?? TAMMIKUU 2008 ??

Hazelnut: Toivotaan, että oli harmiton kipukohtaus. Mulla oli esikoisesta ensimmäisillä viikoilla koviakin kramppeja välillä ja pelkäsin ihan hirveästi. Onneksi ei ollut mitään vakavaa. :hug:

Tervetuloa uusille!!!!
 
Onnellinen ensikertalainen ilmoittautuu mukaan. Menossa tosin vasta 4+2 eli ihan ihan alussa. La on 9.-11.1 riippuen laskurista. Yhden keskenmenon kohdanneena olen toistaiseksi aika skeptinen tämän kaverin mukana pysymiseen, mutta koska oireet ja tuntemukset on täysin erit kuin viime kerralla yritän olla luottavainen.

niin ja sairaala on oys, kunhan parin kuukauden kuluttua paikkakunnalle muutetaan.
 
Heippa vaan kaikille, tervetuloa kaikki uudet mammat :flower:
Viikkoja nyt 5+2 Väsyttää,palelee,ja rinnat ihan turvoksissa.
Vielä ei oo joutunu oksentaa vaik huonoa oloa on ollutkin :'(
Koko ajan oottaa eka ultraa,et näkee et kaikki on hyvin...
Mut nyt pitää painua nukkumaan,menee nää mun illat aina pitkäks... :hug:
 
pikkupeikko harmaana
moikka taas...
täälä kukutaa,ei meinaa uni tulla... \|O katoin etusivulla et on sama la parilla muullakin minun kans.. mitenhän on ,tuleeko iso pino meistä tammimammoista vielä?? =)

täällä ei kummempaa,ei kummempia tuntemuksiakaa paitsi herkistynyt hajuaisti ja just tuo jonkun edellä mainitsema lisääntyny valkovuoto... ite ravaan myös vähän väliä vessassa et nytkö sit tuli verta jo,mut eipä onneks ole tullu.. :)

kyselyä... kuinka moni teistä tupakoi vielä? itse voin rehellisesti myöntää et vielä palaa mut lopetus työn alla koko ajan... (se ei ollukaa ni helpoo ko luulin,et plussaa testii,ni sit lentää tupakat veks... :ashamed: )

mut öitä vaan kaikille,jos joku vielä kukkuilee täällä... =)

-pikkupeikko85-

ps.mun synnäri KSKS ko unehin sen aijemmin kertoo... :)
 
Huomenta kaikille,

Ja vieläpä yksi vatsanpullistelija ilmoittautuu! Tein äsken testin, ihan varmana ettei viivaa tule, mutta jestanmandera selkeääkin selkeämpi viiva tuli! Jippii!

Nettilaskurin mukaan siis la olisi 13.1. Ja kyseessä on perheen toinen lapsi.

Olen niin onnesta sekaisin että esikoisemme 2-vee ihmettelee mitä se äiti tuossa hehkuttelee... ;) Harmi että isä vaan on juuri työmatkalla, mutta lähetin jo mailissä kuvan testistä, joten täytyy vielä aikaeron takia odotella pari tuntia että herää...

Toivoisin pääseväni Porvooseen synnyttämään, missä esikoinenkin syntyi. Mutta ollaan parhaillaan Aasiassa työkomennuksella, joten tiedä sitten missä ollaan tammikuussa?

Jippiiijaajei, nyt sitten aletaankin kahmimaan kaikkia odotusjuttuja kertausharjoituksena ;)
 
Hei!

Tervetuloa JonnaP. Mietinkin, että mitä tuo teidän esikoinen kolmen aikaan yöllä on ollut hereillä, mutta Aasia selittää kyllä paljon!!! :D

Täällä ei mitään uutta. Tulis jo megatissit ja kaikki muut kivat jutut!!! :kieh:
 
Amira-78
Heippa!

Varailin sit äsken yksityisen np-ultran kesäkuun puolenvälin paikkeille.

Toivottavasti kaveri pysyy matkassa siihen saakka, sillä eilen alkoi tulla rusehtavaa vuotoa :( . Nyt hieman hirvittää, vaikka esikoisenkin aikana oli ihan sama juttu samoilla viikoilla.

Muuten oireita vielä riittää. Paidat meinaa jäädä rintamuksesta pieneksi ja etoo ja yököttää :x

-A-
 
Kiitos vain! On kyllä niin outoa... Ihan samanlailla kävi kun ensimmäisen kanssa. 3. kerralla tärppäsi - eikä mitään oireita (paitsi etteivät menkat alkaneet eilen). Tästä täytyykin nauttia, koska ehkä kohta alkaa se etova olo pariksi viikoksi?


Juu täälllä elellään 5h etuajassa joten siksi niin oudot kellonajat "aamulla".


Ihanaa odotusta kaikille!
 
