Tammikuiset 2021

vierailija
Aika rankka tilanne. Voimia sinulle, lapsille ja mahalle! Epäreiluja tuollaiset miehet.
Kiitos, kyllä tää tästä ajan kanssa vaan eteenpäin. Kaikesta huolimatta toivon, että raskaus jatkuu ja että kaikki menisi hyvin mulla ja lapsilla. En olisi uskonut miehen käyttäytyvän kuin nyt käyttäytyy, mutta oppia ikä kaikki..
Mukaviin asioihin, eli perjantaina olisi ultra ja lääkäri. Ultraa odotan ja voi kun toivon, että kaikki olisi hyvin ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Vesinokkaeläin
@Loree tiedän ton tunteen kans ♥ oma tuulimuna vielä tuoreessa muistissa. Kuitenkin niin kauan ku lääkärit näkee viel jotain toivoa niin sitä varmasti on! Mulla tuli tuomio heti silloin rv6+6 ( ja oli oireita ja hcg ihan normaalissa) että tuulimuna ja lääkkeet kouraan. Toi että tarjosivat uusia aikoja niin selkeesti joku tsäänsi heistä on että on myöhäisemmin hedelmöittynyt tms.
 
Huh nuo tuulimunat on ikäviä, kun on ne oireetkin :( Ite oon ihmetelly, että miksihän viime kuun km raskaudessa oli voimakkaammat oireet entä nyt, yökkäsin sun muuta hajuista ja tissejä poltteli hirveesti, nyt ei mitään semmosta.
 

2,5vk ovulaatiosta niin kai tää näyttää sit oikein? Preglife sanoo että 5+3 viikkoja öö miten se nyt menee.... Varhaisultra vasta kesäkuussa
Joo nuo cb:n viikkodigit näyttää tuon ajan siitä hedelmöittymisestä eli juurikin 2-3 viikkoa oviksesta ja joo laskennallisesti tuo 5+3 on varmaan lähellä totuutta kun se lasketaan sieltä kuukautisten ekasta päivästä (y)
 
@Loree Toi on niin kamala tilanne kun ei tiedä mitä tapahtuu.. Kauheasti haluaisin uskoa että syystä tai toisesta ei vielä vaan näy ultrassa, kun ne ei aina mee niin kuin oppikirjoissa sanotaan <3 Varsinkin kun sulla on oireitakin.
 
@Lilmi89 7.5 oon tehny testin viimeksi ite kotona, mutta nyt maanantainahan tosiaan mulle tehtiin se verikoe ja sitä hormoonia oli reilusti..
@sabs ja @Zennuli kaikkien mun tietojen mukaan se hedelmöittyminen ei oo voinu tapahtua enää myöhemmin kun mitä oon laskenu eli että nyt olis 6+4 ja pitäishän sen sykkeen jo siis löytyä :confused:
Joo on kyllä niin turhauttavaa kun esimerkiksi tuulimuna raskaudessa on ihan samat oireet ja hcg arvon nousu kun oikeassakin raskaudessa:cautious:
 
  • Surullinen
Reactions: Masunen ja Lilmi89
Koska ootte testannut leffa viivat? Tänään siis dpo11 ja haamulainen piirtyy one steppiin (10) ja pregchekiin(25) vahvempi ehkä tohon pregchekkiin. Vertailun kuitenkin tammikuun tuulimunaan jossa nousi hcg tosi nopee ja siihen nähden vielä toi one step aika haalea tänään..

https://aijaa.com/5Qck6k

Tässä tän aamun one step jossa huonompi viiva ku tos vähempi herkässä ☺ Valaistus ei ehkä ihan ideaali.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89


@Zennuli Yllä minun kemiallisen päivän menkat myöhässä ja alla ylhäältä alas dpo 11, dpo 13 ja alin testi nyt raskaudessa päivän menkat myöhässä eli dpo15 tai dpo16. Ei ehkä leffaviivat vielä kuitenkaan alemmassakaan.. Mutta harmi kun eri testi niin ei voi aivan verrata! En oo koskaan testannu aivan leffaviivoja! Toivottavasti sulla nyt vahvistuu kun parin päivän välein testailet, jännää <3 Millasia testejä muilla?!
 
Viimeksi muokattu:


@Zennuli Yllä minun kemiallisen päivän menkat myöhässä ja alla ylhäältä alas dpo 11, dpo 13 ja alin testi nyt raskaudessa päivän menkat myöhässä eli dpo15 tai dpo16. Ei ehkä leffaviivat vielä kuitenkaan alemmassakaan.. Mutta harmi kun eri testi niin ei voi aivan verrata! En oo koskaan testannu aivan leffaviivoja! Toivottavasti sulla nyt vahvistuu kun parin päivän välein testailet, jännää <3 Millasia testejä muilla?!
Kiitos ☺
Aika tumma viiva ollut kemialliseksi ☹ no ei kai auta ku testailla ja katsoo koska tulee kunnon viivat. Vaikka eilen tein GB ja siitä se 1-2 viikkoa niin ennen ku nähnyt kunnon viivat ja päässyt yli menkkojen alkamisen niin vähän tietty pelottaa kemialliset
 
Viimeksi muokattu:
Koska ootte testannut leffa viivat? Tänään siis dpo11 ja haamulainen piirtyy one steppiin (10) ja pregchekiin(25) vahvempi ehkä tohon pregchekkiin. Vertailun kuitenkin tammikuun tuulimunaan jossa nousi hcg tosi nopee ja siihen nähden vielä toi one step aika haalea tänään..

https://aijaa.com/5Qck6k

Tässä tän aamun one step jossa huonompi viiva ku tos vähempi herkässä Valaistus ei ehkä ihan ideaali.
Joulukuisten ketjussa on niin hiljaista, että pyörin kommentoimassa muita ketjuja. :LOL: Mutta tässä vertailuksi mun dpo12 ja dpo14 tästä joulukuisesta, apteekin ultralla. Leffaviivatkin tuli, mutta siitä en näemmä oo säästänyt kuvaa. :confused: Mutta oletettavasti jokunen päivä tuosta.

