Tammikuun tarrasukat 2019

Voi ei @knyte

Olin eilen leikkauksessa (käsi) ja olikin vaativampi mitä odotettiin. Nyt se on niin kipeä, että itku tulee. Vaan panadolia olen ottanut. Jotain opiaattia sain mitä saa ottaa vaan jos täysin sietämättömät kivut. No jos itku valuu ja olen hengissä, niin en halua ottaa riskiä. Leikkauksessa otettiin monta röntgeniä. Se huolettaa. Ei ole alkuraskaudessa hyväksi. Oli kyllä suojattu, mutta silti. Ja kun koko käsi puudutettiin kainalosta, niin lipsahti ainetta vähän suoneen ja tuli huono olo, kun siinä on adrenaliinia ja syke nousi tappiin. Mitenkäs sikiö? Yhtä huolta siis ennen kuin näkee missä kunnossa siellä ollaan. Ultra on ens viikolla. :cry::cry::cry:

6+1 tai jotain
 
Voi ei @knyte

Olin eilen leikkauksessa (käsi) ja olikin vaativampi mitä odotettiin. Nyt se on niin kipeä, että itku tulee. Vaan panadolia olen ottanut. Jotain opiaattia sain mitä saa ottaa vaan jos täysin sietämättömät kivut. No jos itku valuu ja olen hengissä, niin en halua ottaa riskiä. Leikkauksessa otettiin monta röntgeniä. Se huolettaa. Ei ole alkuraskaudessa hyväksi. Oli kyllä suojattu, mutta silti. Ja kun koko käsi puudutettiin kainalosta, niin lipsahti ainetta vähän suoneen ja tuli huono olo, kun siinä on adrenaliinia ja syke nousi tappiin. Mitenkäs sikiö? Yhtä huolta siis ennen kuin näkee missä kunnossa siellä ollaan. Ultra on ens viikolla. :cry::cry::cry:

6+1 tai jotain
En usko tuon sykkeen nousun vaikuttaneen sikiöön. Nouseehan syke liikunnassakin ja sehän on ihan sallittua. Toivottavasti kivut lähtee pian hellittämään ja kaikki masussakin ok!
 
  • Tykkää
Reactions: Tirpunen77
En usko tuon sykkeen nousun vaikuttaneen sikiöön. Nouseehan syke liikunnassakin ja sehän on ihan sallittua. Toivottavasti kivut lähtee pian hellittämään ja kaikki masussakin ok!
Jostain luin kuitenkin että pitäisi välttää yli150 sykkeitä, koska tällöin oma kroppa keskittyy omaan hapetukseen... joo liikkua pitää mutta kannattaa kuunnella oman kehon tuntemuksia.
 
Minä täällä hei! Täällä odotetaan pitkään toivottua esikoista, viimein toisen ICSIn ensimäinen PAS tarrasi kiinni. Toivottavasti hänellä on lujasti voimia pysyä kyytissä. Laskettuaika on 1.1., jota on kielletty muuttamasta edes ultrien perusteella. Vajaa kaksi viikkoa pitäisi vielä odotella varhaisultraa.

Oireita ei hirveästi ole, mutta kuitenkin sen verran, että uskaltaa raskauteen luottaa. Raskauden alulle saaminen olikin niin vaikeaa ja rankkaa, niin jospa tämä raskaus olisi iisi *koputtaa puuta*

Salainen faceryhmä kiinnostaa myös
 
Tervetuloa mukaan. Minä ja noppanoora ylläpidetään molemmat eri Facebook-ryhmiä. Mun ryhmässä on vielä maltillisesti väkeä koossa, eikä isoa ryhmää tehdäkään. Tarkoituksena on saada kaikki viihtymään ja olemaan aktiivisia keskusteluissa. Kaikille halutaan turvallisen tuntuinen olo ryhmässä, jotta ei tarvitse pelätä jakamansa tiedon leviämistä yhdellekään ryhmän ulkopuoliselle taholle.

Jos tahdot mukaan, laitahan yksityisviestinä FB-profiilistasi tunnistettavat tiedot. Teen sinulle kaveripyynnön saman tien ja lisään mukaan.
@Pihlajanmarja5 tässä vielä ohjeet miten pääset ryhmään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pihlajanmarja5
Täällä uusi liittyy varovasti mukaan eli tiedot ois Millimamma / 14.1 / TYKS/ 36 / 5. eli tosiaan viides lapsi ois, edelliset 9,7,5 ja ensi kuussa nuorin 3 v.

