Tammikuiset 2021

Olin taas ultrassa, mutta edelleenkään ei näkynyt mitään:eek::cry: pelkkä tyhjä sikiöpussi. Sain heti lähetteen verikokeeseen hCG arvon mittaukseen ja huomiselle ihan lääkärin ultran.
En tiedä mitä ajatella, neuvolassa ei sanottu oikein mitään.
Mahdollista siis, että olisi tuulimuna tai kohdunulkoinen tai jotain muuta? o_O:confused::unsure::unsure:
Eikä... mitä sul pitäis nyt olla viikkoja? Sullahan ollu kunnon oireetkin... paljon jaksamista sinne
 
Voi vitsi @Loree toivottavasti pian selviäis missä mennään! Hcg varmaan kertoo jotain tilanteesta, jos sitä verrataan kohdun näkymään/mahdollisiin viikkoihin. Tsemppiä!

Mullakin on muuten yksi digi vielä tekemättä, kun haluaisin sen +3 näkyviin. Liekö vaan ressiä kasvattavaa, jos ei annakaan toivottua tulosta.. :cautious: Nooh, en mä sitä kaappiinkaan jätä :D

Varasin varhaisultran rv6+4, toivottavasti ei ole liian aikainen. Ei ainakaan pitäisi olla mahdollista, että olisi yhtään pienemmät viikot menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
@_hosuli_ puutun tuolta listalta vielä, eli Lilmi89/2lapsi/LA 17.1/LKS

Mulla ei vaan toimi valikko, niin en saa hymiöitä enkä värejä testiin... Huoh. Oireita edelleen vähän, kohdunsuuta välillä vihloo (voi olla huono juttukin), iltaisin palelee, muutama hormooninäppy, siinäpä ne.. Viikkoja vasta 5+1
 
  • Tykkää
Reactions: _hosuli_
@Loree aika aikaisilla viikoilla oot käyny, koska seuraava ultra?! Oireita ainakin sulla että ihme jos ei muka mitään löydy :/ Muoks. kirjoititkin tuossa että huomenna onneksi ultra.. Toivotaan parasta ja kaikki peukut pystyyn <3
Joo mulle annettiin nuo varhaisultra ajat siis neuvolasta, koska kierrot epäsäännölliset ja menkkojen mukaan viikkoja ei pysty laskea, niin on sitte yritetty tuolla varhaisultrassa saada niihin viikkoihin selvyyttä, mutta ei onnistu kun mitään ei näy. Ja nythän oon jo 7 viikolla menossa, niin syke pitäisi kyllä näkyä..
Tosiaan menkoista jos laskis niin olis jo 8+6, mutta oli pitkä kierto ja ovis ilmeisesti vasta joskus kp32 tienoilla...
 
jos oon laskenut ja olettanut viikot oikein niin mulla on jotain 6+2 tai 6+3 viikoil varhaisultra.
Onkohan liian aikasta?
Huutelen tänne vieraisiin ketjuihin, että kaikilla ei välttämättä noilla viikoilla näy vielä mitään. ( Hedelmöittyminenkin on voinut kestää kauemmin yms.) Itse menisin mieluummin vähän myöhemmin, kuin että rahat menisi kahteen reissuun. Olin aikoinani 7+4.
 
Heippa, mä liityn myös mukaan jännäilemään! Tein siis eilen positiivisen testin, ja nyt oletettavasti olisi dpo11. En siis tikutellut ovista, mutta oletin sen olleen jo ohi päiviä sitten ja siinä sitten sen yhden ja ainoan ehkäisemättömän kerran jälkeen sain sellasia oireita jotka siihen yleensä viittaa, niin osasin epäillä että tässä tällainen mahdollisuus on... Yritys oli tarkoitus aloittaa vasta myöhemmin mutta nyt tuli tällainen iloinen yllätys. Pieniä oireita alkaa jo olla, mutta tosi vähän vielä.

Meillä siis ennestään 11 kk ikäinen lapsi, ja eniten tässä hirvittää tuo pieni 1 v 7 kk ikäero että miten arjesta selvitään ilman kunnon tukiverkkoa. Jos siis kaikki sujuu hyvin loppuun asti. Tai oikeastaan myös se vähän jännittää, miten muut ihmiset suhtautuu tähän näin pieneen ikäeroon, vaikka typerää tätä on miettiä. Oon yrittäny itelleni nyt jotenkin perustella miksi tää olis ihan hyvä juttu :D

Oliko muita joilla tulossa mahdollisesti pieni ikäero sisarukseen?

