TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

heipsis kaikille!!!! nyt siis laitan uuden ketjun piinailijoille itse olin eilen inseminaatiossa ja nyt sitä sitten piinaillaan voitte kertoa tuntemuksista ja purkaa jännitystä ja ihana seurata kuinka moni meistä saisi sen kauvan kaivatun plussan ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: phallellaan plussat meille piinailjoille
 
Mä voin ilmoittautua mukaan :wave:

Tänään siis pp0 ensimmäisestä pakastealkion siirrosta. Ihanaa kun on taas toivetta ilmassa.
1 ivf tuoresiirto toi plussan mutta sitten km vikolla 5+

Jännittää ja pelottaa
 
Olin kans eilen inseminaatiossa ekaa kertaa, lasta yritetty tyyliin monen monituista vuotta... nyt vasta viime vuoden huhtikuussa päästy keskussairaalan hoidon piiriin, sitä ennen tunari yksityiseltä puolelta yritti hoitaa...
Mulla vihloo maha koko ajan, sellasia menkkamaisia kipuja. Voihan se olla siitä armottamasta määrästä peiton heiluttelustakin kun yrittää varmistuksen varmistusta....
Ja tänään yks kaveri käyny pakastealkion siirrossa ja hänenki puolestaan jännittää!!!
 
terve tuloa kaikille kiva kun on muitakin sitten tullut piinailemaan mun oire pino masentuneisuutta, jaksamattomutta, rintojen arkuus kainaloista , nivusten nippailu,ja myös hirveet finnit . mut saattaa olla ihan normaaliakin. en halus saada mitää mielikuvitus oireita(mut niitä nää varmaanki on) :headwall: mut toivotaan nyt meille parasta+++++++++++++ :whistle: tuulia kaikille
 
Heippa!

Minäkin ilmoittaudun joukkoon. PP1 menossa ensimmäisestä ICSIn tuoresiirrosta. Vielä en ole mitään havainnut, muuta kuin pelkoa ja jännitystä sekä minun, että mieheni korvien välissä ;)

Mulla on peukut pystyssä meille kaikille!
 
Ei ole kuulkaa oikeanlaisia oireita liikenteessä nyt lainkaan...
Hirmusen kiree oon, tunteet menee laidasta laitaan. Saan samanlaisia hepuleita kuin aina ennen menkkoja. Siinä on mies kovilla.... Ja mulla vasta pp2... miten tän kestää ja miten moni joutuukaan kestämään tämän uudelleen ja uudelleen :| :ashamed: :(
+++ plussaa juu meille kaikille ja heti! =)
 
sennek naureskelen täällä meillä niin samallaista, mies saa aina kärsiä mun mieli ala vaihteluista yht äkkiä hirvee hermokohtaus ja hetkenpäästä ihan toista maata. taisi noista oireista jopa lääkärille tokaista että (johtuukohan se ärtyneisyys hormoonilääkkeistä). :D toivottavasti tää piinailu jatkus sen 9kk että saatas kääröt kotiin. mulla muuten uusi oire juossut koko päivän pissalla vai onkohan mieli kuvitus tehnyt taas jotain kropalleni :headwall:

jaksamisia kaikille :hug:
 
Mä kuulin taas yhdeltä kaverilta että he odottavat... kääk!! Kyllä ottaa koville, vaikka tiedän ettei oo multa pois mut kuitenkin.. Mielessä herää aina sama kysymys, miks ne ja miks me ei?
Mä sain myöhemmin illalla ihan hirveitä hysteriakohtauksia, itkin ihan pienestä.. mies taputteli päätä ja sanoi, että taitaa sun hormoonit heitellä laidasta laitaan.
Se just ihmetyttää etten puregon pistosten aikana (50 IUI/vrk) saanu mitää mielialan muutoskohtauksia, viimeks pistäny perjantaina 22.1 ja pregnylin lauantaina ja sit maanantaina oli toi inseminaatio... miks nyt tää tunteiden vuoristorata alko?
Miten teidän muiden pistokset on ajoittautuneet suhteessa inseminaation ajankohtaan?

nyt punasilmäisenä töissä. Onneks päivällä menen laitattaan kiharat ja illalla pääsen jumppaan, jos sitte olis niin naatti ettei jaksais itkeskellä...

Haleja ja tsemppiä!! :hug:
 
Heips!

Mulla tänään pp6 toisesta PASsista. Eka oli marraskuussa. Pakkasessa vielä yksi alkio (neljästä ) jäljellä, joka käytetään helmikuussa, jos tämäkään ei tärppää.

