TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

Heip!

Muakin tuo synnyttämään lähteminen hieman hermostuttaa, lähinnä siksi että koira pitäisi saada ajoissa hoitoon. Ainoa paikka mihin voin sen saada mihin aikaan hyvänsä on mun vanhemmille, mutta ongelmana on se että meillä ei ole autoa ja mun porukat myöskin "hieman" tissuttelevat lähes päivittäin että hakeminenkaan tuskin onnistuu.... Ehkä mies saa viedä sen taksilla ja tulla sit itse sairaalaan perästä (ei kuulosta hyvältä koska haluisin et se olis koko ajan mun kanssa) tai sit viedään koira hoitoon jo ajoissa, kun vaan olis jonkunlainen havainto että millon se ajoissa olisi :LOL:

Mul oli eilen neuvola, hb oli vaan 116 eli rautapurkille olis taas asiaa, enpä oo niitä kovin säännöllisesti syöny kun on tähän mennessä ollu ihan hyvät arvot. Sen lisäksi mä vähän huolestuin kun mun paino oli laskenut 800g kahessa viikossa :eek: Pitää kai alkaa syömään enemmän. Oon kyllä ollutkin vähän laiska laittamaan ruokaa mut kyllä mä nyt kun oon jo mammalomalla eikä väsytä töiden takia niin kovasti.

Voi, mäkin haluisin mennä vauvauintiin ja muihin tollasiin, täällä on vaan kuulemma aikamoiset jonot enkä tiiä miten niitä alkaa tuossa keväämmällä. Äiti-lapsi joogakin olis varmaan kivaa. Mut kattoo ny miten sitä jaksaa.

Ihania pipoja aminohappo , kymppi kuulostaa munkin mielestä sopivalta hinnalta, oothan kuitenkin nähny vaivaa niiden tekemisessä et ei nyt ihan ilmaseks kannata antaa.

BabyP ja tytteli 34+5
 
Aminohappo... Kymppi varmasti ihan jees. Mä olen myös käsityöihminen =) Neulonut olen pikkuista varten ja joululahjojakin jokusen yrittänyt pykätä. Oletpa tosi upeasti saanut nyt painon pidettyä!!! ((kateellisena minä...))

Olivia78... Ällistyttävää energiaa ja ahkeruutta! Vau. Mä olen jo puolivuotta halunnut maalata seiniä ja kamalia puolipaneeleja keittiön ruokatilasta... jne... Tuntuu, että kaikki tekemättömät työt tuntuvat ylitsepääsemättömän hankalilta aloittaa... Ihana masu sulla.

Saiko runttipulla eilen siivottua??? Mä en :ashamed: Mutta tänään olen jo aloitellut. Nyt vaan oon pienellä "tauolla". Heh.

Viime yönä taas särki lonkat, just ku eilen täälläkin hehkutin, että kahteen yöhön ei oo särkenyt...

Noloimmista synnytysjutuista
, mulla on toi ihan sama ku jokusilla muilla... Ekaa pykätessäni luulin, että isompi hätä. Käytin todella todella rumaa kieltä... "Mä en v***u mitään vauvaa tee, ennen ku saan P**skoa pe***ele. Onko sitä niin V**un vaikee tajuta..." Kätilö otti mun käden, sanoi: "Kokeile vaikka itse, että se ei ole kakka mikä sieltä on tulossa". Ohjasi mun käden koskettaa vauvan päätä, joka oli jo tulossa... Mä huusin "apua" ja ajattelin, että johan on kipeetä. Mutta sitten vaan "kakkasin" vauvani ulos.

Vauvauinnissa en ole ollut aikaisemmin, ja nyt ajattelin, että sitä voisi mahdollisesti kokeilla.

Jaa-a... Nyt vissiin takas siivoon, että saa jotain tehtyäkin.

rakuuna 34+6
 
heissan!
Kiits Johjo noista liikuntajutuista, tuollaista olin itsekin ajatellut (ja se uintihomma olikin jo tiedossa). Täytyy kohta soitella siitä jumpasta ja kysyä että mitenkä ne siellä ajattelee että tekisin, siis ilmottaudunko mukaan vai jätänkö sen vai pääsenkö sitten myöhemmin tjtn...

