*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

Tääl ilmoittautuu mukaan 23 vuotias, 1.1v pojan äiti :heart: LA ois 11.1.11 :)(olisikin tuo,kuulostaa kivalt) Asutaan miehen kans yhdessä. Se on päivät töis:/ Eka neuvola on maanantaina!! On toivottu lapsi, jätinpillerit pois niin heti seuraavasta osus ja uppos =)
 
noppaliini
mun lapsilla on kyllä ihan normaali kuulo vaikka olen keikoilla käynyt raskaana ollessa..(kieltämättä joskus tuntuu että kuulossa on vikaa :LOL: )


Turvotusta tääläkin ja aivan järkyttävän iso tuo maha aina iltapäivästä iltaan kun niin turvottaa.


äh oli jotain asiaakin mitä piti kirjottaa mutta se hävis päästä *puf* jonnekkin :LOL:

miisuliisa ja tippa 6+5
 
Ultrass[/b]a[/b] käyty ja syke näkyi, vastasi 6+5. En osaa tänne kuvaa laittaa.
Huh hetkeksi helpotti.... Lääkäri oli tosi mukava ja sanoinkin että haluan tulla uudestaan kahden viikon päästä. Sanoi sitten lopuksi että vois sitä nyt jo vähän hymyillä tästä tuloksesta ;) - kun olin kertonut siitä edellisestä keskenmenosta ja nyt tästä epävarmasta olosta.

Menen siis 2.6. uudelleen, silloin on sitten vasta 8+4, mut satun olemaan Tampereella silloin.

syömisistä: syön suht terveellisesti, mitä nyt kasviksia ja hedelmiä sais tietty aina enemmän mennä. Olen syönyt ihan tavallista multivitaa (ei ole a-vitamiinia) mut ostin sitten nyt multitabs raskauden, otan sitä vain yhden, koska juon maitoa ja kalsiumia tulee tarpeeksi. En siis ole vielä muutellut ruokavaliota, kahvia vähentänyt mut menee sitä edelleen. Ja ranskalaiset ja nakit on tulossa uunissa nyt ruoaksi :LOL:

vappupommi 7+0 (mennään tolla nyt)
 
Jos joku laittoi just näillä hetkillä minulle yksäriä eikö tietoja löydy listasta niin laitas uuestaan kun tyhjensin postilaatikkoa, niin näytti et ois keltanen kirjekuori, eli saatoin poistaa vahingosa :ashamed:
 
Lämpimästi tervetuloa uusille! Valitettavasti en muista teidän kaikkien nickiä, niin monta teitä oli. :)

Tsempitykset vuotojen kanssa painiskeleville. Toivottavasti kaikki on hyvin ja raskaus jatkuu! :hug:

Karhuntassu: Koita olla murehtimatta!! :hug: Itsehän kävin viikoilla 6+5 varhaisraskauden ultrassa eikä vielä silloin näkynyt sykettä. Kaikki oli mullakin ok, joten liian aikaisin olin liikkeillä. Pitäisi malttaa vähän enemmän... Helpommin sanottu kuin tehty! Samalta näytti kuin tuo sinun kuvasi joten eiköhän kaikki ole ok.

(.) Kävin tänään uudestaan varhaisraskauden ultrassa jossa näkyi se ihana syke! :heart: Oli kyllä helpottunut olo kun omin silmin näki sen pienen läpätyksen ruudulla. :)
Meillä ultraaja sanoi viimeksi heti, että viikon päästä tulette uudestaan samaan hintaan jotta se syke löytyy. Harmi ettei Karhuntassulle tätä mahdollisuutta myös suotu.

Karkki & pieni ultran mukaan 7+3
(nettilaskuri antaa 7+5, mut jatkossa mennään tuon ultran mukaan..)
 
Tervetuloa uudet! :flower:

Onnittelut Karkki ja vappupommi hyvistä ultratuloksista. :heart: Täälläkin käyty ultrassa ja sydän läpätti ja viikot vastasivat 7+2, kuten itse olin oviksen mukaan laskenut.
Kysyin myös tuosta tuhruttelustani ja lääkäri sanoi, että sitä olisi 80-90 prosentilla alkuraskaudessa. Tosi suuri prosentti, jos tuo pitää paikkansa.

