~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

Heippa leidit :wave:

Meikäläinen alkaa pikkuhiljaa toipumaan pahoinvoinnista, luojan kiitos... :D
Nyt alkaa olo olla aika normaali.. väsymys nyt vieläkin painaa mutta muuten...
Täällähän on taas tekstiä niin pirusti etten jaksa ruveta kommentoimaan :ashamed:
Oon muutenkin ollut niin laiska viimeaikoina kaiken suhteen.. tänne kirjoittaminenkin on tuntunut niin ylitsepääsemättömältä asialta :whistle:
Mulla olis se np-ultra 4.7... taitaa monella muullakin olla samana päivänä =)
Vähän kyllä jo jännittää... verikokeissa kävin viime viikolla ja pari viikkoa sitten oli jo eka nvla lääkäri. Kaikki oli ihan ok.. kohdun koko vastas viikkoja jne...
Nyt mulle on iskenyt paniikki niiden seulojen kanssa :O mitä jos ne hälyyttääkin... kääks :headwall:
Stressatessa taitaa mennä tää viikko : /
Ostin pari viikkoa sitten sellasen angelsoundsin dopplerin mut en oo vieläkään saanut sydänääniä kuuluviin sillä... sekin mietityttää vähän tässä... Mulla kuitenkin viikkoja nyt 11+4!

Tsemppiä ja jaksamista kaikille meille tasapuolisesti... =)
 
Mieletön määrä taas sivuja kertyny, ääh.... :) Hyvä niin :)

Haleja ja voimia poistippuneille, tervetuloa uusille ja onnea ultrakuulumisista. Sartsalle voimarutistus :heart:

Miten teillä joko olette omille lapsille (jos on) niin kertoneet perheenlisäyksestä? Me tänään kerrottiin 7 ja 5 v että niille tulee kaksi pikku sisarusta. Vähän ihmeissään olivatkin mutta iloisia, ja ehkä unohtivat jo asian samantien :DDD Kamalana jännitti se kertominen en tiiä miks...

Tänään oli np-ultra ja turvotukset 1,1 ja 1,2 eli kaikki hyvin siltä osin. Kasvaneet olivat mainiosti mielestäni paljonkin toinen 5,9 cm ja toinen 6,4 (12+3 ja 12+5) mutta laskettu-aika pysyi samana 8.1. Ja viikkoja siis 12+1. Hui kaikki on niin uskomatonta vieläkin........................

Pökerryksissä..

lilliputti 12+1
 
  • Tykkää
Reactions: Jomi
täällä ollaan selvitty juhannuksen vietosta! :)

Uusille, Tervetuloa munkin puolesta, mukavaa että meitä on näinkin monta odottajaa tammikuulle! :)

Mitähän muuta.. Oon kyllä lukenu kaikki viestit, mut enpä muista mihin pitikään enään vastata :(
Ehkäpä vaan omaan napaan..

(.) Meillä juhannusta vietettiin maalla, mun porukoiden luona ja mökillä. Käytiin saunomassa ja rillattiin herkkuja. Kyllä miehet osaa sit olla idiootteja, kun vähän on tuota alkoholia maistellu.. Mies kans vetäs aikamoiset kännit, ja riehu ja huuteli mulle kaikkea rumaa.. Ja yllätys, aamulla ei muistikuvia.. miehet.:headwall:
Kerrottiin mun porukoille vauvasta, ensin pitivät asiaa vitsinä, mutta kyllä ne loppujenlopuks tosi hyvin sen asian ottivat :)

Mulla juhannuksena oli tosi paljon parempi olo, ei tarvinnu oksennella oikeestaan yhtään.. jotenkin tuli jo sellanen fiilis, et apua, onkohan vauvalla kaikki hyvin, ja ehkä oli jotenkin orpo olokin ilman oksentelua.. Ei ois pitäny toivoo mitään. tänään se taas alko, ja yhtä hirveenä kun ennenkin!! :kieh: pitikin mennä sanomaan.. onneks sai nauttia ees pari päivää vähemmistä oireista .


