olevat.
 
Täällä ilmeisesti jotain pahoinvoinnin esiastetta, kahvia sain juotua vain puoli kuppia ja aamupalan jälkeen nieleskelin ällötystä, joka meni aamupalalla numero 2 eli kahdella hapankorpulla ohi :D Eilen nousin sohvalta vissiin liian äkkiä ja repäisi ihan karmaisevasti tuolta oikealta alavatsalta/nivusesta ja samaan aikaan silmissä sumeni, vissiin verenpaineet alhaalla... Onko muilla ollut näitä repäisyjä? Nää on mulle uutta, tuulimunaraskaudessa ei ollut tälläistä..
 
Hyvin meni! Siellä pieni sydän jo sykki. Nyt mennään jo viikoilla 8+1 eli laskettu aika 14.12. Siirrynkin siis reippaasti joulukuisten puolelle! En arvannut, että noin pitkällä jo olisin.. Valemenkat oli tosiaan ne huhtikuun alussa olevat.
Oho sehän on pitkällä! :eek::love:
Alko itteeki jännittää enemmän se omakin ultra, että mitä sieltä selviää :X3:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Santso ja EEE90
Oho sehän on pitkällä!
Alko itteeki jännittää enemmän se omakin ultra, että mitä sieltä selviää
No joo, on tosiaan jo pitkällä. Jännä, kun tein kuitenkin raskaustestin päivää ennen noita valemenkkoja ja se näytti vielä negaa. :eek:Ei tästä kropasta ota selvää. Toisaalta helpottavaa kun onkin jo ”huomaamatta” näin pitkällä, mut toisaalta oisin toivonut kovasti tammikuista, koska esikoinenkin on.:ROFLMAO:

Tsemppiä siunki varhaisultraan, tuun lukemaan sit tänne uutiset!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
No joo, on tosiaan jo pitkällä. Jännä, kun tein kuitenkin raskaustestin päivää ennen noita valemenkkoja ja se näytti vielä negaa. Ei tästä kropasta ota selvää. Toisaalta helpottavaa kun onkin jo ”huomaamatta” näin pitkällä, mut toisaalta oisin toivonut kovasti tammikuista, koska esikoinenkin on.

Tsemppiä siunki varhaisultraan, tuun lukemaan sit tänne uutiset!
Joo jännä nähä kyllä mitkä ne oikeet viikot on kun tein kans kp38 vielä nega testin kun menkat tosiaan siinä vaiheessa oli jo sen 10 päivää myöhässä ja sitte kp42 testasin uudestaan ja sillon olikin jo aika selvä viiva, ei tarvinnu tihrustella :unsure:
 
Täällä ilmeisesti jotain pahoinvoinnin esiastetta, kahvia sain juotua vain puoli kuppia ja aamupalan jälkeen nieleskelin ällötystä, joka meni aamupalalla numero 2 eli kahdella hapankorpulla ohi Eilen nousin sohvalta vissiin liian äkkiä ja repäisi ihan karmaisevasti tuolta oikealta alavatsalta/nivusesta ja samaan aikaan silmissä sumeni, vissiin verenpaineet alhaalla... Onko muilla ollut näitä repäisyjä? Nää on mulle uutta, tuulimunaraskaudessa ei ollut tälläistä..
Mulla aamusin hyvä olla mut sit aina iltapäivästä klo 15-16 jälkeen alkaa ihan hirvee paha olo, huimaa ja mahassa jullii. Ja noita repäsyjä mulla tulee tosi pal ku vähänki liikahtaa. Nousen tai vaihdan asentoa.
 
Täällä ilmeisesti jotain pahoinvoinnin esiastetta, kahvia sain juotua vain puoli kuppia ja aamupalan jälkeen nieleskelin ällötystä, joka meni aamupalalla numero 2 eli kahdella hapankorpulla ohi Eilen nousin sohvalta vissiin liian äkkiä ja repäisi ihan karmaisevasti tuolta oikealta alavatsalta/nivusesta ja samaan aikaan silmissä sumeni, vissiin verenpaineet alhaalla... Onko muilla ollut näitä repäisyjä? Nää on mulle uutta, tuulimunaraskaudessa ei ollut tälläistä..
Mulla ihan samaa! Alavatsasta repii/kiskoo oudosti jos aivastaa tai tekee jonkun nopeen sivuliikkeen! Kaikkee sitä :p
 
Moikka! Tuun mukaan kirjottelee, testi eilen plussa mutta mulla ollu aina km ennen ku oon saanu vauvan ni en uskalla oikee iloita vielä. Kauheesti ei oo testit vahvistunut mutta tein tänää päivä pissasta ni ehkä se voi vaikuttaa. Mulla aika paljon menkkakipuja ollu ja on edelleen ja myös sukkapuikkokipuja ... onkos muilla näitä?
 
