Tammivauvat 2010

Moikka kaikki.

Ihana kesä on tullut niin ei tule paljon täällä pyörittyä..

Poju pyörii sitäkin enemmän, molempiin suuntiin mennää jo lujaa, ei enää pysytä maton päällä kun vauhtia on liikkaa.. :eek:

Lisäksi pojulle on tullut jo kaksi hammasta ja kolmas jo tulossa ja ikää on vasta 5kk :D aika hurja tahti.

Nyt hommiin..

Jenninho ja pikkanen poikanen 5kk
 
Moips!

Meilläkin oli pikkuneidillä 5kk neuvola. Kaikki hyvin. Painoa 8180g ja pituutta 66,1cm :)
Ihan riittävästi kasvaa siis.
Eli täysimetyksellä jatketaan vielä 1kk.
Vähän oli itkuisespi, rokotteista todennäköisesti johtui. Laitoin supon ja helpotti.

Hyviä vointeja kaikille! :heart:
 
MEillä oli myös maanataina 5 kk neuvola (vaikka ikää siis jo yli viikon enemmän..)! Mitat oli 8745 g ja pituus 66 cm :) Ihana tyllerö on :heart: Ihanaa myös kun on kesä eikä tartte vaatettaa niin paljoa ulos, toisaalta kyllä ollut nyt helppoa kun ei oo kovia helteitäkään, niin ei tartti olla huolissaan liiasta kuumuudesta!

Hauskaa kesää kaikille :flower:
 
:wave:
Kiirettä piisaa, kaksoset vie kaiken ajan ja voimat ja ylikin.
Meillä menee kaikki päin mäntyä siitä mitä oppikirjat sanovat ja miten on aiempien
lapsien kanssa menty ja pärjätty.
Toisin sanoen täysin sairasta touhua :(
 
Voisko joku laittaa mistä sen kerhon löytää niin voisin koittaa alkaa sinne jossain vaiheessa oikeasti myös kirjoittaa?
Onhan se useasti täällä jo ollut, mutta en jaksa penkomaan :ashamed:
Kiitti sille joka viitsii helpata.
 
Voisko joku laittaa mistä sen kerhon löytää niin voisin koittaa alkaa sinne jossain vaiheessa oikeasti myös kirjoittaa?
Onhan se useasti täällä jo ollut, mutta en jaksa penkomaan :ashamed:
Kiitti sille joka viitsii helpata.
 
Enie kerhon löydät kun menet Kaksplussan etusivulle ja sieltä noin puolesta välistä löytyy kohta kerhot. Klikkaat siitä ja sitten listasta etsit Tammivauvat 2010. On siellä toisella sivulla ja sivun saat vaihdettua alareunasta. kerhon nimestä kun klikkaat niin kysyy salasanaa (jonka olet saanut) ja sitten pääset kirjoittelemaan.

Toivottavasti tuli ymmärrettävästi ohjeet.
 
Heippa pitkästä aikaa

On tosi pitkä aika, kun viimeksi olen kirjoitellut. Aika on vaan kortilla. Jos joku minulle vielä sanoo, että kaksoset menevät siinä missä yksikin niin voin olla ERI MIELTÄ. Touhua riittää... Tietysti meillä yhden lapsen vakava sairaus ja sen paheneminen tekevät tästä ajasta tosi rankan.

Enie :hug:

Meidän kaksoset ovat sitten jo 6kk. Menoa ja vipinää riittää. Molemmilla on kaksi hammasta. Tytöllä ne tulivat 5kk ikäisenä ja pojalla jo 4kk ikäisenä. Meillä liikutaan kovaa kyytiä.
Puolivuotis neuvolassakin on jo käyty. Molemmat kasvavat kivasti omilla käyrillään, mutta on heillä koko eroa. :D Neiti on 64,5cm pitkä ja painaa 6430g poika on 69cm ja painoa 8230g.

Mukavaa kesää kaikille...... :heart:
 
Höh, kävin just tuolla kerhon puolella mutta en minä mihinkään keskusteluihin pääse. Ei ole oikeutta mennä. No, kaipa sitä sitten kuuluu tänne eikä sinne.

