Tammikuun tähtöset 2017

Moikka kaikki
Tein plussatestin tiistaina, torstaina ja huomenna ajattelin vielä testata. On ensimmäinen lapsi, joten aikamoinen myllerrys käy pään sisällä, jännittää, pelottaa, on ihanaa ja iloista ym. Voisin liittyä teidän joukkoonne jos se vaan sopii

6-9.1 / 29 / Jorvi / ensimmäinen lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Hei, varovasti huhuilen täältä :) viikkoja en jaksa laskea vielä, kun esikoinen piettää nii kiireellisenä uusien temppujen kans :D mut laskurin mukaan la 11.1. Esikoinen syntyi viikoilla 36+2 9/15 keskosena, joten tälläkin on mahdollista syntyä aikaisemmin :)
Anskuansku/11.1/lks/2.lapsi
 
Moikka,
Tein tänään aamulla vielä kerran testin, viiva oli lähes yhtä vahva kun kontrolliviiva ☺ ei oikein tahdo uskoa tätä asiaa. Millon te olette soitelleet neuvolaan? Itse ajattelin et ehkä ens viikon aikana vois soittaa.
 
Me mietittiin miehen kanssa, että kertoillaan tytöille vasta sitten, kun ollaan muille kerrottu. Lähinnä sillä tarkoituksella, että tytöt ei sitten möläytä kellekään vahingossa. Vaikka voihan siinä niinkin käydä, että jompikumpi meistä möläyttää jollekin.

Tänään olis ollu siskolle kertominen hyvin lähellä, mutta onneksi sisko lähti just ennen lenkille, kun multa oksu lens..
Tästä kyllä jää kiinni ennen kuin meinataan kertoa..

Tän raskauden alku on ollut ihan erilainen kuin noiden tytsyjen kohdalla. Tai siis ylipäätään edellisissä raskauksissa.

Tervetuloa uusille!

Töissä meni hyvin ja nukahtamatta tällä kertaa, vaikkakin jouduin juoksemaan vessaan oksentamaan, onneksi olin muutenkin menossa ruokikselle.

Huominen on vapaa, onneksi.
Ja äitienpäivän lisäksi, mennään grillailemaan toisen siskon luo (kyllähän aina pitää olla vähän haastetta ). Mutta sinne mennään joskus puolen päivän jälkeen vasta, eli ennen vietetään sitte äitienpäivää kotona ja mennään mun äidin luota anoppilaan ja sieltä siskolle.

Ja miksi mun nenäni haistaa vesimelonin hajun, vaikka sitä ei ole lähimaillakaan. :D

Susanna & Pähkinä 5+6 (ja nyt pitäs olla näidenkin aivojen ajantasalla viikoissa. )
 
Moikka! Mahtuuko taas uusi mukaan? :p Keskiviikkona tuli plussa ja vahvistunut on hyvin. Ensimmäinen tulossa täällä ja epätodellinen olo. Yritystä on takana 9kk ja mulla PCO. Tämä plussakiertokin olisi ollut yli 60 päiväinen :eek: Lasketusta ajasta en ole satavarma juuri tuon pitkän kierron takia, mutta laitan noin arvion.

13.1./ 29/ HYS/ ensimmäinen lapsi
 
Moikka! Mahtuuko taas uusi mukaan? :p Keskiviikkona tuli plussa ja vahvistunut on hyvin. Ensimmäinen tulossa täällä ja epätodellinen olo. Yritystä on takana 9kk ja mulla PCO. Tämä plussakiertokin olisi ollut yli 60 päiväinen :eek: Lasketusta ajasta en ole satavarma juuri tuon pitkän kierron takia, mutta laitan noin arvion.

13.1./ 29/ HYS/ ensimmäinen lapsi
Tänne mahtuu aina! :love: Ja sinut on nyt lisätty listalle.
Onko sulle vielä ilmentynyt oireita?
 