Niiskuneiti 9+1
 
Anteeksi, kun en pahemmin ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan :(

Viime viikolla koin kamalan järkytyksen kun huomasin tiistaina vuotaneeni verta. Vuoto oli vaaleanpunaista. Tiedän että on normaalia vuotaa alkuraskaudessa mutta tietysti se säikäytti pahemman kerran kun takana on ennenaikainen synnytys ja keskenmeno. Ja ensimmäinen raskaus oli alkujaan todennäköisesti kaksosraskaus mutta toinen valui pois. Soitin seuraavana päivänä gynekologiselle hoitajalle. Hoitaja oli jotenkin ihan hölmö kun sanoi "Tietysti sinua pidetään suurennuslasin alla kun menneisyys on tuollainen. Voisihan sitä vaikka virtsanäytteen ottaa." Olin että mitä?! :O

Yritin soittaa päivystykseen 2h ja koko ajan oli linja varattu! Olisin kysellyt että millainen jono siellä on. Ei täältä kotoa ihan niin vaan lähdetä jonottamaan kun on tuo 1v. tyttö. Silloin päätin että antaa olla, en jää kotiin odottelemaan vaan marssein yksityisen vastaanotolle. Vatsaa särki ja poltteli järkyttävästi. Olin aivan varma että kesken on mennyt. Olo oli järjettömän helpottunut kun pääsin yksityisen penkkiin. Siellä se pieni köllötteli kaikessa rauhassa :) Ei osannut lääkärikään sanoa mistä säryt ja polttelut johtuivat. Viikonloppuun asti särkyjä oli mutta ei enää sen jälkeen. Mistä sitten lie johtui :confused:

Sannuli 10+4
 
Viimeksi muokattu:
Maira Eka kyllä sillon yöllä ajattelin että nyt riitti. Kaikkein parasta tässä on se ettei mies muista mitään. Oon kyllä aina sanonu et jos kerrankin mies muhun käsiks käy niin se on sit siinä. Olisin kyllä jo lähteny jos vauvaa ei olis tulossa. Se on kun sitä viinaa saa niin sekoo sit oikein kunnolla.

Ootteko te muut jo hankkinu vauvalle vaatetta? Mä oon vauvakuumeissani haalinu vuosien varrella jo aikamoisen kasan pieniä vaatteita alennusmyynneistä. Tänään sorruin taas ostaan alesta vaatetta. Tällä kertaa ostin muutaman 62cm:sen vaatteen kun tota 50-56 senttistä on jo iso laatikollinen :ashamed: Pari äitiyspaitaakin oon jo ostanu, vaikka ei kai toi mun maha kasva vielä hetkeen. Taitaa edelleenkin olla vaan turvotusta.

Ajattelin josko sitä alkais kuvaan aina tasaviikoin masua et näkis kuin paljon se kasvaa, tai siis olis ihan kiva seurata mistä lähetään ja mihin päädytään :D
Onko muut toteuttanu tai aikooko toteuttaa jotain ton kaltasta?

 
Nijan: Ei ole ollut tarvetta hankkia mitään kun kahden ensimmäisen jäljiltä on jo kaksi melkein täyttä äp-laatikkoa vaatetta ja niitä olen karsinut kirpparille jo monet kerrat :D Ainut mitä pitäis hankkia on pieni pinnasänky ekoiksi kuukausiksi (joko tehdä tai sit vuokrata vaavi) ja sitteri meiltä kans uupuu kun myin entisen pois jaloista tilaa viemästä.

Esikoisen odotusaikana otettiin tasan yksi kuva masusta. Kakkosen odotusaikana otettiin muistaakseni kolme kuvaa eli joskus rv20, sit joku rv25 ja olisko ollut rv30 en nyt tarkalleen muista enkä jaksa nyt tarkistaa. Aion tälläkin kertaa muutaman kuvan ainakin ottaa tai pitäisköhän laittaa tällä kertaa mies kuvaamaan niin tulis vähän parempi kuvia, meillä kun ainut peili on tuossa sängyn päädyssä ja joutuu menemään sängyn ja seinän väliin seisomaan ja sit kuvaan tulee kaikenlaista mitä yöpöydällä sattuu lojumaan jne. jne.
 
Nijan Kuulostaa kyllä todella hurjalta tuo teidän juhannus… :O Pakko sanoa, että en pystyisi tuollaista antamaan itse anteeksi.