Edit. Löysinpäs leffaviivoista kuvan, se oli dpo20 vasta.

 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
@Korallikala kiitos ☺ eli ei varmaan vielä tartte ottaa stressiä vaikka viivat aika haamuja tässä kohtaa viel ovat ☺ vertailin et tammikuussa tuulimunassa oli nopeesti tummemmat mutta silloin tuntu hcg muutenkin nousevan järkyn nopee ja oksensin jo dpo11 ekan kerran. Esikoisen odotus oli alkuun paljon vähäoireisempi ja taisin oksentaa vasta joskus rv8 ja kokoaikana tasan kaksi kertaa. Että jos tää hitaampi vahvistuminen ois hyvä merkki tällä kertaa ♥
 
@Korallikala kiitos ☺ eli ei varmaan vielä tartte ottaa stressiä vaikka viivat aika haamuja tässä kohtaa viel ovat ☺ vertailin et tammikuussa tuulimunassa oli nopeesti tummemmat mutta silloin tuntu hcg muutenkin nousevan järkyn nopee ja oksensin jo dpo11 ekan kerran. Esikoisen odotus oli alkuun paljon vähäoireisempi ja taisin oksentaa vasta joskus rv8 ja kokoaikana tasan kaksi kertaa. Että jos tää hitaampi vahvistuminen ois hyvä merkki tällä kertaa ♥
Ihanku olisin jostain lukenu että nopea raskaushormonin nousu voi viitata monisikiöiseen tai tuulimunaan, hidas nousu taas kohdunulkoiseen... Vai muistankohan ihan väärin. Mutta monella tuntuu olevan toi kokemus että tuulimunassa nopeesti vahvistunu viivat ja oireet kovemmat.
 
Huoh. Tänään 6+4. On etonut viikon ajan. Nyt ei tee mieli syödä yhtään mitään ja ajatuksesta nousee kurkkuun. Kuitenkin kova nälkä.

Onko muilla pahoinvointi tälläistä? Jotenkin musta tuntuu, että olen vaan saanut pääni tähän moodiin eikä oikeasti ole mitään pahoinvointia.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamukahvi1
Ihanku olisin jostain lukenu että nopea raskaushormonin nousu voi viitata monisikiöiseen tai tuulimunaan, hidas nousu taas kohdunulkoiseen... Vai muistankohan ihan väärin. Mutta monella tuntuu olevan toi kokemus että tuulimunassa nopeesti vahvistunu viivat ja oireet kovemmat.
Jostain muistan kans ton kuulleeni. Toki en tiedä kuin faktaa oli koska monesti kyl lukenut et just hidas nousu vois viittaa. Mutta tiedä sitten ainakin itsellä oli tosi paljon kovemmat oireet tuulimunassa. Testejä en voi täysin vertaa koska esikoisen oon testannut vasta dpo16-17 ( tais olla kyllä rfsu 50 testi) ja ei silloin toki mitään leffaviivoja myöskään heti tullut mutta toki ihan selkeä viiva. ☺
 
@Loree Paljon tsemppiä! <3
Mä jouduin kanssa alkaa piinailemaan uusiksi, kun oli tänään aamulla varhaisultra raskauden keston määrittämiseksi ja positiiviset uutiset oli, että kohdunsisäinen raskaus, mutta ei näkynyt kuin ruskuaispussi. Omien laskujen mukaan viikot olisi joku 5+3-5+5. Siitä en oo huolissani, ettei sykettä näkynyt, koska sen verran vielä vähän viikkoja, mutta eikö noilla päivillä pitäisi jo alkiota nähdä vai oonko ymmärtänyt väärin?
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
@Zennuli Ei kannata ottaa stressiä, hormonitasojen nousu on täysin yksilökohtaista ja siitä kertoo jo sekin että ”normaaleille” hcg-arvoillekin on tietyillä viikoilla aika suuret haitarit :) Eli ei kannata kauheasti vertailla toisiin. Oottele ensin ihan rauhassa sitä menkkojen oletettua alkamispäivää ja testaile vähän sen jälkeen jos haluut nähdä tummempaa viivaa. :) Monilla tosiaan vasta siinä dpo20 paikkeilla tulee selkeämmät viivat. Eroja selittää sekin, että jos ei ole ultrattu niin kukaan ei varmaksi voi ihan täysin ovulaatiopäiväänsäkään tietää ja toisekseen hedelmöittyminen tai kiinnittyminenkään ei tapahdu aina ihan samoina päivinä ovulaatiosta laskettuna...
 
@Zennuli Tässä mun hieno kollaasi pregcheck + CB digit :D Dpo 12 pc oli vielä tooosi hailura, hyvä kun kuvasta erottuu. Mutta hyvin lähti tummentuun. Ekat "leffaviivat" varmaan vasta dpo 20-22 tienoilla.

Mulla olis vino pino pc testejä mistä vois kollaasin tehdä, kun jaksaa.

Viikon päästä toivottavasti selviää, asuuko masussa se toivottu viivojen aiheuttaja :)

Noh, ikinä onnistu kuvan laitto muuten kuin linkkinä..
https://aijaa.com/lnz3c9
 

Yhteistyössä