Rakuuna sain imuroitua mutta mopata en jaksanu :ashamed: Tänään olis tarkotus sit kättärireissun jälkeen siivoilla, huomenna en nimittäin kerkee.
Muuten tänään olin reipas, olen tehny pizzaa, lämmittäny takkaa, pyykänny ja viikannu vaatteita kuivumasta (kukahan jaksais vielä ne silittää...) ja aamulla piipahdin töissäkin tekemässä viime hetken tilannesession. Melkonen hässäkkä siellä, vaan eipä ole nyt mun murheeni. =) Millonkahan sitä osaa jo ajatella että olen hyvällä omalla tunnolla kotona enkä vaivaa päätäni töistä... ja millon sitä tajuaa etten ole vuoteen menossa töihin :eek:

Mutta mä hilaan nyt itteni vauvatarvikeliikkeeseen ja sit lähdetään miehen kanssa sinne sairaalalle.
Ihana ilma ulkona, olispa kerenny nyt päivällä vielä lenkille.. no, jos huomenna paistaa niin täytyy lähteä köpöttelemään =)
 
Neuvolassa käyty.. Painoa oli tullut kilo lisää kahdessa viikossa :whistle: yhteensä tullut siis 6kg. Verenpaine 116/70 ja sf-mitta 35cm, pomppasi mitta reilusti yläkäyrän yläpuolelle kun neiti pyllisti oikein komeasti mitatessa terkkaakin nauratti. Tytsykkä on raivotarjonnassa vaikkakin sen verran ylhäällä edelleenkin että pystyy liikkumaan oikein reilusti. Toivottavasti ei pyörähdä perätilaan :eek: Lähete äpolille meni joten sieltä odotellaan kutsua ultraan ja ensi viikolla pitää käydä otattamassa pitkäaikainen sokeri. Muuten kaikki ok ja terkkakin sanoi tuosta sf-mitasta että vaikka se teki hirmu harppauksen niin pääasia on, että on eläväinen masukki ja sitähän tämä on :D

Anopin joululaatikot odottelee noutajaa jääkaapissa, eli urakka suoritettu :D Siinä onkin meidän joululahja appivanhemmille.. Minä taidan suosiolla jättää vauvauinnit ja vauvajumpat väliin kun olen niin laiska :ashamed: ei sillä etteikö tulisi tarpeeseen.. No eiköhän kahdessa pienessä ole ihan riittävästi "harrastusta" ehkä paremppi vaihtoehto olisi joku oma harrastus niin saisi omaakin aikaa :whistle:

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille :wave:

MaMa ja tytsykkä 34+1
 
BabyP muakin hieman jännittää koiran puolesta tuo lähteminen. Kyllähän se pärjää yksinkin useamman tunnin mutta lähinnä ajattelin sitä jos lähtö tulee yöllä tai on muuten kamala hässäkkä ja se jää ypöyksin ihmettelemään mitä on tekeillä. Meidän hauva on vielä aika nuori, kohta 7 kk vanha joten osaa myös vielä tuhota paikkoja jos sille päälle sattuu :D Mutta eiköhän mun äiti tai isä pääse sen hakemaan tai sitä hoitamaan siksi aikaa kun mies on meidän kanssa sairaalassa.
Rakuuna voi ihana tuota sun noloa synnytysjuttua :LOL: Piristi päivää kummasti!
 
Mimssu82 ja BabyP Meillä sama homma koiran kans, mut me taidetaan nakata se mun veljen luo samalla kun laitokselle mennään! Se kun on siin matkan varrella... Mun veli ei vaan tiedä sitä vielä :whistle:
Meidän koira kun on sellanen tuhlainen (mm. kaks sohvaa syöny käyttökelvottomiksi, tv-tasoa järsiny, seiniä, ovia ja mattoja tuhonnu) niin se joutuu oleen yksin ollessaan suihkussa! Vielä ei ole laattoja oppinu syömään ;)

Pitäis jaksaa lähteä lenkille, jonka jälkeen jäädään muksujen kans ulos rakentaa mäkeä ja kolailee. Ihana plussa keli, saa värkättyy lumiukkoja :D ...jos maha vaan kestäis...

Turvaistuimista sen verran, et kävin eilen yhdeltä tutulta ostaa kaukalon, Gracon kaukalo jalustalla, niin sen ainakin saa pelkällä keskivyöllä laitettuu kiinni! Meillä kun on kans sama homma et kolme tuolia olis mahdutettava taakse, kaks koroke istuinta ja sit vauvan tuoli. Meillä vielä toi isompikin istuu sellasessa korokeistuimessa jossa selkänoja ja pääntuki. Kakkosellekin pitäis sellainen sit keväällä hankkii, siihen asti saa istua nykyisessä turvaistuimessaan.

