Tammikuun 2007 taaperot

On ne surullisia, on vain olo, että ihan kuin mie en sais olla ollenkaan suruissaan, kun toinen ei jaksa keskustella asiasta eikä puhu mitään. Voimaton olo. Mutta sain mie ainakin tänne sanottua, sekin jo helpottaa.
 
Niin ja nyt ihmettelette kun olen taas täällä...Mies teki ihanan yllätyksen ja tuli töistä ja sanoi et hän lähtee käyttämään Kristaa kun oli muutenkin jo valmiiksi ajossa. Mahtava homma. Saan rauhassa hetken keskittyä tuohon kuumeiseen esikoiseen. Sekin vielä :snotty: Tulis vaikka yhdeksi viikoksi sellanen -30astetta pakkasta niin sais noita pöpöjä tuhottua. Koko ajan joku kipeenä, jos ei mahatautia niin sitten flunssaa. Oisko se sitten sen merkki et kesällä ollaan terveitä?! (nimim. toiveikas.)

Kunpa Kristalla ei olis siellä korvissa mitään enään. bd

 
Mäki toivon samanlaista yllätystä omalta mieheltä, siis että tulis just rokotuksen aikaa töistä. Alkaa itellä jänskättää ku pitää kaikki 3muksua rokottaa samalla kertaa :eek: Viimeksi ku niitä influenssa rokotteita haettiin niin esikko tuumas ku aulaan kuului poken huuto et "mä en sitte men tuonne huoneeseen". Eli esikoinen ekaks, poke viimeisenä...
 
Voi voi. Vilipi :hug: Suosittelen kyllä kanssa että puhuisit jollekin, vaikka neuvolassa tai ystävälle.

Tämä nyt ei asiaan liity, mutta MUKSU- palvelunumero on auki 24h/vrk. Niin olen miettinyt että mitä jos sinne soittais ja puhuis omista ongelmistaan. Ilmasiks ja ihan koska tahansa. Mitäköhän ne siitä tuumais? Aika hassu palvelu. Kun kaikki auttavat puhelimet yms. on auki vaan vähän aikaa illassa, niin lasten ruoka-asioista olis mahdollisuus puhua ihan milloin vain tuntuu tarpeelliselta. Omituista.

Meillä ollaan onneksi pysytty kaikki terveenä (koputtaa puuta). Kun on jutellut kavereiden ja tuttujen kanssa, niin kaikilla on ollu jotain. Kaupassa näin yhen kaverin ja ne oli sen lapselle just käynyt laittamassa putket korviin kun tänä vuonna on ollut jo 4 korvatulehdusta. Ja uutisissa oli että Uudellamaalla on päiväkodeissa hieveästi mahatautia.

Sais kyllä tulla pakkaset ja lunta. Anoppi laittoi Muoniosta niin ihania talvisia kuvia, lunta oli vaikka kuinka paljon. Laitoin vastineeksi sille etelän vesikeli-kuvia. Niin ankeeta että.

Me ollaan menossa huhtikuussa viikoksi Rukalle, joten pitäkäähän lumet maassa että Pinja pääsee vihdoin ja viimein laskemaan mäkeä.

Myyralle onnea talon metsästykseen. Me käytiin kysymässä asuntolainaa ja yli 200 000 irtoais ilman takaajia vaikka minä olen kotona. Sillä ajatuksella että menen sitten töihin kun Pinja täyttää 3v. On kuulemma ostajan markkinat.

Nyt täytyy mennä laittamaan ruokaa kun Pinja vielä hetken nukkuu.
 
Lili: tervetuloa! Kyllä YLEENSÄ huhtikuussa täällä vielä lunta piisaa, ihan riesaksi asti. Mut nää talvet on menny kyllä ihan oudoksi joo!

Nyt heräs poke ja nallepuh loppui hetki sitte et pitää kone sulkee ja lähtee leikkihommiin :D
 
Voi Vilipi! :'( :hug: :flower:

Meilläkin Jere pääsi just pulkkailun makuun niin alko nämä vesikelit. Kohta ei ole lunta missään. :headwall: Ainoa hyväpuoli on se, et rattaat rullaa asfaltilla paremmin kun sohjossa. :/ Inha vaan laskee jätkää mahaan, kun etenee ulkona edelleen ryömimällä. Hiekka hankaa kuriksiin kivat jäljet. :(
Me lopetetaan täs lähiaikoina tuo korvike kokonaan, muutama purkki on enää kaapissa. Rasvatonta maitoa juo muutenkin ruuilla nokkiksestaan, unimaitoihin oon laittanut puolet nannia enää.
Purkkiruuat ei maistu enää ollenkaan, kotitekosta pitäis vaan saada ja mielellään pottumuusia! :p
Jahas, pakko tuo jätkä on mennä herättämään. Nukkuis taas varmaan 3 tuntia, jos vaan antaisin. :)

Onnea Myyralle talon etsintään!
 