Ja hei olisin kiinnostunut myös fb ryhmästä, mutta en muista enää siihen liitetyn sähköpostin salasanaa kun se ei oo ollu vuosiin käytössä, mutta olisko mahdollista jotenkin muuten päästä sinne mukaan? :)
 
Heippa, mä liityn myös mukaan jännäilemään! Tein siis eilen positiivisen testin, ja nyt oletettavasti olisi dpo11. En siis tikutellut ovista, mutta oletin sen olleen jo ohi päiviä sitten ja siinä sitten sen yhden ja ainoan ehkäisemättömän kerran jälkeen sain sellasia oireita jotka siihen yleensä viittaa, niin osasin epäillä että tässä tällainen mahdollisuus on... Yritys oli tarkoitus aloittaa vasta myöhemmin mutta nyt tuli tällainen iloinen yllätys. Pieniä oireita alkaa jo olla, mutta tosi vähän vielä.

Meillä siis ennestään 11 kk ikäinen lapsi, ja eniten tässä hirvittää tuo pieni 1 v 7 kk ikäero että miten arjesta selvitään ilman kunnon tukiverkkoa. Jos siis kaikki sujuu hyvin loppuun asti. Tai oikeastaan myös se vähän jännittää, miten muut ihmiset suhtautuu tähän näin pieneen ikäeroon, vaikka typerää tätä on miettiä. Oon yrittäny itelleni nyt jotenkin perustella miksi tää olis ihan hyvä juttu :D

Oliko muita joilla tulossa mahdollisesti pieni ikäero sisarukseen?

Ja hei olisin kiinnostunut myös fb ryhmästä, mutta en muista enää siihen liitetyn sähköpostin salasanaa kun se ei oo ollu vuosiin käytössä, mutta olisko mahdollista jotenkin muuten päästä sinne mukaan? :)
Moikka! Mulla on 10 ja 9 vuotiaat, niillä just toi 1vja 7 kk ikäeroa, oli mun mielestä tosi hyvä sillon!nyt mulla on 8kk ja uskon että kaikki menee hyvin. Mulla ei silloin aikoinaan myös ollut tukiverkkoa mutta nyt on.
 
  • Tykkää
Reactions: SagaSofia
Heippa, mä liityn myös mukaan jännäilemään! Tein siis eilen positiivisen testin, ja nyt oletettavasti olisi dpo11. En siis tikutellut ovista, mutta oletin sen olleen jo ohi päiviä sitten ja siinä sitten sen yhden ja ainoan ehkäisemättömän kerran jälkeen sain sellasia oireita jotka siihen yleensä viittaa, niin osasin epäillä että tässä tällainen mahdollisuus on... Yritys oli tarkoitus aloittaa vasta myöhemmin mutta nyt tuli tällainen iloinen yllätys. Pieniä oireita alkaa jo olla, mutta tosi vähän vielä.

Meillä siis ennestään 11 kk ikäinen lapsi, ja eniten tässä hirvittää tuo pieni 1 v 7 kk ikäero että miten arjesta selvitään ilman kunnon tukiverkkoa. Jos siis kaikki sujuu hyvin loppuun asti. Tai oikeastaan myös se vähän jännittää, miten muut ihmiset suhtautuu tähän näin pieneen ikäeroon, vaikka typerää tätä on miettiä. Oon yrittäny itelleni nyt jotenkin perustella miksi tää olis ihan hyvä juttu :D

Oliko muita joilla tulossa mahdollisesti pieni ikäero sisarukseen?

Ja hei olisin kiinnostunut myös fb ryhmästä, mutta en muista enää siihen liitetyn sähköpostin salasanaa kun se ei oo ollu vuosiin käytössä, mutta olisko mahdollista jotenkin muuten päästä sinne mukaan? :)
Onnea ylläritärpistä! Meillä näyttää olevan saman ikäiset esikoiset, täällä tyttö 11kk myös :giggle: Mua alkuun kans hirvitti tuleva ikäero, mutta tässä kun on saanut sitä jo miettiä hetken, niin eipä enää oikeastaan ahdista, lähinnä jännittää millaista tuleva arki on. Mitä oon kokemuksia kuullut, niin ihan positiivisia juttuja ollut! Varmasti jokaisessa ikäerossa omat hyvät ja huonot puolensa :)