Mamu82 Tuossa edellä itsekin harmittelin sydänäänien kuulumattomuutta, mutta sehän ei tosiaan ole mikään ihme, jos ei vielä kuulu. Angelsounds itse taitaa sanoa, että rv 12+ kuuluisi aikaisintaan (vaikka monilla kuuluu aiemminkin). Toisilla ei neuvolassakaan kuulu sydänäänet moneen viikkoon. Eli siitä ei voi mitään päätellä, mutta ymmärrän paremmin kuin hyvin pelon ja turhautumisen siitä huolimatta! :hug:

lilliputti3 Onnea ultrakuulumisista!

niiiiskuneiti No on kyllä ollut sielläkin aikamoinen juhannuksen juhlija. Mun mies joi yhteensä kolme olutta kahtena iltana, mutta ei se kyllä kovassa humalassakaan ala ikinä haukkua tms. Korkeintaan vaan vonkaa rasittavuuteen saakka seksiä :LOL:

Sannuli88 Onpas siellä ollut säikähdyksen aihetta :hug: Toivottavasti jatkossa ei tuu mitään tuommoisia poltteluita, vuotoa tai muuta ikävää!

Vauvanvaatteita ei olla vielä ostettu. Taidetaan ootella se nt-ultra ja sitten vois antaa itselleen luvan hypistellä pikkuruisia vaatteita :heart:

Masun kuvaaminen on kyllä aikeissa, ihan viikoittain olisi kiva napsaista kuva! Mies on kans innostunut kuvaprojektista. Vielä ei olla aloitettu, vaikka voisi sen lähtötilannekuvan nyt ottaakin. Muuten ei vielä ole pyöristymistä havaittavissa silmin ainakaan. Farkut vähän kiristää, mutta tulipa tuota juhannuksena sen verran herkuteltuakin, että ei oo ihme :ashamed:

Sartsa83 Ihana kuva! :heart: Onnea, onnea!

(.) Kävinpäs siellä verikokeissa tänään. Muuten meni tosi kivasti, mutta mulla olis pitänyt ilmeisesti olla neuvolasta saatuna ja täytettynä joku lappu, jota en koskaan oo nähnytkään. Huomenna täytyy heti aamusta soittaa neuvolaan, josta toivottavasti voin käydä hakemassa sen paperin ja viedä sitten labraan. Ennen puoltapäivää sen pitäis olla labrassa. Toivottavasti onnistuu, muuten menee näytteet hukkaan… Mulle kyllä tarjottiin sellaista vaihtoehtoa, että verikokeet voitais ottaa huomenna, mutta olin varannut ajan etukäteen ja psyykannut itteni siihen, että verta otetaan. Jännitys oli sen verran kova, että halusin hoitaa sen pois alta. Onneksi tällä kertaa oli todellakin asiansa osaava näytteenottaja. Suoni löytyi kertalaakista ja niin nätisti laittoi neulan, ettei juuri tuntunutkaan. Kuusi putkiloa se otti, jos nyt oikein laskin. Katselin ihan toiseen suuntaan ja laskin vain ne putkilon vaihdot :D

Jomi & Samu-Sirkka 10+1
 
Ihana kuva sartsa! :heart:

Jomi toivottavasti se paperi löytyy ettet joudu uudestaan kokeisiin, ei se hääviä ole.. : /

raparperitaivas mulla on kans just tollasia kramppeja et on pakko olla vaan paikallaan ja koittaa oottaa et kipu hellittää, ei mulla ekasta tälläsiä ollut ollenkaan, mut kai nuokin asiat muuttuu, huolissaan en oo silti osannut olla.. :)

niiiiskuneiti johan on teilläkin ollut jussi.. : / toivottavasti annoit ukolle kunnon palautteen! :kieh:

Mamu Kiva et olot helpottaa pikkuhiljaa.. :) Älä huoli niistä sykkeistä, ei ne kaikilla ajoissa kuulu..+ kannattaa kokeilla eri paikkoja mistä kuunnella, vauva voi olla yllättävän ylhäällä tai sivussa jne.. :) Maltti on valttia, vahingossa minäkin ne sykkeet aina löydän..

Noita verikokeiden putkimääriä ihmettelen minäkin, kun ei multa otettu kuin 3 putkea, kaikenkaikkiaan.. :confused: Ja siinä on kaikki, seulat, hivi, veriryhmän määritys jne jne..