Mrs O & Nti Eelis 30+6
 
Toppapuvut on hankittuina koossa 56, 62 ja äitiyspakkauksesta tuli se 68, mikä mahdollisesti menee sitten syystalvella 2009, kun on niin iso. Kesäksi olen hankkinut 2 kesäpukua koolle 68, joskin ovat keskenään hieman erikokoiset, eli jospa toinen menisi alkukesästä ja toinen loppukesästä :)

Mies tulee synnytykseen ihan varmasti mukaan. Muksu viedään sitten jollekin sukulaiselle tai kaverille riippuen siitä, kuka on silloin vapaalla. Koirat pärjäävät kyllä kotona keskenään ellei synnytys veny ihan hirmu pitkäksi. Ja jos venyy niin miehen on sitten vain pakko tulla ne välillä ulkoiluttamaan, sillä niitä ei kukaan muu voi ulos viedä, koska tuo uros ei siedä ketään vierasta.

Unen tarve on mulla lisääntynyt ihan hirmuisesti. Nukuin viime yönä klo 22:30-6:30 ja nyt olen aivan jäätävän väsynyt...kunhan haen esikon pois eskarista, niin menen kyllä nukkumaan päikkärit. Kohta ei paljon enää nukuta, kun vauva on sylissä, joten nyt pitää koittaa ottaa vähän unta varastoon :)

Sef 32+2
 
Terkkuja äippäpolilta! Kirjoittivat saikkua äippäloman alkuun saakka. Pitää kuulemma levätä ja töissä se ei vaan onnistu...

Vaikka äiti voi hieman heikosti: kädet puutuu ja niitä särkee, kävellä ei meinaa kärsiä kun koskee tonne jonnnekin niin maan kovaa,
niin vauva voi erittäin hyvin! Ihanaa oli kuulla että kohdunsuu on kiinni ja ultraava lääkäri oikein kehui, miten on reipas ja liikkuvainen vauva, jolla on varmasti kaikki kunnossa :) Painoa Papulla oli 2,1 kg, eli keskikäyrällä mennään. Samalla varmistui että pää alaspäin hää tuolla killuu.

Onnellisena ja helpottuneena

Papupata ja papu 32+5
 
Heippa,

Vieläkö mahtuisi mukaan kirjoittelemaan tammikuisiin?.

Olen neljän lapsen äiti Etelä-Suomesta. Viidennen lapsen l.a on 30.1.09 ja kun tällä viikolla pukkasi sairasloma päälle ja sen myötä vapaa-aika tuplaantui, niin mielelläni tulisin mukaan kirjoittelemaan teidän aktiivisen ja kannustavaan joukkoon.

Laittelen lisätietoja itsestäni myöhemmin pinoon sillä nyt täytyy lähteä kiireesti tarpomaan tonne loskaan hakemaan isommat lapset koulusta ja sitten ruokakaupan kautta takaisin kotiin.

Mukavaa viikonlopunalkua kaikille

Anni ja masu rv31+0
 
Tervetuloa mukaan Anni08 :)

Täällä sitä neulottiin viime yönä villasukkia :/ Minkäs teet kun ei nukuta niin ei nukuta... Tosin aamulla sitten olisi nukuttanut vaikka kuinka pitkään. Onneksi ei ole kiire minnekään.

Huomenna olisi tuplaristiäiset iltapäivällä ja aamupäivällä on joulutori ihan meitä vastapäätä. Pitää käydä hakemassa muutamat joululaatikot sieltä, ja muutenkin ihmettelemässä mitä myytävää siellä on.

Meillä ei ole synnyttämään lähtemisessä muuta ongelmaa kuin se millä tää mamma synnärille menee jos mies on töissä. Kissat pärjää kyllä, ja naapuri tulee sitten siivoamaan hiekkikset ja antamaan ruokaa.

Taas viikkoa lähempänä laskettua aikaa...

Janttu & toukka 35+0
 
Heipsis!

Vauvan syntymän ilmoittamisesta: Ilmotetaan vissiin ihan tekstarilla läheisille sitten kun vauva on syntyny.. Jos tällä kertaa kattois valmiiksi jonkun runon pätkän minkä sit liittäis ilmoitusviestiin, tarvii miettiä.

Meillä mies tulee mukaan synnytykseen. Mä kieltäydyn synnyttämästä yksin, ellei nyt sit satu matkalla sairaalaan tulee.. Jos mies on töissä niin tilanteesta riippuen tulee joko hakee mut kotoo tai sit tuun ambulanssilla sairaalaan ja nähdään sit siellä. Meillä anoppi on lupautunu tulee kattoo isompia, mut jos vauva syntyy päiväkseltään ja tammikuun puolella niin lapset on päiväkodissa, joten anoppi voi hakee ne sieltä työpäivänsä jälkeen.