Ja facen sähköpostista, voit käydä tilisi asetusten kautta lisäämässä uuden sähköpostiosoitteen (muista myös vahvistaa) ja antaa sen eteenpäin ryhmää varten. Ei siis tarvitse käyttää sitä osoitetta jolla face-tili aikoinaan luotu :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SagaSofia
Olin päättänyt että tuun ryhmään vasta varhaisultraan jälkeen. Taikauskoisesti aattelin et helmikuun tuulimuna johtui liiasta hötkyilystä ryhmiin yms. Mutta hitojako mä odottelen ☺ Tänään huikea dpo10 ja hailurat haamut ja GB Digi 1-2vk testattu ☺♥ Viimeistään su pitäis alkaa menkat et sit voi olla et tiputan korkealta ja kovaa mutta en välitä ♥ laskettuaika tulis ihan tammikuun loppuun 31.1 ( laskin oviksesta jonka tikutin varmaksi ja aion neuvolaan ilmoittaa kuukautiset ton pirun 28vrk mukaan ☺) eli hyvinkin voi venyä helmikuulle myös mutta jotenkin mielekkäämmäksi koen tän tammikuun ryhmän ku mennä aloittaan helmikuisia☺ Toivottavasti kukaan ei tästä pahastu ☺

2 lapsi/LA 31.1/hus
 
Viimeksi muokattu:
Hei toi on muuten ihme juttu toi neuvolan tapa laskea la! Soitin jo meille aikaa ja yritin monta kertaa sanoa et oikeesti ollaan RV 5, mut väkisin laittoivat tietoihin et olis jo RV 7. Muuten on tietty se ja sama mikä se arvioitu la on, mutta ketuttaa jos kutsu ensimmäiseen ultraan tulee liian ajoissa ja itse tietää jo valmiiksi, ettei olla tarvittavilla viikoilla... Meillä kuitenkin matkaa sairaalalle, ettei sinne huvikseen ajele toteamaan et viikot on liian pienet.
 
Hei toi on muuten ihme juttu toi neuvolan tapa laskea la! Soitin jo meille aikaa ja yritin monta kertaa sanoa et oikeesti ollaan RV 5, mut väkisin laittoivat tietoihin et olis jo RV 7. Muuten on tietty se ja sama mikä se arvioitu la on, mutta ketuttaa jos kutsu ensimmäiseen ultraan tulee liian ajoissa ja itse tietää jo valmiiksi, ettei olla tarvittavilla viikoilla... Meillä kuitenkin matkaa sairaalalle, ettei sinne huvikseen ajele toteamaan et viikot on liian pienet.
Mä en oo vielä soittanu mutta koska mun ovis on ollu joskus kp 25 niin ajattelin suosiolla valehdella neuvolaan ton kuukautisten alkamisajan ainakin 10 pv myöhemmäksi. Muuten ei ikinä vastaa viikkoja...
 
Olin päättänyt että tuun ryhmään vasta varhaisultraan jälkeen. Taikauskoisesti aattelin et helmikuun tuulimuna johtui liiasta hötkyilystä ryhmiin yms. Mutta hitojako mä odottelen ☺ Tänään huikea dpo10 ja hailurat haamut ja GB Digi 1-2vk testattu ☺♥ Viimeistään su pitäis alkaa menkat et sit voi olla et tiputan korkealta ja kovaa mutta en välitä ♥ laskettuaika tulis ihan tammikuun loppuun 31.1 ( laskin oviksesta jonka tikutin varmaksi ja aion neuvolaan ilmoittaa kuukautiset ton pirun 28vrk mukaan ☺) eli hyvinkin voi venyä helmikuulle myös mutta jotenkin mielekkäämmäksi koen tän tammikuun ryhmän ku mennä aloittaan helmikuisia☺ Toivottavasti kukaan ei tästä pahastu ☺