Vauvanvaatteita tai tarvikkeita en ole ostanut enkä osta..Ennestäänkin kaappi täynnä kampetta.. :) Sit joutuu jotain hankkii jos se tulokas onkin tyttö.. :D

Kuvia mahasta tulee otettua varmasti, kuten esikoisen aikaankin ja ne on cd:llä tallessa..Onhan tuo raskauskin oma matkansa ja kokemuksensa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sartsa83, oii, ihana kuva, hirmusesti onnee ultrasta! <3

Maira, jeps sai kuulla kunniasa.. ollaan kyllä puheväleissä, mutta oon sanonu et anteeks se ei vielä hetkeen saa. ennenkun on hyvittäny tekonsa! Minäkö vaativa nainen? ;)

(.) tänään tuli postissa ultra aika. tuonne heinäkuulle puoleenväliin. mun harmikseni, se päivä ei sovi mulle. oon koko viikon toisella paikkakunnalla :( huomenna täytyy soittaa ja siirtää aikaa! palataan huomen taas asiaan, nyt täytyy kiiruhtaan nukkumaan, kun tää hirvee väsymys on palannu.|O
Hyvää yötä, palataan huomenna!:wave:

Niiskuneiti 9+1
 
Minakin taalla taas pitkasta aikaa huhuilen :wave:

Luin niin pitkalti kuin vasymykseltani jaksoin ja huh, etta olikin rankkaa tekstia. Kylla joudun hattua nostamaan teille kanssa mammat, jotka joudutte normaali arjen ongelmien lisaksi viela karsimaan lisa taakasta. Suuret voima halit masennuksen kanssa kamppaileville, yksinaisille, laheisten sairauden kanssa kamppaileville, pahoinvoinnin ja vasymyksen uuvuttamille :hug:
Kun vaan jaksatte muistaa, etta aina tulee se aamu kun kaikki nayttaa paremmalta ja elama tuntuu helpommalta. Joku paiva se tulee. Siihen asti hoitaa vaan tarkeimmat ja pakolliset asiat ja loput hoituu itsestaan/myohemmin. (anteeksi etten kommentoi nimimerkkeja kayttaen, mutta minulle on edelleen hankala muistaa kaikkien nimimerkkeja joille haluan kommentoida, vaikkakin asiat jaa mieleen).

(.) Minun ensimmainen neuvola oli muutama paiva sitten. Tapasin saman katilon joka minulla oli ensimmaista odottaessani ja olipa niin ihanaa kun han muisti ja tuli lampimasti halaamaan. Siina menikin sitten pitka tuokio ihan kuulumisisa vaihtaessa ja valilla vahan sivuttiin uutta raskauttakin :) Heti sain laakityksen tahan pahoin vointiini ja taytyy sanoa, etta viimeisen kk:n 24/7 allotyksen jalkeen kun ensimmaisen tabun otin ja paha olo haipyi kuin taika iskusta, niin kylla elama taas hymyili :D Ihana laake!!!!! En tieda onko siella suomessa saatavana mutta nimi on tallainen Ondansetron hcl 4mg. Olo on kuin uudesti syntyneella :D No kuitenkin, katilo teki siina samalla ensimmaisen ultran ja pikkuinen papuhan siella nakyi ja sykkiva sydan :heart: Koko vastasi viikkoja ja kaikki naytti olevan hyvin. Rauta tabut alotettiin heti (viime raskaudessa alotettiin alle 100hb:lla). Veren paineet oli 90/50 (ihmekkos etta on pyorrytellyt ja vasyttanyt). Talla kertaa otettiin 4 putkiloa verta ja pissa nayte. Seuraava aika on viikon paasta, jolloin tehdaan papa koe ja sisa tutkimus. Kunnon ultraan (siis taalla ultran tekee normaalisti siihen ainoastaan koulutettu kuvaaja. Minun tapauksessani katilo vaan halusi tarkastaa etta kaikki on kunnossa) paasen vasta elokuun alussa. Kaikin puolin ihana kaynti ja innolla odotan jo ensi tapaamista :) Minun katiloni on aivan ihana ja matkustellut paljon seka tekee katilon toita hyvantekevaisyytena kolmannen maailman maissa omilla lomillaan. Itse myos saman henkisena osaan arvostaa hanen tyopanostaan ja asiantuntemustaan. no mutta se siita hehkuttamisesta. Nyt vaan tuntuu etta energiaa on vaikka toisille jakaa kun tuo pahoinvointi on selatetty ja ruokakin maistuu :p

Lonely ja Sintti 9+3
 
Voe kamala ku ootte ahkeria :p

Kävin juusti NP-ultrassa ja kaikki oli hienosti.
Kyllä mua jännitti ihan hirveesti sinne meno, kun pelkäsin että jos syke ei näy tms...
Kaikki mitat oli mallillaan ja villahousu hillu kovaa vauhtia :)
Niska turvotus oli 1.9 tai 2.0, sanoi että laittaa 2.0. Mulla kuulema ikä voi tehdä tän. Katoin 2004 syntyneen niska turvotusta ja se oli 1.2... hieman alkoi pelottamaan, mutta eihän tuo hälyttävää ole kun se raja on 3.0