Johjo: Meillä anoppi on töissä perheyrityksessä (ja mun mies on siellä kans töissä), joten saa kyllä sumplittua itelleen vapaata jos on lastenhoidollisesti tarpeen, mutta tosiaan tammikuussa lapset on kyllä arkipäivät päivähoidossa. Helmikuun alusta ajattelin alottaa lasten kanssa sopimuspäivillä, joten sillon ei sit enää ookkaan varmuutta et onko lapset päiväkodissa vai kotona.

rakuuna: Todellakin kipeetä! Tuntu äärimmäisen tyhmälle et ite oot menossa p*skalle ja sit sulle sanotaan et sieltä tulee vauva. Mun käskettiin kans kokeilla vauvan päätä. Tuntu tosi hölmölle ja utopistiselle et en sit meekkään p*skalle vaan teenkin vauvan.

Pakko hehkuttaa sen verran että sain tänään soitettua seurakuntatoimistoon tms. ja varattua meille ajan, paikan ja papin ristiäisiä varten. Halusin olla ajoissa liikkeellä että saadaan haluamamme pappi haluttuna ajankohtana. No pappi ei sit tietenkään ollu vapaana kumpanakaan niistä kahdesta viikonlopusta mitä oli ajateltu, joten ristiäiset siirty ensisijaisesti ajatellusta päivämäärästä 2vko eteenpäin. Nyt meillä on sit kahtena peräkkäisenä lauantaina kahdet juhlat, ensin ristäiset 14.3.2009 ja sitten 21.3.2009 juhlitaan pojan 5v synttäreitä paria päivää etukäteen. No mut onneksi siinä on kuitenkin se viikko väliä, ettei samana viikonloppuna tarvii molempia juhlia niin saa poikakin sit omat juhlansa.

Jees.. Tarvii vetäytyä hetkeksi kattoo jotain nauhalta, sit ärrän kautta hakee muksuja. Tarvii käydä tekee lotto, jos vaikka heittäytyisi miljonääriksi. Ei voi tietää. *hymytys*


tulia & viljami 31+3
 
Anni08 Tervetuloa joukkoon :flower:

Tuttemui: Ootko kutonu villahousuja? Kun ajattelin itse alkaa niit kutomaan, mutta ainakin se lahkeen tekeminen tulee tuottamaan ongelmaa! Eli osaisitkohan sinä auttaa siinä??
 
Tervetuloa myös Anni08!

Me aloitettiin muskari viime syksynä eli esikoinen oli silloin 4 kuukautta. Hieman ujostellen soitin kanttorille, joka vetää näitä muskareita, että onko se ihan hassua tuoda niin pientä vauvaa laulamaan ja leikkimään.. hassu minä ;) Ollaan nyt jatkettu muskarissa tämäkin syksy. Saa nähdä miten sitä pääsee irtautumaan ens vuoden puolella, kun vauvakin vaatii sitä osaansa..

Me ilmoitettiin sitten seuraavana päivänä (esikoinen syntyi yöllä) ihan tekstarilla porukoille ja tutuille vauvan syntymästä. Jollakin värssyllä siitä ilmoitettiin, missä sitten oli tietty syntymäaika ja pojan strategiset mitat. Kuvatkin lähetin yöllä miehelleni, vanhemmilleni ja sisaruksilleni. Mies lähetti sitten taas äidilleen ja sisaruksilleen.

Ollaan pojan kanssa yritetty siivota tänään vähän tätä huushollia. Saas nähä onko sitä ihan voimaton sitten illasta.. Niinhän se tuppaa olemaan, että kun on hyvä olo niin sitä tulee rehkittyä liikaa ja sitten se kostautuu :|
 
ristiäisistä olenko mä jotenkin myöhässä kun en ole niitä edes ajateltu. muuta kuin että ne vietetään meillä ja et ne on suomenkieliset. ajattelin alkaa niitä vasta miettimään sitten kun vauva on syntynyt ja arki jotenkin käynnistynyt...

Mä täällä odottelen että mies lopettelis hommia pihalla niin pääsisi ruokakauppaan.