Vilipille :hug:
Luinkin tuosta kelkkaonnettomuudesta ja ihan sydänalassa riipaisi :'( Pienen lapsen isä... ihan sanattomaksi vetää.

Ja ihan hirvittävä se auto-onnettomuuskin. Ymmärsinkö oikein, että siis kummatkin jalat amputoitu? En osaa kuvitella kuinka suuri järkytys tuollainen saattaa olla...

Voimia sinne!! :hug:


Joonaksella on sitten huomenna viimein se allergiatesti. Saa nähdä pilasinko senkin jo ennalta. Annoin perjantaina Joonakselle Ataraksia, kun sai taas allergisen reaktion.. Ilmeisesti pääsi ihokosketuksiin kananmunan kanssa kun oli täytekakun leipomista siinä ja muuta. Noh nyt sitten vasta luin ohjeen, joka tuli ajanvarauslapun mukana. Siinä luki, että tiettyjä lääkkeitä tulee välttää 5 vrk ennen allergiatestiä ja tuo Atarax oli siinä listassa :ashamed: Vitsi, että oon pööppänä, kun en osaa etukäteen noita ohjeita lukea. Mulla on muuten sama asia kaikkien laitteiden käyttöohjeidenkin kanssa... ensin kokeillaan ja sitten jos ei onnistu niin otetaan ohje käteen.
 
Ei kukaan odottaja sattuis tarttemaan tuplarattaita B) Nyt vihdoin päätin päästä niistä eroon ku ne on jo vuoden tuossa seisonu ihan muutamalla käyttökerralla :/ Turhaa tilaa vaan vie sisällä ja uloskaan en raski laittaa! Voipi kysellä yv:n kautta... Pitäs muistaa viiä neuvolan seinälle ilmotus niistä.

Mulla on muuten Annette sama homma ohjeitten kans et eka kokeillaan (ja rikotaan) ja sit vasta katon et miten ois pitäny tehä :headwall: Toisinaan joissakin asioissa oon hysteerisen tarkka et eka tutkitaan ja mietitään, varsinki jos ukko on menny rassaa ennen ohjeitten lukua B)

Pokelle on tullu taas älyttömästi sanoja, tänään hyppi sohvaa vasten ja hoki "hyppää, hyppää" :heart:
 
olemme toista päivää soijamaidolla ja jugurteilla, ripuli kakat loppuivat siihen! katotaan mikä seuraava tuotos on ja testataan se maito sitten myöhemmin uudestaan, siis kun vatsa rauhoittunut kokonaan, jos vaikka hapanmaito tuotteet sopisi niinkuin itsellenikin sopii.
 
epuska
Vilipille osanotto täältäkin. Onpas paljon surullisia uutisia teidän perheelle tullut. Olisi tuo puhuminen tietysti tärkeää, mutta toisaalta, ehkä se kannattaa yrittää puhua juuri nyt jonkun muun kuin miehen kanssa. Ehkäpä ajallaan sun mieskin löytää sanat paremmin tuon surun ilmaisemiseen. Se on niin erilaista miehille usein, kuin meille naisille, tuo tunnepuoli. Muistan itse, kun entisen poikakaverini ystävä kuoli onnettomuudessa, ei siinä oikein mitään puhuttu mekään, mutta istuttiin vaan vieretysten ja itkettiin. Helpotti sekin.

Täällä ei ole taloasiassa tapahtunut mitään. Myyralle muuten suosittelen kuntotarkastajan sijaan kunnon sertifioitua kosteusmittaajaa. SItten kun siinä vaiheessa ollaan, jos ei ole siis tuttua tarkastajaa. Tai katso VTT:n sivuilta ennen kuin kuntotarkastajaa valitsette, että sillä on tuo kosteusmittaussertifikaatti. Vaikka nuo tarkastukset tosiaan ei ole luotettavia aina... :whistle: Mutta sertifioitumittaaja ainakin osaa asiansa. Eilen oli paha päivä, otti päähän fyysisesti ja henkisesti kaikki. Mutta tänään on taas parempi. Ei muuta kuin remontoimaan kesällä. Tai eihän me sitä edes remontoida. Evakkoon vaan. Ainoa ongelma on se, että mulle on alkanut tulemaan ylähengitysteihin ärsytystä, tai on ollut koko täällä asumisen ajan. Täytyy nyt toivoa, että kyse ei ole siitä pahimmasta vaihtoehdosta. Täytynee tilata jokin homearvomittaaja tänne koko taloon.
 