Katotaas osaanko laittaa kuvan :)
]



iimukka ja villahousu 12+6
 
Viimeksi muokattu:
Sartsa83
Kiitos kiitos :) :heart: tinker_ tuommosen kuvan saa sekä np-ultrassa että rakenneultrassa Tampereella Suomen terveystalossa. :) Nokian kaupunki maksaa jokaiselle raskaana olevalle Nokialaiselle 2 ultrakäyntiä Suomen terveystalossa, koska Nokialla itsellään on aivan surkeat laitteet. Mut mielelläänhän tuolla käykin, kun ilmatteeks nuo saa. :)

Mun piti tänään kommentoidakin täällä, mutta nyt täytyy kyllä sanoo etten jaksa. :( Pitäs viikata pyykit ja kohta varmaan kaivaa murkinaakin tuolle jätkälle et pääsee sitten kotvasen kuluttua lähtemään ulkoileen.

Sartsa ja Pötsi 12+3 :heart:
 
No nyt luullakseni selvisi tuo, miksi ainakin Tampereella tunnutaan ottavan kuusi putkiloa verta. Soittelin nimittäin juuri neuvolaan th:lle siitä mysteeripaperista, joka mulla muka olisi eilen pitänyt olla mukana. Terkka sanoi, että ei sillä paperilla ole mun kannalta oikeasti mitään väliä, siellä labrassa ei vaan oltu tästä tiedetty. Se lappunen nimittäin liittyy johonkin kansanterveydelliseen tutkimukseen eli ne ”ekstraveret” otetaan ilmeisesti tähän tarkoitukseen! Onneksi ihana th aikoi hoitaa asian eikä mun siis tarvitse lähteä juoksentelemaan helteessä ympäri kaupunkia :)

Lonely Onpa kyllä mahtavan kuuloinen kätilö sulla!

iimukka Onnea! :flower: Ei varmasti kannata huolestua tuosta turvotuksesta, hyvinhän se on noissa rajoissa. Mulle ei ainakaan tuo kuva näy :(

(.) Tänään tasan kaksi viikkoa nt-ultraan! Täähän menee ihan yhdessä hujauksessa, eikö ;) Taas alkoi sitten jonkinmoinen hellejakso... En oo kovin innoissani asiasta, meillä kun tuppaa lämpenemään tämä asunto niin hurjasti. Jostain syystä muutenkin mulla käy vähän väliä mielessä, että olispa jo syksy :confused: Oon kyllä ihan syysihmisiä, mutta jokaisessa vuodenajassa on puolensa. Pitäis nyt yrittää nauttia täysin siemauksin viimeisestä kesästä kaksistaan!

Jomi & Samu-Sirkka 10+2
 
No nyt luullakseni selvisi tuo, miksi ainakin Tampereella tunnutaan ottavan kuusi putkiloa verta. Soittelin nimittäin juuri neuvolaan th:lle siitä mysteeripaperista, joka mulla muka olisi eilen pitänyt olla mukana. Terkka sanoi, että ei sillä paperilla ole mun kannalta oikeasti mitään väliä, siellä labrassa ei vaan oltu tästä tiedetty. Se lappunen nimittäin liittyy johonkin kansanterveydelliseen tutkimukseen eli ne ”ekstraveret” otetaan ilmeisesti tähän tarkoitukseen! Onneksi ihana th aikoi hoitaa asian eikä mun siis tarvitse lähteä juoksentelemaan helteessä ympäri kaupunkia :)

Lonely Onpa kyllä mahtavan kuuloinen kätilö sulla!

iimukka Onnea! :flower: Ei varmasti kannata huolestua tuosta turvotuksesta, hyvinhän se on noissa rajoissa. Mulle ei ainakaan tuo kuva näy :(

(.) Tänään tasan kaksi viikkoa nt-ultraan! Täähän menee ihan yhdessä hujauksessa, eikö ;) Taas alkoi sitten jonkinmoinen hellejakso... En oo kovin innoissani asiasta, meillä kun tuppaa lämpenemään tämä asunto niin hurjasti. Jostain syystä muutenkin mulla käy vähän väliä mielessä, että olispa jo syksy :confused: Oon kyllä ihan syysihmisiä, mutta jokaisessa vuodenajassa on puolensa. Pitäis nyt yrittää nauttia täysin siemauksin viimeisestä kesästä kaksistaan!