2 lapsi/LA 31.1/hus
Mullakin laskettu olis ihan tammikuun lopussa omien laskujen mukaan, eli melkein varmasti helmikuulle menee jo sillä perusteella kun esikoinenkin meni yliajalle... Mutta toisaalta sit kun on ite kuukauden myöhässä näistä jutuista niin tuntuuko se tylsältä, mietin vaan :D kun aina sitä pakosti vertailee kaikkia vaiheita ja varsinkin sit ton vauvan kehitystä. No mut siihen on vielä aikaa! :D
 
vierailija
Täällä kolmen poikalapsen äiti. Plussatestin tein päälle 2vk sitten. Plussa oli yllätys, kondomiraskaus. Nyt näyttäisi siltä, että jatkan taivalta eteenpäin mahan ja lasteni kanssa (heillä eri isä tulokkaan kanssa). Suhde kestänyt päälle 3v ja mies on ilmaittanut ettei halua olla isä. Asunto on jo löytynyt, vielä pientä säätöä sen suhteen ja jos kaikki nyt näyttää hyvältä mahan kanssa, niin lapsen aijon pitää. ainiin ja viikot on tänään tasan 7+0 ja La 5.1.2021
 
  • Rakkaus
Reactions: Pinxi
Täällä ultrassa käyty täysin varmana tuulimunatuomiosta, kun oireet hävisivät jo pari päivää sitten... Mutta siellä se pieni sydän vaan sykki. <3 Oon niin häkeltynyt ja epäuskoinen. Vastasi noin viikkoja 6+4 plusmiinus kuus päivää kun laitteet oli ilmeisesti aika epätarkat. Mun omien laskujen mukaan oviksesta laskettuna olis 7+0. Kovasti edelleen jännittää, pysyykö kyydissä...
 
Täällä kolmen poikalapsen äiti. Plussatestin tein päälle 2vk sitten. Plussa oli yllätys, kondomiraskaus. Nyt näyttäisi siltä, että jatkan taivalta eteenpäin mahan ja lasteni kanssa (heillä eri isä tulokkaan kanssa). Suhde kestänyt päälle 3v ja mies on ilmaittanut ettei halua olla isä. Asunto on jo löytynyt, vielä pientä säätöä sen suhteen ja jos kaikki nyt näyttää hyvältä mahan kanssa, niin lapsen aijon pitää. ainiin ja viikot on tänään tasan 7+0 ja La 5.1.2021
Aika rankka tilanne. Voimia sinulle, lapsille ja mahalle! Epäreiluja tuollaiset miehet.
 
Verikokeiden tulokset olikin jo tullu ja hcg oli korkea, eli joko oon raskaana tai oon ainaki ollu (y) Ultrassa näky ruskuaispussi ja lääkäri sanoi, että varmasti kohdunsisäinen raskaus mutta sykkeitä ei löytynyt:cry:
Lääkäri sanoi, ettei voi vielä todeta että olis menny kesken, muttei myöskään sitä etteikö olisi menny...
Varattiin taas uus aika ensi viikon tiistaille.
Itse olen aika varma tuulimunasta tai keskenmenosta, en vaan usko, että kaikki lämpötilat ja raskaustestit olis väärässä siitä hedelmöittymisajankohdasta, joiden perusteella sykkeen pitäisi jo löytyä:unsure::confused:
 
Hyppään kans varovaisesti mukaan porukkaan. Sunnuntaina tein positiivisen raskaustestin ja eilen vielä digin "raskaana 2-3"
Kierrot heitelleet 27-42 kp välillä. Yritystä takana n. 10kk
Ennestään lapset 07/2011 ja 04/2013 ja nyt kolmannen LA laskureiden mukaan 23.1.2021 mutta varmuutta ei oo kun kierrot olleet niin epätasaiset.

3.lapsi/LA 23.1./hus
(en saanut väriä vaihdettua puhelimella)
 
Verikokeiden tulokset olikin jo tullu ja hcg oli korkea, eli joko oon raskaana tai oon ainaki ollu (y) Ultrassa näky ruskuaispussi ja lääkäri sanoi, että varmasti kohdunsisäinen raskaus mutta sykkeitä ei löytynyt:cry:
Lääkäri sanoi, ettei voi vielä todeta että olis menny kesken, muttei myöskään sitä etteikö olisi menny...
Varattiin taas uus aika ensi viikon tiistaille.
Itse olen aika varma tuulimunasta tai keskenmenosta, en vaan usko, että kaikki lämpötilat ja raskaustestit olis väärässä siitä hedelmöittymisajankohdasta, joiden perusteella sykkeen pitäisi jo löytyä:unsure::confused:
Voi paljon jaksamista... oon ollu samassa tilanteessa ja aina se on sydäntäsärkevää. Onko vieläkin pahoinvointia??
 

Yhteistyössä