+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
Ansku83..................58/21-68........28v....1.lapsi....yk11
iltatähti-80...............54/28...........31v......4.lapsi.....yk12
MeaMinnis................54/27-32.......33v.....2.lapsi....yk2
marica30.................47/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
macy gray...............43/30-34.......31v.....2.lapsi....yk24
Micaela...................25/??.............26v.....1.lapsi
Rulla-Katriina...........24/28-30..................2.lapsi....yk1
Ranskis...................23/27-30..................2.lapsi.....yk1
Lara_84...................23/26-28.......27v.....1.lapsi.....yk5
Anastacija...............12/26-29........27v.....1.lapsi....yv1,5
MolliMelooni..............6/28-30........33v.....2.lapsi.....yv4,5
Jensar.....................5/28.............32v.....2.lapsi.....yv2
ÄitiliiniX5.................4/28-30........29v......6.lapsi.....yk2




PIINAILIJAT



HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET 2012, TAMMIKUU
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, DingeLiDong, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.



Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Kiitti MolliMelooni uudesta hienosta pinosta :) Mää edelleen odottelen niitä kuukautisia alkavaks, että pääsis uuteen kiertoon :) (mulla on muuten terolutteja kaapissa jäljellä parin vuoden takaa :D ) Pitäisköhän alkaa popsiin niitä??? ;)
 
Kiitos Mollimelooni uudesta pinosta!

Näin Uuden Vuoden ensi huomenen kunniaksi laitankin teille ei-yhtään-neuroottisuutta huokuvan kuvan ;) Onneksi ollaan täällä anonyymisti, niin ette voi soittaa valkotakkisia ovelle :LOL:

Aijaa.com - 9278067.jpg

Melkein alan jo uskoa ja toivoa, mutta silti pelottaa noiden vuotojen takia, että onkohan kaikki "kotona" - ja nyt en tarkoita pääkoppaa, sen suhteen taitaa olla jo menetetty peli :D.

*muoks: siis käytössä Davidin 10-puikot, Pregcheck-liuskat (joista alin otettu tänään aamulla dpo 15-16) ja Apteekin oma tältä aamulta. CB:n digi sanoi "raskaana 1-2 viikkoa" dpo 13-14.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Krumeluu mahtavaa!! :heart:

Mulla olikin hauska juttu viime yönä. En nimittäin saanut syötyä sellaisia ihania lohijuttuja joita normaalisti rakastan. Otin käteeni ja oksennus meinasi tulla. En tiiä mistä johtuu koska ei raskausoireet voi näin varhaisessa alkaa?? Tänään mulla päivä 22/32. Silti ei mikään maistunut, taitaa olla jotain muuta sitten.. :D
 
rontti ihanko totta olet sitä mieltä? Kyllähän tuo raskauden onnellinen jatkuminen vähän epäilyttää, tosin vuotoja ei ole ollut nyt ollenkaan kahteen päivään, kun olen ottanut ihan levon kannalta, en käynyt lenkillä jne. Yritän rauhoittaa itseäni sillä, että jos kyseessä olisi ollut kemiallinen, ovat viivat kuitenkin aika selvästi vahvistuneet... Haluaisin jo heittäytyä kunnolla iloitsemaan raskaudesta, mutta pelko estää heittäytymisen.

Joka tapauksessa kiitos kaikille tsempeistä! Olette te ihania naisia sitten kertakaikkisesti.
 
Hyvältä näyttää Krumeluu! Onnea. :flower:

En ole vuotojen tai keskenmenojen asiantuntija, mutta mun mielestä kuulostaa harmittomammalta, jos vuotoa tulee rasituksen jälkeen (eikä siis koko ajan tai solkenaan).

Pietään peukkuja. =)


PS Olet varmaan jo etsinyt netistä kaiken mahdollisen, mutta mun mielestä tuolla Terveyskirjastossa oli erittäin rauhallinen ja rauhoittava teksti aiheesta:

"Alkuraskauden verenvuoto ei ole harvinainen oire, mutta se saattaa pelästyttää. Usein vuoto on niukkaa, kivutonta ja vaaratonta."

Alkuraskauden vuoto :: Terveyskirjasto
 
Viimeksi muokattu:
KRUMELUU :heart: :hug: Mahtavuutta!!!! ONNEA SYLIN TÄYDELTÄ!!! :heart:

Ja oikein hyvää ja kaikinpuolin rikasta alkanutta vuotta kaikille!!! :heart:

Täällä ei merkkiäkään tädistä edelleenkään....
 