Jomi & Samu-Sirkka 10+2
Voi ei, kokeilen laittaa jollain toisella tavalla kuvan :)
 
Ihana kuva iimukka! :heart:

Jomi No joo, tuo tutkimus voi tosiaan selittää sen putkimäärän..Kun ei tosiaan seuloja yms. varten täällä otettu kuin ne kolme.. :)

Lonely Hyvä et sait helpotuksen ja pääsit vähän kurkkimaankin pientä! :heart: :)

niiiiskuneiti OIKEIN, mä olen sen verran julma nainen et vois olla tollasen jälkeen aika katellen ukon kanssa...Keskinäistä kunnioitusta pitää olla sen verran ettei toiselle huudella mitään, ei edes humalassa.. :kieh: Känni jos jokin on ehkä universumin huonoin tekosyy, jossei ole kykeneväinen kontrolloimaan itseään humalassa, ei kannata silloin myöskään sitä humalaa hankkia... Tai näin minä sen ajatellen..

Tässähän alkaa ihan innolla odottelee ens viikkoa kun pääsee itsekkin np- ultraan, eli mulla on se viikon päästä perjantaina.. :) Mies ei ikävä kyllä ehdi mukaan, mut ei se mitään..
Sykkeet taas eilen vahingossa löysin kun tarpeeks korkealta etsin, eli mulla ne kuuluu jo n. 3 sormenmittaa navasta alaspäin, eli ei kannata edes haaveilla etsivänsä niitä mistää häpyluun luota.. :D Ei löydy nimittäin takuulla..Ja aina se kuuluu vasemmalta puolelta.

Nyt meillä on sopivasti tohinaa, ei ehdi jäämää miettii raskautta.. :D Tällä viikolla pitää hakia esikoiselle rokote, ens viikolla on ultra, sitä seuraavalla viikolla talon kuntokartoitus ja neuvola, sen jälkeinen viikko on peräti tyhjä, mutta sitten onkin jo muutto edessä.. :heart:
Eli tohinaa riittää.. :)

Mutta kai mun on mentävä ruokkii toi esikoinen, joten mukavaa tiistaita kaikille! :) :heart:

Maira ja kirppu 11+0
 
Heippa!

Täälläkin np-ultrareissu takana. Turvotusta oli 1,5 mikä on hiukan enemmän ku on ollut noissa edellisissä raskauksissa, mutta ihan normaaliarvo kuitenkin. Kätilö sanoi, että 2,5 ylittävät lukemat olisivat olleet jo koholla oleviksi laskettavia eli ihan hyvällä mielellä kai tässä voi olla :) Laskettuaikakin muuttui siitä minkä mukaan itse olen laskenut - ja harmikseni aikaisempaan suuntaan eli La on nyt 5.1.

Samalla reissulla antoivat minulle jo insuliinitkin mukaan kun paastoarvot ovat koholla. Eivät ainakaan vielä passittaneet sokerirasitukseen kun kätilöt olivat sitä mieltä että eipä siinä mitään uutta ilmene.. Mut saa nyt sit nähdä käskeekö lääkäri jossain vaiheessa vielä mennä siihen jotta voi vahvistaa diagnoosin tms.. Lähinnä nyt pelottaa jo vuodenvaiheen aika kun alkavat herkemmin käynnisteleen rd-raskauksia.. ja kun toi la on noin vähän seuraavan vuoden puolella niin saas nähdä kuuntelevatko äidin toiveita jos vauvan vointi on kuitenki ok.. No, turhan aikaista pohdintaa toki, mutta toivoisin niin vauvan syntyvän vuoden 2012 puolella!!

Pirtsi ja kirppunen 12+5
 
Täälläpäinkin taas heräilty uuteen aamuun :)

Soitin ja muutin ultra-aikaani. Elikkä ultra on nytten 14.7 :) parin viikon päästä siis, jänskättää jo nyt! Välttämättä mies ei pääse mukaan, sillä hän tekee reissuhommia, ja on vähän epäselvää, millon tulee takaisin aina reissusta. mutta toivottavasti pääsee. Ketä teillä on ollut mukana ultrassa?
Torstaina meen neuvolassa käymään, otetaan verikokeita. ja sitten perjantaina oikeen labraan ottaan sitä seulontaa varten veriputki ja sitten pissanäyte. näillä siis etiäpäin.

niiskuneiti 9+2
 

Yhteistyössä