Fiilikset ihan erilaiset kuin ekan siirron jälkeen. Asia putkahtelee vain silloin tällöin mieleeni, en odota tältä yhtikäs mitään = en usko mahdollisuuksiini.

Enkä osaa vielä edes sanoa, haluanko aloittaa hoitorumban alusta. Tosin 4kympin kriisi on melkoisen kova (marraskuussa täytän)...voi siis olla, etten uskalla lopettaa leikkiä kesken.



 
Tervehdys kanssasisarille!

Liityn joukkoon, meillä takana 2 vuotta esikoisen yritystä, hoidot on edenny hitaasti kun ensin oltiin yksityisellä puolella ja sitten piti odotella lähetettä kunnalliseen jne jne. Taustalla siis PCO ja miehen laiskat uimarit.

Nyt kuitenkin toinen inseminaatio tehtiin 11.1. eli nyt kp 33/30-33. Eilen tein negatiivisen testin (jälleen kerran), mutta menkat ei vielä ainakaan oo alkanu. Alamahassa tuntuu sellanen kirvelevä tunne ja nännit on herkät. Muita oireita ei nyt taida olla, paitsi etten ole ollenkaan niin kärttynen kuin yleensä pms aikaan. ;)

Muuttus nyt jompaankumpaan suuntaan, alkas menkat tai testi olis plussa.. Tää piina on kauheinta, tieto siitä et seuraavaksi onkin sitten IVF ei ainakaan auta..
 
Nyt se piina sitten loppu. Kun tein äsken testiä niin paperiin tuli verta. Täti tuli. Vielä eilen jaksoin uskoa, mut nyt taas toivo on heitetty, testi oli nega ja selkäsärkykin alkoi, kuten aina ekana kp:nä. Seuraavaksi IVF. Perkele!! :/
 
toivorikas: kiva kun muistat :)

En usko ennustuksiin, mutta äsken meinasi mennä kahvi väärään kurkkuun: fb:stä löytyi sellainen ennustusautomaatti. Minulle se antoi: "Ensi viikon tulet muistamaan ikuisesti, keskiviikkona selviää miksi!" About silloin voisin jo testailla....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuska83:
Tervehdys kanssasisarille!

Liityn joukkoon, meillä takana 2 vuotta esikoisen yritystä, hoidot on edenny hitaasti kun ensin oltiin yksityisellä puolella ja sitten piti odotella lähetettä kunnalliseen jne jne. Taustalla siis PCO ja miehen laiskat uimarit.

Tää oli suoraan kuin meidän elämästä..vähä kauemmin (n. 4 vuotta) yritetty tätä perhettä perustaa. Perussairauden lääkitystä yritetty katkottaa vuodesta 2006 ja vasta 1 ½ vuotta ollaan voitu yrittää raskautumista ja huonoin tuloksin. Hitsin yksityiset lääkärit kun eivät ajoissa sano että mene kunnalliselle puolelle..

Mulla tosiaan inseminaatio (eka..) oli tämän viikon maanantaina 25.1 ja pitkän pitkä aika vielä odoteltava ellei ala menkat sitä ennen. EIKÄ MITÄÄN OIREITA enää, eka ja toka päivä meni itkiessä mut nyt tasaantunu... ei niinku tunnu missään!

Tää on niin kypsää tää odottelu...
 
pp6 Nyt nippailut rauhoittuneet. Mutta masussa jotenkin outo tunne tuolla oikealla puolella... tiiä sitten kuvitteluako moinen.. toinen päivä ihan positiivinen fiilis ja toinen päivä taas kaikki toivo menetetty.

 
Oli heti pakko tänne aamusti jo pistää viestii... mulla menossa pp8.

Mä näin yöllä unta että menkat alko... se uni oli niin todellinen ja aattelin että miten sitä jaksaa kaikille kertoo taas että ei tärpänny... Sit herätessä mulla oli vieläki se olo, että pieleen meni... että täytyy soittaa miehelle töihin. Nooh, sitte vessareissun jälkeen totesin että unta se oli. Ainakin toistaseks.
MITEN tää asia voi koko ajan pyöriä päässä!! Sitten vielä sanotaan lääkärissä ym. että älä mieti sitä, äläkä stressaa?! Voiko tässä enää stressaantuneempi olla? :headwall:
 
Pp 11 ja menkkakivut kovenevat.

