**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

hei muuten teille jotka mietitte mitä syödä kun kaikki ällöttää (tms) niin mä ainakin vedän vaan keittoja. vasta nyt pari viime viikkoa on ollu oksu kurkussa koko ajan ja aamulla yökin töissä, ei tee yhtään mitään "kiinteetä" mieli, niin syön keittoja ja hyvin menee alas! myös jos syö normiruokaa niin muutaman haarukallisen jälkeen tuntuu että on niin täynnä että oksentaa jos syö vielä vähän. jos on vaan kotona niin on varmaan vähän vaikee keksii erilaisia keittoja aina vaihteluksi, mut mul on hyvä ku töissä syön päivällisen ja täällä on aina erikseen keittopöytä niin saan sieltä joka päivä eri keiton :) muistan jopa että joskus yläasteelta anorektikkokaverini kertoi jostain tutkimuksesta mikä osoitti että keitto pitää nälkää jopa paremmin kuin kiinteä ruoka. sosekeitot etenkin.

mut kyllä se nälkä vieläki yllättää tasasesti muutaman tunnin välein jos ei ehi syödä joka väliin! käytiin eilen poikaystävän kanssa uimassa ja hyi helkkari oli niin kylmää että pulahdukseksi jäi :D on muuten eka kesä varmaan viiteen vuoteen kun heitän talviturkin näin myöhään. viime kesänä kun asuin vielä toisella paikkakunnalla (poikaystäväni myös) niin koko kesä vaan pyöräiltiin rannalta toiselle uimaan, hah se oli kivaa.

pikkumini & vauva 12+6. apua huomenna alkaa jo NELJÄSTOISTA viikko. kuulostaa niin isolta :') ps. eilen tuli ekaa kertaa semmonen outo fiilis että "ei vitsi mä oon RASKAANA!" tai kun ei oo ennen ollu ni hassua että se on nyt totta :D ei tarvii ymmärtää mua hahhah.
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Mulla meinaa kans olla ongelmaa et mitä syödä et tuntuu et melkein kaikki hajut tekee pahaa ja oksettavan olon mut paahtoleipä on ollut herkkua et sitä iltapalaks ja reilusti tomaattia ja kurkkuakin voi syödä jos sen kuorii ja omenoita napostelen pitkin päivää.
 
ikkumini toi oli se miten ymmärsin sen sun viestin, että kun kerran ne kilot, ei ruokavalio on pahasta, niin ylipainosena ei sitte kannattais lainkaan olla raskaana. Ja pahaa verta näytti aiheuttavan se, että kehtasin jopa todeta suoraan enkä vain selän takana jupisten ottaneeni jonku kommentin aiherttomana kritiikkinä. En siis todella tarvii elämäntaparemonttia, kiitos tarjouksesta kumminki!

Se ois tänään sit 11+0, poks! :)
 
Huomenta päivää!

Eilen kävin ekaa kertaa neuvolassa, enkä muistanutkaan miten paljon sitä tavaraa saa siellä mukaansa! :) Olin kyllä vaihtanut laukun vähän isompaan, mutta silti piti vielä pyytää pussia, että sai kaikki rosyyrit ja koeputket autoon.

Kuunneltiin sydänäänet! Olin ihan yllättynyt, että ne kuului jo tässä vaiheessa. Ja se, että edes yritimme. Aikaisemmin neuvolatäti ei ole alkanut edes yrittämään ennen puolta väliä, mutta nyt oli nuori ja uusi minulle se neuvolatäti, ja hän oli sinnikäs! :) Oikein mukava muutenkin.

Vanhemmillemme soitettiin eilen. Olivat iloisesti yllättyneitä, vaikka toisinkin olisi ehkä voinut olla. Mukavaa kuitenkin, etteivät heti tyrmänneet. Minun äitiä huoletti vain, että kuinka me sitten sovitaan tänne asumaan. Niin...no, sopu sijaa antaa?