Täällä sama ralli jatkuu kuin ennenkin. Välillä on valon pilkahduksia, mutta jo hetken päästä kaikki taas romahtaa.

Mutta toisaalta ollaan kaikki hengissä, eikä siinä mielessä mitään hätää.

Pahalta tuntuu se kolari jossa joulukuinen vauva kuoli...mietityttää, että ei kai ole joku meistä?

Ja toisaalta taas, vauva kuume vaivaa...haluais kovasti odottavien mukaan ja katsoo haikeana kaupassa toisten ihania pyöreitä masuja.
Sanoinkin miehelle, että olen jo suunnitellut kuinka meidän makkariin saataisiin vielä kolmaskin pinnasänky hyvin mahtumaan. :LOL:
 
En ehdi käymään koneella kovinkaan usein. :/

Kuulumisia: 5 kk neuvolassa mitat 9,480 g ja 71 cm eli iso poika on! Kasvanut tasaisesti ison pojan käyrällä vain rintamaidolla + 2-3 kertaa päivässä on saanut soseita vähän yli 4 kk iästä eli tisseissäni on varmaankin kermaa. :D

Ryömitään jo paikasta a paikkaan b eli isoveikkojen lelut ovat vaarassa. :)) Mitäs muuta: yöt nukutaan, mutta siis tuo liikkuminen menee välillä uniinkin, selvähän se. Hampaita pian 2 kpl ja hirveeesti kärsii kuumuudesta, koska touhottaa koko ajan. :/

Voikaa hyvin ja erityisvoimaterveiset kaikille tarvitsijoille, Enie :hug:
 
HUOM Tammivauvojen kerhosta asiaa!

Kerhossa on tällä hetkellä 64 jäsentä, (suurin) osa keskittyy enemmän vain lukemiseen, joka sekin on ok, mutta joukossa on myös nickejä jotka ovat lähes tuntemattomia.

Eli nyt kuulolla etenkin te, jotka ette kirjoitelleet tammivauvojen odotusaika puolella JA ette ole myöskään kirjoitelleet kerhossa, vaikka salasanan olette tänne saaneet:

Olen päättänyt poistaa kerhon lukuoikeuksia (=erottaa kerhosta) kyseisiltä henkilöiltä. Tämä siksi, että haluan kerhon jatkossakin olevan privaatti paikka, jossa voi luottamuksella kirjoitella. Haluan siksi varmistua, että kaikki keskusteluita lukemaan pääsevät henkilöt ovat oikeasti tammikuisten äitejä, eikä vaan joitain uteliaita random-lukijoita kaksplussasta.

Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan =)

Joten, jos tunnet piston sydämessäsi niin:

- kirjoittele kerhoon ja kerro kuulumisistasi

TAI

- laita yksityisviestiä minulle, että tiedän sinun olevan elossa. kerro viestissäsi myös, aiotko osallistua kerhon keskusteluihin (en odota mitään jokapäiväistä kirjoittelua, mutta olisi mukava kuulla kaikkien kuulumisia edes kerran kuukaudessa)

Aikaa toimintaan viikko, eli perjantaina 23.7 lähden mahdollisesti napsimaan osalta käyttöoikeuksia pois:)

yt. Pinkgreen


Etenkin seuraavilta henkilöiltä toivoisin elonmerkkejä:

-lumiZilla
-Pauliina75
-pikkuakka
-napakettu
-napina
-mude08
-hömppö
-poutaa
-hervokki
 
Mä olin unohtanut jo koko kaksplussan ja kerhot ym :D

Noh mut mä oon ainankin ollut alusta alkaen mukana.. Raskausviikolta 5-7 jos oikein muistan :D


Poika meilläkin kasvaa hienosti, kaksi hammasta tullut =) Kuumuudesta kärsitty koko perhe!!

Jaksamisia kaikille mammoille!

iiris ja christian 6kk
 
Täällä ei viel pojulla ole tullut hampaita :) mutta niitä ilmeisesti tulossa kun kuola valuu ja kitisyttää,kutittaa ikeniä. Poika kasvaa kovaa vauhtia. Oletteko muut miettinyt koska haluisitte tulla uudestaa raskaaksi? :hug:
 

Yhteistyössä