Tammikuun tähtöset 2017

Oho, Kylläpä vaihtelee tosiaan. Saako udella missä neuvolassa asioit? :rolleyes:
Th vetosi siihen, että neuvolalääkäri haluaa viikkojen olevan vähintään se 9+ ennen uä-aikaa. Kaikissa tässä Kajaanin alueen neuvoloissa on sama lääkäri, sen tarkemmin en neuvolaani halua tässä nyt paljastaa :) th aika varattu siis 23.5 ja lääkäriin 1.6 eli 9+2. Täytynee kuitenkin ennen sitä pyytää joku kurkkamaan, että syke löytyy ja oikeasta paikasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: NNor@
Täältä liittyisi yksi myös mukaan! :) Tänään siis plussasin ja 4+3 olis nyt. Laskettu aika 7.1. Ennestään löytyy 2-vuotias tytär. Oireita on jo pikkuruisen. Rinnat kipeyty viikonloppuna ja oon ollu pari viikkoa aivan tajuttoman väsyny. Vaikeuksia pysyä hereillä. :D Esikoisestakin olin aika vähäoireinen 8-9 viikoille asti. Ja tosiaan KYS olis synnytyssairaala. 27-v synttäreitä vietän kohtapuoliin. Faceryhmään liittyisin mielellään mutta ehkä testailen pariin kertaan vielä. Eli hetken odottelen liittymistä.
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Tänä aamuna 4+6 ja vihdoin tasavahvat viivat testiin <3. Nyt lopetan testaamisen ja alan vaan uskoa tähän, niin uskomatonta kuin se onkin.

Parina yönä oon herännyt voimakkaaseen menkkamaiseen polttavaan kipuun, mutta lienee ihan normaalia?
Eipä se kohdunulkoinen tai tuulimunakaan yhtään sen vähempää harmita, vaikka koko ajan pelkäisi ja stressaisi pahinta.
 
Minäkin tein aamulla vielä toisen testin, vaikka ihan selkeä se ensimmäinenkin oli. Tarkoitus olis vielä tehdä sellainen viikko näytöllinen testi, jahka sellaisen käsiini saan. Antaisi vähän osviittaa siitä missä mennään :) Sitten voiskin soitella neuvolaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pauuu
Minäkin tein aamulla vielä toisen testin, vaikka ihan selkeä se ensimmäinenkin oli. Tarkoitus olis vielä tehdä sellainen viikko näytöllinen testi, jahka sellaisen käsiini saan. Antaisi vähän osviittaa siitä missä mennään :) Sitten voiskin soitella neuvolaan :D
Mä testailin viime raskaudessa viikolle 8 asti :LOL: Vikan testin tässä raskaudessa tein perjantaina :ROFLMAO:
 
Pitäsköhän itekin jo nyt sinne neuvolaan sitten soitella. Viimeks sain ekan ajan ja samalle kertaa ultran tosi ajoissa sen takia, kun menkkoja ei ollut varmaan puoleen vuoteen näkynyt. Nytkin on kierto ollut epäsäännöllinen, mutta edelliset menkat sentään tiedossa :D
 
Huhhuh.. siis tää väsymys. Onko muut yhtä avuttomia kun mää kun tuntuu että väsyttää aivan tolkuttomasti? Nukahdin tänään töissä tuolille kun vahdin konetta. Teen seisomatyötä ja jalat on huutanu kyllä apua ihan kunnolla.
Mieskin on yön kotipaikkakunnallaan eli mää saan vallata onneks sängyn ja nukkua. Kait tuo läksi karkuun mun hirveitä moodswingejä. vitsivitsi.. töitä tuo meni tekemään kuulemma.
Varasin neuvola-ajan eilen ja se olis sitten 25.5. Vaikkakin tuttua puuhaa niin silti taas pikkasen jänskättää.

nyt nukkumaan jotta jaksaa taas töitä.
 
No todellaki väsyttää :sleep: kymmeneltä pakko mennä nukkumaan kun niin ramasee vaikka ennen valvoin aina yli 00. Päätä särkee jatkuvasti ja hermot palaa hetkessä. Eilen tirautin itkut kun mies ei lähteny heti kauppaan kun halusin vaan vitkutteli tunnin sen kans :D noku teki mieli mehua ennen nukkumaan menoa ja sit en enää jaksanu edes odottaa vaan painuin sänkyyn itkemään :ROFLMAO:

Tänään hankin vielä testin, haluun kunnon viivan ennen kuin soitan neuvolaan. Tänään siis kp 36/34. Kyllä vessassa käynti on sit pelottavaa o_O
 
La laskurin mukaan 11.1.2017 / Pissu1 / varmaan nkl tai jorvi /3.lapsi

Tänä aamuna plussattu ja ennestään löytyy kaksi murua (vajaat 7&5v) . Oireet poikkeaa ensimmäisistä aika paljon, ainoastaan tissit kasvaneet. Ummetusta ilmennyt mitä oli tokan aikaan jonku verran myös.

Hassua miten tän kaiken on päässy jo unohtamaan. Neuvolaan pakko soitella ens vkolla koska kärsin niinkin ikävästä vaivasta /sairaudesta kuin apc resistenssi ja pitää alkaa piikittää klexanea pian :(
 

Yhteistyössä