Vilipi 10+5 (en ole vieläkään keksinyt työnimeä)

p.s. poikaolo on vahva. Aikaisemmin pojan kohdalla jäi myös kahvi pois, niin kuin nytkin. Ja muutenkin olo on vain sellainen, että poika sieltä tulee. Saapa sitten nähdä :)
 
  • Tykkää
Reactions: LeenaT ja Pokusaj
Huomenta! :D
Heräsin vasta tossa tunti sitten. Ihanaa nukkua kerrankin pitkään. Mies lähti jo kasiksi töihin ja meiän neiti on mökillä mun äidin kanssa. Äiti nappas sen mukaansa maanantaina ja jo eilen pillitin kun on niin kova ikävä. Vasta perjantaina nähdään, mun ultran jälkeen :/ No tyttö nyt viihtyy aivan varmasti siellä kun on kivaa tekemistäkin, niin onnellinen oli lähtiessään :) En vaan nyt sit tiedä et mitä sitä ite tekis tänään, noin kiva ilmakin.

kiinalainen kalenteri povaa tyttöa tai poikaa :D en tiedä kumpaa koska tää on saanu alkunsa kuun vaihteen aikaan. Soodatesti mun pitikin tehdä mut unohdin ostaa soodaa.. Ei oo kyl enää yhtää varmaa oloa et kumpi sieltä tulee. Haluis jo tietää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Zuh
Iltasyönneistä: aika usein syön iltapalaksi viiliä tai jugurttia ja sitten pakastemarjoja tai jäätelöä. Näillä mun olo on pysynyt hyvänä. Sitten yöllä kun herään niin otan jonkin hedelmän, nektariinin tai persimonin, ja juotavaa myös. Eli olen kyllä hyvällä omallatunnolla syönyt myös öisin, vaikka siitä tavasta irtipääsy onkin melkoista tahtojen taistoa sitten joskus :D

Oih, sehän on jo päiväuniaika, jeee!

Zuh + Öhmö 12+5
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Me ollaan tänään miehen kanssa ihan In Love :heart: :kiss:
Aamulla karautin ensin labraan antamaan sen pirskatin pissinäytteen, on meinannut hieman unohtua.. Sitten mentiin miehen kanssa salille treenailemaan yhdessä, sieltä ravintolaan syömään kunnon pihviannokset, jälkkäriks jätskit ja kahvit.

Nyt olla möllötetään soffalla. Katotaan kohta leffa ja sitten ulos ihanasta päivästä nauttimaan tai jos ei jaksa niin päikkäritkin olis kiva idea :)

Adora 11+1
 
Hei!

Olen käynyt lueskelemassa kyllä ahkeraan =) . Oma kommentointi on vähän vain jäänyt.

Eilen poksuttiin rv 13 eli tänään rv 13+1 ja meidän rontti kymmensenttinen on alkanut liikkua tuntuvasti, eka epäilin että josko nyt jo näin aikasin, mutta tänään ultrassa mellasti laitteen alla niin että tunsin sielläkin, uskottava on.

Olen kyllä aina tuntenut liikkeet aikaisin noin 14-15 viikoilla, mutta tuo 12 viikon lopulla tuntui uskomattomalta. Sellaisia pieniä ja hentoja ovat liikkeet eikä niitä sillä tavalla koko aikaa tunnu kuin sitten lopussa.

Tänään oli se kunnan tarjoama ultra, pieni on hyvin vilkas ja kaikki oli hyvin.

Syömisissä en oikein ketään osaa auttaa, itseä niin ei mikään ällötä mutta kesä nyt yleensäkkin tekee sen että tekee mieli kaikkea tuoretta eikä lämmin ruoka meinaa vaan maittaa.

HeiHäMä

muoks. jos sais ton kuvan näkyviin.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vaunuvinkkejä antaneille. Tänään olis tarkoituksena käydä katsomassa vaunuja ja turvaistuimia miehen kanssa. Onneksi se ymmärtää paremmin teknisistä asioista kuin minä ja osaa varmistaa että turvaistuin sopii meidän autoon. ilmeisesti isofix-kiinnitteinen telakka on kätevä ja tarkoituksena olisi, että istuimen saa napattua paikoilleen ja pois, ettei joka kerta tarvitse kiinnittää erikseen.

Syömiset: täällä pahaolo onneksi hellitti jo jokunen viikko sitten, mutta parhaita minulle oli täälläkin jo mainitut keitot + kevyet kasvisruuat. Nyt onkin hyvä ottaa ilo irti kotimaisista kasviksista kun hinnat on melko alhaalla ja tarjonta hyvä.