En oo kerenny kirjottelee ollenkaan tänne. Melko hässäkkää ollu kokoajan pienempien lasten kanssa ja työ ja koulu samalla hoitaa. Mulla ens viikolla ois varhaisultra, jännittää hirveesti. Tänään rv 5+5 , yököttää ja ei ruoka maistu
 
Kuinka tarkkaan muuten arvelette lasketun ajan olevan "oikea"?
Täällä nyt kun ovis oli niin myöhään, niin la siirtyy varmaan viikolla eteenpäin - ehkä Millähän perusteilla la:ta lähdetään neuvolassa siirtämään? En halua paperilla yliaikaista raskautta
No siis mullahan menkkojen mukaan olis la 29.12, mutta oviksen mukaan 4.1, niin menen itse nyt sen mukaan, vaikka kyllä neuvolassa tullaan menemään np ultraan saakka, tuon 29.12 mukaan... Heittoa kuitenkin 6pv ja meillä ultrassa vaihdetaan la, jos heittää +-5pv tai enemmän! Saas nähdä, varmaan jo varhaisultran antaa osviittaa... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Minä myös liityn joukkoon! LA laskurin mukaan 13.1., menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen mutta niitä ei yllättäen tullutkaan. Viime kierrosta tein myös positiivisen testin, mutta olikin ilmeisesti kemiallinen, joten menkat alkoivatkin ajallaan. Nyt toivon että tämä pysyy matkassa!
Meillä on ennestään 1 vuotias tyttö, ja toista alettiin toivoa parisen kuukautta sitten. Yllätys oli suuri, kun kävikin näin nopeasti, vaikka esikoinenkin tuli kyllä sen suuremmin yrittämättä.
Esikoinen syntyi Suomessa, mutta viime kesänä muutimme ulkomaille, ja tästä raskaudesta ja synnyttämisestä tulee sen vuoksi tuplasti jännittävämpää. Odotan innolla.
Joko teillä on FB-ryhmä? Olisin myös innoissani liittymässä mukaan :) Ja paljon onnea kaikille muillekin plussanneille!:love:
 
Hei,

Uusi täällä ilmoittautuu varovaisesti mukaan. La olisi neuvolan laskun mukaan 30.12. mutta jos ei haittaa tulen tänne tammikuisiin mukaan. Oma usko nimittäin on, että heittämällä tammikuun puolelle mennään jos loppuun asti raskaus vaan kestää. Esikoinen meni nimittäin myös yli joten eikähän tämäkin samalla kaavalla mene. Itseäni vaan nyt stressaa hirmuisesti, kun oli jo etovaa oloa ja pari kertaa lenti laattakin vajaan viikon verran, mutta nyt ei pariin päivään enää mitään. Toki esikoisesta voin lievästi huonosti vain pari viikkoa viikot 7+0-8+0 joten yritän tuudittautua siihen, kun nyt mennään viikolla 6+. Oliko teillä joku fb ryhmä jo pystyssä? Voisin sinne liittyä mukaan jossain vaiheessa. Ensin kyllä käytävä toteamassa ultrassa, että onko tuolla mitään. Varhaisraskauden uä olisi varattuna ensi viikolle to.
 
Varhaisultrassa käyty, mutta ei näkynyt vielä mitään :confused:
Ilmeisesti mun oma arvio viikoista (4+5) siis pitää aikalailla paikkaansa, neuvolassa ei vain aluksi oltu samaa mieltä, koska kuukautisista laskettuna viikot olis 2-3 viikkoa pidemmällä (7+2)
Varattiin uusi varhaisultra 18.5(y)
No nyt vain jännitetään taas uudestaan, että päästäänkö sinne asti ja miltä sitten näyttää:eek::X3:
Nythän myös eka neuvola-aika ja lääkärin ultra siirtyy eteenpäin:unsure:(y)
 
Tervetuloa mukaan uusille! Jos haluatte mukaan listalle, laittakaa tiedot selkeästi yhdelle riville niin saan ne helposti kopioitua. Facebook-ryhmään pääsee kun laittaa mulle tai @Vesinokkaeläin yksityisviestillä sen sähköpostiosoitteen mikä on käytössä Facebookissa. Kutsu tulee sinne sähköpostiin.

@Loree Hyvä että sait uuden ajan! Kyllähän sä varmasti itse tiedät miten kroppa toimii, eikä noilla viikoilla ole vielä huolta vaikkei mitään näykään. :)
 
Joo, itsehän ilmoitin neuvolaan menkat alkaneeksi kolme päivää todellisuutta myöhemmin kun oviskin myöhästyi kolmella päivällä. Tulee laskettu aika suoraan oikein kun testi ja kivut osoitti molemmat ovulaation samalle päivälle. Selitin jotain kemiallisen vuodon alkaneen tiputtelemalla :LOL:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Santso ja Loree
@Loree Kyllä sun oma arvio on varmasti tarkempi, jos kierroissa on vaihtelua ja tiedät suunnilleen ovulaation ajankohdan Tosi hämäävä tuo edellisten kuukautisten mukaan laskeminen, kun siinä on oletus että kaikilla on 28 päivän kierto.
Joo jännä kun mullekki varattiin se nt-ultrakin vain suoraan noitten menkkojen mukaan, niin sehän olis ollu ihan väärään aikaan o_O ja ite piti tuota viikkojen varmistus ultraa pyytää. Mutta pääasia, että nyt selvis ja eihän se muu auta kun odotella(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vesinokkaeläin
  • Tykkää
Reactions: Loree

Yhteistyössä