Vilipille isoja halauksia! :hug:

epuska Harmi että sinulle tulee oireita. Voisiko se olla myös stressistä? Mulle tulee hengenahdistuksia, jos oikein pukkaa stressiä.
Ja kiitos vinkistä! Meillä oli tässä asunnossa kuivuri pari viikkoa vessassa huristamassa, kun lattia oli märkä. Voisin soittaa samalle äijälle, jos tarve tulee.
Mä suosittelisin hometarkastukseen homekoiraa. Vesilahdella asustaa ainakin pari hyvää. Ne mittaritkin antavat vähän mitä sattuu tuloksia. Ja koiruus paikallistaa korjattavan paikan, mittari ei osaa sitä näyttää. Ettei siis tarvitse koko taloa purkaa.
Mutta ajattele kuinka ihanaa, kun kesän jälkeen teillä on uutuuttaan kiiltelevä kylppäri. Ja juuri sellainen kuin te itse haluatte. Kivaa!

Katselin tuossa talotarjontaa ja voi jösses mitä hintoja ihan raadoista taloista. Saa kyllä hinnat laskea vähän ennen kuin me aletaan mitään ratkaisuja tekemään. Eihän meillä nytkään mitään hätää ole. 4h+k, rivarin päätyasunto ja mukavat naapurit.
Juuri nyt ei iske ajatus samanlaisesta remontista kuin tähän tehtiin. Tai tehdään edelleen. :whistle: Ne listat, ne listat... Mutta olisihan se kiva saada oma kunnollinen piha jne. Täytynee etsiä vanhalta omakotialueelta niin saa sitä pihaakin enemmän kuin aidan talon ympäri.

Kylläpäs Kränällä puhutaan jo hienosti! :D
 
Tänne vaan taloja ostelee :D Saa kerrostalokaksion hinnalla omakotitalon :D Itse asiassa me maksettiin tästä talosta saman verran ku kaveriperhe Keravan keskustan tontista! Mutta tämä elämä on sitte vähän tämmystä täällä, mitä aina valittelen :snotty:

Järkytys iski ku 2+ sivut aukes, menee taas hetki ennenku tottuu uuteen ilmeeseen :whistle:

Poke on alkanu ulkona syömään lunta :| Tytölle autto ku anto purkan suuhun ulkoilun ajaksi mutta eihän poke osaa vielä purkkaa syyä. Tää vaan tunkee päänsä lumeen ja kuuluu että nam nam :p
 
Vilpille osanotto! Kauheita juttuja.....

Meilläkin on täytetty vuosi. Nyt se on sitten totta, yhtään vauvaa ei enää tässä talossa ole ja haikeaksihan tuo vetää, ettei myöskään tule. No, toisaalta jos nämä 3 saa kunnialla maailmalle, niin voipen olla ihtestää ylpiä, kai?

Tirri on vihdoin ymmärtänyt, että yöllä kannattaa nukkua =) . Aivan taivaallista, kun on nyt 5 yötä nukuttu tosi hyvin, kyllä se tuota arkea helpottaa kummasti, kun ei tarvitse jatkuvasti olla silmät ristissä. Vaikkakin mulla on varmaan joku krooninen väsymys, kun tuntuu, että jatkuvasti haukotuttaa |O . Voi tietysti olla, että tämä kelikin tekee osansa. Koko ajan on märkää ja pimeää. Ei taida enää tänne etelään kunnon talvia tullakkaan, harmi, sillä itse olen aina ollut talvi-ihminen. Täytyy varmaan harkita muuttoa sinne Kränän maisemiin, jos lapsilleen haluaa talvimaisemia näytellä. Kyllä on ikävä niitä valkoisia talvia täällä etelässä.

Kuinkas moni on ajatellut olla kotosalla, kunnes nuorin on 3? minä yritän sinnitellä, mutta saa nähdä, miten rahat riittävät. Toivotaan, että talous kestää sinne asti kaatumatta....

