Tammikuu lapsettomuushoidot!

Ajattelin nyt kuitenkin aloittaa nyt uuden pinon tammikuulle ja sitten toisen pinon helmikulle jne...

Omatilanne: mulla edessä PAS, takana 10 päivää zumenoneja, huomenna kohdunlimakalvon ultra ja saan tietää alkion siirtopäivän.
Toivon mukaan selviää sulatuksesta.
 
peuhu
Meillä nenä sumutteet olleet käytössä puolitoista viikkoa ja 18. päivä pistoshoidon aloitus käynti 27. päivä seuranta ultra ja viikolla5 toivottavasti punktio ja alkion siirto.
 
Päivi79
Puregon piikkejä tässä pistelty. Ma 16pvä on follikkeliultra ja katsotaan ensimmäistä inssiaikaa. Pahoin pelkään kystaa ja että inssiä ei voida tehdä, mutta päivä kerrallaan.
 
Ibiza, Päivi, Peuhu ja Pikky Myy,
liityn ilolla (ainakin vielä tässä vaiheessa) seuraanne.

Aloitin Puregonit eilen ja 16. maanantaina mullakin eka seurantaultra. Jos kaikki menee hyvin, punktio kai sitten viikolla 4 tai 5, ja toivottavasti myös se tuoresiirto.

Tsemppiä ja hyviä hermoja meille kaikille! :flower: :flower:

 
peuhu
Tässähän on sit aina jollekin alkionsiirto joka viikko tammikuun loppuun saakka eli testitikin sit viikon välien.Ompa kiva jännittää yhdessä vaikka itse olenkin VASTA tammikuun lopussa menossa siirtoon.
 
hello! mä kävin sitten tänään ultrassa ja kaikki oli hyvin, annetaan kummiskin "munien" kasvaa vielä tiistaihin jolloin aamusta punktio! tää ja huominen vielä puregonia, su aamuna viimeinen suprecur suihke aamulla ja su iltana pregnyl irrotuspiikki. ma lääkkeetön päivä. menee varmaan sit loppu viikkoon alkion siirto. nyt alkaa jännittää!!!
 
Ajattelin tehdä meille listan voidaan seurailla kuka jännittää milloinkin.

Piinistelijät:
Päivi79, IUI, ultra 16.1
Pirpana, IVF, ultra 16.1, punktio/siirto vko 4-5
pikku myy, punktio 17.1
Ibiza79, PAS, siirto 18.1
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5

Korjatkaa jos jotain tietoja väärin hoitomuoto tai ...

Seuraavaksi on sitten päivin ja pirpanan ultrat maanataina, Onnea!

Mä aloitin tänään sitten luget, kaikki on ihan ok. Vähän alkaa siirto jännittään. Gyne eilen toivotti onnea, että nyt tärppäisi. Mä käyn hoidoissä noin 100km päässä ja oman sairaalan gyne teke seurantaultra. Oli mukavaa kun toivotti onnea!

 
peuhu
Tosi kiva et ibitza oli viitsinyt tehdä lista että juttu vähän jäsentyy tästä. Minähän siellä tietty hännänhuippuna olen mutta on se minunkin vuoro joskus :D . Pirpanalle ja päiville paljon onnea matkaan, päivi onkin vanha tuttu mulle täältä palstalta.

Mä en sit millään meinaa muistaa ottaa noita nenäsuihkeita ajallaan nytkin otin 45 min myöhässä , puhelimeen laitoin muistutuksen mutta se on vissiin rikki kun joinain päivinä muistuttaa ja joinain ei, kunhan sen irrotus piikin vaan muistaa( sehän piti muitaan 10 minuutin sisällä).Eiköhän se tästä. :wave:
 
Piinistelijät:
Päivi79, IUI, ultra 16.1
Pirpana, IVF, ultra 16.1, punktio/siirto vko 4-5
pikku myy, IVF, punktio 17.1
Ibiza79, PAS, siirto 18.1
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
maari, ensikäynti 01/06

Lääkkeet yritän muistaa niin että laitan puhelimeen herätyksen siksi ajaksi kuin lääkkeet pitää napata ja sitten taas seuraavan ajan.

Nyt tuntuu kuin ei olis muuta elämää kuin lääkkeet...
Aamu alkoi vessakäynnillä jossa laitoin lugesteronin emättimeen, sitten aamupalalla jolloin otin kilpirauhaslääkkeet, zumenonin ja vitamiinin ja sitten laitoin korvatippoja.
Klo. 14 taas zumenon ja luget,
klo. 22 taas edessä zumet ja luget.
Huomen aamulla sama rumba alusta seuraavat vähintään 20 päivää ja jos plussa niin ties kuinka kauan...
No toivotaan, että tästä kaikesta on jotain hyötyäkin...


 
peuhu
Joo lääkkeiden otto on aika ikävää kun pitää muistella koska otetaan mitäkin ja sit kun tulee luget niin se on aika sottaista tuhua ( pikkuhousun suojia kuluu) :D mutta on se sen väärtti jos nyytin saa :)
 
Piinistelijät:
Päivi79, IUI, ultra 16.1
Pirpana, IVF, ultra 16.1, punktio/siirto vko 4-5
pikku myy, IVF, punktio 17.1
Ibiza79, PAS, siirto 18.1
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
maari, ensikäynti 01/06

Huomenna onkin seuraavat ultrat, tsemppiä niihin. Tulkaahan sitten taas kertomaan miten meni...