Kiitos mollimelooni uudesta pinosta!

Micaela jännää jännää,josa se jostain kertoisikin....

Krumeluu onnea onnea

Äitiliinix5 onnea uuteen kiertoon ;)

Mantu82 tervetuloa! siellä alkaakin olee jo jännät paikat!!ootko malttanut olla testaamatta noin pitkälle?!? mä en pystyis :)

Siitä sitten pääsenkin omaan napaani. mä oon niin tyhmä että ajattelin testaa jo torstaina ( kp 24) koska ukko lähtee reissuun :) ja kyllä täällä on nyt niin jalat maassa kuin voi olla, vaikka noita " oireita" tuossa on ollu ja tupsahdellut lisääkin. Finnejä ei kait pysty itselleen kuvittelemaan :D ...mutta nyt sitten tämä alakuloisuus viittaisi kovasti siihen että menkat olisi tuloillaan :( näin se aina menee...torstaita odotellen,jos ei nyt sitten aiemmin täti kurvaa kylään...
 
Kiitos Ranskis! Oon just lähdössä testiä ostamaan ja onhan se ollut kamalaa pitkittää sitä testaamista, mut päätin oottaa kuukautisten loppuun ettei tulis turhaa pettymystä. Vaikka just vasta alotettiin yrittäminen niin sitä haluis kaiken heti ja nyt :) On ollut kaikenlaisia tuntemuksia tämän kierron aikana, joten odotukset on vähän turhankin korkealla.

No, tänään se varmaankin selviää!

Onnea paljon Krumeluulle!!!
 
ON: Täällä Puregonit pistetty eilen ja kummastuttaa vaan tuo vuoto, kun ei se oikein ookaan niin vuolasta kun yleensä. Perjantaina tuli jo kirkasta verta paperiin, ajattelin että nyt alkaa, mutta maltoin katsoa lauantaihin, jolloin tulikin keskikokoinen klimppi jo ulos, mutta siihen se taas tyssäsi. Tosi "vesimäistä" niukkaa ohutta vuotoa tulee vaan, ei yhtään niin limamaista ja veristä kuin yleensä. Katsoin kuitenkin että tulevan punktion kannalta on lauantai jo parempi katsoa kp1, koska vuoto ei tästä runsastu näköjään ja menkkakipujakin on ollut jo kolmisen päivää. Ehkä ennen toista puregonpistosta vois vielä varmistaa raskaustestillä, vaikka haaskaamista se varmasti on:headwall: Hormoonihuurut pistää sitten jo heti alkuun näköjään vitutusvaihteen ja murehtimisen käyntiin, tuntuu että koko hoito jo tuhoon tuomittu kun ei kroppa toimi niin kuin yleensä:kieh:

Mäkin huhuilen miten Macy Grayn kierto päättyi?:wave:
 
Olipa Mantulla lyhyt visiitti. Hieno juttu! Onnea hirmuisesti!

Tänään dpo 9 testarin first signalilla. Taas tuli testiajan jälkeen viivanpaikka / haamu, tosin paljon selvempi kuin edellispäivänä. Negaksi kuitenkin tulkitsin kun ei ollu väriä ja tuli testiajan jälkeen. Onkohan ne testit vaan ihan kuraa kun tollasia näyttelee. Kaipa se on taas ylihuomenna testattava :p loput testit onkin Davideja.
 
Hei kaikki!

Uutena minäkin ilmoittautuisin mukaan. Olen tammikuussa 33-vuotta täyttävä ja Saksassa elävä kuumeilija. Aiemmasta liitosta 10-vuotias poika eli pikkukakkonen toiveissa.

Olen jo jonkin aikaa täällä taustaillut ja nyt sain aikaiseksi rekisteröityä :)

kp23/28-30, 2.lapsi, yk1

Ovis osui suunnilleen Jouluaatoksi (en tikuttanut) Nyt siis dpo 9-10. Ensi viikolle ajattelin jättää testaamisen. Oletetut tätipäivät pitäisi alkaa tämän viikon lopussa viimeistään Sunnuntaina. Eli jollei tätiä näy (toivottavasti) aion dipata viimeistään maanantaina. Oloja ei kummemmin ole - rinnat ovat aristavat ja silloin tällöin maatessa vatsassa nipistelee. Esikoisesta ei oikeastaan ollut mitään kummempia tuntemuksia alkuaikoina - ei pahoinvointia eikä huimausta - joten en osaa sanoa vielä onko tärpännyt vai ei.