Jaaha, nyt on mentävä laittamaan Tirri päikyille
:wave: :wave:
 
Ei oo tosi.
Just kun olin tulossa tänne ilmottamaan, että olis yhdet kaksostenrattaat ylimääräsenä mulla, niin ensimmäinen juttu minkä luin oli tuo Kränän juttu, ja siinä tarjottiin myös kaksostenrattaita :LOL: :D Ja toinen juttu, mikä kans passaa tuohon Kränän kirjoitukseen on se, että Joonaskin on oppinut sanomaan yppäää=hyppää :D

Noh, jos siis jotakuta kiinnostaa niin täälläkin olis kaksostenrattaat kaupan. Oran sinisävyiset menopelit, muutaman vuoden takaa. Ilmakumirenkailla. YV:llä voi kysellä.
 
epuska
MyyraHyvin voipi tämä olla stressiä, sitä pukkaa ihan ylenmäärin. Mutta tuo homekoirajuttu on kyllä miettimisen arvoinen. Itseasiassa sitä on mietittykin, mutta ei ole tiedetty, että niitä on noinkin lähellä. Me on kuultu vaan jossain Etelä-Suomessa olevista koirista. Joten nyt uudelleen mietintään... Lääkärissä kävin myös, ja verta otettiin tutkimuksiin, joten huomenna ollaan ainakin sen suhteen viisaampia, onko kyse jostain flunssan jälkitaudista vai muusta.

Mun olis tarkoitus mennä töihin syksyllä, ja aihe aiheuttaa mussa suurta eroahdistusta. Lienee samanlaista, kuin lapsellani. Välillä tuntuu, että en jaksais yhtään olla kotona, ja välillä taas, että en PYSTY jättämään tyttöä hoitoon. Viime aikoina on tuntunut pääasiassa viimeksi mainitulta. Ja sekös ahistaa, kun pitäis kuitenkin mennä tuon rahan takia. Miksei tästä kotihoidosta voida maksaa edes pari sataa enempää. Se jo helpottais kummasti????!!!!

On pitänyt jo pidemmän aikaa kysellä, että miten te ulkoilette? Me käydään ajelulla tai leikkipuistossa kerran päivässä, mutta muuten tuo ulkoilu näin märällä on hiukan ongelmallista, kun Justiina ei kävele, vaan ryömisi loskassa. Istua ei halua lumessa, eikä se liene kovin viisastakaan, eikä ainakaan noissa lätäköissä, mitä meillä on ulkona kaikkialla. Keinuttu on kovasti aina puistossa käydessämme ja harjoiteltu kävelyä. Mutta ei ole kovin pitkäaikaista se touhu. Että mitä siis tehdä? Kun ulkoilu ei ainakaan tätä äitiä ihan hirveästi inspiroi näillä keleillä. Että mitä teette ulkona? Ja kauanko siellä olette päivisin?
 
Hyvä sattuma Annette :D

Iitu: mä oon kotona ainaki siihen asti ku poke täyttää 3. Jos vaan hyvin käy niin sen jälkeen vois suunnitella sitä pph juttuja tms. Laitan vaikka salkkareitten tyyliin happyhomen vai mikä se nyt olikaa niin pystyyn niin saapi olla aina kotona :saint: Ku sais sen lottovoiton niin sittenhän sitä :D

Ai niin joo, taas oli uhkaus päällä et ens viikolla ois ukolla töihin lähtö sinne Pelkosenniemelle :eek: Sitä on pikkujutuilla saatu aina viikko kerrallaan siirrettyä. Viime viikon olinkin aika mieli maassa täällä kotona ku ajattelin et yksin sitä nyt jää. Noh, eilen mies tuli kotiin naama virneessä ja tuumas et vielä saavat kattohommat tehä tuossa!!! Eli jälleen muutama lisäviikko "normaaliperheen" arkea :wave: Jippii!!! Ihana ku tietää et pääsee urheilee vielä vaan lisää ja talleilla pystyy viikoööakin käymään. Plus tietty että mies on joka päivä kotona =) Ihanaa!

Mikähän siinä on ku aina ku kysyy et mitä ruokaa laitettas niin tyttö sanoo nakkiruokaa ja esikko pyytää ranskiksia... :/ Mitähän tänään keksis...
 