Heippa!
Täällä pärähti kaksi viivaa näyttöön torstaina, päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Laskurin mukaan la 13.1. Toinen lapsi olisi tuloillaan, esikoinen täytti tammikuussa 2v. :) Epätodellinen fiilis, että nytkö tärppäsi! Todella toivottu uutinen, helmikuussa "annettiin lupa" tulla. Ajattelin tänään testata vielä.. Ihan superonnellinen olo, mutta kyllä se pelonsekainen jännityskin vielä tässä vaiheessa kalvaa..
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Heippa kaikille!
Uusi odottaja ilmottautuu! Tein tänään äitienpäiväplussan ❤
Esikoinen löytyy 03/15 ja tämä raskaus sai alkunsa toisesta yrityskierrosta. Olin varma, ettei tästä kierrosta tärppää, kun talletukset tuli tehtyä etukenossa ovikseen nähden (tikutin). Sitkeitä nuijapäitä siis :p
Olen kuitenkin tätä ketjua lueskellut pilke silmäkulmassa alusta asti :) Menen varhaisultraan muutaman viikon päästä ja sitten hyppään FB-ryhmään mukaan!

Onnea kaikille plussista ja tarrasukkia!

Elikkäs LA 13.1
Nutti / 30v / TYKS / 2.lapsi
 
Tänne mahtuu aina! :love: Ja sinut on nyt lisätty listalle.
Onko sulle vielä ilmentynyt oireita?
Kiitos! :) Oireita on aika vähän vielä, lämmöt koholla ja kuumia aaltoja ja kylmiä väreitä tulee vuorotellen, itkettää herkästi ja mahaa nippailee välillä. Pahoinvointia odotellessa.. Mäkään en vielä viitsi fb ryhmään, muutama viikko ensin odottelua :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Minäkin varovaisesti ilmoittaudun mukaan, eilen ja tänään tehty testit ja kyllä ne kovasti näyttäisivät kahta viivaa :love: mahtava äitienpäivälahja siis, jos vain kaikki menee hyvin.

Meillä ennestään kaksi poikaa -09 ja -11 syntyneet.
Tämä plussa tuli todella nopeasti, toinen yk vasta oli meneillään. Vähän vielä epäuskoinen olo, mutta toisaalta oireita ollut ovulaatiosta saakka jos jonkinlaista joten sillä vähän uskalsin alkuun toivoakin. Sitten pari päivää ennen testailua, jotenkin kaikki katosi myöskään niitä menkkaoireita ei ollut. Mutta ajattelin jo siirtyväni uudelle kierrolle, vaatii ehkä vähän aikaa että tämän sisäistää.

MannaL(32)/ LA 16.1( laskurin mukaan), 3.lapsi ja synnäristä en vielä tiedä nkl/kättäri
 
Minäkin varovaisesti ilmoittaudun mukaan, eilen ja tänään tehty testit ja kyllä ne kovasti näyttäisivät kahta viivaa :love: mahtava äitienpäivälahja siis, jos vain kaikki menee hyvin.

Meillä ennestään kaksi poikaa -09 ja -11 syntyneet.
Tämä plussa tuli todella nopeasti, toinen yk vasta oli meneillään. Vähän vielä epäuskoinen olo, mutta toisaalta oireita ollut ovulaatiosta saakka jos jonkinlaista joten sillä vähän uskalsin alkuun toivoakin. Sitten pari päivää ennen testailua, jotenkin kaikki katosi myöskään niitä menkkaoireita ei ollut. Mutta ajattelin jo siirtyväni uudelle kierrolle, vaatii ehkä vähän aikaa että tämän sisäistää.