Mun taustani siis: 5 vuotta yritystä, yksi yllätys-kohdunulkoinen (kaukana menneisyydessä yksi tuulimuna edellisen miehen kanssa), syyskuussa 09 aloitetut koeputkihedelmöityshoidot. Punktiosta tulehdus ja pari yötä antibioottitiputuksessa. 6 munasolua saatiin ulos, 4 hedelmoityi, 2 tähän mennessä siirretty, 1 kuollut (joko pakastuksessa tai sulatuksessa), 1 jäljellä (siirretään helmikuussa).

Ja toivo mennyt :(
 
pp7

Viime yönä alkoi taas supistella ja tänään jatkunut samaa rataa... jotain outoo tuolla tapahtuu.. pelottaa vaan ne supistukset. Tuoresiirrosta siis supisteli punktiosta lähtien ja plussa tuli mutta kesken meni.

Huomenna lähden vähän reissulle joten aika menee "toivottavasti" siis nopeemmin.

Carex39 täälta vähän sulle lisää tovoa lähetän. :heart: :heart:
Tää on niin tätä.

Sannek mä nään yleensä sellasia unia että oisin raskaana ja ei vielä oo kertaakaan käynyt toteen, jospa se siun uni tietääkin justiinsa sitten sitä plussaa =)
toivotaan näin.

ja oon kyllä sitä mieltä tuosta "ei saa stressata", että joka mulle sitä tulee tyrkyttään niin voin kyllä työntää sen ja syvälle. En usko että ihminen pystyy itse juurikaan vaikuttamaan asiaan pään sisäisesti.

Inkku + Pingu
 
Sopiiko kaikille et teen listan niin on helpompi sitten seurata, että koska todellinen piinäpäivän huipennus on? Jos joku ei halua listalla ollu, niin ottakoon itsensä pois :) Niin ja jos joku osaa tehdä hienomman listan niin saa tehdä :attn:


Onnellinen onneton.........................inssi..........................pp13
Inkku83............................................PAS............................pp8
Sannek.............................................inssi...........................pp9
Sadko...............................................ICSI............................pp8
Carex39............................................PAS...........................pp12
Riksu82............................................inssi.............................pp4

Tippuneet:
Minttuska83

Ite testaan näköjään viimeisenä... Nippailua tuntuu ja paineen tunnetta vas. munasarjassa. Lugeista hieman pahaaoloa. Minkälaisella luge annoksia teillä on? Minulla 100mg x2.

Minua kiinnostaisi, että montako alkiota teille on siirretty tai jos on ollut inssi niin monta munarakkulaa ja minkä kokoisia ovat olleet? Itselläni munarakkulat olivat muutamaa päivää ennen inssiä 16mm, 17mm, 19mm. Limakalvo 6,7mm.
 
pp 12 nyt ja eilen tein testin ja nega pamahti. Eipä taida olla kummoisia mahdollisuuksia enää.
Sunnuntaina tees sitten vielä uuden testin ja maanantaina verikokeeseen toteamaan tilanne.

Seuraavaksi pidämmä todennäköisesti hieman taukoa näistä hoidoista. Olisi häät tulossa kesällä ja häämatka loppusyksystä.
 
Inkku: tiedän tunteen :hug: . Samassa pp:ssä mennään ja minäkin tein eilen testin. Arvaat varmaan mitä se näytti :( Minullakin maanantaina veritesti, mutta toiveet ovat kyllä menneet. Eipähän maanantaina tarvitse niin paljon itkeä ja mennä punasilmäisenä töihin...

Kiva, että sinulla on muutakin tittavää, vaikka en sanokaan että häiden järjesteleminen olisi mitenkään rentouttavaa ;) Onpahan kuitenkin muuta ajateltavaa!
 
tervehdys kaikille ja anteeksi kun en ole kirjoitellut!
meillä oli kotona sellainen paha sairastuminen niin ei oikeen tullut tänne aikaa oikeen kirjoitella.
mutta asiasta kolmanteen tein ti-ke testin ja molemmat sitten oli plussia ihan mieletön olo ja hirveet oireet ollu jalka särky , nännien kuumotus, pahoin vointi ja älytön väsymys .

onko muita plussanneita puhallan nyt teille ++++++++++++++++++++++ :whistle: oikein suuret plussa tuulet ja jaksamisia
 
mulla ei ollut kuin yksi muna rakkula ja se oli 17mm muistaakseni tai sitten se oli 16,5 ja siittiöitä oli vaan 4mlj limistä en muistanut edes kysyä kun en edes uskonut koko hoitoon odotin vaan millon siirrytään ivf
nyt toinen inssi ohi 4+3 rv
kyllä se sittenkin toimii se inssikin
 

Yhteistyössä