Tuohon ulkoiluun vielä eli me ollaan aika aktiivisia pihalla olijoita B) Kaikki siis ulkoilmaihmisiä ja kun tuota luntakin on niin se varmaan tekee sen että siellä viihtyy. Me pulkkaillaan, kolataan lunta, lasketaan mäkee ja isommat sitte kiipeilee nuissa lumikasoissa. Lenkkeilyt onnistuu pulkalla, tyttö ei oo enää halukas rattaissa istuu että siks ne rattaat on kaupan. On vaan melkosta menoa ku kolmea pulkaa vetää :saint: Tänään käytiin pikku matka niin ku ei ollu koirat mukana et esikon kans potkirilla ja nuorimmat pulkissa.
Mut tää kai se lumi sen tekee että ulkona ollaan paljon. Aamuisin puoli-1,5h ja illalla saman verran. Tietty ilmasta riippuen... ja menoista
 
Mentiin sitten sinne ihotautipolille. Mutta kun ilmoitin, että olen antanut ataraxia perjantaina, niin hoitaja totesi, ettei testiä voi tehdä. :headwall: Pöllö minä! No saatiin uus aika sitten perjantaiksi. Harmittaa, kun mies oli ottanut vartavasten tän päivän vapaaksi, että pääsee käyttämään meitä asioilla kun tuolla kakkosellakin oli tänään hampilääkäri. Saa nähdä miten minä perjantaina sinne polille tän konkkaronkan kans väännyn. Oli se niin helppoa kun olis ajokortti. Mutta en mä uskalla kyllä näillä keleillä lähteä autokouluun :ashamed: Pitää oottaa, että tiet on sulat :kieh:

Niin, kävin ostamassa tänään uudet rattaat Lastentarvikkeesta. Matkarattaat. Ompa muuten näissä nykyajan rattaissa helppo kasaussysteemi. Edelliset kärryt meillä oli jotain vm -01 ja hitto, että niissä oli vipuja jos jonkinlaisia, että sai ne kasaan. Ja voi että, kun löyty aivan ihanan upeen väriset kärryt!!!! :heart: Ihastuin heti. Meillä onkin nyt menopelejä jos jonkinlaista: noi matkarattaat, yhdistelmät ja kaksostenrattaat. Helppo valita kelin ja tarpeen mukaan sopivat :LOL: Nytkin on kahdet kärryt tässä olkkarissa :D Mies sanoikin, että vielähän tuohon ne kaksostenrattaatkin mahtuis :LOL: :LOL: :LOL: Pitäskö hakea ne varastosta ja pistää tohon muiden seuraksi :LOL:
 
No onpas täällä hienoa. Päivällä oli vielä vanhat jutut.

Meillä on kanssa täällä sisällä kahdet rattaat. Käytän noita yhdellä kädellä kasattavia pikkurattaita mm. sairaalareissuilla, kun mahtuvat hyvin bussiin. Isot Hartanit on taas päivittäisillä kävelyillä hyvät. Ovat tarpeeksi tukevat silloinkin, kun 40kg koira tempaisee remmissä.
Viimeksi menin Hartaneilla sairaalalle ja tietenkin me jouduttiin tosi uuteen ja ahtaaseen bussiin. Jouduin nostamaan ne toisten rattaiden renkaiden kanssa limittäin, kun siellä oli toinenkin. Hankalaa.

Meillä on perjantaina lastentautien poli. Joudun kanssa ottamaan esikoisenkin mukaan, kun en viitsi sitä äitiä soittaa avuksi enää muuten, kun koulun takia. Toivottavasti osaisi olla hiljaa sen ajan.

Kränällä päin olisi kyllä ihanteelliset kelit asustaa. Oulun tietämille saattaisi muuttaakin, kun siellä ei niitä rakkaita sukulaisia ole liian lähellä. :LOL: Taidetaan olla aika jumiutuneita tänne Tampereelle, minnekäs sitä kotoaan lähtis. ;)

Ai niin. Yritän olla myös kolmen vanhaksi asti kotona. Viimeistä vauvaa täälläkin viedään ja senkin takia haluaisin olla kotosalla mahdollisimman pitkään.
 
