Tammikuussa pillerit mäkeen heittäneet :)

Heippa!

Löytyykö muita jotka ovat päättäneet antaa vauvan tulla kuvioihin mikäli on tullakseen, tai ihan jotka yrittämällä alkavat yrittämään? =)

Minulla on viimeinen tyhjennysvuoto ollut tuossa 9.1 päivän jälkeen (ei kyllä tullu kunnollista tyhjennystä, sitä vähän ihmettelen..) mutta joo, eli eka kierto pillereiden jälkeen, menossa kp jotain 22 tienoilla.

Meillä siis tilanne, että mulla 1 lapsi edellisestä suhteesta (ivf-hoidoilla saatu) ja miehellä 1 lapsi. Ja nyt ei ole tarkotus yrittämällä yrittää, vaan antaa tulla mikäli on tullakseen.

Ihmetyttää oma vartalon toiminta tässä pillereiden lopettamisen jälkeen.. lienekkö oli sitten ovis kun tuli AIVAN JÄRKYTTÄVÄT vatsakivut (en nyt muista mikä kp oli menossa..) ja kipuilu/vihlonnat tunteet on siitä saakka jatkuneet. Onko muilla mitään vastaavaa?

Okei, mutta sitten lisää mikäli tähän pinoon muitakin ilmestyy :)
 
Minnij
Täällä yksi ilmoittautuu! :wave: Pillerit heitetty mäkeen, viimeiset menkat olleet 11.-15.12., sen jälkeen ei ookaan niitä paljon näkynyt... Ja oon ihan ihmeissäni kaikkien oireitteni, tai "oireitteni", kanssa :headwall: Malttamaton kun oon ni oon jo ehtinyt tehdä 4 testiä ja kaikki olleet negoja, HUOH. On vaan ollu niin ihmeellinen olo, väsyttää, turvottaa niin ettei meinaa housut mahtua kiinni, etovaa oloa, mahaa vihloo, tissit arat, mielialat heittelee jne.. Taitaapa johtua pillereitten lopettamisesta, jos ei kaikki testit oo ollu viallisia :LOL:
 

Yhteistyössä