Onko kellään muulla raskaus vaikuttanut uniin? Oon nähnyt vaan muutaman kerran unta raskaudesta, mutta jotenkin unista on tullut tosi mielikuvituksellisia ja tuntuu että näen hirveästi unia. Voi tietty johtua siitä, että olen raskauden aikana ollut väsynyt ja nukkunut paljon, mutta erikoista kuitenkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Zuh
Luniee: kannattaa myös lukea noita autoliiton turvaistuintestejä, istuinten välillä on aikamoisia eroja turvallisuudessa. LeenaT tuossa edellä ehti hehkuttamaan telakkaa ja irtokaukaloa niin minä taas en meinannu sellaista välttämättä hankkia ollenkaan. Meillä esikoinen syntyi pienenä, mutta keräsi painoa sen verran rivakasti ettei mahtunu kaukaloon kuin 4kk ja eihän sitä kaukaloa myöskään jaksanu erkkikään kantaa :D mutta oli sinänsä alkuvaiheessa kätevä kun sai vauvan0 puettua kokonaan sisällä ja laitettua istuimeen jo ennen ulosvientiä, tammikuun pakkaset voi olla aika raakoja pikkuiselle..
Suosittelen muuten kaikille semmosta kunnon turveloa lämpöpussia jonka saa talvella vaunuihin ja myös istuimeen, ei tarvinnu esim. kauppaan mennessä pukea vauvaa niin älyttömästi kun pussi lämmitti ja sen sitten jätti autoon.

Heihämä: minäkin muutaman kerran oon luullu tunteneeni liikkeitä, mutta pistän vielä mahamurinoitten aiheuttamiksi ettei tuu ihan höperö olo :D

Zuh + öhmö 12+5
 
Hei kaikille! Kovasti olen yrittänyt pysyä kärryillä kaikkien kuulumisista ja lueskella ahkerasti, mutta oma kommentointi asioihin on sitten jäänyt kaiken tekstitulvan alle. :)

Täällä kaikki hyvin! Eilen oli ensimmäinen ultra ja siellähän se polskutteli iloisesti menemään :) Kuten vähän aavistelinkin, niin kaveri oli viikon nuorempi kuin neuvolan laskurit meinasivat, joten 25.1. on uusi laskettu aika.

PAKKO kommentoida pikkuminille, että sehän on juurikin se epäterveellinen ruoka, jolla on merkitystä eikä niillä kiloilla. Itseltä löytyy enemmänkin liikakiloja, mutta kaikki arvot on aina olleet erinomaiset. En koe eläväni suhteettoman epäterveellisesti, syön paljon kasviksia, hedelmiä yms. ja liikunkin kohtuullisesti, mutta syön esim. liikaa sokeria (ja kyllä, ylipainoni on TÄYSIN omaa syytäni). Kuitenkaan mikään arvo ei kertaakaan ole ollut kohollaan, vaikka kiloja onkin paljon. Joillain hoikilla, epäterveellisesti syövillä varmasti saattaa löytyä huolestuttavampia arvoja kuin joillain ylipainoisilla, joten eipä nyt sekoiteta asioita ihan kokonaan. Jokainen myöskin kantaa kilonsa eri tavalla. Luulisin, ettei minusta uskoisi, että painan niin paljon, kun taas joillain jo 10 kilon ylipaino näyttää merkittävältä. Ruumiinrakenteella ja esim. liikkumisella/liikkumattomuudella on suuri merkitys tähän asiaan. Kaikilla ylipainoisilla ei ole minkäänlaisia terveydellisiä ongelmia kun taas hoikilla ihmisillä niitä saattaa olla - ei siis lähdetä yleistämään suuntaan eikä toiseen.

Ihanaa odottamisen jatkoa kaikille tupakkaan ja kiloihin katsomatta, eiköhän meistä jokainen ole sen vauvansa ansainnut! :)

Nasdaq ja 10+5 (viikotkin siis pompsahtivat reilusti alaspäin)
 
Eilen poksuttiin 13+0 !

Mulle on iskeny jonkimoinen kevätflunssa . Päätä särkee , vasemmalta puolelta imusolmukkeet turvonneet golf-pallon kokoseks . Kuumetta on vain 37.7 . Mulla on kuume noussu aina/yleensä lähemmäks 40. Uloskaan ei jaksa raahautua , vaikka ihana ilma.