).( Oireet aaltoilee ja tänään on rinnat vähemmän hellät. Nälkä on jatkuvaa ja tekisi mieli syödä koko ajan. Toisaalta pientä ällötystä on niin, että ei oikein mitään ruokaa tee mieli. Ristiriitaista. :) Pöntön halausta ei ole tarvinnut miettiä ja toivottavasti ei tarvitse tulevaisuudessakaan.

Tuittu- 7+2
 
No niin...Lorahti sitten verta joten saa nähdä miten taas käy :'( Menen kuitenkin verikokeisiin huomenna ja maanantaina niin kertoo onko hcg jo laskussa :( Kumma kun testeissä viivat vahvistuivat kunnon plussaksi ja nyt ykskaks vuotaa. Sen pahempia kipuja ei ole, pientä menkkajuilintaa. Muita oireita ei oikein vielä edes ole, nipistelyä välillä. Vetää taas mielen niin mustaksi, juuri kun sain itseni positiivisemmalle asenteelle, keskenmenot on näköjään mun riippakiveni :ashamed:

Ainoa toivo ois siinä, että tämä raskaus olisikin taas sellanen, että kaksi munasolua oiskin irronnut ja toinen luovuttaa. Näin kävi esikoisraskaudessa ja silloinkin olin clomikuurilla ja vuosin välillä runsaastikin verta heti alusta asti, silloin tällöin. Pistää vaan pirulainen niin hataraksi kaikki! Silloin kuitenkin verestä hcg tuplaantui nätisti ja se piti järjissä, pienen hetken... :|

Tartten nyt kaikki peukut! En tiedä miten pääppä enää kestää yhtäkään uutta keskenmenoa, olisin jo niin toivonut, että ne ois mun kohdalta ohi :'(

Toive ja Sintti 4+1???
 
Hyviä ultrauutisia saaneille paljon onnea!

Toive Pidän peukut ja pottuvarpaat pystyssä, että vuoto olisi harmitonta :hug: Koita jaksaa, vaikka helppoa ei varmasti ole jaksaa ajatella positiivisesti :(

Niistä KEIKOISTA: en oo kuullu että kuulovaurioita olis tullu, keikkaileehan ne artistitki monasti raskaana ihan normi äippälomaan asti :) Mutta ei ehkä kannata sen isoimman ämyrin päälle mennä istuun.

Uusille onnea plussista ja tervetuloa..

savara, 5+1
 
Heippa taas! Mun verenvuoto loppui siihen yhteen "lusikalliseen", onneks. Toivottavasti tuo oli sitä ns. normaalia vuotoa, mutta nyt pelkää kokoajan, että koska lorahtaa uudestaan. Jostain luin, että kohdunsuu saattaa vuotaa, jos istukkaa hankaa sitä. Samalla muistin, että gynekologi on mulla bongannut kohdunsuulla verestävän kohdan, joka aina alkoi vuotamaan esim. papakoetta tehtäessä. Ei auta kuin toivoa, toivoa, toivoa, että se olis se kohdunsuu.

Toive81, tuo kuulostaa samanlaiselta kuin mulla ti:na, jos ei verenvuoto kestä kovin kauaa. Tuliko sulla verta yhtäkkiä, eikä niin, että ekaks pientä vuotoa?

Marde ja Milli 6+4 (hope so)
 
Marde79:Juu, lorahti ykskaks :( Maha on tosiaan hiukan kipeä, äsken kävin vessassa eikä tullut enempää, hiukan paperiin jäi vaaleanpunertavaa, mutta ei muuta. Ei tässä auta muu kuin odottaa ja toivoa parasta :ashamed:
 
Kreecher mulla oli kans raskausmyrkytys ensimmäisestä ja mulle sanottiin että se uusiutuu hyvin todennäköisesti jos se on jo kerran ollut. mutta en usko että miehellä tai sen vaihdolla on siihen vaikutusta. nyt jännätään tuleeko se mullekin uudestaan...
 
toiveelle peukut ja tsemit :hug:

onko teillä muilla nilkat turvoksissa? mulla on :eek: mä kun luulin et ne nilkkaturvotukset on loppuraskauden juttuja :eek: samoin massu on niin turvoksissa et luulis et oisin jo reilusti pidemmällä, se on sellainen kovahko tuo koko maha.. :whistle:

täällä oltu koko päivä miltei ulkona ja nyt on lapset kylvyssä ja kohta itekin tuonne sängyn pohjalle :xmas:

Mutzilla ja tirriäinen 6+5 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toive81:
No niin...Lorahti sitten verta joten saa nähdä miten taas käy :'( Menen kuitenkin verikokeisiin huomenna ja maanantaina niin kertoo onko hcg jo laskussa :( Kumma kun testeissä viivat vahvistuivat kunnon plussaksi ja nyt ykskaks vuotaa. Sen pahempia kipuja ei ole, pientä menkkajuilintaa. Muita oireita ei oikein vielä edes ole, nipistelyä välillä. Vetää taas mielen niin mustaksi, juuri kun sain itseni positiivisemmalle asenteelle, keskenmenot on näköjään mun riippakiveni :ashamed:

Ainoa toivo ois siinä, että tämä raskaus olisikin taas sellanen, että kaksi munasolua oiskin irronnut ja toinen luovuttaa. Näin kävi esikoisraskaudessa ja silloinkin olin clomikuurilla ja vuosin välillä runsaastikin verta heti alusta asti, silloin tällöin. Pistää vaan pirulainen niin hataraksi kaikki! Silloin kuitenkin verestä hcg tuplaantui nätisti ja se piti järjissä, pienen hetken... :|

Tartten nyt kaikki peukut! En tiedä miten pääppä enää kestää yhtäkään uutta keskenmenoa, olisin jo niin toivonut, että ne ois mun kohdalta ohi :'(

Toive ja Sintti 4+1???
Täältä lähtee virtuaalipeukut, sekä sormet ja varpaat... :heart: :hug:

 
paljon zemppiä toiveelle :hug: onhan niitä paljon syitä miksi voi vuotaa! toivotaan että tuo nyt oli tuossa ja jotain harmitonta. minullahan noilla viikoilla alkoi nämä minun vuotelut ja silti kaikki mahassa ainakin toistaiseksi hyvin :heart:

mutzilla
turvotusta on ja aivan tolkutonta sellasta!

onko kellään kokemusta sellaiseta jos edellisessä raskaudessa ollut ennenaikaisen synnytyksen riski miten seuraava mennyt?
mulla tuo kuopus meinasi tulla jo viikoilla 25 maailmaan ja sitten makasinkin vuodelevossa sairaalassa viikolle 34 asti! pelottaa jos taas käy niin!
no ylihän tuokin sitte lopulta meni viikon ja ei millään meinannut lähteä edes avautumaan kun oli viikko enne synnytystä jo 4:jälle sormelle auki ja siihen se sitte jumahtikin se avautuminen :LOL:
 
Mutzilla, Täällä on yksi, jolla meinaa jalkoja turvottaa. Enkä edes kauheasti seiso päivän mittaan. Iltaisin on usein sohvalla tuntunut, että pitää saada jalat ylös, kun niitä niin kuumottaa. Auttaisikohan liikunta tuohon vaivaan, kun mun ei oo tullut viime aikoina paljon liikuttua?

*muoks* Niin ja vatsaa turvottaa iltasin ja farkut ei enää tahdo mahtua päälle iltapäivälläkään. :)
 
kivoja nää helteet B) täälä ollaan ihan punasena ku poltin itseni tänään, saas nähdä mitä ens yöstä tulee :$

Tervetuloa uusille :flower:

Ja vuotelijoille paljon peukkuja ja isovarpaita :D

Olin ihan unohtanut että neuvolasta lähetetään kaavakkeita kotiin täytettäväksi... tänään oli nippu tullu... kiva oli täyttää se paino kohta :ashamed: ja tämä kohta huvitti; onko juomisesi takia joku loukannut itsensä tai oletko loukannut itseäsi :D no kaippa se on hyvä kysellä kaikki...

vielä neljä päivää ekaan neuvolaa joten maanantaina tietoa paremmin

memmu ja valtsu 8+3 :heart:
 
Moikkarallaa

Tervetuloa kaikki uudet :flower: :wave:

Aattelin nopeesti kertoa neuvolaterveiset, vaikka ei siellä mitään ihmeellistä tehtykään. Mennään nyt nt ultraan asti kuulemma niillä menkkaviikoilla, kun parempaa ei ole tarjolla kiitos huonon ultraajan/ultran. Eli virallisesti nyt laskettuaika on jouluaattona :D Mutta saa nähdä mihin asettuu, vaikka tietty mulle laskettuaika on aina vähän viitteellinen kun pitänee taas käynnistellä sen pari viikkoa etuajassa.

