Tammikuun tähtöset 2017

Kasiviikolle sain ajan ja kuulemma rv8-9 tehdään nykysin. 24.5 olis mulla, sillon neuvolan mukaan viikkoja 8+4. On muuttunut sitten viime raskauden, sillon pääsi ekaan ultraan jo viikolla 6. :D
Mulle sanoi tänään että lääkäri neuvolaan vasta 9-10 viikoilla! Ei vielä varattu, kun en tiennyt miten pääsen töiden puolesta. Mutta kylläpä vaihtelee käytännöt! Vielä koitin saada tohon 8+ kun olis loma, mutta ei :D
 
Heips! Tässä olis uusi tammikuinen jonon jatkoksi. Testejä tehty liianki urakalla ja kait se on niihin vaan uskottava että raskaana tässä ollaan. Hätähousu kun olin ja tein testit jo ennen menkkojen alkua niin odottelin hetken tänne liittymistä. Nyt ollaan jopa huikea 1 päivä myöhässä joten päätin liittyä mukaan.

Elikkäs tää olis mulle 3. lapsi, LA on 6.1 ja synnytyspaikkana toimii tays. Ja jos siä oli ikä niin vielä hetken 30.

Kaks tyttöö on ennestään ja ne on jo "isoja" 8 ja 6 vuotiaita. Miehelle tosin tämä tuleva lapsi on ensimmäinen.
Olo on hyvinkin outo. Vaikka sitä vähän niinku suunniteltiinkin tai oikeastaan oltiin ns välittämättä ehkäisystä tietäen seuraamukset niin kerta riitti ja heti raskaana. Olin varautunut mutta silti oli yllätys että näin nopeasti nappasi.
Mies on ilonen mutta kieltämättä vähän pihalla siitä miten kaikki nyt menee. Ja säälin myös sitä parkaa koska mullon aivan kaameet mielialan heittelyt ja oon oikeesti ihan hirveen kiukkunen noita-akka välillä.
Voi olla etten tammikuuhun asti ihan selviä koska synnytys todennäköisesti tulee olemaan sectio koska niitä on takana jo ne kaksi kappaletta. Eli molemmat tytöt on syntyny sectiolla. Eka synty kiireellisenä koska oli naamatarjonnassa ja lantio niin ahdas. Toinen suunnitellusti koska sillon myös mitattiin lantio ja todettiin että on liian ahdas.

Mutta joo jatketaan lisää etten tylsistytä heti alkuun pitkällä raamatulla. Hyvää vappua muuten kaikille! Se on se bara vatten sit vaan. ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Eikä Töppönen :cry: halitus <3

Mulla oli toissapäivänä (kp 29/32-34) ihan jäätävät menkkakivut mutta vuotoa ei tullut (n) olin jo ihan masiksissa kun luulin että tää oli tässä. Mut nyt ollu ilman kipuja. Mitä nyt kohtu tuntuu painavalta ja väsyttää älyttömästi. Tupakkakin jäi pois kokonaan viikko sitten. Sit ollu viikon "flunssaa", aivastuttaa ja nenä tukossa mut ei silleen kunnolla (n) ...kehtaisko testata vielä onko viiva vahvistunut vai odottaisko pari päivää?
 
Täälläkin flunssaoloa, naama aivan tukossa aamuisin kun herää ja iltaisin aivastuttaa. Cetirizin käytössä, silmät rähmii ja kutiaa jos unohtaa ottaa.. se alkais olemaan sit varmaan koivu joka pölyttää. :confused:

Munkkien paistoa tänään, ah ihana rasvan käry.o_O
 
Täältä ilmoittautuu uus tammikuinen! Plussasin eilen ja tänään piti tietenki testata uudestaan ja kyllähän se viiva jo aika vahva on. Multa otetiin kierukka pois maaliskuun alussa, sen jälkeen tuli yhdet menkat, joiden perusteella laskettu olis 4.1. Kaks edellistä lasta on syntyny viikolla 37, joten luultavaa kyllä on, että tämäkin syntyy joulukuussa. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä vaikka nyt menis kaks viikkoo yli :ROFLMAO:

Oireina mulla on rintojen arkuus, hajuyliherkkyys (meinasin oksentaa kun piti pyyhkiä kuopuksen pylly) sekä tukkoinen olo. Ja vielä väsymys. Kaikkee mahdollista siis löytyy :rolleyes:

Kiva päästä teidän kans kirjoittelemaan kun nyt ei muita tuttuja ole raskaana. Jostakin vertaistukea on selvästi saatava. Aikaisemmin en ole kamalasti palstaillutkaan. Oliskos täällä vielä facebook ryhmää? Sellaistakin voisin harkita :)

Mukavaa vappua kaikille!