Aa aattelin etten mitään doppleria hommaa mut vähän kyl tekis mieli . Seuraava ultra vast 28.8 , eikä jaksais sinne asti kuunnella . En kyl tiie jos kuunnellaan neuvolassa ... Raskauskeijun sivulta olen niitä kattellu , mitäs te suosittelette?

Tintti. 13+1
 
Zuh, ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä sitten kuljetat vauvaa autossa jos et kaukalossa?
Mulla toi esikoinen on sen verran pienikokoinen, että mahtuu vielä pitkän aikaa kaukaloon. Nyt sillä on ikää reilu 5kk. Toki alkaa jo painaa sen verran, että hirveesti ei tuu kaukalossa kannettua. Laitan aina miehen kantamaan. :D Meil on melko painava kaukalo, reilu 4kg ja sit toi tyttö painaa vajaa 7kg, niin ei sitä yhtätoista kiloa hirveesti viitsi ympäriinsä kantaa, oikeastaan vain ovelta autolle. Gracon kaukalo on ihanan iso lapsen kannalta (meillä on vielä vastasyntyneen pehmusteetkin paikallaan), mutta toi paino on miinus. Kaupassa meillä on aina matkarattaat, joilla saa kuskattua lasta kaukalossa. Meillä on kaksi autoa ja toisessa vain on telakka. Mulla on päivisin se auto, jossa ei oo telakkaa ja on se aika inhottava aina virittää ne turvavyöt kiinni, jos monessa paikassa käy.

Muoks. Ai niin! Mä ajattelin ilmoittaa raskaudesta facebookissa näin sitten jossain vaiheessa :D:

"Arvatkaa mikä seuraavista vaihtoehdoista on totta:
A) Saimme lotossa 7 oikein!
B) Minut on valittu Seiskan tähtitytöksi!
C) Meille tulee vauva!"
 
Viimeksi muokattu:
Hei dopplerin käyttäjät!! :wave:

Se mun JPD-100B saapui tänään ja heti ahistaa koko kapistus. Mtn sydänääniä en todellakaan saa kuulumaan; näyttää alavatsalla ihan mielivaltaisesti sykkeitä 100-125. Pari kertaa näytti lukua n.154. Laskin et oma syke oli alle 100. Sain "viuh viuh" kuulumaan eli istukka?, joku oma iso suoni, mut saattoi sen äänen kohdalla näyttää silti 0. Saattoi näyttää sykelukua 100 myös kun pidin anturia vaan ilmassa?! WTF?? Oonko mä saanu jonkun ihme maanantai-version laitteesta vai onko ne oikeesti noin vempuloita? Sykkeet kuulu neuvolan laitteella jo sillon yli viikko sitten, joten ei ainakaan lievennä ahdistusta ennen pe ultraa tämä vekotin. :(
 
neuvolalääkärikuulumisia :heart:

Nipsu voi hyvin, syke oli 160-170 ja kovasti liikuskeli :) kohtu viikkoihin nähden oikean kokoinen.
RR 131/76 p.88 (7 tunnin rankka työpäivä takana)
pissa puhdas
paino 59,3kg (+450g/vko)
kohdunsuulla kaikki niinku pitääki...

ukkoki sai ekaa kertaa kuulla pikkuisen sykkeen :heart:

iltasyömisistä: mää ruukaan syyä joko viiliä (kanelisokerilla tietenki :D ) tai banaania

mää suosittelisin kovasti kaikille Gracon kaukaloa jalustalla ja kaveriksi Gragon matkarattaita :) sen kauaklon saa kätevästi napsautettua rattaisiin kiinni esim. kaupassa käydessä :)

tT ja Nipsu-N 12+5
 
  • Tykkää
Reactions: Nöhveli
diisselikissa joo on se vähän ufo laite, laitoin huvikseen reiteen rasvaa ja sen siihen niin muka yhtäkkiä tuli joku 136 :D Ja sillo kun vauvan sykkeet löysin 11+0 niin ei antanut sillo siihe mitään sykelukua.. ennemmin kuuntelen pelkästään ääni (mitä nyt en ole sen jälkeen löytänyt) kun katselen niitä lukemia!!