Vilipille :hug: todella surullisia uutisia, elämä on sitten välillä julmaa :( jaksuja sinnepäin. Juuri yksi päivä puhuttiin kuolemasta kaverin kanssa, kun hänen läheinen oli yllättäen kuollut. Tuli siinä elämää muutenkin mietittyä, just sitä että kun ei koskaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan :/

Nämä kelit on kyllä inhottavia, ei oo oikein sitä kunnon talven tuntua. Vaikka ulkona tulee joka päivä touhuttua, niin ei se innostus ole oikein sama kun sellasella hyvällä säällä. Mutta eipä se noita lapsia tunnu haittaavan ;)
Meillä onkin sitten ensi viikolla pojalla se maitoaltistus, saas nähdä miten reagoi. Mitä nyt itse on merkille laittanut, jos suuhun "eksyy" jotain maitotuotetta niin kyllä niitä punaisia laikkuja (mitä vauvanakin tuli) tulee aika helposti iholle. Nooh, sen näkee sit että miten jatkossa :)

Myyrä hei, mistäpäin ootte aatellut taloa/tonttia katsella? Meilläkin tuo talon rakentaminen on aina välillä mielessä, mutta kun on niin kauhean surkea tonttitarjonta. Ei siis mitään kiirettä, sitten joskus, mutta välillä kun tulee silmäiltyä tarjontaa niin aika onnettomalta näyttää. Ja taidetaan olla liian nirsoja paikan suhteen, että sekin vähentää tarjontaa :ashamed:

Mitähän vielä piti :whistle: ai niin, itsellä ollut mielessä työt/opiskelu joskus syksyllä, että jos tuon meidän pikkusen veisi sitten hoitoon. Varmaa ei vielä ole, mutta jotain mielessä silti..katsotaan nyt ;)
 
Moikka moi! Huomenna olis sitten vihdoinkin se Jeren päänmuoto kontrolli. :/ Onneks on jo aamusta, niin ei tarvii koko päivää jännittää. Illasta pääsen sitten Tayssiin ihastelemaan tänä aamuna syntynyttä 4 kilosta poikavauvaa! :heart: :D

Soitin silmäpolillekkin tässä aamulla. Ei ole vieläkään kuulunut aikaa, vaikka sen piti olla joulu-tammikuun tienoilla. Sanoivat vaan, et heillä on pahasti ruuhkaa ja et Jeren aika menee kesälle. Prkele! :headwall: Olis ollut paljon helpompi tuo hoitaa, kun oon vielä kotona. Mua kun työt kutsuu jo kesäkuussa. :(

Me ollaan ulkoilemassa joka päivä suurinpiirtein 9.30-11.30. Huonoilla ilmoilla ollaan sit menty tuohon Mll:n perhekerhoon tms. Perjantaisin käydään tuos lähitarhan avoimessa leikkikerhossa.
Miehen sisko aloitti pph:na just ja ollaankin oltu noiden mukuloiden kanssa ulkona mukana sit pari kertaa viikossa. Jere ryömii pitkin pientareita tai sit istuu pulkassa. Nyt vaan ei tuo pulkkailu enää onnistu, kun sade prkele sulatti kaikki. :kieh: Tuo käly tarvitsit kaksosten kärrit, mutta aika hankala niitä ois teiltä postittaa Kränä/Annette.

Kävin illalla keilaamassa. On se vaan niin kivaa! :D
 
Että taas meinaa tympiä kaikki :kieh: Meillä oli huomiseksi varattu se rokotusaika 13.30. Eipä tässä tuppukylässä sitte ollu ku kaks rokotetta apteekissa, niistäkin toinen varattu :kieh: Ja tilattiin mutta tulevat huomenna vasta kahden jälkeen apteekkiin! Perjantaina on ainoastaan yksi neuvolatäti paikalla eikä sekään jouda niitä laittaa :kieh: Että tervetuloa vaan tänne mahtavaa kaupunkiin :saint: Palvelua on saatavilla joka lähtöön...

Sitte vielä näin eilen kuvat anoppilan uudesta koirasta, aivan ihana :heart: Kuume senkun kasvaa :snotty: Ja kuva tuli myös uudesta moottoripyörästä ja luulen että säkki pitää laittaa päähän että sillä kehtaa lähtee ajelee B) Ja kuka väittää ettei värillä oo väliä????????????? Ihan hirveen värinen! Saapi mopo seistä anoppilan pihassa kesän, ei tartte meijän pihaan sitä tuua rumentamaan maisemia entisestään :D

Mitenhän se kaikki taas niin ärsyttää vaan :kieh:
Mitähän sitä keksi että tää kökkö olo helpottas? :wave: Suklaata ja omaa rauhaa? :xmas:
 

Yhteistyössä