Joten tänne tulin kuluttamaan aikaa.
Emmy ja prinsessa 34+5
 
emmy83 en kai minäkään oo ristiäisiä sen enempää viel miettiny, enkä mietikään! Vasta kun vauva on syntyny niin voin alkaa suunnittelee...
Tosin, me asutaan niin pienellä paikkakunnalla ettei täällä luulis olevan ruuhkaa olevan...
 
Missy83 ja Anni08 :flower:

..hui, täällä oli pelottava aamuyö.. heräsin hirvittävään pistävään kipuun ylhäällä oikealla mahassa. Yritin kääntyä, mutta kipu vaan seurasi. Sitten säikähdin, että napanuora on kiertynyt vauvan kaulan ympäri ja se siellä "kiristää"..vauva ei liikkunut ollenkaan, vaikka tökin ja painelin, enkä tuntenut edes sen pulssia, mikä yleensä tuntuu sentään jostain päin mahaa... herätin mieheni ja hän kyllä tunsi heti liikkeet!!! Antoi ison märän pusun mahaan ja sanoi vauvalle, ettei saa äitiä säikytellä :heart:
minä jäin kopeloimaan mahaani, enkä tuntenut mitään liikkeitä vieläkään... alkoi vissiin mennä paniikin puolelle. Vauva on liikkunut ihan hyvin tämän päivän, eikä pelota enää yhtään :whistle:

mies on töissä Norjassa tammikuussa 3 viikkoa ja ehtii kyllä kotiin parissa tunnissa, jos hätä iskee.. tulee kotiin n. 21.1 jolloin LA, joten toivotaan, että menisi sinne saakka ja saataisiin sitten olla kolmistaan pari viikkoa putkeen!!! Meillä kans kaks koiraa, mut ne voi "heittää" häkkiin, kun lähtö tulee ja soitella sitten hoitajia, joita onneksi on muutamia..

Pikkujoulut tänään hienossa ravintolassa.. mitähän ikinä sitä panis päälle.. rönttänä-vaatteita kyllä löytyy, mutta juhlavaatteet...?

Aminohappo minä kyllä maksaisin noin taitavasti tehdyistä lakeista 18 euroa, mutta arvostankin käsityöt taivaisiin.. kyllähän jotku tutan ja reiman lakitkin maksaa jopa 39,90

Anar ja Eemeli 32+3
 
Kiitokset kun pääsen mukaan vielä näin loppumetreillä :)

Olen siis piakkoin viiden lapsen suurperheenäiti. Ennestään perheestämme löytyy sekä tyttöjä että poikia ikähaitarilla 10v-2v. Uusimmaksi tulokkaaksi odotellaan ultran mukaan tällä kertaa tyttöä. Raskaus on sujunut toistaiseksi varsin normaalikaavan mukaan, vaikkakin edellisten lasten pienipainoisuuden vuoksi olen käynyt kasvukontrolleissa äitiyspolilla muutaman ylimääräisen kerran (viimeksi viikolla 26 ja seuraavan kerran ensiviikolla). Tämänhetkisen painoarvion mukaan masukin syntymäpainon pitäisi keikkua tuolla 2800-3000g välillä, joten ihan hyvillä ja levollisin mielin tässä tulevaa odotellaan.

Työtä tein vielä tämän viikon alkuun asti kuntoutoutuksen ja liikunnan parissa. Kovien selkä-/ischiaskipujen ja näistä johtuvien uniongelmien vuoksi mut passitettiin alkuviikosta viimeiseksi kolmeksi viikoksi ennen äitiyslomaa saikulle keräilemään voimia tulevaa varten.

Meillä miehen synnytykseen mukaantulo riippuu myös täysin lastenhoitotilanteesta. Kuten monella muullakin ihanne olisi, jos synnytys hoituisi arkipäivänä/virka-aikaan koska silloin saataisiin lapsien hoidot järjestettyä varsin kivuttomasti. Jos taas synnytys alkaa esim. yöllä joudun kaikella todennäköisyydellä ainakin osan ajasta olemaan yksin. Itseäni tuo ei kovastikkaan harmittaisi mutta tiedän, että mies kyllä haluaisi ehdottomasti olla mukana ihan siitä alusta loppuun saakka.

Ristiäisiä ryhdytään puuhaaman vasta stten kun vauva on todellakin syntynyt. Kaikella todennäköisyydellä ne pidetään pienimuotoisesti meillä kotona ihan vain lähimmän suvun/kummien voimalla (joista muuten ei ole vielä harmaainta aavistustakaan...)