Anu ja pienoinen 11+2 :heart:
 
mul on toi sama doppleri niin siitä sillon aluks kirjotinkin että pomppii ihan hulluna ja KOKO ajan ne sykeluvut. ja sitku vauvan sykkeen löytää ja voi kuunnella sitä vaikka 5 min mutta luku näyttää nollaa.. eli en noteeraa niitä ollenkaan :D

mä oon vähän meinannu ensisijaisesti katella tota cybex aton 2 turvakaukaloo kun se on kai tän vuoden malleista ainoo joka on ton autoliiton sivujen mukaan ainaki saanut arvioksi hyvän. tän vuoden malleista näköjään mikään tuolla mainituista ei oo saanu erinomaista vaan on vaan hyviä, heikkoja ja tyydyttäviä. ei tolla kaukalolla ollu ees paha hinta. tai en tiiä onko 150e paha ?? :D vaunuista en tiiä tuon taivaallista vielä tässä vaiheessa. en haluu niitä vaan netistä kattoo ku ei sieltä saa niin hyvää kuvaa toimivuudesta ym.

voevoe töissä meijän vauvojen teho muuttaa homeen alta ja rankka päivä tänään takana. huomenna iltavuoro ja sitten lähetäänki illasta ajelemaan miekkosen kanssa kohti p-karjalaa mökille. tullaan vasta sunnuntaina takasin. hyvä ja lämmin ilma olis nyt ulkona mutta en taija jaksaa :D

pikkumini(vammaselta alkanu kuulostaa) & pötkyli 12+6
 
Zuh
LeenaT: meillä on semmonen turvaistuin joka on vähän niinkun kaukalo,mutta ilman kantomahdollisuutta. Tokihan se istuin siitä irtoaa mutta ei siis oo tarkotettu kannettavaksi. Saa käyttää jo ihan vauvasta lähtien, senkään takia en siis varmaan kaukaloa hommaa kun istuin kummiskin on.. mielihän toki ehtii muuttua ennen tammikuuta :) Meidän pojupainoi 5kk jo yli 10 kiloa ja painavahko istuin päälle - miehen hommia oli meilläkin :)

Meillä esikoisen kanssa kävin yleensä yksin ruokaostoksilla kun mies oli töissä, ni poju piti laittaa aina ostoskärryjen istuimeen. Vitsi näitä asioita on mietittävänä sata miljuunaa, kummasti ne vaan sujui ekallakin kerralla. Ehkä tieto lisää tuskaa?

Zuh
 
  • Tykkää
Reactions: Elisa
Heips!

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista.

Täällä jyllää edelleen karmea olo. Kokemuksesta jo tiedän että kaikki maitotuotteet, makea, mehut, tekee pahan olon. Ja vähän kaikki hajut ällöttää. Täytyy sit vaan aina yrittää jotain syötävää keksiä minkä saa alas.

Eilen oli ultra ja siellä pikkuinen kovasti mennä viuhtoi. vastasi viikkoja ja kaikki hyvin. <3 Kylläpä helpotti oloa että näki itse taas pikkuisen.

Mä jään odottelemaan miestä töistä.

Chelse 12+3
 
magicarnie
huomen ois neuvola käynti sit. perkule et minuu pännii ku vuoto jatkuikin tänään. tuhruahan tuo mut kuiteski. koko ajan ajattelee et joku on vinossa. no huomen sen tietää sit onko kaik kunnos, toivotaan. kiva kuitenki kuulla et muil on menny tapaamiset hyvin =)
 
Doplereista hei kysymys! Millä viikoilla ootte saaneet vauvan sykkeen kuulumaan jos omistatte kyseisen vehkeen? Mä en oo vielä löytänyt tolla omallani, mut en jotenkin jaksa panikoida, kun viikkoja noin vähän ja röllykkäkin tuossa edessä vähän vaimentaa. :D

Mielialanvaihtelut on rantautuneet tänne oikein urakalla. Nytkin oon istunut tässä koneella ja vuorotellen itkenyt ja nauranut. Yhtäkkiä tulee hirvee suru puseroon ja sitten alkaa naurattaa, kun en tajua mikä itkettää. Ja ne raivarit. Kyllä on ukkokulta helisemässä. Eilen illalla kävin kattoon, ku tääl oli millimollilla ja kellähän toisella nii jotain kärhämää miestensä kans. Ja auta armias kun oma ukko tuli töistä. Pidin hirveen räpätyksen sille. Eikä se reppana ole edes tehnyt mitään (taaskaan). Onneks se aina antaa mun perheenäidin puolituntisten mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. :LOL: Vaan arvatkaapa kuinka se heittää bensaa meikäläisen roihuun, kun mä oikein räpätän ja toinen vaan syö leipää ja lukee paikallissanomia. Onneks oon oppinut räpättään hiljaisesti, niin esikoinen sai rauhassa nukkua. Eikä paljo hävettäny sit pyydellä hetken päästä anteeks, ku "mää luin netistä että muittenkin miehet on tyhmiä"... :ashamed:

Iltasyömisistä ja syömisistä noin yleensä sen verran, et mä oon tässä yrittänyt syödä kunnon ruokaa, mut pakko myöntää et noi pahimmat pahoinvointiviikot meni kyl esikoisen ajoilta tutulla "jäätelö & mehukeitto -dieetillä". Ainoat mitkä pysyi sisällä ja olivat samalla helpot oksentaa. Nyt ku olot on vähän parantuneet, niin oon koittanut saada alas ihan ruokaakin taas vaihtelevalla menestyksellä. Iltasella oon koittanut aina haukata jotain ns. helposti sulavaa, ku muuten tulee yöllä törkeen huono olo. :/

Jotain oli vielä, mutten yhtään voi muistaa mitä. :D No ei siinä sit, nyt lähen nukkumaan! Unosia kaikille ihanaisille kanssaodottajille!

pipituuna & kakkone 10+6 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Minimee, millamau, Magicarnie Kiitos.
Runo on ite kyhätty.. :heart:

Joku valitti pahoinvointia (millimolli??): suosittelen sea band-rannekkeita (edelleen), ite en oo oksentanut sen jälkeen kun noi kuukausi sitten ranteeseen laitoin, ällö/oksu olo myös on poissa. Neidin kanssa oksensin 5v sitten 16 viikkoa, joten päätin etten samaan helvettiin enää joudu, olo on kuin 7-taivaassa :saint:

Lapsille kerrottiin eilen illalla. Neiti alkoi itkemään että sen on pakko olla tyttö, sillä pojan se lähettää joulupukille. :xmas: (ei siis halua pikkuveljeä)
Lapset kattoivat ultrakuvia innoissaan, mutteivät vielä oikeen osanneet sanoa mitään. Pyydettiin sitten keksimään nimiä: buzz, nakki, olio, barbi, ava, pallo ja Lupu..
Päädyttiin sitten valitsemaan Lupun ja avan väliltä, ja päädyttiin Lupuun kun se kuulosti (meiän aikuisten mielestä) "järkevimmältä"..

Noiden "humpuuki"-testien mukaan kaikki sanois et tyttö olis tulossa, joten uskaltaakohan uskoa? (ovat sanoneet aikasemmat muksut oikeiksi.. :D)

ai niin, sain muuten ultrasta neljä kuvaa mukaani, vau.. Viimekerroilla ultrasta (molemmista 7v ja 5v sitten) on saatu vain 1 kuva.. :D Luojan kiitos mies oli mukana, olisin varmaan ihan oikeesti kääntynyt ovelta kotiinpäin, melkein oli p**t housussa. Nyt jo naurattaa, mutta eilen ei ollu yhtään mukava fiilis.. Näin unta, että se sama täti oli vastassa synnytyksessä, jouduin leikkaukseen, koska vauva oli niin iso kokoinen. Se oli sitten melkein 6 kg ja 60 cm.. :LOL: Oikeesti ei kyllä naurattanut kun heräsin, olin aivan hikimärkä ja syke varmaan 200.. :stick: Kiusatkaa nyt sitten unissakin kunnolla, kun ei muuten muka yhtään pelottaisi..

Niina ja Lupu 12+6

... tein tänään pari tuntia pihatöitä ja siivosin pihasta lelut ja takapihan "roinat" pois, kun ollaan reissuun lähdössä.. Oli mukava aurinkoinen päivä ja rasvatkin (lasten rasva 25 kertoimella) oli iholla ihan asianmukaisesti.. Onnistuin sitten kuitenkin polttamaan selkäni. Saakeli soikoon kun on hellänä! :headwall: En oo onnistunutkaan siinä vielä tänä kesänä, yleensä sen kerran jos pari tulee poltettua.. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj

Yhteistyössä