Huomenia! Tämä aamu alkoi paremmin kuin eilen, vain hetken oli paha olo ja sekin lähti pois, kun söin aamupalaa. Kahvi maistuu vielä hyvin ja mitään muitakaan etovia juttuja ei ole. Lämmöt on koholla ja paleltaa, tissejä särkee, mutta muuten niin onnellinen olo =)
Laskurin mukaan nyt olis 4+3 menossa. Ja synnytyssairaala todennäköisesti Tays.
 
kahdenemo
Ihanaa sofianna :flower: voi kuin minäkin ootan tota eka ultraa, siihen olis vielä viikko.. ja sitten vasta, jos kaikki hyvin, aion minäkin alkaa nauttimaan ja ehkä kerrotaan jo mummoille ja papoille =)

Amiralle :hug: , toivottavasti on vaan harmitonta vuotoo. ja jos kerran ollu aiemmassakin raskaudessa, niin varmaan vaan sitä samaa. mutta kyllä muakin pelotti ihan hirveesti sillon plussapäivän jälkeen, kun kahtena päivänä tuli tota rusehtavaa paperiin.
mites hazelnut jakselee? mulla on myös ajoittain aika kovaa menkkajomotusta, mut menny toistaseksi ohi levolla ja paracetamoolilla :)

aika huono olo on koko ajan vaikkei olekaan tarvinnut oksentaa :/ ja nälkä on mut mitään ei tee mieli kuiteskaan syödä. ja arvatkaapa mitä muuta, no VÄSYTTÄÄ!! tissit on hieman turvoksissa edelleen, ajoittain tulee sellanen olo kuin silloin, kun maito alkaa pakkaantua tisseihin :whistle: voi kuinka olis ihanaa taas päästä imettämään, minä niin tykkään siitä hommasta (ainakin näin jälkikäteen muistellessa)

mutta eipä muuta! onnea uusille pinolaisille. Eikö muka ole ketään muuta joka kättärille suunnistais?
 
Meilläkin pohditaan että mennäänkö varhaisultraan yksityiselle parin viikon päästä. Toisaalta tekisi mieli kun edellinen päättyi keskenmenoon, mutta toisaalta tuntuu hieman hupsulta ettei viitsi odottaa paria ylimääräistä viikkoa. Mutta saa nähdä miltä tuntuu parin viikon päästä. Täällä saa aikoja ultraan seuraavalle päivälle joten ajanvarauksella ei ole mitään kiirettä.
 
Hei!
Onneksi eilinen kipukohtaus ei ole toistunut eikä vuotokaan ole alkanut. Pidetään peukkuja pystyssä ettei ala! Se oli joku ihmeellinen kohdun supistus. Tilanteen näkee sitten ultrassa päivillä 7+1 jos ei siihen mennessä ole mennyt kesken tms.
Helpottaa kuulla, että muillakin on välillä koviakin "menkkamaisia"kipuja ilman, että se tarkottaa sitä pahinta.
T:Hazelnut rv 5+2.
 
carla-81
Moikka... :wave:

Voihan kökkö noita laskureita... :attn: Toiset antaa viikoiksi kuusi ja nyt tuo minkä Lellu laittoi niin viisi...Mutta, onnesta mulla on reilun viikon päästä eka neuvola, niin saan sieltä sit selvyyden. Noista laskureista saan lasketuksi ajaksi kuitenkin aina saman....Mut, odotellaan sitä neuvolaa. :)

Täällä on ihan mieletön väsymys päällä, eikä palelukaan oo mihinkään hävinnyt. Ja huimaa välillä aika kivasti, joten varmaan tarvitaan kyllä rautatabuja avuksi.

Mä täällä oottelen neuvolaan pääsyä ihan innoissani, voi kun aika menis nopeeta!!! Sit tää tuntuukin ehkä todellisemmalta kun neuvolassakin on käyty B) Kun ei tätä meinaa uskoa!!
 
Tänään on sitten tilattu aika ultraan, 21.5 ja rv olis sit 6+4, jännityksellä sinne saakka. Ajottaiset selkäkivut taas palannut :\| . Tänään ollut pinna erittäin kireellä ja eikä tekis mieli muuta tehä ku nukkua, nyt onneks mies ja poika lähti isovanhemmille käymään ni saa hetken omaa aikaa...
 
Amira-78
Huomenta!

Täällä ollaan jo konttorissa. Mua alkaa näköjään säännöllisesti aamu viideltä yrjöttämään :x niin, ettei sängyssä makaamisesta tuu mitään. Kierin ja pyörin siellä hetken ja päätin lähteä töihin. Täällä sentään saa istua pystyasennossa ja puputella aamupalaa rauhaksiin.

Arvatkaas ketä alkuillasta väsyttää entisestään, kun on tähän aikaan heränny?!!? :whistle: . Ja kun nukahtaa seiskalta, jaksaa taas viideltä herätä. Huoh! :/

Verenvuoto on hiljalleen vähentynyt. *kiitos vaan lohduttavista sanoistanne*. Kovasti tässä ultraa odotellaan. Ja ensimmäiseen neuvolaankin olis aikaa enää/VIELÄ ;) kolme viikkoa.

Virkeää päivää kaikille :) .

-A-
 
Tervetuloa kaikille uusille! On tainnut kevätkiima tehdä tehtävänsä ku meitä on jo nyt näin paljon :LOL:
Ihanaa, täälä ollaan jo sykkeitäkin nähty. Mä varailen tässä kans yksityiselle aikaa varhaisultraan, mutta vasta parin viikon päähän. Silloin ois jo 8+ jotain. Silloin oltais jo yli sen mitä viimeksi ei päästy. On vaan pikkusen säätämistä sen ajan kanssa, ku kaikki ajat tuolla yksityisellä noille tän asian spesialisteille on ilta-aikoja, jolloin yleensä olen töissä. Pitää esimiehelle jotain sanoo että saapi piipahtaa siellä sitten työajan lomassa. Nyt on alkanu yökkäyttäänki jo melkolailla, mutta onneksi eniten vain aamulla ja toisen kerran isompi pahoinvointi on illalla, mutta silloin onneksi pääsee nukkumaan ja huilaamaa.
Viime yönä näinki jo unta että synnytin ison tyttö vauvan :heart:
 

Yhteistyössä