MannaL(32)/ LA 16.1( laskurin mukaan), 3.lapsi ja synnäristä en vielä tiedä nkl/kättäri
Jee, mä vähän odottelinkin milloin tulisit tännekkin! Mäkin plussasin tuolta toiveena vauva 2017-18 huhtikuussa ja näin sun plussan kanssa siellä tänään ja eilen kun siellä välillä kurkin. :love:
 
Hei, "uusi" täällä. Olen nähtävästi viimeksi kirjoitellut 2013 esikoisen odotusaikana täällä mutta kun FB ryhmät on niin <3 Toivon että tätä kautta löytäisin myös tammikuiselle oman fb tukiryhmän?

Täällä kirjoittelee siis 31.v nyt kahden neidin äiti. syyskuinen 2013 ja joulukuinen 2014. Nyt odotelaan sitten tammikuista 2017. Käytin kuopuksen jälkeen rengasta ja tämä nappasi kiinni ekasta kierrosta renkaan jälkeen, joten vaikea sanoa tarkkaa la päivää kun kierto ollut keinotekoinen. Mutta laskelmien mukaan 10-13.pv. Ultra saakoon sitten vahvistaa.

Esikko syntyi 10 pv etuajassa ja seuraava 6.pv. "riski" on saada jopa uusivuosivauva :D

10.1 / rasula / 31 / L-pks / kolmas / kolmas
 
Hei, "uusi" täällä. Olen nähtävästi viimeksi kirjoitellut 2013 esikoisen odotusaikana täällä mutta kun FB ryhmät on niin <3 Toivon että tätä kautta löytäisin myös tammikuiselle oman fb tukiryhmän?

Täällä kirjoittelee siis 31.v nyt kahden neidin äiti. syyskuinen 2013 ja joulukuinen 2014. Nyt odotelaan sitten tammikuista 2017. Käytin kuopuksen jälkeen rengasta ja tämä nappasi kiinni ekasta kierrosta renkaan jälkeen, joten vaikea sanoa tarkkaa la päivää kun kierto ollut keinotekoinen. Mutta laskelmien mukaan 10-13.pv. Ultra saakoon sitten vahvistaa.

Esikko syntyi 10 pv etuajassa ja seuraava 6.pv. "riski" on saada jopa uusivuosivauva :D

10.1 / rasula / 31 / L-pks / kolmas / kolmas
Tammikuisille on fb-ryhmä olemassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: rasula
Heeiii ihana ryhmä, liityn joukkoon :)
Olen kahden jo vanhemman lapsen äiti, ikää 34. Lapset 11 ja 17. Miehelle on nyt tulossa ensimmäinen biologinen lapsi.
Testailtu nyt kolmena päivänä peräkkäin ja viiva vain jatkaa vahvistumistaan <3
La laskurin mukaan 21.1.
Asumme Orimattilassa, joten Päijät-Hämeen Keskussairaalaan synnyttämään.

21.1.2017 / RINKELII / P-H KS / 3
 
Heeiii ihana ryhmä, liityn joukkoon :)
Olen kahden jo vanhemman lapsen äiti, ikää 34. Lapset 11 ja 17. Miehelle on nyt tulossa ensimmäinen biologinen lapsi.
Testailtu nyt kolmena päivänä peräkkäin ja viiva vain jatkaa vahvistumistaan <3
La laskurin mukaan 21.1.
Asumme Orimattilassa, joten Päijät-Hämeen Keskussairaalaan synnyttämään.

21.1.2017 / RINKELII / P-H KS / 3
Apua tunnenkohan minä sinut, sillä minä olen kotoisin Orimattilasta! :LOL:
 
Tervetuloa uusille!
Mullakin oireita vielä melko vähän. Eilen tosin rinnat kipeät kunnolla ja pahoinvointiakin on jonkin asteisena päivittäin. Lauantaina 5+5 ultrattavaksi, kohdunsisäinen raskaus, mutta ei vielä sykettä :|...no, ovulaatiosta oli vasta 5+3, eli varmaan liian aikaisin. Tällä viikolla tai ens viikon alussa uusiksi, jospa sitten olisi sykekin nähtävissä :)
 

Yhteistyössä