Pyydän jo valmiiksi anteeksi ontuvaa suomenkieltä. Olen ollut kohta 5-vuotta pois Suomesta enkä juuri käytä suomenkieltä normaalioloissa :whistle:

Jos tärppää lähikuukausina niin ainakin voin tarjota hieman "erilaisen" raskaustarinan, käytäntö täällä saksassa on minulle täysin outo - eli vähän niinkuin ensikertalaisena plussataan kun plussataan ;)

Ihanaa plussarikasta vuoden alkua jokaiselle kuumeilijalle!
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Ellamae
Oli pakko tulla kurkkaamaan, mitä tänne kuuluu?;)
Täällä yritellään selvitä oireiden kera ja viikkojakin kertyi jo 1 lisää.
Toiv. pääsette vielä meidän syyskuisten porukkaan:D

Ellamae ja Onni 5+0
 
Ellamae
Rulla-Katriinatää raskaus oireilee kyllä täysin eri lailla kuin kaikki aiemmat. Sellainen erikoinen rintojen särky, mitä ei muissa raskauksissa ole ollut, on jäänyt pois mutta kylmä on,tosi kylmä. Mun varustukseen kuuluukin fleecetakki, villasukat, legginsit ja huopa. Siis myös sängyssä:D
Aiemmissa raskauksissa tuo vilutus on alkanut vasta vko:lla 6+.
Eilen illalla oli jo alkavaa pahoinvointia, sekin jo aiemmin.
Ja menkkakivut aaltoilee ajoittain, kun pieni raivaa pesää itselleen:heart:
Nenän limakalvot on aiempaa enemmän kuivat, joten nenä tukossa ja vuotaa jatkuvasti.
Repäisykipuja löytyy pitkin päivää ja töissä se etenkin on "hauskaa" pappoja siirrellessä, sillä vaikka kuinka yrität ottaa ergonomisen haara-asennon, niin kyllä se siirto vaan tuntuu.
 
Ellamae Kuulostaa ihanalta ja ihanan kamalalta. Paljon onnea odotukseen! Minä maltan odotella vielä tämän viikon loppuun katsellen jos/kun täti tuleepi kyläilemään.

(Pitäisi olla kyllä oviksen edeltävä ja jälkeinen aika hyvin käytetty hyväksi :whistle:)
 
Heippasta vaan tänne!

Sperma-analyysi tuli, jo nyt, olin iha varma et sitä saa oottaa ens viikkoon! =)
Diagnoosi: normospermia, Lausunto: määrä, liikkuvuus, muoto ovat hyviä, hedelmöityskyky on hyvä! Joten, kuten olen jo asian tiennyt, lapsettomuutemme johtuu vain ja ainoastaan minusta! :| Mut ei muuta ku eteenpäin, sanoi mummo lumessa! :D
Silti pari kohtaa vaan vähän ihmetyttää tuossa! Miten teillä, joiden miehet käyny tuon spermatestin, on ollu tuo kohta siittiöiden muoto? Se ihmetyttää, lausunnossa hyvä, mut täh? Jos epänormaaleja on erittäin paljon enemmän ku normaaleja, ni mite se voi olla hyvä? Normaaleja on 6%...okei, viite arvo on kyl >4%.....epänorm. sit taas sen 94%....mää en vaan tajuu!?!! :D
 
Viimeksi muokattu:
Tervemenoa Mantu ja onnea.

Tervetuloa Rulla-Katriina.

Eilen aloitin taas pistelyt, huomenna menee viimeinen satsi clomeja. Maanantaina luvassa kontrolli, silloin siis kp11. Viikon päästä to/pe olisi sitten ovis, jos vanhat merkit paikkansa pitää. Kunhan nyt kypsyisi vain yksi tai maksimissaan kaksi möllykkää, eikä intoutuisi liikaa systeemit.
 
Niin ja Anskulle piti kommentoimani. En muista, millaiset tulokset meillä oli. Mutta sellainen muistikuva olisi, että normaaleiksi lasketaan ihan vaan tietynlaiset, joten epänormaalitkin voivat olla ok ja ihan kelpoisia siitoshommiin.
 

Yhteistyössä