Itseäni alkaa kanssa vähän jännittään miten huurunenien käy!
 
No just joo...

Viime kerralla ei tullut kun pari hassua rakkulaa, ja nyt jo heti ekassa ultrassa niitä oli aivan liikaa. Hoito siis keskeytettiin. Taas. :/
Mutta pinnan venytystä on harjoiteltu jo jonkin aikaa, joten eiköhän tästä taas nousta, uusi yritys ensi kuussa...

Tsemppiä ja pitkää pinnaa teille muille!

 
peuhu
voi ei otan osaa :'( . Ikävää toi odottaminen kun aina siirtyy ja siirtyy.Toivotaan et muilla parempi tuuri.sun on sit siirryttävä helmikuun pinoon ja sit on kyllä jo PAKKO onnistua ja lääkkeet olla kohdillan!
 
Piinistelijät:
Päivi79, IUI 191
pikku myy, IVF, punktio 17.1
Ibiza79, PAS, siirto 18.1
hedy, IUI, ultra 18.1
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
maari, ensikäynti 01/06

Harmillista, että Pirpanan hoito jälleen keskeytettiin. Tiedän miltä tuntuu munkin eka IVF keskeytettiin ja toinen yritys sitten onnistui.

 
Saankos tulla tänne pinoon mukaan vaikka yksi lapsi jo onkin? Eli kärsimme ns. sekundäärisestä lapsettomuudesta.

Olen pistellyt nyt Menopuria itseeni ja tällä viikolla olisi inssi käsillä. Ultra kuitenkin ensin 18.1.
Minullakin takana yksi myttyyn mennyt IVF. Muniksia kehittyi vain kaksi ja punktiota ei tehty. Inssi kuitenkin tehtiin, mutta tulos 0 (sain kovan kuumeen samana päivänä ja lääkäri sanoi että se ei ainakaan helpottanut simppojen elämää eikä luonnollistakaan yritystä jaksanut kuumeessa...). Yritän pysytellä nyt terveenä.

Onnea ja paljon plussia kaikille :whistle: :whistle: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 13:18 Pirpana kirjoitti:
No just joo...

Viime kerralla ei tullut kun pari hassua rakkulaa, ja nyt jo heti ekassa ultrassa niitä oli aivan liikaa. Hoito siis keskeytettiin. Taas. :/
Mutta pinnan venytystä on harjoiteltu jo jonkin aikaa, joten eiköhän tästä taas nousta, uusi yritys ensi kuussa...

Tsemppiä ja pitkää pinnaa teille muille!
tosi surullista, paljon voimia sulle ja onnea uuteen yritykseen!
 
Päivi79
Pahoittelut Pirpanalle....:(

Meillä oli siis tänään ultra puregon piikitysten jälkeen. Tuloksena kaksi lääkärin mukaan hyvin kaunista follikkelia. Oik:17mm ja vas:14mm. Lääkäri oli hyvin luottavaisella mielin. Itse ilosta sekaisin koska olin odottanut taas kystaa koska oli ollut erittäin kovia kipuja.

Koskaan ei olla saatu näin isoja follikkeleita aikaiseksi ja piikitys jakso oli jo kolmas. Yritystä on takana kohta 2,5 vuotta ja melkein koko tämä aika lääkäreissä, koska kierto sekaisin. Diagnoosina pco (paljon pikkurakkuloita, en ovuloi, epäsäännöllinen kierto) ja endo. Diagnoosi saatiin vasta syyskuussa ensimmäisellä väestökäynnillä.

Huomenna Pregnyl irroitus ja ensimmäinen inssimme on torstaina :)
 
Piinistelijät:
Ibiza79, PAS, siirto 18.1
hedy, IUI, ultra 18.1
Päivi79, IUI 19.1
pikku myy, IVF, siirto 19.1
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
maari, ensikäynti 01/06

Alkaa jo tosissaan jännittämään huominen!


 
Moi! Punktio meni hyvin eikä paljon edes sattunut vaikka jännitinkin etukäteen sitä..kertoivat sitten meille hyviä uutisia: 17 solua saivat, aivan uskomatonta ja miehen simppanäytekin oli hyvä elikkäs torstaina sitten alkion siirtoon =) Tsemppiä Ibizalle huomiseen ja Päiville torstaihin myös!!!
 

Yhteistyössä