-Lumikuu 3+6 tai jotakin... :LOL:-
 
Mua itseä kyllä vähän jännittää se, että syntyykö vauva joulukuun vai tammikuun puolella. Esikoinen kun syntyi reilu viikko lasketun ajan jälkeen ja kuopus kaks viikkoa ennen laskettua aikaa.
Joten saas nähdä. :)

Viikonloppu ja vappu on mennyt hyvin.
Ja anopin sekä siskon "huijaaminen" onnistui. Eikä joutunu ees sen pahemmin selittelemään.
Voi olla, että anoppi jäi asiaa miettimään. Mutta tällä kertaa tosiaan selvittiin. :)

Muuten vappu on mennyt lähinnä lasten kanssa touhuten ja tosiaan kyläillessä.
Käytiin katsomassa patsaan pesu ja lakitus, fuksin veteen heitto, ja tänään sitte ankanuittoa ja moottoripyörä paraatia. Ja sitte tosiaan mentiin siskolle.
Eipä vappuun sen erikoisempaa.

Eikä muutenkaan kummempia, pahoinvointia on, välillä enemmän välillä vähemmän. Ja tosiaan hajut tulee vahvana.

Susanna & Pähkinä 5+0
 
Ilmottaudutaan tännekin :) Eli eilen plussasin ja toinen olisi tulossa :love:Kierto on ollut tosi epäsäännöllinen, mutta LA jossain 2.1. tienoilla.

Ilmeisesti on jo olemassa jokin salainen fb-ryhmä? Onko siellä vielä miten paljon porukkaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Pissu1
Täältäkin tullaan varovasti mukaan.

Ollaan oltu hedelmöityshoidoissa ja ensimmäinen raskaus on vihdoin käynnistynyt, la laskurin mukaan 4.1.2017.
Raskaus todettu veritestillä mutta hcg arvo oli melko matala, jännityksellä vielä odotetaan kuinka tässä käy samalla kun varovasti ihmetellään ja iloitaan tätä tilannetta. Testejä tehty 3kpl ja niihin kyllä saatu vahvistuvaa, joskin edelleen haaleaa viivaa.
Nyt viikkoja kasassa 4+5 ja huomenna taas ajattelin testata...

Eli raskaana kunnes toisin todistetaan :)

Ikää on karvaa vaille 35v joten on tätä odotettu :D
 
Täältäkin tullaan varovasti mukaan.

Ollaan oltu hedelmöityshoidoissa ja ensimmäinen raskaus on vihdoin käynnistynyt, la laskurin mukaan 4.1.2017.
Raskaus todettu veritestillä mutta hcg arvo oli melko matala, jännityksellä vielä odotetaan kuinka tässä käy samalla kun varovasti ihmetellään ja iloitaan tätä tilannetta. Testejä tehty 3kpl ja niihin kyllä saatu vahvistuvaa, joskin edelleen haaleaa viivaa.
Nyt viikkoja kasassa 4+5 ja huomenna taas ajattelin testata...

Eli raskaana kunnes toisin todistetaan :)

Ikää on karvaa vaille 35v joten on tätä odotettu :D
Eli tahdotko että lisään sinut listalle? :)
 
Moi, kai se on rohkaistuttava ja liityttävä mukaan! Viikko sitten tein plussan, ja La menkkojen mukaan 1.1.17. Meillä ennestään 2v taapero, hän syntyi pari viikkoa yli la:n. Joskus ultran jälkeen haluisin mukaan fb-ryhmään, mut en vielä :) Mulla on oireena ärsyttävä pyörrytys, oli sama esikoisestakin.

1.1/Mötti/K-SKS/ 27/ 2 lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: Pauuu ja iinaalisa

Yhteistyössä