Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

Mäkin pääasiassa käytän puhelinta palstailuun, joten kovin mielelläni en ala päivittämään saati perustamaan uutta ketjua.. vois olla aika hankalaa :( enkä mä muutenkaan ehdi koneelle kovin usein.

Mulla edellisessä työpaikassa neuvola-ajat ei kuuluneet työaikaan, joten otin ne suurimmilta osin siten, että käytin liukumia ja lähdin esim puoli tuntia aikaisemmin töistä. Nyt kotiäitinä ajat niinkään ei tuota tuskaa, mutta vahdin saaminen esikolle ehkä niinkin.. taidan aluksi käyttää tekosyynä vaikka hammaslääkärikäyntejä, mulla on koko ajan pelko että kaikki ei oo hyvin niin en mielellään kerro vielä ulkopuolisille.
 
Meillä tuo neuvolakäynti kuuluu työaikaan, mutta suositellaan otettavaksi kuitenkin työajan ulkopuolella. Minulle se tosin tulee olemaan melko mahdotonta, koska teen 8-16 työtä eli lääkäriveruke on tällä hetkellä käytössä.

Eilen kerroin asiasta omalle isälleni, oli aivan pakko sillä hän on kaikissa sairaalan yms. papereissa lähin omainen ihan siksi, koska mies matkustaa paljon ja on välillä puhelimen tavoittamattomissa. Tuleva vaari oli kovin onnessaan ja ymmärsi myös vielä sen keskenmenon mahdollisuuden.

Täällä oireettomuus jatkuu, tein juuri 14km aamulenkin. Jos oireeksi luetaan tälläinen äärimmäinen herkkyys, niin sitä sitten on liikenteessä. Nyt mm. suren työpaikan menettämistä äitiyslomalta palatessa ja jos mies jättää, jos lihon liikaa, eli kaikki tälläinen todella oleellinen on pinnalla :D
 
Hei, en ole paljon ehtinyt koneela olemaan ja teidän jutut menee helposti ohi. Yritin päällisin puolin lukea edellisiä tekstejä, pahoittelut menetyksen kokeneille :hug: se ei ole helppoja oli viikkoja sitten 5 tai enemmän.

Kuinkas sinne faceen ryhmään pääsee, kelle tulisi laittaa viestiä?

Onko muilla alkuraskauden menkkajomotukset myös selässä, reisissä ja nivusissa tuntuvia? Mulla muutaman päivän jomottanut ihan joka paikkaa niinkun sillon kun menkat olis alkamassa. Mitään vuotoa ei ole tullut ja jomotus välillä helpottaa. Vähän pelottaisi.. :|
 
Jos joku ahkerasti palstaileva haluaisi tehdä kesäkuun pinon jo nyt, niin saataisiin tuota listaakin päivitettyä. Minä olen lähdössä kohta viikon reissuun, niin en pysty sieltä päivittelemään.

Saana 11 Vaikka minulle voit laittaa yv:llä nimesi, kun me kaikki fb-ryhmässä olevat pystytään lisäämään uusia.
 
Täällä kans tammivauveli tulossa :)! Mut voi päivittää mukaan tiedoilla 30v, laskettu aika 18.1.15 ja jorvissa synnytys mitä todennäköisemmin.
Miten tuohon facebook ryhmään voi liittyä, kun en löytänyt ryhmää nimeltä tammivauvat 2015? Ja nimellä Tiiz ei oikein löytynyt myöskään... olisin mieluusti liittynyt mukaan.
Onnea kaikille plussanneille :)!
 
Täällä yksi uusi odottaja ilmottautuu! Mulla laskettu aika näillä näkymin 26 pvä, mutta varmaan tarkemmin saan selville tulevassa ultrassa.
Oon 20v ja toinen on tulossa, tuleva isoveli tällä hetkellä 9kk ja ikäeroa siis lapsille tulee 1v 4kk. Sairaala on K-PKS
Mäkin haluan siihen facebook ryhmään , mitä mun pitää siis tehdä:D ! Vasta rekistöidyin kaksplussaan enkä tosiaan osaa käyttää tätä foorumia!
 
Poistakaa joku vaan minut tuolta listasta. sain kesällä keskenmenon :( unohdin kokonaan että tämmösessä ketjussa pyörin silloin. nyt palaan onneksi, mutta laskettu aika puoli vuotta myöhemmin. onnea teille muille odottajille! :)
 

Yhteistyössä