Yritän tässä pikkuhiljaa päästä jyvälle keskusteluista ja lukea noita vanhojakin pinoja läpi josko sitten osaisin kommentoida paremmin teidän muidenkin kysymyksiä, ettei tulisi vaan tätä omaa napaa (vaikka se lähinnä kirjaimellisesti onkin).

Nyt alustamaan pitsataikinaa kun alkaa olla jo aikamoinen nälkä sekä itselläni että lapsilla. Mies tuossa soitteli, että on menossa vielä töiden jälkeen verenluovutukseen, joten eiköhän sillekkin ruoka maistu kun sieltä kotiutuu.

Anni ja masu 31+0
 
Mrs O
Hei kokeneemmat kestoilijat, mitä eroa on kudotulla PUL-kankaalla ja neulos-PULilla??
Onko molemmat sellasia jotka ei päästä pissoja läpi, vai onko niillä jotain eroa?


kysäisin ompelija ystävältäni ja hän sanoi näin; PUL- kankaat ovat kaikki vedenpitäviä, niihin tehdyn vedenpitävän laminaatin vuoksi ja neulos kangas on vaan joustavampaa. Eli niinkuin lakanakangas ja t-paita trikoo...sama ero, mutta molemmat hyviä kestoissa. Joustavampi vaan varmaan mukavampi päällä..?

 
Moikka mammulit :) En ole aikoihin kirjoitellut, mutta syy on luonnollinen. Olen täällä Taysissa synnysosastolla. Tiistaina lähdimme Hämeenlinnaan yöllä supistusten takia. Päivällä mut lähetettiin tänne, kun Hämeenlinnan keskospaikat oli kaikki täynnä. No, maanantaina selviää, että pääsenkö takaisin Hämikseen. Toivotaan näin :) Kotiin paluusta ei ole puhetta. Täällä makaan sängyn jalkapääty kohotettuna, että painovoima pitäisi toukkelin sisällä. Kyllä sitä vaan prioriteetit menee kohdalleen, kun on tällainen tilanne. Onneksi mies toi läppärin, leffoja ja mokkulan :) Pysyn taas kärryillä maailmasta...

Luen tarkemmin teidän viestejä, kun olen vähän pirteämpi. Lääkkeet pistää niin väsyneeksi :)

Uusille tervetuloa :D
 
Sasha80 toivotaan että toukkeli malttaisi vielä hetken jaksaa kasvaa masussa, mutta onneksi on viikkoja jo ihan mukavasti ettei suurta hätää jos päättääkin toisin. Jaksamista makoiluun :D
Anni08 tervetuloa joukkoon mukaan =) Minäkin viidettä odottelen :D

Siis aivan järjetön närästys ollut koko päivän kun söin peruna- ja porkkanalaatikkoa |O Saa nähdä mitä meikäläisen joulumenu sisältää jos kaikki laatikot närästää tähän tahtiin...

MaMa ja tytsykkä 34+1
 
Tulin vaan nopeasti kommentoimaan.

Anni08 mukaan mahtuu :) Ja mukava kun tulee taas uutta näkökulmaa ja tarinaa. Tykkään niin lukea muitten juttuja ja kokemuksia,kun itselle sitä ei ole vielä niin kauheasti kertyny!

Saaha80
täälläkin pidetään peukkuja pystyssä, että vauva vielä sinnittelis ja pääsisit sieltä vielä edes hetkeksi kotiin. Paljonko sulla on jo viikkoja? Maltat vaan ottaa rennosti ja nyt ainakin saat ottaa rennosti ja levätä. Mulla on sama tilanne, mut ku ei malttais ottaa rennosti, ku olis niin paljon tekemistä.

Mut nyt lähden nukkuu.Hyvät yöt!
 
Huomenta :) Eipä täällä kovin pitkään saa nukuttua, kun naapuri kuorsaa niin lujaa. Eihän kylkiasennossa pitäisi pystyä kuorsaamaan? Elämän mysteerejä...

Kuinka Mama74 sait närästystä laatikoista? Kumpikohan oli syyllinen? Odotan meinaan imellettyä perunalaatikkoa kieli pitkällä ja harmi, jos se närästää.

Lähetin jo Tammimasu sulle kitokset vaippalähetyksestä :) Pitää nyt patistaa mies pesemään ne valmiiksi ;) Nyt juuri meni rikki ne viikot, jolloin Hämeenlinnassa saa synnyttää eli 32+0. Kun nyt vain sinne pääsis...

Ihanaa lauantaita kaikille! On tulossa paljon vieraita käymään, joten puuhaa riittää minullakin :D
 

Yhteistyössä