Keikoista olen ajatellut, että silloin kun musiikki on niin kovalla että itse tarvii tulpat (esim black sabbathia kun kävin aikanaan kuuntelemassa niin pakko oli pitää tulppia) niin se on vauvan korville liikaa. Ja mulla tulee muutenkin siitä basson jytkeestä huono olo, että en mene maha pystyssä. Kuulun tosin niihin, joiden mielestä vauvankaan paikka ei ole keikoilla edes kuulosuojaimet korvissa. Olen joissain asioissa tosi anaalinen, pahoittelen :xmas:

Mua ällöttää koko ajan. Ei siis oksennus tule, mutta kestoällötys ja sellainen oksennusta enteilevä olo on koko ajan. Raivostuttavaa.

Jos sopii, niin en nyt laittele viikkoja kun niistä ei ole minkäänlaista selvyyttä (virallisesti taitaa olla 8+6 mutta ei kyllä ole niin paljon).

karhuntassu ja Alpo
 
Huomenta pinoon!

Ihan ensiksisi :hug: vuodoista kärsiville ja Täällä myös d:)b pystyssä, että kaikki kunnossa ja tammikäärö siellä asustelee :heart:

(.) Voi kamaluus tätä oloa :/ heräsin joskus puoli neljän aikaan pahaan oloon, joka viiden aikaan hieman helpotti, sitten taas kun töihin pääs, niin tuli takasin :x Turvotus on kans täällä aivan mieletön, toivottavasti maha olis puolessa välissä edes puolet tosta :LOL: On kyllä toisaalta ihanaa, että oireita tulee, niin tietää, että jotain siellä tapahtuu :D Flussaa näyttää kanssa pukkaavan tänne suuntaan. Ooon NIIIN onnellinen, että tulee viikonloppu!! Ooon aivan puhki, eikä oikein mitään jaksa :| viikot kuluu tosi hitaasti eteenpäin, kun odotan vaan et koska pääsee kotio nukkumaan :) Mutta kaikesta huolimatta olen NIIN onnellinen, että olen raskaana ja saadaan toivottavasti tammikuun puolessa välissä oma odotettu rakas syliin ja rakastettavaksi :heart:

Kommentoin illalla enemmän, nyt täytyy tästä lähteä opettelemaan uusia hommia ->

Mukavaa perjantaipäivää kaikille! :flower:

piupula ja leevi 6+2
 
Huomenta!

Tervetuloa uusille! :)

Tsemppiä kaikille vuotaville! :hug: Täällä kans peukut pystyssä teidän puolesta.. b:)d

Täällä pahoivointi hieman hellittänyt ja uskaltaa jo lähteäkin kauppaan tai kyläilemään ja taas nousee pelko, et kaikki ei ole hyvin. Mulla on nyt tänään se ultra puol 12 ja sit loppuu hetkeksi piinailu. Tuun kertomaan sit kuulumisia... *ahdistus*

Minky 7+6
 
Täällä ollaan sairaslomalla pahoinvoinnin takia. Saas nähdä kestääkö tämä sen koko 9kk niinku tytön kanssa, yök! kaikkihan on tän arvoista mutta on se kamalaa juosta koko ajan oksentamassa. Tiinu83 6+0
 
Varovasti ilmoittaudutaan joukkoon. Viikkoja kasassa 7+5. Keskenmeno puoltoistavuotta sitten jäytää mielessä, silloin viikkoja kertyi 10. Jännittää ihan hirveästi.
Mulla on entisen mieheni kanssa 2 lasta, tän vauvan isän kanssa ollaan oltu tekemisissä 2 vuotta, suhdetta ei voi mitenkään määrittää, en oikein aina ymmärrä itsekkään.
Vauva on siis täys ylläripylläri, mutta kovasti kuitenkin toivon että hän tähän maailmaan syntyy. Rakkautta ja syliä on hällekin luvassa, vaikka iskä ei sitten mukana olisikaan.

Jännä, miten pahoinvoiva sitä voi olla. Oli kyllä edellisilläkin kerroilla, mutta kun aikaa on kuopuksestakin vierähtänyt jo 7v, niin rankalta tuntuu.
Joku muukin mainitsi, turvotuksesta, että on varsinkin iltaa kohden kuin rantapallo, sama juttu täällä. Pahoinvointi on todella rajua, päivittäin on tehty tuttavuutta wc-pytyn kanssa, jopa töissäkin. Saa siis nähdä, kuinka kauan asiaa pysyy salassa.
Kreecher, täällä siis toinen "toisella kierroksella" oleva. Ja samoin taisi teilläkin olla vähän yllätysvauva?
 

Yhteistyössä