DiiDii puhuit liitoskivuista! Tiesin että olen raskaana kun tunsin tutun kivun selässä ja hainkin jo kepit ja ens viikolla jo pakko alkaa käyttääkin jo ensi viikolla viimeistään. Se on sitsynnytykseen asti kepeillä käveltävä. Mut on se sen arvoista...ja tää oli kuitenkin koko ajan tiedossa niin..

Ninni Mä oon käynny yhes varhaisultrassaja kolmen kanssa 4d ultrassa Savolahdella. Ihan tosi hyvä lääkäri ja sille nyt varhaisultraa varattukin jo
 
Heippa!
Täällä vähän hämmentyneissä tunnelmissa kirjoittelen, tänään aamulla tehty plussatetsti ja varmuuden vuoksi toinen vielä iltapäivällä :LOL: Ensimmäinen olisi sitten toivottavasti tulossa. Tuosta lasketusta ajasta en mee takuuseen, kun oli aika myöhäinen ovis..

Omat tiedot olisi
Toiveikas89/19.1./TYKS/29/1.

Mulla on viime sunnuntaista asti ollut sellainen krapulainen olo ja suuta kuivannut koko ajan. Nälkä on myös ollut normaalia kovempi ja ruokaa tarvinnut saada tavallistakin useammin (yleensäkin syön n.3-4h välein). Nukkuminen vähän levotonta, tänään heräsin klo 4 aamulla ja totesin, että on nälkä :ROFLMAO: Banaanin söin ja jatkoin sängyssä pyörimistä.. Onneksi siinä sitten tuli vielä torkahdettua. Toi sydämen syke mistä on moni sanonut, on mullakin oireena. Tänään kuitenkin jaksoin vetää spinningtunnin yllättävän hyvin!

FB-ryhmät kiinnostaa! Mitkä niiden nimet olivatkaan?

Milloin se eka neuvola aika kuuluu varata? Ja voisikohan sen ar-ultran varata jo hyvissä ajoin myös? Ajattelin että voisi mennä esim. viikolla 7.. Ensikertalainen ei tiedä näistä vielä mitään :geek:
 
Kettuperhe / la 1.1.2019 / tays / 41 / 2.
Innih / 2.1 / Tyks / 24 / 2.
Noppanoora / 2.1. / - / 26 / 2.
Abby87 / 3.1. / HUS / 31v / 1.
DiiDii / 3.1. / Kys / 26 / 2.
Helmiila / 3.1 / HUS/ 36 / 3.
Ninni_ / 3.1. / TYKS / 28 / 2.
Kertsi / 4.1 / KPSHP / 32 / 3.
Skylar02 / 4.1 / HUS / 31 / 1.
tammi2019 / 8.1. / OYS / 1.
Nelliida / 8.1 / HUS / 28 / 2.
Noups / 9.1 / HUS / 26 / 1.
Vauva18 / 10.1. / - / 26 / 1.
Eppis27 / 11.1. / 27 / 1.
Tirpunen77 / 11.1. / TYKS / 40 / 3.
Frid / 13.1. / Tays / 34 / 3.
Millimamma / 14.1 / TYKS / 36 / 5.
yrittäjä83 / 15.1. / Tyks / 34 / 2.
Dream79 / 16.1. / OYS / 38 / 2.
Toiveikas89 / 19.1. / TYKS / 29 / 1.

Tervetuloa mukaan @Dream79 @Skylar02 ja @Toiveikas89 :love:

@knyte olen pahoillani! :cry: Hirmuisesti jaksamista kaiken keskelle ja toivotaan, että pian tärppäisi uudelleen!

Mitenkäs digejä? ;) @Tirpunen77 ja @Frid ainakin :)

@möhköfantti94 laitatko sun tiedot, niin lisään listaan? :)

@Tirpunen77 mulla oli ekasta hirmuinen raskausajan dementia! Tästä myös vahvasti alkaa olemaan oireita ja puolisolla meinaa hermot mennä, kun en muista kertoa hänelle asioita ja suunnittelen näin ollen meidän elämän aikatauluja hänen ollessa tietämättömänä. Ihmettelee vaan, kun sanon, että nyt pitää mennä ja hänellä ei mitään tietoa mistään. Eikös se puolison tehtävä ole lukea ajatuksia? o_O:ROFLMAO:

IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE TÄÄLLÄ JO ÄITINÄ OLEVILLE :love::love: Toivottavasti ensi vuonna voidaan kaikki nyyttien kanssa viettää äitienpäivää:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tirpunen77

Yhteistyössä